Jump to content

wacko_gr

Premium Members
  • Posts

    1.349
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by wacko_gr

  1. wacko_gr

    Καλος οδοντιατρος

    Το laser, δυστυχώς δε μπορεί ακόμη να υποκαταστήσει τον τροχό. Για μαλακούς ιστούς είναι εντάξει. Για σκληρούς ιστούς όμως, όπως τα δόντια, δεν είναι το ίδιο. Έχει μόνο το πλεονέκτημα ότι συνήθως δεν πονάει ακόμα και χωρίς αναισθησία και ότι δημιουργεί μια πιο ομαλή επιφάνεια στα όρια της κοιλότητας, πράγμα πολύ χρήσιμο σε περιπτώσεις που χρησιμοποιούμε μετά σύνθετη ρητίνη για την έμφραξη της. Όσο για την αντανάκλαση του πόνου, ναι, συμβαίνει. Αν σκεφτούμε ότι το νευρικό στέλεχος που δίνει αίσθηση στα δόντια είναι κοινό και δίνει από έναν έως τρεις κλάδους ανά δόντι, τότε είναι εύκολο να καταλάβουμε ότι αν κάποιος κλάδος έχει έντονο πρόβλημα (πόνο π.χ), το ερέθισμα μπορεί πολύ έυκολα να μεταφερθεί και στο κύριο στέλεχος του νεύρου, με αποτέλεσμα να δίνεται η αίσθηση ότι πονάμε και αλλού. Είτε πάνω, είτε κάτω. Από εδώ και στο εξής θα το αναφέρω, όταν πρόκειται για συγκεκριμένη συμβουλή και ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη. Αυτό που αναφέρω πάντα είναι ότι αυτά που λέω είναι βάσει εμπειρίας και φυσικά δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή του θεράποντος ιατρού, δεδομένου ότι εκείνος έχει πλήρη εικόνα του περιστατικού. Εγώ απλά να βοηθήσω προσπαθώ με τα περιορισμένα μέσα που έχω, χωρίς να έχω δει τον ασθενή, δίνοντας πιθανώς και μια εναλλακτική διάγνωση και συμβουλή. Ίσως είναι λίγο μπακαλίστικος ο τρόπος αλλά ελπίζω να βοηθάω έστω ελάχιστα.
  2. wacko_gr

    Καλος οδοντιατρος

    Κατ'αρχήν είμαι κι εγώ διαβητικός τύπου 1 και χαίρομαι που μιλάω με ένα "συνάδελφο". Όπως το ακούω μου μοιάζει με βρυγμό. Ότι δηλαδή τρίζεις ή σφίγγεις τα δόντια σου, είτε στον ύπνο είτε ξύπνιος. Και πάλι χωρίς να έχω οπτική εικόνα δε μπορώ να σου πω με σιγουριά. Η αποτριβή πάντως δε λύνεται παρά μόνο με εκτεταμένη προσθετική η οποία κοστίζει πολλά χρήματα. Από εκεί και πέρα και αν το πρόβλημα σου είναι όντως ο βρυγμός, αυτό που πρέπει να κάνεις πρώτα είναι να βάλεις ένα νάρθηκα σταθεροποίησης. Ο νάρθηκας που φτιάχνουν οι περισσότεροι οδοντοτεχνίτες για το βρυγμό δεν είναι σωστός. Ο σωστός έχει πολύ συγκεκριμένες προδιαγραφές. Από 200 έως 400 ευρώ συνήθως, ανάλογα με τον οδοντίατρο.
  3. wacko_gr

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Εγώ τα τελευταία παιχνίδια που έχω παίξει είναι τα mass effect 2, 3, The Witcher 2 (απίστευτο πραγματικά παιχνίδι, άξιον απορίας που είναι dx9 και έχει τόσο μα τόσο απίστευτα γραφικά), Prototype 2, Afterfall Insanity, Dishonored, λίγο Skyrim, όλα ανεξαιρέτως dx9. Ακόμα και αυτά που είναι dx11 έχουν απλά κάποια στοιχεία dx11 όπως π.χ το tesselation. H μηχανή τους είναι πάλι dx9. Αν διαβάσει κάποιος αναλυτικά τις νέες δυνατότητες που προσφέρει το dx11 θα πάθει πλάκα και ταυτοχρόνως θα συνειδητοποιήσει ότι τίποτα από αυτά δε χρησιμοποιείται στα σύγχρονα παιχνίδια. Μόνο tesselation και dof. Ε αυτό δεν είναι dx11...
  4. wacko_gr

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Ποιος παίζει dx9? Υπάρχει και κάτι άλλο? Όλα τα παιχνίδια dx9 είναι. Αφού ακόμα εξακολουθώ να απορώ προς τι όλος ο ντόρος με το dx11 τη στιγμή που δεν υπάρχουν παιχνίδια να παίξουμε. Μόνο το battlefield 3 είναι dx11 που το παίζουν μόνο φανατικοί με το multiplayer. Θυμάμαι και το κακόμοιρο το dx10 που πήγε άπατο. Δε βγήκε τίποτα της προκοπής πέρα του πρώτου crysis. Το πρόβλημα είναι δυστυχώς οι κονσόλες. Όλα βγαίνουν με πρώτη πλατφόρμα ανάπτυξης το xbox 360 και μετά γίνονται port στο pc με ελάχιστες περιπτώσεις να παίρνουν κάποια στοιχεία dx11 σε βασική μηχανή όμως dx9 (arkham city και battlefield 3 είναι δύο που μου έρχονται στο μυαλό). Δεν υπάρχει τίποτα κατασκευασμένο εξαρχής σε dx11. Μόνο benchmarks τύπου unigine και 3D Mark 11. Και το Metro 2033 ίσως, που κανείς όμως δεν έπαιξε, μόνο σαν benchmark χρησιμοποιήθηκε και αυτό. Ίσως γιατί δύο γενιές καρτών γραφικών μετά μπορεί να είναι playable με dx11 στοιχεία. Ακόμα και το crysis 2, το πιο πολυδιαφημισμένο παιχνίδι dx11, βγήκε με dx9 μόνο και χρειάστηκαν μήνες για να βγει patch. Απαράδεκτα πράγματα τη στιγμή μάλιστα που η δύναμη των καρτών γραφικών έχει ξεπεράσει κατά πολύ τις ανάγκες. Κλασική περίπτωση του πόσο πιο μπροστά είναι το hardware από το software. Το ίδιο και ακόμα χειρότερα συμβαίνει στους επεξεργαστές.
  5. wacko_gr

    Overclocking Core i7 (D0)

    Ακριβώς. Πάντα όμως είναι καλύτερα να έχεις τις μνήμες ψηλά έστω και με πιο χαλαρά timings παρά χαμηλά με σφιχτά timings. Από άποψη επιδόσεων το λέω. Το αυξημένο qpi δεν σου προκαλεί πρόβλημα κάπου πέρα του ότι αυξάνει ελαφρά τη θερμοκρασία του επεξεργαστή. Εφόσον όμως είσαι σταθερός δε σε απασχολεί.
  6. wacko_gr

    Overclocking Core i7 (D0)

    Σε τίποτα δε θα σε βοηθήσει. Είναι απλά για να παίρνεις περίπου ό,τι τάση δίνεις από το bios. Δηλαδή να βάζεις 1,275 και να παίρνεις 1,275. Εντάξει, στην πραγματικότητα δε θα παίρνεις ποτέ ό,τι δίνεις στο bios. Θα παίρνεις λίγο παραπάνω ή λίγο παρακάτω, αλλά η γενική αρχή είναι αυτή. Και μια διόρθωση για το προηγούμενο μου ποστ. 1,525 με μνήμες στα 2000 με 7ρια και uncore 4000 και 1,475 με μνήμες στα 2000 με 8ρια και uncore πάλι 4000. Όχι 3600 όπως είπα πριν...
  7. wacko_gr

    Overclocking Core i7 (D0)

    Τάκη φυσικά δεν κάνεις λάθος, όμως δεν υπάρχει κανένας 920 που να μπορεί να παίξει με τα ρεύματα που λες. Ο δικός μου που ήταν ένα από τα 3-4 καλύτερα κομμάτια στον κόσμο, για 2000 με 7ρια και uncore 3600 ήθελε 1,525 vqpi και με 2000 και 8ρια 1,475. Με παραπάνω uncore τα νούμερα ήταν δυσθεώρητα (1,55+), οπότε και δεν είχα ασχοληθεί καθόλου. 980 και 970 είναι εντελώς διαφορετική κατάσταση.
  8. wacko_gr

    Overclocking Core i7 (D0)

    Μια χαρά είναι όλα. Το Command Rate 1T. Υποτίθεται ότι αυξάνει ελαφρά τις επιδόσεις της μνήμης στο write ιδίως αλλά πρακτικά μικρή σημασία έχει. Επί εποχής athlon 64 venice είχε 2-5% διαφορά. Στους intel νέας γενιάς δεν ξέρω. Πάντα το είχα 1Τ πάντως.
  9. wacko_gr

    Overclocking Core i7 (D0)

    Το ΝΒ πρέπει να είναι διπλάσιο της μνήμης δηλαδή 3800. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τις δουλεύεις τόσο συντηρητικά τις μνήμες. Πηγαίνουν μάλλον άνετα 2000 με 7ρια με μια τάση έως 1,7. Με 1,65 θα πάνε σίγουρα 2000 με 8ρια. Γιατί λοιπόν 1500 με 9ρια? Να έχεις μόνο υπόψη σου ότι αν δουλέψεις στις συχνότητες που λέω θα χρειαστεί γενναία αύξηση του vQPI.
  10. wacko_gr

    Overclocking Core i7 (D0)

    Το tRFC αν δεν έχεις μνήμες με elpida hiper τσιπάκια, δεν μπορείς να το ρίξεις κάτω από 90 στην καλύτερη των περιπτώσεων. Με hiper πάει και 60 και μερικές φορές και πιο κάτω. Οι μνημούλες σου αν είναι οι dominator gt 1866 cl7 είναι σχεδόν σίγουρο ότι φοράνε hiper.
  11. wacko_gr

    Overclocking Core i7 (D0)

    Αν έχει επίπεδα loadline calibration π.χ low, medium, extreme κατεβάζεις το loadline και χρησιμοποιείς μετά offset mode με +. Το offset προστίθεται και στην idle τάση. Π.χ αν έχεις δώσει +0,1 offset θα πάρεις +0,1 και σε idle δηλαδή στη δική σου περίπτωση 1,1. Επειδή όμως θα ρίξεις το loadline στην πραγματικότητα θα πάρεις κάτι λιγότερο π.χ 1,06. Αυτός είναι γενικά ο τρόπος να δουλεύεις με offset mode και να ρυθμίζεις λίγο και την τάση του idle. Ψάχνεις να βρεις μια χρυσή τομή. Αν δεν έχει επίπεδα το loadline και είναι μόνο μια ρύθμιση on/off είσαι άτυχος. Σημειώνω ότι αυτά που λέω λειτουργούν τέλεια σε sandy bridge πλατφόρμα. Σε Χ58 δεν υπήρχε καν dynamic voltage και offset mode εκτός από τις gigabyte. Δεν ήξερα ότι υπήρχε και σε άλλη μητρική.
  12. wacko_gr

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Δεν έχει επιλογή install this driver anyway? Αν όχι κάνε το εξής. Κάνε επανεκκίνηση και πριν μπεις windows πάτα F8 και από τις επιλογές που θα εμφανίσει πάτα το Disable Driver Signature Enforcement. Μετά όταν μπεις στο λειτουργικό θα μπορείς να τους εγκαταστήσεις κανονικά.
  13. wacko_gr

    Overclocking Core i7 (D0)

    Το error το βγάζει στο ίδιο ακριβώς λεπτό (23') και με 1,5 και με 1,54 και με 1,56? Αν ναι, τότε δεν βοηθάει να αυξήσεις την τάση της μνήμης. Θέλει κι άλλο qpi ή vcore.
  14. wacko_gr

    Overclocking Core i7 (D0)

    77 δεν είναι τόσο τρομακτική θερμοκρασία. Ιδίως όταν παίζεις με μεγάλη τάση. Είναι μέσα στα φυσιολογικά όρια.
  15. wacko_gr

    Overclocking Core i7 (D0)

    Το QPI Link Data Rate βάλτο χειροκίνητα στη χαμηλότερη τιμή. Περίεργο πάντως να θέλεις τόσο πολύ ρεύμα στο qpi εκτός αν με το auto λειτουργεί ψηλότερα σε συχνότητα. Δε νομίζω όμως γιατί αν δούλευε στα 8424 δε θα άναβε καν. Το όριο με νερό και αέρα είναι περίπου 7000ΜΤ/S. Η θερμοκρασία σου επίσης είναι λιγάκι υψηλή.
  16. wacko_gr

    Overclocking Core i7 (D0)

    Το 1,16ν είναι σε idle. Αν έχει δώσει από bios 1,2125 και έχει ενεργοποιημένο το loadline calibration θα παίρνει σε load όσο βάζει στο bios+0,02. Στην προκειμένη περίπτωση λοιπόν 1,23. Επίσης 1,35 για 4 είναι πάρα πολύ αλλά θα μπορούσε να ξεκινήσει με αυτό και να αρχίσει σιγά σιγά να το ρίχνει. Αποκλείεται επίσης να μη μπορεί να σηκώσει η μητρική 172 bclk. Στα 200-210 θα τερματίσει αν και αυτό είναι χλωμό δεδομένου ότι οι Ρ6Τ οι απλές ανέβαζαν περισσότερο και από Ρ6Τ Deluxe. Φίλε Fanistelrooy ξεκίνα με 1,35 αφήνοντας τα άλλα όπως είναι, έχοντας απλά υπόψη σου ότι οι μνημούλες θα ανέβουν στα 1528. Και πάλι βέβαια είναι κάτω από την ονομαστική τους ταχύτητα οπότε δε νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα.
  17. wacko_gr

    Overclocking Core i7 (D0)

    1,552 για να βγάλει superpi 1m? Σοκ. Ο παλαίμαχος 920 με τον οποίο ξεκίνησα αυτό το thread ήθελε 1,37 για τα 4,5 prime stable (με νερό βέβαια). Μην τον ζορίζεις τόσο όμως με αέρα γιατί θα τον χάσεις.
  18. wacko_gr

    Καλος οδοντιατρος

    Καλησπέρα. Όταν λες ότι στο ένα είχε τρυπήσει και το δόντι μάλλον εννοείς ότι έγινε κάποια αποκάλυψη πολφού. Όπως και να'χει αυτό που περιγράφεις μοιάζει με ευαισθησία στη σύνθετη ρητίνη. Την ενόχληση δηλαδή την προκαλεί το ίδιο το σφράγισμα στο δόντι. Συμβαίνει σε βαθιά σφραγίσματα και ιδίως όταν δεν έχει μπει ανάμεσα κάποιο ουδέτερο στρώμα. Είναι μια περίεργη ενόχληση κατά τη μάσηση που δεν είναι ακριβώς πόνος αλλά περισσότερο δυσφορία. Συνήθως περνάει μόνο του μετά από μερικές μέρες και δεν ενοχλεί ξανά. Το ανέφερα ακριβώς στο προηγούμενο μου ποστ σε απάντηση της απορίας του φίλου dant3. Επομένως η συμβουλή μου είναι να περιμένεις μερικές μέρες και αν δεις ότι δεν περνάει το ξανασυζητάμε για τα περαιτέρω. Από την περιγραφή, αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι κάποια διάβρωση στον αυχένα των δοντιών, πράγμα αρκετά συνηθισμένο ιδίως σε άτομα που πίνουν πολλά οξέα ποτά (π.χ χυμούς εσπεριδοειδών, αναψυκτικά με ανθρακικό κτλ.) και σε άτομα που βουρτσίζουν τα δόντια οριζόντια με μεγάλες κινήσεις. Το κύριο σύμπτωμα είναι διάχυτος πόνος στα κρύα και ζεστά. Το πρόβλημα με τις διαβρώσεις είναι ότι αν δεν είναι αρκετά εκτεταμένες δεν μπορούν να σφραγιστούν. Θα πρέπει να έχουν ένα αρκετό εύλογο μέγεθος ώστε να μπορούμε να επέμβουμε. Όσο για το πότε θα έπρεπε τα σφραγισμένα δόντια να ηρεμήσουν, θα έπρεπε να ηρεμήσουν αμέσως. Δεν είναι φυσιολογικό. Για μένα, δεν έχει αντιμετωπιστεί το αίτιο με τα σφραγισματάκια που έκανε ο συνάδελφος. Θέλω απλά να υπενθυμίσω ότι ό,τι λέω είναι μια εκτίμηση με βάση τα δεδομένα. Χωρίς να έχω οπτική επαφή με το στόμα δε μπορώ να είμαι απόλυτα σίγουρος. Προσπαθώ να βοηθήσω στο μέτρο του δυνατού.
  19. wacko_gr

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Έχω link απλά είναι πάντα για την έκδοση sonic platinum. Η sonic platinum είναι η ίδια ακριβώς με ένα ελαφρό factory overclock. 800 πυρήνας και 2000 μνήμη. Palit GTX 570 Sonic Platinum Review - Overclockers Club
  20. wacko_gr

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Είναι σίγουρα custom pcb και αν μέτρησα σωστά από τη φωτογραφία που είδα έχει 18 pwms, όσα δηλαδή έχει και η 580 ενώ η 570 έχει 12 και στοιχισμένα δίπλα δίπλα. Η πάνω είναι η στοκ και η κάτω η palit.
  21. wacko_gr

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Το έχω ξαναπεί σε συγκεκριμένο thread για τις reference 570. Μείνετε μακριά. Μόνο στοκ παίζουν και πάλι χωρίς σιγουριά. Έχοντας χάσει δύο το επισφραγίζω. Ο λόγος είναι τα λίγα σε αριθμό και πολύ χαμηλής ποιότητας vrms που έχουν. Μόνο custom υλοποιήσεις όπως gainward golden sample δεν έχουν προβλήματα.
  22. wacko_gr

    Καλος οδοντιατρος

    Η σύνθετη ρητίνη προκαλεί πολλές φορές ενοχλήσεις αμέσως μετά την τοποθέτηση της για καμμιά εικοσαριά μέρες. Οι ενοχλήσεις αυτές είναι στη μάσηση όπως περίπου αυτό πουν περιγράφεις. Όχι όμως ένα χρόνο μετά...Αν τελικά πας για απονεύρωση, θα πρέπει ο οδοντίατρος να σου κάνει δοκιμασίες ζωτικότητας πολφού (κρύο, ζεστό, ηλεκτρικό) και στα δύο δόντια για να βρει ποιο ευθύνεται για τον πόνο. Το σφράγισμα πάντως είναι στο ένα δόντι υποθέτω, όχι ανάμεσα. Απλά είναι στην πλευρά που συγκοινωνεί με το διπλανό δόντι. Εκτός αν έχεις δύο σφραγίσματα.
  23. wacko_gr

    Καλος οδοντιατρος

    Φίλε dant3 καλημέρα. Το πρόβλημα σου δεν είναι το ούλο. Το ούλο δεν πονάει στα εξωτερικά ερεθίσματα παρά μόνο σε τρύπημα. Το πρόβλημα σου είναι το δόντι με το σφράγισμα μάλλον. Η κατάσταση έχει ως εξής. Πόνος στα ερεθίσματα (κρύο, ζεστό, γλυκό) σημαίνει σχεδόν πάντα ότι ή υπάρχει κάπου κοιλότητα τερηδόνας ή υπάρχει κάποιος περιοδοντικός θύλακος ή έχει αποκαλυφθεί στο στόμα η ρίζα κάποιου δοντιού. Όλα αυτά προκαλούν τέτοιες ενοχλήσεις. Λύνονται, το πρώτο με σφράγισμα και τα άλλα δύο με τζελ για την ευαισθησία και ριζικές αποξέσεις. Πόνος στη μάσηση σημαίνει στο 95% των περιπτώσεων, πρόβλημα με τον πολφό και λύνεται με ενδοδοντική θεραπεία (aka απονεύρωση). Αν έχω καταλάβει καλά έχεις και τα δύο συμπτώματα. Δε βρέθηκε κανείς να σου βγάλει μια ακτινογραφία να δει τι γίνεται εσωτερικά στον πολφό? Μόνο βάζουν και βγάζουν το σφράγισμα?
  24. wacko_gr

    Καλος οδοντιατρος

    Εφόσον δεν ξέρω την ακριβή θέση που έχουν και τον προσανατολισμό τους δε μπορώ να πω με σιγουριά. Την ακτινογραφία μπορεί να τη βγάλει οποιοσδήποτε έχει πανοραμικό μηχάνημα, απλά είναι τρομακτικά σπάνιο να υπάρχει σε ιατρείο γιατί είναι πολύ ακριβό και θέλει και ειδική άδεια από τη νομαρχία. Οπότε πρακτικά, μόνο σε διαγνωστικό κέντρο τη βγάζεις. Όσο για το κόστος της αφαίρεσης φρονιμητών, καλά άκουσες και ίσως και λίγο συντηρητικά τα 150. 180 χρεώνονται συνήθως. Η τιμή αυτή βέβαια είναι για έγκλειστους. Χειρουργική εξαγωγή δηλαδή. Αν έχει ανατείλει, δηλαδή αν έχει βγει στο στόμα έστω και λίγο είναι αρκετά φτηνότερα. Γενικά η χρέωση κυμαίνεται ανάλογα με τη δυσκολία της εξαγωγής.
  25. wacko_gr

    Καλος οδοντιατρος

    Εννοείς όψεις πορσελάνης. Δεν υπάρχει φόβος για τα δόντια αν ο οδοντίατρος είναι προσεκτικός κατά την αφαίρεση τους. Βγαίνουν σίγουρα ευκολότερα από τις μεταλλοκεραμικές ή ολοκεραμικές στεφάνες. Τι πρόβλημα όμως υπάρχει με το χρώμα? Δεν τις δοκίμασε στο στάδιο "μπισκότου" για να τσεκάρει το χρώμα πριν τις γυαλίσει και τις κολλήσει? Καλησπέρα φίλε μου. Το ότι οι φρονιμήτες στραβώνουν τα υπόλοιπα δόντια δεν είναι μύθος. Κάθε άλλο μάλιστα. Τα στραβώνουν από λίγο έως έντονα και είναι η συχνότερη αιτία υποτροπής της ορθοδοντικής θεραπείας. Είναι πάρα πολύ δυνατά δόντια και μπορούν να μετακινήσουν όλο τον υπόλοιοπο οδοντικό φραγμό αν έχουν λάθος γωνία. Το θέμα τώρα είναι το εξής. Αν βγαίνουν με σωστό προσανατολισμό, συνήθως δεν προκαλούν ιδιαίτερα προβλήματα, ούτε από πόνο αλλά ούτε και από μετακίνηση των υπόλοιπων δοντιών. Αν όμως βγαίνουν με λάθος προσανατολισμό, ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα. Επομένως αυτό που πρέπει να κάνεις είναι το εξής. Πρέπει να βγάλεις μια πανοραμική ακτινογραφία σε κάποιο διαγνωστικό κέντρο (π.χ Biomedica, Euromedica, Ιατρόπολις, Στοματική και Γναθοπροσωπική Διάγνωση....), να δει την ακτινογραφία κάποιος οδοντίατρος ή έστω κάποιος ορθοδοντικός και από εκεί και πέρα θα σου πει τι πρέπει να γίνει. Στην περίπτωση που αποφασιστεί η εξαγωγή τους, για να επανέλθουν τα δόντια στην προηγούμενη τους θέση αν όντως έχουν μετακινηθεί, θα πρέπει μάλλον να γίνει ένα από τα δύο παρακάτω (καμμία δεν είναι ιδιαίτερα καλή λύση για διαφορετικό λόγο η καθεμία). Ή να γίνουν δύο εξαγωγές (των πρώτων προγομφίων) ή να μπει εξωστοματικό μηχάνημα. Δε θα επεκταθώ, χωρίς να ξέρω τι πρόβλημα υπάρχει και για να μη σε αγχώνω περισσότερο. Σου λέω μόνο επιγραμματικά τις επιλογές. Όσο τώρα για τα διαφανή σιδεράκια, είναι αρκετά καλά και σίγουρα πιο αισθητικά από τα κανονικά, απλά θέλουν λίγο περισσότερο χρόνο για να κάνουν την ίδια δουλειά και αν θελήσεις να μετακινήσεις πίσω δόντια (γομφίους), είναι μάλλον δύσκολο (θα πρέπει να κάνεις κάτι από τα δύο παραπάνω που είπα), εκτός αν έχει γίνει κανένα θαύμα στην ορθοδοντική τελευταία και δεν το έχω πάρει χαμπάρι.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.