-
Posts
3.469 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
4
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by eleozz
-
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
eleozz απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
-
Η Βαρκελώνη επιλέγει ανοιχτό λογισμικό
Το μέλος eleozz σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
θα συμφωνήσω αλλα θα προσθέσω οτι το ίδιο συμβαίνει και στην μεταβίβαση απο προγράμματα κλειστού κώδικα στα ίδια προγράμματα με νεότερες εκδόσεις, δέν ειναι τυχαίο που σε πολλές περιπτώσεις (και εντος και εκτος ελλαδας) βλέπουμε τράπεζες, δημόσιο etc με dos/xp/office 2007 etc αυτό είναι γενικό πρόβλημα και δέν περιορίζεται στον ανοιχτό ή κλειστό κώδικα συμβαίνει και στις δύο περιπτώσεις και είναι αναπόφευκτο δυστυχώς (όταν έχεις παλιά δεδομένα και μεγάλο όγκο)- 15 comments
-
Η Βαρκελώνη επιλέγει ανοιχτό λογισμικό
Το μέλος eleozz σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
θα διαφωνήσω στο πρώτο σκέλος το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας βασίζεται σε κοινότητες και όχι εταιρείες όσο για το δεύτερο σκέλος http://www.zdnet.com/article/its-an-open-source-world-78-percent-of-companies-run-open-source-software/ https://www.cebit.de/en/news-trends/news/100-percent-of-dax-30-companies-use-open-source-software-1408- 15 comments
-
Η Βαρκελώνη επιλέγει ανοιχτό λογισμικό
Το μέλος eleozz σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Απο προσωπική εμπειρία σε ατομική επιχείρηση που εργάζωντε 3 άτομα, ο ανοιχτος κώδικας αξίζει πολύ. 1) ιστοσελίδα σε wordpress και ηλεκτρονικό κατάστημα σε opencart 2) λειτουργικό σύστημα (3/4 pc) Linux (4/5 με των NAS) 3) firefox, thunderbird, gnucash, clonezilla, filezilla, Libre Office και πολλά άλλα καλούδια καθιμερινά 4) paperwork για κοινές σημειώσεις μεταξύ τον συνεργατών 5) freenas φυσικα και δέν έχουμε αποφασίσει ακόμα για invoice/warranty manager, είμαστε ανάμεσα σε Simple Invoices και Invoice Ninja και σιγουρα ξεχνάω αρκετά ακόμα "καλούδια" όλα ειναι θέμα συνήθειας και απλής λογικής, όσοι λένε οτι δέν μαθαίνονται εύκολα, είναι δύσκολα etc etc τότε απλά δέν προσπάθησαν και όσον αφορά τα bugs και της ασυμβατότητες, τα τελευταια 3 χρόνια εχω συναντήσει περισσότερα άλυτα προβλήματα σε κλειστό κώδικα παρά σε Open Source- 15 comments
-
- 4
-
-
Τροφοδοτικό φαίνεται "καλό" αλλά...
eleozz απάντησε στο θέμα του masteripper topic στην ενότητα Τροφοδοτικά
το οτι ανοιγει με το tester (ή βραχυκυκλωνοντας το power on με ground) δέν σημαινει οτι το τροφοδοτικο μπορεί να δώσει τα ρέυματα που χρειάζεται το pc. ρίξε μια ματιά εδω μόνο αν το δοκιμάσεις σε mobo/cpu/ram που εισαι σιγουρος οτι λειτουργουν θα βγάλεις άκρη -
είπαμε ειναι τελιος μπακαλίστικος τρόπος και δέν θα σου παει ουτε με ακρίβεια ουτε με βεβαιοτητα που ειναι και γιατι το bottleneck καθώς αυτό ειναι δύσκολο και διαφέρει απο προγραμμα σε προγραμμα
-
Key για το Syberia σε gog οποιος το πάρει ας ενημερώσει
-
δέν έχει να κάνει με συμβατότητα, δέν έχει να κάνει με θερμοκρασίες ένα παράδειγμα ανοίγεις το firefox και αυτός μεταφέρεται απο τον σκληρό δίσκο στην ram ώστε να χρησιμοποιήσεις το πρόγραμμα όσο γρήγορη και αν ειναι η ram σου αν ο σκληρός σου δίσκος είναι μηχανικός τότε δέν θα μπορέσει να ακολουθήσει τις ταχύτητες της ram σου η ram μπορει να "φορτώσει" τον browser σε 1 δευτερόλεπτο αλλα αν ο σκληρός μπορεί να της το δώσει σε 5 τότε η όλη διαδικασία θα πάρει 5 δευτερόλεπτα. αυτό συμβαίνει σε όλα τα κομμάτια του υπολογιστή σου είναι δύσκολο να υπολογίσετε κάτι τέτοιο, άλλα ένας μπακάλικος τρόπος είναι αυτός http://thebottlenecker.com/
-
Νέο πλήκτρο Snooze από το Facebook
Το μέλος eleozz σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
τελείως ανούσιο, καθώς δέν έχω facebook -
- 27.422 απαντήσεις
-
- 2
-
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Η Intel αναγνωρίζει τα κενά ασφαλείας στην Management Engine που ενσωματώνουν οι επεξεργαστές της
Το μέλος eleozz σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Based on the analysis performed by this tool: This system is not vulnerable. Engine: Intel(R) Management Engine Version: 9.1.41.3024 -
Βάψιμο Ξύλου (mdf, κόντρα πλακέ, κτλ.) Οδηγός, Τεχνικές και απορίες
eleozz απάντησε στο θέμα του idonthave topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
νομίζω οτι το αστάρι είναι πλεονασμός (οχι οτι δεν θα βοηθήσει), και εφόσον μιλάμε για ξύλο (είτε βαμμένο είτε οχι) θα είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσεις ατλακολ αραιωμένη με νερό, αν και 8α είναι πιό εύκολο να αγοράσεις μία κόλλα για decoupage που είναι πιο ρευστη προσωπικά θα προτιμουσα να το βάψω πρώτα και μετά να κάνω decoupage. -
εγώ δέν κρατιέμαι θα του πω αμόνι ρε
-
καλημέρες απο την βροχερή Κατερίνη
- 25.485 απαντήσεις
-
- 2
-
-
είναι ήδη στο φούρνο και τώρα ετοιμάζονται και οι πατατουλες να τηγανιστούν, στην συνέχεια σειρά έχουν οι πίτες
-
I'm just going to leave this here
-
αντε καλημερα
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Φθηνα Απλα Ηχεια για Gaming
eleozz απάντησε στο θέμα του therock topic στην ενότητα Ήχος και Multimedia
όλα τα ηχεία χρειάζονται έναν ενισχυτή, και ο ενισχυτής χρειάζεται απο κάπου να παίρνει ρέυμα, εκεί χρησιμεύει το usb που έχουν εκτός απο το 3.5 jack, αντί να μπαίνουν στην πρίζα μπαίνουν σε usb. προσωπικη μου άποψη όταν βλέπεις ηχεία με τροφοδοσία usb μείνε μακριά όπως είπε και ο kpetros, πάρε καλύτερα ακουστικά με τα ίδια λεφτά. -
Το IGN εξαγόρασε την Humble Bundle
Το μέλος eleozz σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
έχω ένα άσχημο προαίσθημα -
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
eleozz απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
-
τότε πιό πιθανό ειναι να έχεις πρόβλημα με corrupted files / drivers, εγώ πάντως θα ξεκίνουσα με διαγνωστικά σε hdd/ram για να αποκλείσω το πρόβλημα σε hardware
-
πιθανό πρόβλημα με το λειτουργικό (corrupted files) ή με τον σκληρό δίσκο (bad sectors) για αρχή τσέκαρε τον δίσκο με κάποιο διαγνωστικό εργαλείο και αν ειναι οκ τοτε η καλύτερη λύση ειναι το format αν έχει θέματα ο δίσκος τότε πας για αλλαγή. για καλού και για κακού τρέξε και ένα memtest
-
απο πού?
- 25.485 απαντήσεις
-
κατασκευή ξύλινης βάσης κρεβατιού
eleozz απάντησε στο θέμα του creta topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
δέν ξέρω για εσάς, εγώ τρελαίνομαι για κάτι τέτοια -
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
eleozz απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
ένας μάγος τον κρουστόν
