-
Posts
6.819 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
33
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Jaco
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
To κακό με το G3 είναι ότι αδειάζει πάντα όταν σου έχει μείνει ένας τελευταίος μπροστά σου, ο οποίος σε καθαρίζει... μηχανικός και recon βγαίνω συνήθως με G3...- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Αυτό το taxi με το ελικόπτερο στις rush πίστες, χαλάει το παιχνίδι... γιατί το κάνουν ορισμένοι...? Το παιχνίδι δεν είναι απλά να τελειώσει γρήγορα η πίστα...- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Δεν κάνουμε όλοι ένα join στο Κάστρο...? Σήμερα το μενού έχει σουφλέ μολύβι με μαχαιροπίρουνα...- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Τους 10.5...- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Για να μην υπάρχει παρεξήγηση, ουδέποτε ήμουν σε clan... το θεωρώ απλά αστείο... Μου την δίνουν οι digital λοχίες και τα συναφή στα παιχνίδια που παίζω στον ελεύθερο μου χρόνο...- 8.491 απαντήσεις
-
- 3
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Και να είχε τα άπειρα πράγματα που πρέπει να ξέρει και να κάνει κάποιος, να πεις οκ, είναι δύσκολο δεν το έχει ο περισσότερος κόσμος... αλλά ρε συ είναι 5-10 εύκολα πράγματα που πρέπει να ξέρεις και να κάνεις... τίποτα άλλο... Χθες μπήκα σε έναν hc, για να ξεκαπνίσω λίγο... απογοήτευση... καμία έννοια squad, καμία έννοια ομαδικότητας... ο καθένας έκανε ότι να' ναι... δεν μπορείς να παίξεις και να το ευχαριστηθείς έτσι, είναι hack n slash και όποιον πάρει ο χάρος, ενώ το παιχνίδι έχει φτιαχτεί γι' αλλο σκοπό......- 8.491 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Κλαν μάιν, εννοείς...?- 8.491 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Αμέσως να πάτε να τον φάτε τον άνθρωπο, αφού το λέει και το nick του, δεν είναι Έλληνας, είναι ellinas... yeah...- 8.491 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αυτό είναι censored... (τουλάχιστον το μεγαλύτερο μέρος του)
-
Το γραφείο στην δουλειά...: Γι' αυτό έχω κάψει τελείως...
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
O jpavly σαμποτάρει τον server... Τον γύρισα πάλι σε soft-p0rn...- 8.491 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Του χρόνου δηλαδή...?- 8.491 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Τον έχουμε γειώσει τον kastro, γιατί δεν μπορώ να παίξω τον τελευταίο καιρό... Απλά λέω, αν θέλετε οργανωθείτε μεταξύ σας, μέχρι να μπορέσω να ξαναπαίξω, ώστε να τον κλειδώσω και να παίζετε μεταξύ σας και να φτιάχνετε τους κανόνες μεταξύ σας, χωρίς να έχετε τέτοια προβλήματα...- 8.491 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Ρε σεις, αν θέλετε μπορώ να βάλω ένα password στον kastro, να μου λέτε τι mode θέλετε και να μπαίνετε να λιώνετε εκεί, χωρίς να σας σπάνε τα νεύρα...- 8.491 απαντήσεις
-
- 5
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Πάντως μετά από τόσο καιρό που δεν έχω παίξει, ακόμα διαβάζω τα ζόρια που τραβάτε με τα ctd και τα διάφορα... χαράς το κουράγιο σας...- 8.491 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τότε βάζεις μπαταρίες, το χρησιμοποιείς για σένα και σταματάς να πληρώνεις ΔΕΗ... πάλι χαμένοι θα είναι...
-
Είναι από τα παιχνίδια που είχα άχτι να παίξω, από τότε που το είδα πρώτη φορά και τακτικά κάθε μερικούς μήνες έψαχνα να δω τι γίνεται με αυτό... Το ίδιο το είχα πάθει με την τριλογία του άρχοντα των δαχτυλιδιών... έλεγα να βγάλω και την επόμενη χρονιά να το δω... Αλλά τώρα μου πέρασε...
-
Κυκλοφόρησε σήμερα στην Ευρώπη για Xbox στα $60... http://www.xbox.com/el-GR/games/a/alanwake/ Κοντέψαμε να γεράσουμε... άλλοι που το περίμεναν ακόμα άγαμοι, τώρα έχουν παιδιά στο δημοτικό... τα περιοδικά στα οποία το είχαμε πρωτοδιαβάσει, τώρα πια έχουν κλείσει εδώ και χρόνια...
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Μιας και πιτσιρίκια θα έπαιζαν...- 8.491 απαντήσεις
-
- 7
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Είναι και 100 ninjah στην εικόνα... όποιος τους βρει είναι μάγκας...- 8.491 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
video or it didn't happen...- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αν ισχύσει η οικολογική στροφή στην Ευρώπη, που προσπαθεί να επιβάλει η Γερμανία, τότε το κόστος παραγωγής από ηλιακά, δεν θα είναι το πρόβλημα και ας είναι υψηλό... θα είναι υποχρεωτικό... από την άλλη η Γερμανία, έχει λόγο να προσπαθεί να "επιβάλλει" την πράσινη ενέργεια, γιατί είναι ουσιαστικά η μεγαλύτερη βιομηχανία στα ηλιακά και τις ανεμογεννήτριες, όπως και οι βόρειες χώρες γενικότερα... πάντως και αυτοί έχουν πάρα πολλά θερμικά εργοστάσια, καθώς το έδαφος τους βγάζει πολύ καλή καύσιμη ύλη (δεν θυμάμαι πως το λένε, αλλά είναι ένα πράγμα σαν πέτρωμα, από πολύ παλιά δάση τα οποία είχαν θαφτεί και πήραν την μορφή αυτή)... ωστόσο και οι ίδιοι από το '90 ήδη χρησιμοποιούν αυτοκίνητα με αέριο ή ηλεκτρικά ή ηλιακά κοκ, δηλαδή δεν είναι μόνο ότι έχουν την βιομηχανία, αλλά την αξιοποιούν ήδη εδώ και πολλά χρόνια... από την άλλη εμείς, κολλάμε σε ανούσια πράγματα... ας ξεκινήσουμε με τα ηλιακά και τις ανεμογεννήτριες και εν συνεχεία βλέπουμε, γιατί στο τέλος δεν κάνουμε τίποτα... το ίδιο πήγαν να πάθουν και οι γερμανοί, οι οποίοι πριν κάνουν κάτι το συζητάνε για πολλά χρόνια, αλλά στον τομέα αυτό κινήθηκαν πολύ γρήγορα...
-
Μιλώντας για οικιακή χρήση και όχι πώληση στην ΔΕΗ, δεν συμφέρει να έχεις κάποιος μόνο φωτοβολταϊκά... μπορεί να έχει μια φάση από την ΔΕΗ για τα πολύ μεγάλα φορτία, όπως ψυγείο, κλιματιστικά και τα υπόλοιπα φορτία να τα τροφοδοτεί με ενέργεια από ηλιακά και μπαταρίες... φυσικά αυτό εξαρτάται και από την μέση ετήσια ηλιοφάνεια της περιοχής που διαμένετε... πχ εδώ θα βρείτε τους χάρτες της μέσης ετήσιας ηλιοφάνειας και από αυτούς φαίνεται ότι την μεγαλύτερη ηλιοφάνεια την έχει η Κρήτη και μετά το νότιο τμήμα του Αιγαίου, που φτάνει μέχρι και 3000 ώρες τον χρόνο, δηλαδή για μια εγκατάσταση 10KWh βγαίνουν 16500€/χρόνο, το οποίο είναι ένας μισθός και μάλιστα αφορολόγητος... Χαλαρά, θα μπορούσαμε να ζούμε από εξαγωγή ενέργειας και μάλιστα πλούσια, αλλά δεν το θέλουν αυτό...
