Jump to content

Larry

Premium Members
  • Posts

    377
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Larry

  1. Larry

    Αγορές και paypal

    Έτσι φαίνεται, εγώ χτύπησα σήμερα το πρωί μια 1060 από computeruniverse και πέρασε χωρίς κιχ.
  2. Larry

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    Thx @tommybertsen, το τσίμπησα.
  3. Larry

    Hearthstone: Heroes of Warcraft

    Ακόμα παίζω, αν και πιο αραιά από παλιότερα, ως rank 5 κάθε μήνα για το golden epic και αυτό με βαριά καρδιά. Ελπίζω το karazhan να είναι πιο ενδιαφέρον γιατί το wotog με ψιλοξενερωσε. laz#2369
  4. Ούτε το gamepad δουλεύει χωρίς το geforce experience service.
  5. Larry

    Τελευταία νέα για το Polaris της AMD

    Με την 8αρα nitro να βγαίνει στα 315/320€, το οποίο την βγάζει καρφί απέναντι σε καλές custom 1060, η επιλογή γίνεται ακόμα πιο δύσκολη. Ίσως το value να βρίσκεται στην 4αρα nitro στα 250€. 70€ premium για τα 4gb vram και λίγο καλύτερα clocks, ίσως να μην αξίζει σε αυτό το price range και ειδικότερα αν κάποιος παίζει μόνο 1080p@60. Edit: Όλες οι τιμές από amazon.de computeruniverse και τα συναφή.
  6. Larry

    Φτηνο media player Kodi...

    Αν έχεις τα λοιπά εξτρά (κάρτα μνήμης/τροφοδοτικό 2A/hdmi καλώδιο) τότε παίρνεις ένα raspberry 3 και λίγο ταινία διπλής όψης και έκλεισες. Το Hdmi CEC δουλεύει κομπλέ στο raspberry οπότε δεν χρειάζεσαι ούτε remote γιατί κάνει αυτό της TV.
  7. Larry

    Νέα Master Air Maker 8 ψύκτρα επεξεργαστών από την CoolerMaster

    Δεν υπάρχει ιδιαίτερο θέμα, όλες οι κορυφαίες αερόψυχτρες είναι πάνω από 1 κιλό εδώ και χρόνια, και ακόμα και με τους Skylake τα περιστατικά ήταν μετρημένα στο ένα χέρι. Το μόνο που προτείνουν οι περισσότεροι κατασκευαστές είναι να μην μεταφέρεις τον πύργο με την ψύχτρα πάνω εάν έχεις Skylake. Πάντως ομορφούλα η ψύχτρα, αλλά τσιμπημένη όταν ακόμα και οι πιο ακριβές Noctua παίζουν πιο χαμηλά σε τιμή.
  8. Larry

    M.2 SSD, ποιον;

    AHCI και RAID δεν επηρεάζουν το nvme drive, αυτές είναι επιλογές του controller. Αν έχεις π.χ. 2 nvme drives μπορείς από εκεί να τα κάνεις raid0. Ίσως να έχει κάποιο overhead αν έχεις single drive και το βάλεις σε raid mode αλλά πόσο να χάνεις 1%-2% ; Όταν το είχα πρωτοστήσει και τα δοκίμαζα απλά δεν μου άρεσε η καθυστέρηση στο boot όταν το έβαζες σε raid mode, έχανες όλα τα οφέλη του fast boot με το να περιμένεις τον controller να κάνει initialize. @LL_NEO πάντως λογικό να χρειάζεσαι να βάλεις τους intel drivers όταν βάζεις raid mode. Τα windows δεν έχουν native raid drivers όπως έχουν AHCI και nVme.
  9. Larry

    M.2 SSD, ποιον;

    Δεν χρειάζεται να βάλεις τον controller σε raid mode, κανονικά σε sata ειδικά αν έχεις και άλλους ssd ή σκληρούς. Αν έχεις κάρτα γραφικών που υποστηρίζει uefi mode (είτε την onboard του cpu είτε κάποια άλλη) βάζεις το bios σε full uefi mode (στην ASRock είναι το CSM=disabled), με το usb stick για το install των windows σε fat32 και στην εγκατάσταση αν ο δίσκος είναι κενός τα windows θα τον φορμάρουν κανονικά σε GPT mode, θα βάλουν αυτόματα τους microsoft nvme drivers και όταν βγεις desktop βάζεις τους nvme drivers από την Samsung. Αν τα κάνεις όλα αυτά εκτός από το native nvme στον ssd μπορείς πλέον να ανοίξεις και τις fast boot/ ultra fast boot mode επιλογές στο bios.
  10. Ναι προς τον τοίχο. Οι συγκεκριμένες τις είχα πάρει δοκιμαστικά και είναι cold white, αλλά ίσως να δοκιμάσω και τις μπλε που προτείνεις. Για πιο γουστόζικες λύσεις υπάρχουν το http://www.lightpack.tv/ ή κάτι αντίστοιχο όπως https://christianmoser.me/how-to-build-your-own-tv-ambilight-with-raspberry-pi-and-xbmc/
  11. Αυτό που έχω κάνει για την κυρίως τηλεόραση ,είναι να πάρω 2x2m led-οταινίες από το ebay, οι οποίες κολλάνε όπισθεν της τηλεόρασης και έρχονται κατευθείαν με usb καλώδιο και με ένα usb hub τις έχω συνδέσει με την usb πόρτα της tv. Έτσι όταν βλέπω κάτι υπάρχει διακριτικός φωτισμός πίσω από την tv χωρίς να υπάρχουν αντανακλάσεις.
  12. Larry

    Οι αγορές μας..!!

    Χαχαχα, μεγειες!
  13. Larry

    Οι αγορές μας..!!

    Τα Χριστούγεννα ήρθαν λίγο πιο νωρίς φέτος. Ο βιαστικός Άι Βασίλης έφερε i7 6700k/Asrock z170 Extreme4/Corsair LPX 2666 16GB/Samsung 950Pro 256GB/EVGA G2 750W/Cryorig R1 Ultimate. Θα μπει επίσης και η r9 280x που έχω στο τωρινό μηχάνημα και ο 840 evo για καβατζοssd.
  14. Larry

    M.2 SSD, ποιον;

    Σε αρκετά z170 mobo υπάρχουν πολλαπλά m.2 slots και υποστηρίζουν raid0 στα m.2, δεν τραβάνε όμως όλα από τα ίδια 4 pci-e lanes του PCH; Αξίζει τέτοιο επιχείρημα ή οι επιδόσεις θα είναι στην καλύτερη στα ίδια με έναν μόνο m.2 ;
  15. Larry

    Οι αγορές μας..!!

    [offtopic] Το S812 υποστηρίζει dynamic refresh rate switching πάντως. Και αν στη android μεριά κάνει νερά (μπορεί να θέλει άλλο kernel), μπορείς πάντα να βάλεις openelec σε μια sdcard και να τρέχεις το kodi από εκεί. Ενώ το έχω σταμπάρει και αυτό και το minix x8-h plus, μου φαίνεται πως θα περιμένω το αντίστοιχο από Wetek για καλύτερη υποστήριξη σε firmware. Φημολογείται ότι θα βγει μέσα στον Οκτώβρη με τιμή στα 109€, που ενώ ακριβότερο από αυτό που πήρε ο συμφορουμίτης, είναι στα ίδια και φθηνότερα με το Minix. http://wetekforums.com/vb5/forum/wetek-play/android/14851-wetek-core-4k-news/ [/offtopic]
  16. Larry

    Android Apps

    Με tasker σίγουρα γίνεται και με 0 κλικ, ειδικά αν είσαι σε <5.0 Σε lollipop χρειάζεται root και 2 δύο εφαρμογές από ένα παλικάρι στο xda . http://forum.xda-developers.com/android/apps-games/app-toggle-data-5-0-widget-to-toggle-t2937936 http://forum.xda-developers.com/android/apps-games/widget-toggle-network-type-5-0-xda-t2945406
  17. Larry

    Οι αγορές μας..!!

    Δεν πέρασαν τελωνείο από ότι φάνηκε. Δεν το φοβόμουν και ιδιαίτερα γιατί η παραγγελία ήταν ~60 usd = 50 eur οπότε αρκετά χαμηλά για να σταματήσει. Ήρθε με usps με tracking number, αλλά όχι συστημένο, ο ταχυδρόμος απλά το άφησε στην είσοδο. Συνολικά πέρασαν 16 μέρες μέχρι να έρθουν.
  18. Larry

    Οι αγορές μας..!!

    Σήμερα ήρθαν τα Keysmart . Τα είχα δει στο Massdrop, αλλά τελικά τα πήρα από το site τους που είχε τα extended version, περισσότερα χρώματα αλλά και δωρεάν μεταφορικά πάνω από 45$. Επίσης παίζουν και πολλά εκπτωτικά κουπούνια (συνήθως 15% off) αλλά βρήκα ένα στο reddit για 20% off.
  19. Larry

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    @djkostas Το πρόλαβα εγώ το key, ευχαριστώ πολύ.
  20. Larry

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    Και σε εμένα το Mount & Blade έδωσε. Το Warsow είχε ξαναμπεί ως free πάντως, στο account λέει purchased 12 Dec 2013.
  21. Larry

    Android Apps

    Το είχα αγοράσει και εγώ, αλλά παρόλο που δεν φαίνεται με αναζήτηση ή στις εφαρμογές του dev, εμφανίζεται όμως στο my apps > all .Μόλις το δοκίμασα και κάνει download και install κανονικά. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
  22. Μου έκανε και εμένα κουλά αλλά με το l4d2 και το TF2 που εμφανιζόταν 2 φορές το tf2 και άφαντο το l4d2 Η λύση είναι εδώ: Steam Users' Forums - View Single Post - Weird issue with games being fused/swapped in Steam
  23. 2,5€ για το 1 expansion και σχεδόν όλα τα DLC νομίζω ότι αξίζει, αναλογιζόμενοι ότι πολύς κόσμος είχε πάρει το civ5 δωρεάν από το ερωτηματολόγιο του GMG (myself included). Στην επόμενη προσφορά παίρνουμε και το επόμενο expansion.
  24. Larry

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    Με UK VPN δεν θα γίνει δουλειά; Ή θέλει και UK credit card/paypal ;
  25. Larry

    World of Warcraft

    Για να το κανει link καπου στο TBC υπαρχει αυτο το item, και αν δουμε το αμεσως προηγουμενο loot (illidan's head) παιζει το legendary να ειναι και απο εκει.Αν πεφτει η το φτιαχνεις θα δειξει. Αν και δεν ειμαι σιγουρος αν μπορεις να κανεις spoof item links σε private servers.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.