Jump to content

javaneze:

Premium Members
  • Posts

    2.143
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by javaneze:

  1. Αφου εχθες την παρηγγειλες. Τρολαρεις ή την πηρες απο ελλαδα; edit: Ακυρο, τωρα ειδα οτι δεν εισαι ελλαδα. Καλοριζικη! Σε τι κουτι θα την βαλεις; Τα 50 ευρω πανω απο την SC πως τα δικαιολογει;
  2. Gigabyte χωρις coil whine ειναι σαν χαβιαρι χωρις καλο κρασι. Μην παρεξηγεις, και τωρα gigabyte εχω, αλλα εχουν περασει 6 απο τα χερια μου (gigabyte-nvidia) και ολες ειχαν coil whine. Oxι σε εκνευριστικο βαθμο βεβαια. Αυτη η εβγα δεν θα στοκαρει ποτέ 1080 acx; Tις 1070 που λογικα θα εχουν περισσοτερη ζητηση τις εχει μονιμα διαθεσιμες πλεον ...
  3. Thanks για το link. Gtx 780 @120Hz idle 324MHz. @144Hz idle 653Hz. Το γυρισα στα 120 μολις, και ουτε που κοιταω πισω. @csaris Πες μας αν παρατηρεις αλλαγη στα idle ρολογια απο 120 σε 144. Γιατι αν οχι , τοτε αυτο θα ειναι που σου προκαλει το flickering μαλλον.
  4. Καλοριζικη. Θα την παιξεις καθολου με το στοκ κουλερ να μας πεις απο θορυβο πως ειναι;
  5. Μου το εκλεισε προστυχα το ματι η ACX. Δεν προτιθεμαι να "ανεβω" σε Ti οταν βγει οσο ανωτερη και να ειναι. Εμεινα 3 ωραια χρονακια με την 780, τοσο υπολογιζω να μεινω και με την επομενη οποτε κοιταω σε 1080 παραβλεποντας το 1070. Aπο evga εχει παραγγειλει κανεις μεσα στα capital controls; Προχωραει κανονικα παραγγελια και με ποιο τροπο; (εμβασμα/πιστωτικη/προπληρωμενη κτλ)
  6. Aπο ολες τις non reference για να χωραει στο 250D και γενικα σε mini/micro κουτια μονο η evga ACX ειναι νορμαλ σε διαστασεις. Ολες οι υπολοιπες γκουμουτσες. Και την κοστολογει στα 679 ευρω στο site οποτε μια χαρα. Υποθετω η superclocked τα 60 ευρω παραπανω δεν τα δικαιολογει. Aν και δεν ειναι η πιο ομορφη, μου κλεινει προστυχα το ματι.
  7. javaneze:

    TheLab.gr V4 bugs

    Fonts ε; ... Ουτε στο αλλο το λινκ που εδωσες παιζουν. Αρα σιγουρα ειναι δικο μου θεμα. Και δηλαδη κανονικα προβαλλονται ασχετως αν τα εχουμε εγκατεστημενα στα fonts του συστηματος; Θα το γκουγκλαρω. @GoMaR Φιλε εχω 2 pc , και στα 2 firefox, στο ενα παιζουν απροβληματιστα ακομα και τωρα με win7. Σε αυτο που μου παρουσιαστηκε το προβλημα περασα πριν 5 μερες τα win10 και σκεφτομαι μηπως επαιξε ρολο.
  8. javaneze:

    TheLab.gr V4 bugs

    99% δεν ειναι bug της πλατφορμας αλλα δικια μου κοτσανα, ρωταω μπας και το εχει παθει κι αλλος και βρηκε τροπο να το φτιαξει. Ολα τα εικονιδια φαινονται οπως στην φωτο . Δλδ δεν φαινονται. Δοκιμασα να απεγκαταστησω τα noscript & adblock απο τον firefox αλλα ματαια. Το περιεργο ειναι πως ετσι φαινονται και στον ΙΕ που δεν εχω καθολου extensions.
  9. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

  10. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Μπαινω καθημερινα απο τοτε που το αρχισα. Kυριως Survival, contact missions & heists. javaneze στο social. Για να δεις συγκεκριμενα μελη πρεπει να τα κανεις φιλους στο social club. Πολυ καλη ειναι η λυση που προσεφερε ο xtrmsnpr με το Teamspeak. Το ανοιγω με το που καθομαι στο pc και ολο και καποιον πετυχαινω για co-op. Eιδικα βραδυ μπαινουν οι περισσοτεροι. Οδηγιες για το πως να συνδεθειτε λιγες σελιδες πιο πριν απο τον xtrmsnpr.
  11. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Προφανως ο πυρηνας δεν σηκωνει τα 50ΜHz στο ρευμα που παιρνει αλλα και στο συγκεκριμενο παιχνιδι. Δεν πουσαρουν ολα τα παιχνιδια το ιδιο μια gpu. Μπορει και με +100MHz να βγαζει ανετα max payne 3 π.χ. και στο gtaV και με +10 να κρασαρει, στο ιδιο δεδομενο ρευμα. Παντως αν παιζεις σε 1080p ειναι σχεδον περιττο το OC με την καρτα που εχεις.
  12. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

  13. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Θελω να ξεκλειδωσω τα upgrades του LS Customs στο online, αλλα απαιτουνται υπερβολικα πολλες νικες σε races με εστω εναν αντιπαλο. Αναζητω οποιον γουσταρει να συνεννοηθουμε σε κανα μικρης διαρκειας race και να αφηνει ο ενας τον αλλο εν'αλλαξ να κερδιζει, ωστε να ξεκλειδωσουμε τα upgrades. Befriend javaneze και στειλτε πμ. στο social club.
  14. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Κάνα online Θα μπείτε να παίξουμε παρέα να πέσει γέλιο; Για το επόμενο 6ωρο θα είμαι μεσα. Username javaneze. Δεν έχω καταλάβει πως βρίσκεις κάποιον όμως.
  15. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

  16. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Εξαντλησα επιτελους το single player μετα απο καμια 200αρια ωρες και λεω να αρχισω το multi τωρα. Κανα 10αλεπτο που το ανοιξα λιγο να το δω, ισα που προλαβα να αγορασω ενα σπιτι και μια μηχανη. Την πηρα να κανω την βολτιτσα μου και αρχισαν να με γαζωνουν απο ολες τις παντες. Στα αριστερα της οθονης εσκαγαν συνεχεια κατι notifications που δεν προλαβαινα καν να διαβασω, Παιζει κανενα guide ή tip;
  17. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Η θολουρα feauture ειναι ρε μαν, oχι bug. Δεν θελει ρυθμισεις. Αν δεν σου αρεσει βαλε το setting "In-Game depth of field effects" σε OFF . Tα παρακατω settings ειναι με 4790k@ 4.4GHz, 16 gb ram & gtx780. Δεν εχω βαλει frame-ομετρητη αλλα το παιχνιδι ειναι περα για περα smooth, διχως κολληματα ανεξαρτητως ωρας, καιρου, τοποθεσιας ή σκηνικου. Το παιζω full screen 1920*1200, το παρακατω λεει windowed επειδη τραβαγα τα screenshots.
  18. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Aλλα 350 mb μια μερα μετα ... Ξερεις κανεις αν αναφερουν καπου τις βελτιωσεις που φερνει το καθε update; Με το προχθεσινο παντως δεν εφυγε το error που πεταει που και που και κλεινει το παιχνιδι αποτομα.
  19. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Eβγαλε η nvidia ενα guide για οποιον ενδιαφερει http://www.geforce.com/whats-new/guides/grand-theft-auto-v-pc-graphics-and-performance-guide#grand-theft-auto-v
  20. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Για οποιον βολεψει, ο καλυτερος interactive χαρτης που εχω βρει μεχρι τωρα, εδω http://gta-5-map.com/ man δεν παιρνεις π.μ. Αν δεν εχεις βρει λυση ακομα δοκιμασε και αυτο https://www.youtube.com/watch?v=RuEekXX2DeY
  21. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Μπα, ηταν στο high. Tο εβαλα very high και ολα κομπλε.
  22. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Man τρελη γκαντεμια. Μετα το μεσημεριανο update το πεταξε κι εμενα το error στα ξαφνικα. Εκει που επαιζα, χωρις να αλλαξω settings ή τιποτα απο την πρωτη μερα που το settαρα.
  23. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Αγορινα τοσα install/uninstall προγραμματων, καποιο εχει αφησει καταλοιπα ή εχει πειραξει κατι που δεν επρεπε. Μπορει να εχουν και αλλοι το προβλημα αλλα δεν ειναι σιγουρο οτι φταιει το ιδιο σε ολους σας. Το firewall ακομα και κλειστο να το εχεις καποια rules του τρεχουν θες δε θες. Φεριπιν στο comodo firewall οταν παω να τρεξω καποιο exe που το διαβαζει ως malicious βγαζει μηνυμα. Αν κλεισω το firewall απλα διχως απεγκατασταση και παω να τρεξω το ιδιο αρχειο εξακολουθει να ειναι μπλοκαρισμενο και να μην τρεχει απλα δεν βγαινει μηνυμα προειδοποιησης. Αν μπω απο safe mode τρεχει κανονικα. Κανε format να βρεις την υγεια σου. Και ΝΑΙ, να κανεις φορματ για το GTA online. Τ'αξιζει. Η R* εχει τα μεσα να το κανει να τρεχει, οπως ηδη τρεχει σε εκατομμυρια PCs. Εδω ομως μιλαμε οτι εχεις προβλημα εσυ οχι το παιχνιδι. Φιλε δεν εχει παρατηρηθει απο αλλον εδω, και δεν νοειται να εχεις θεμα με την 780ti. Conflict απο drivers ακουγεται. Εχεις περασει drivers για monitor; Εχεις πανω απο ενα monitor; Εχεις κανει OC σε gpu & cpu; Αν ναι, δοκιμασε να δεις αν σου πεταει το error τρεχοντας στοκ χρονισμους.
  24. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Με τα λιγα που νογαω, αφου το εχεις σε δυο PC στο ιδιο router και στο ενα pc μπαινει online ενω στο αλλο οχι, μαλλον το προβλημα ειναι στο pc και οχι στο παιχνιδι. Δεν κοιταω να δικαιολογησω την rockstar και κατηγορησω εσενα, να βοηθησω κοιταω. Με το IV δεν ειχα ποτε προβλημα να συνδεθω επι 7 ετη. Μεχρι και ανημερα το πασχα τις προαλες επαιζα. Απορω που δεν καταφερες ποτε να συνδεθεις. Software firewall τι χρησιμοποιεις; Hardware firewall, το εχεις απενεργοποιημενο; Εχεις εγκατεστημενο κανενα software της motherboard για και καλα, γρηγοροτερο lan gaming τυπου asus gamefirst κλπ ; Στην θεση σου παντως για να επιβεβαιωσω οτι δεν ειναι software προβλημα, θα εκανα format, περασμα windows, επειτα περασμα μονο drivers καρτας γραφικων, μητρικης για intel chipset & lan, τελος εγκατασταση το παιχνιδι και θα ξαναδοκιμαζα. Τουλαχιστον να αποκλεισεις το software.
  25. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Kαλα μη φανταστεις οτι και στο ssd παει νερο. Την θελει την ωρα του. Εχω αρχισει και ζηλευω την δυνατοτητα να μιλας ενω παιζεις γιατι το chat ειναι πολυ χρονοβορο τελικα. Δεν εχω ξανασχοληθει με το αθλημα. Αυτη η δυνατοτητα απαιτει headset απαραιτητα ή μπορω να χρησιμοποιω το μικροφωνο της webcam που εχω; Αν οχι, εχει να προτεινει καποιος κατι αξιολογα σε headset; Φυσικα με το αξιολογο δεν εννοω κατι razer που ειδα στο skoutz με 70+ ευρω.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.