-
Posts
1.349 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by wacko_gr
-
Τι ακριβώς εννοείς πλαινές θήκες? Όψεις? Ολοκεραμικές στεφάνες? Όπως και να'χει είναι πολύ δύσκολο να αφαιρεθούν χωρίς να καταστραφούν. Η κόλλα που χρησιμοποιείται είναι ιδιαίτερα ισχυρή και αν έχει μπει σωστά είναι μάλλον αμφίβολο να αφαιρεθεί η θήκη.
-
The ATi Catalyst Driver thread.
wacko_gr απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
1030-1500 με 1,25ν. Σε idle έχω gpu1 0-250 και gpu2 250-150. Περίεργα λίγο τα νούμερα νομίζω. -
The ATi Catalyst Driver thread.
wacko_gr απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Α σωστά. Μόνο στα windows το κάνει. Σερφάρισμα κτλ. Σε 3D όλα ok. -
The ATi Catalyst Driver thread.
wacko_gr απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Παιδιά έχω ένα θεματάκι με τους 12.1 preview και δεν ξέρω τι φταίει. Ο οδηγός κάνει συνέχεια το κλασικό "driver has stopped responding and has recovered" αλλά με μια βασική διαφορά. Η οθόνη αναβοσβήνει για καμμιά 30ρια φορές μέχρι να μπορώ να ξαναχρησιμοποιήσω το pc πάλι και να βγάλει το μήνυμα. Δεν περνάει κανένα 10λεπτο και ξανά πάλι τα ίδια. Μέχρι που κάποια στιγμή το κάνει ατέρμονα χωρίς να σταματάει και θέλει reset. Καμμιά ιδέα? -
Πολύ περίεργο. Κολλάει πάλι στα 15 λεπτά παρά την αύξηση στο vcore? Το 4Ε σχεδόν ποτέ δεν είναι qpi. Μόνο vcore. Δοκίμασε άλλο ένα βήμα αύξηση στο vcore και αν εξακολουθεί να κολλάει στο ίδιο σημείο (15 λεπτά), δώσε 1,7 στις μνήμες και δες τι γίνεται. Μόνο εγκυκλοπαιδικά, όχι για να κρατήσεις αυτή την τάση καθημερινά.. Με τις μνήμες που λες δε θα έχεις κανένα πρόβλημα πάντως.
-
Που σημαίνει ότι θέλει κι άλλο. Σε πόση ώρα έβγαλε την 0χ4Ε? Το linx κολλάει πάντα στο ίδιο σημείο με σταθερά ρεύματα. Αν πριν κολλούσε στα 5 λεπτά και ανέβασες λίγο το vcore, τώρα λογικά θα έβγαλε τη μπλε οθόνη λίγο αργότερα. Αν ναι, σημαίνει ότι όντως αυτό είναι το πρόβλημα και θέλει κι άλλη αύξηση. Δε νομίζω ότι θα έχει διαφορά. Το φορτίο είναι το ίδιο για τη μητρική. Θα είναι όμως καλύτερα επειδή μάλλον τότε θα έχεις και τα ίδια ακριβώς dimms μνήμης και στα τρία slots και όχι δύο διαφορετικά κιτς.
-
Ανέβασε cpu vcore.
-
The ATi Catalyst Driver thread.
wacko_gr απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Γίνεται με το radeonpro και μάλιστα με ξεχωριστό προφίλ ανά παιχνίδι. -
The ATi Catalyst Driver thread.
wacko_gr απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Προσπαθώντας να δω κι εγώ πως λειτουργούν οι καινούριοι οδηγοί και επειδή είναι η τελευταία μέρα που θα έχω τη δεύτερη 6990 στα χέρια μου, είπα να δοκιμάσω κι εγώ λίγο battlefield. Οι εντυπώσεις λοιπόν είναι τραγικές. Χρειάστηκε να το ξεκινήσω 4 φορές για να παίξει και όταν τελικά έπαιξε δε λειτουργούσε το crossfire και το frame rate ήταν στην αρχή του παιχνιδιού από 12-25 fps (2560χ1600 με τα πάντα σε ultra λεπτομέρεια, 4xMSAA και HBAO. Με μια επανεκκίνηση υπολογιστή και παιχνιδιού, το cf λειτουργεί κανονικά, τα frames κυμαίνονται στο ίδιο ακριβώς σημείο του παιχνιδιού από 45-55 με ένα σοβαρό πρόβλημα όμως που το κάνει εντελώς unplayable. Κολλάει συνεχώς στην κίνηση. Δε λαγκάρει απλά κάνει σαν να διαβάζει ο δίσκος συνέχεια και φορτώνει εκείνη τη στιγμή την πίστα. Πώς κάνουν τα παιχνίδια μια στιγμιαία καθυστέρηση όταν φορτώνουν μια καινούρια περιοχή (π.χ half life 2), απλά το κάνει αυτό συνέχεια. Δεν παίζεται λοιπόν. Θα δοκιμάσω ή αργότερα σήμερα το βράδυ ή αύριο τι γίνεται με μία 6990 και θα ξαναποστάρω. EDIT: Τελικά την έβγαλα τη δεύτερη κάρτα και έκανα ένα γρήγορο τεστ με τη μία 6990. Όλα καλά τώρα. Έχει ακόμα ένα αδιόρατο stuttering (ίσως είναι τα frame drops που αναφέρει ο φίλος lazy dog πιο πάνω) αλλά σε γενικές γραμμές παίζει καλά. Τα frames εντωμεταξύ είναι καλύτερα από ότι με τις δύο 6990. Κυμαίνονται από 55 έως 75. Το crossfire παίζει πολύ καλά και κάθε φορά και τα ρολόγια δε γυρνάνε σε default τιμές όπως συμβαίνει στο φίλο sstav. Το τεστ έγινε σε ένα συντηρητικό 1000-1500 με 1,2ν. Σε πρώτη ευκαιρία θα δοκιμάσω και με 11.9 cap4. -
The ATi Catalyst Driver thread.
wacko_gr απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Dead Island. Η μέρα με τη νύχτα με οποιονδήποτε άλλο οδηγό. Δε βοηθάει μόνο με δύο 6990 που έχω αυτή την περίοδο και παίζω. Το scaling τους πάντως γενικά είναι καλό. Ιδίως στο AvP. 85% σε 1920χ1080 και 68% σε 2560χ1600. Vantage gpu score 58999. Στο 3D Mark 11 είχα κάτι προβληματάκια και το σκορ είναι πολύ χαμηλό (16500) ενώ τα fps στα επιμέρους graphics tests είναι σχεδόν διπλά από τη μονή κάρτα. Το crysis 2 tool κολλάει με το που ξεκινάει και δεν έχω καταφέρει ακόμα να δω ένα σκορ. Ίδωμεν. -
The ATi Catalyst Driver thread.
wacko_gr απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Εμένα με βοήθησε πολύ στο dead island. Τριπλασιάστηκαν περίπου τα frames. Εκεί που σε 2560χ1440 με 4mb textures, 82,5 μοίρες fov και όλα στο full είχα περίπου 60-70 fps, τώρα σε ίδια λεπτομέρεια αλλά 2560χ1600 και με 75 μοίρες fov έχω από 180 έως 250. Αυτό τον οδηγό τον περίμενα από την πρώτη μέρα που κυκλοφόρησε το παιχνίδι και είχα προβλήματα επιδόσεων. -
The ATi Catalyst Driver thread.
wacko_gr απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Ο 11.10 preview 3 χαλάει τα textures στο γρασίδι και στις φανέλες των ποδοσφαιριστών στο pro evolution soccer 2012. Φαίνονται σαν να είναι σε super low λεπτομέρεια χωρίς λεπτομερή υφή. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι οι οδηγοί πλην των 11.7 παίζουν τόσο χάλια στο unigine heaven 2.1. Οι 11.7 έχουν περίπου 35-40% καλύτερη απόδοση χωρίς εμφανή διαφορά στην ποιότητα. -
Στα παιχνίδια φίλε zpaf δεν υπήρξε ποτέ ούτε και θα υπάρξει διαφορά, γιατί καλώς ή κακώς είναι τα πάντα gpu bound. Αν παίζαμε σε 1280χ1024 ο 2600Κ στα 5 θα είχε 40% πάνω από ότι στα 3,4. Στα 1920χ1080 όμως με 8χΑΑ, 16x AF και τις λεπτομέρειες στο Θεό φυσικά και δεν έχει διαφορά. Σε οτιδήποτε άλλο όμως (συμπιέσεις, αποσυμπιέσεις, transcoding, multitasking κτλ) έχει τεράστια διαφορά. Και όπως ξαναείπα, αν μπορείς να το κάνεις και μάλιστα χωρίς παρατράγουδα, γιατί να μην το κάνεις? Αυτό είναι που δε μπορώ να καταλάβω. Είναι σαν να έχεις μια ferrari και την πηγαίνεις συνέχεια με 100 ενώ μπορέις να την πας με 250 (ΣτΣ: η διαφορά είναι αυθαίρετη, μη νομίσει κανείς ότι έχει τόση διαφορά στα 5 σε σχέση με τα 3,4...). Ενδεικτικά, ο δικός μου λειτουργεί default στα 3,4 με 1,26ν, ενώ είναι αντίστοιχα linx, prime stable στα 4,5 με 1,29. Γιατί να μην τον έχω στα 4,5 για 10w διαφορά στην κατανάλωση και ας με βοηθήσει όπου με βοηθήσει. Το θεωρώ εντελώς χαζό να τον έχω στα 3,4 με αυτά τα δεδομένα. Εκτός αυτού, έχει γίνει πλέον ιδεολογία. Έτσι ξεκίνησε αυτό το site άλλωστε. Ξεκίνησε από κάτι παιδιά που είχαν πάθος με το oc και είπαν να το μοιραστούν και με άλλους. Όσο για τον 920, εκεί γιατί υπάρχει όφελος και εδώ δεν υπάρχει? Ο 2600Κ είναι 20% γρηγορότερος από τον 920 και σε clock for clock ακόμα λιγότερο. Δεν είναι δα και σε άλλο πλανήτη από επιδόσεις. Γιατί λοιπόν το να αυξήσεις κατά 1GHz τη συχνότητα του θεωρείς ότι βοηθά ενώ τον 2600 δεν τον βοηθά? Ίσως όχι τόσο αλλά και τον 2600 τον βοηθά. Επειδή όμως έχουμε ξεφύγει εντελώς από το θέμα μας θα σταματήσω εδώ.
-
Άμα δεν υπήρχε πραγματικό όφελος, τότε δεν θα κυκλοφορούσαν επεξεργαστές από μια συχνότητα και πάνω. Είναι σαν να λες ότι δεν έχει νόημα να υπάρχει επεξεργαστής με μεγαλύτερη συχνότητα από τον 920 αφού δεν έχει πραγματικό όφελος. Όφελος υπάρχει πάντα. Το θέμα που μπορεί να σε απασχολήσει μόνο είναι αν αξίζει η έξτρα κατανάλωση ρεύματος την αύξηση που θα έχεις στις επιδόσεις. Από μια συχνότητα και έπειτα σίγουρα δεν αξίζει. Απλά είναι ψυχολογικό το ζήτημα μετά. Άμα μπορεί να δουλέψει στα 5, γιατί να μην το δουλέψεις? Όπως είπε ο NTG. Να το λειτουργείς default is not an option.
-
Πρώτη απορία μου είναι τι μνήμες έχεις και δεύτερη γιατί δουλεύεις με 20 πολλαπλασιαστή. Πες μας ξεκινώντας τι μνήμες έχεις και από εκεί και πέρα θα το βρούμε.
-
Μα γιατί τον δουλεύεις στοκ? Έχω να δουλέψω σε στοκ κατάσταση από....βασικά δεν ξέρω ακριβώς αλλά από όταν έμαθα να κάνω oc. Πρέπει να ήμουν περίπου 15. Ποτέ στοκ, ούτε cpu ούτε κάρτα γραφικών. Το θεωρώ πλέον τελείως χαζό να μην κάνει κάποιος overclocking, όταν έχει γίνει τόσο μα τόσο απλό (οι πιο παλιοί στο άθλημα σίγουρα καταλαβαίνουν τι εννοώ). Δωρεάν επιδόσεις πανεύκολα. Δε μιλάμε για extreme καταστάσεις, απλά για μια μικρή έστω βελτίωση. Είναι αμαρτία πραγματικά να μην το εκμεταλλεύεται κάποιος αυτό.
-
Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι υπάρχει μια διαφορά της τάξεως του 3% στο gpu score με αύξηση του uncore κατά 33%. Το cpu score εντωμεταξύ είναι χειρότερο με υψηλό uncore κατά περίπου 0,1% (αυτό είναι στα όρια του στατιστικού λάθους βέβαια). Αυτό είναι ο ορισμός της απειροελάχιστης διαφοράς. Το συνολικό σκορ έχει διαφορά πάλι 1,5%. Το bclk δεν έχει ούτε τόση διαφορά. Πιο κοντά στο 0,5%.
-
Άψογος ο Τάκης. Και η τάση στο qpi σου εκπληκτικά χαμηλή. Και πριν ήταν χαμηλή αλλά τώρα παραείναι.
-
Νικόλα το bclk δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο. Είτε είσαι στα 20χ200 είτε στα 21χ191 είτε στα 22χ182 είτε οπουδήποτε αλλού, ένα και το αυτό. Δεν είναι όπως παλιά με το fsb που μεγαλύτερο fsb σήμαινε καλύτερες επιδόσεις. Το μόνο που μας απασχολεί είναι να είναι οι μνήμες στη συχνότητα που μπορούν να λειτουργήσουν οπότε και προσαρμόζουμε τα δεδομένα μας ανάλογα. Μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι το μεγαλύτερο bclk είναι καλύτερο γιατί δουλεύει λίγο ψηλότερα το qpi και το uncore. Μετά από μετρήσεις με 980Χ με το uncore στο 2x και στο 1,5x και 1,66x κτλ, μπορώ να πω πλέον με σιγουριά ότι η διαφορά είναι απειροελάχιστη στην καλύτερη των περιπτώσεων και ότι δεν αξίζει το παραπάνω ρεύμα του qpi για αυτή τη διαφορά.
-
Νικόλα έχεις δει κανέναν 920 να δίνεται πάνω από 120? 8400 με 100 ευρώ? Να γελάσω ή να κλάψω? Τον q6600 που προσπαθούσα διακαώς να δώσω τον έδωσα 70 με δυσκολία. Πριν δύο εβδομάδες πήρα έναν 920 ζευγαράκι με μια ud7 rev 2.0 200 ευρώ και τα δύο με εγγύηση. Εντάξει το παιδί ήταν φίλος αλλά πάλι...
-
Κανένα 120ρι το πολύ.
-
Γιάννη δε γίνεται τίποτα ούτε με delta 300cfm. Εμένα έκανε throttling στα 4,4 τότε. Έφτανε 100 βαθμούς μέσα σε 5 λεπτά με linx.
-
Είδα όλα τα ποστ του φίλου LazyDog αλλά δυστυχώς σε κανένα δε φαίνεται το screenshot (404 error not found) οπότε θα μείνουμε σε αυτό. Επίσης κανείς δε το σύγκρινε με το δικό σου. Ήθελα μόνο να πω ότι ίσως έχει πέσει κι αυτός από τα χρόνια. Οι θερμοκρασίες που έχεις εσύ απλά δεν υπάρχουν. Ήσουν τυχερός από αυτή την άποψη. Έχεις και καλή υδρόψυξη. Σπύρο, λογικές θερμοκρασίες με αυτό τον 920 και thermalright δε γίνεται. Άλλαξε ψύκτρα και θα δεις το φως το αληθινό. Η thermalright δεν έκανε ποτέ για i7. Δε μπορεί να σηκώσει το φορτίο. Και ο συγκεκριμένος επεξεργαστής είναι ο ζεστότερος που έχω δει ποτέ. 4,2 πάντως τα έχει για πλάκα.
-
Το πρώτο που βρήκα είναι αυτό. http://www.thelab.gr/1062814075-post1544.html Είναι όμως χωρίς ΗΤ, ΜΕτά λέει ότι με ΗΤ το είχε με 1,23. Ίσως τελικά να έκανα λάθος και ο γέροντας να δουλεύει όπως την πρώτη μέρα. Συνεχίζω το ψάξιμο. Το screenshot στα 4200 δυστυχώς μου το βγάζει με error και δε μπορώ να δω τάση και settings.
-
Άσε ρε Γιάννη. Τον ξέρουμε τον δικό σου. Περσινά ξινά σταφύλια. :tongue: Του Lazy Dog ήταν με ΗΤ on και τρομακτικά χαμηλές θερμοκρασίες. Μη με κάνεις να βρω το ποστ του τώρα. Κουραστικό.
