Jump to content

javaneze:

Premium Members
  • Posts

    2.143
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by javaneze:

  1. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Ας γινει μια λιστα και οποιος αλλος γουσταρει να προστεθει ας το συνεχισει αριθμητικα με quote για να βρισκεται ευκολα η ακρη. 1. Cguevara 2. javaneze 3. ...
  2. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Κι εγω μεσα ημουνα για πρωτη φορα. Με μπερδεψε λιγο, ειναι πολυ πιο περιπλοκο απο το online του 4. Δεν βρηκα πως μπορω να βρω crew members και να παιξουμε παρεα.
  3. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Α με τον controller δεν ειναι τοσο αποτομο το κοψιμο; Το παει πιο μεθοδικα απο οτι τα cursor keys του keyboard; Δωσε και ενα λινκ απο τον controller plz.
  4. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Δεν νογαω απο amd. Μπορει να φταιει η mobile πλατφορμα. Το account που εχεις στα windows ειναι με λατινικους χαρακτηρες και οχι ελληνικους;
  5. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Ρε παιδια με τον χειρισμο στην οδηγηση δεν εχει κανενας θεμα; Να φταιει το πληκτρολογιο μου ή whatthefuck ; Πολυ jumpy το τιμονι, ειναι πολυ δυσκολο να ελεγχθει σε σχεση με το IV και συνεχεια στουκαρω. Καλα για το οτι πας με 200 και φρεναρει σαν αγαλμα στα 5 μετρα επισης πολυ μπουρδα. Δυστυχως θυμιζει λιγο SA στο handling Φιλε αυτο που ποσταρες δεν βοηθαει κανεναν. Σε τι hardware το τρεχεις; Σε τι windows; Ειναι original; Drivers για γραφικα εβαλες τους προσφατους;
  6. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    O χειρισμος στην οδηγηση ειναι πολυ ευαισθητος ρε γμτ... Πιο ευαισθητος απο το IV. Στην πρωτη αποστολη το εκανα σμπαραλια το καμπριο. Εχει βρει κανεις κανενα σχετικο setting που μου ξεφυγε; Γραφικα & gameplay αψογα για τα δικα μου γουστα. Αν το online ειναι ισαξιο του IV, για την επομενη 3ετια δεν θελω τιποτα αλλο στο PC μου.
  7. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Οποιον ενδιαφερει απο αθηνα παντως το πλαισιο (αργυρουπολης τσεκαρισμενο) το εχει στα ραφια. Ζητατε και απο οποιο υπαλληλο σας εξυπηρετησει να σας "φτιαξει" με τιμη ιντερνετ και με 51,89 γιουρω εχετε την κασετινα.
  8. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Μολις παρεληφθη και εγκαθισταται υπομονετικα. Μεσα ειχε ενα και καλα κουπονι για 500.000 $ σε online & αλλα τοσα για το campaign. Aξιζει να το ενεργοποιησω ή θα χασω το ενδιαφερον να κανω αποστολες για χρηματα; Εντυπωσεις απο κανεναν που να το ξεκινησε, ακομα;
  9. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Ομορφια σκετη. Δεν εχω κανει κινηση για αγορα μεσω internet. Θα παω για retail κι ας το εχω μια-δυο μερες μετα απο τους υπολοιπους μονο και μονο για το artwork και τα δισκακια. Βεβαια η εγκατασταση με 7 dvds θα παρει το λιγοτερο 2ωρο και θα βλαστημησω την ωρα , αλλα χαλαλι. Μπηκα κι εγω αλλά ενισταμαι για τον τιτλο του crew
  10. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Μini itx ή micro atx; Eνα link για το κουτι please. Πολυ ευχαριστο συνολο
  11. javaneze:

    Assassin’s Creed Rogue

    Παιδια το πηρα και το ευχαριστιεμαι. Gameplay/γραφικα/χειρισμος ιδια με το 4. Βασικα σαν εξτρα πιστες στο 4 ειναι, σχεδον ολα ιδια πλην στορυ. Δεν το λεω για κακο, οποιος ευχαριστηθηκε το 4, ας το τιμησει, δεν θα χασει. Καμια σχεση με unity.
  12. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Πολυ εντυπωσιακο! Δωσε μας λεπτομεριες για την κατασκευη του, ειδικα για τους σωληνες αλλα και το reservoir mod.
  13. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Μαδερφακερς ρε φιλε ... πληρης απογοητευση. Να σου πω, οχι οτι δεν θα το παρω τελικα, αλλα μια φορα το preorder ακυρωθηκε. φακδεμ. Μan η ubi βγαζει 1 assassin's creed το τριμηνο, δικαιολογει bug σε πρεμιερες. Αυτοι το σχεδιαζουν 6 χρονια τωρα, και οτι με ενα μηνα ακομα θα σωθει η κατασταση δεν με πειθουν. Ειμαι πεισμενος οτι για αλλους λογους το καθυστερουν και οχι για την βελτιωση. Δεν κανω τον εξυπνο, ουτε ξερω τους λογους, αλλα θαρρω θα επιβεβαιωθω, οταν θα βγει τα χριστουγενα τελικα & παλι τιγκα στα bugs θα ειναι.
  14. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Πολυ ωραιο. Η ψυκτρα ποια ειναι; All in one ειναι; Αν ναι, εργοστασιακα ηρθε με διαφανο σωληνα και κοκκινο υγρο;
  15. javaneze:

    Android Apps

    Παρομοιως στο G2 & never looking back. Oμως στο Nexus 7 2012 wifi που πηρε την lollipop το lag πηγαινε και ερχοτανε. Πατας το recent apps softkey και θελει γεματα 2 δευτερολεπτα να ανοιξει με 1-2 apps ανοιχτα. Και διαβαζα στα reviews οτι και καλα ειναι παλια η συσκευη και ξεροκαταπινα... Και δοκιμαζω για πλακα τον nova free, πριν ψαχτω πως να φλασαρω παλι κιτκατ, και η συσκευη πεταει. Καλυτερα απο την kitkat. Εφαρμογες αναδυονται λες και ηταν ανοιχτες, recent apps εν ριπη οφθαλμου, Lag ουτε για δειγμα. Πως γενεν αυτο; Nexus συσκευη κι ομως να μην ειναι optimized για το νεο λειτουργικο ενω με μια αλλαγη launcher να φυσαει. Οποτε οποιος δεν εχει θεματακια ας κατσει με τον εργοστασιακο, ομως μια εφαρμογη ειναι ο novaς, αν δεν σας αρεσει απλα uninstall και τελος.
  16. javaneze:

    Android Apps

    Πολυ μπελαλιδικο μεχρι να το σεταρεις, ειδικα πριν αλλαξω την γλωσσα της συσκευης σε ελληνικα απο αγγλικα. Το google news and weather που προτεινε ο αλλος φιλος πιο πανω, ειναι πολυ πιο ευχρηστο και επιτρεπει να εχεις ελληνικα στην εφαρμογη και στις επιλογες ειδησεων με τρια κλικ στα settings διχως να επηρεαζεται απο την γλωσσα του OS.
  17. javaneze:

    Assassin’s Creed Rogue

    Αν και το αγορασα το unity, 5 dvds και ολα - 1+ ωρα εγκατασταση σε ssd, το ξεκινησα ελαχιστα και δεν με τραβηξε λογω χειρισμου. Μετα διαβασα σε ενα review του rogue οτι ειναι καλυτερα να παιχτει πριν το unity, περαν του gameplay και ιστορικα πιο σωστο. Εκει παρατησα τελειως το unity και αναμενω το rogue να δουμε τι θα δουμε. Στα τρολει παντως ωραιο φαινεται. Αν δεν παρει delay και βγει πριν το gtaV νομιζω θα εχει τυχη.
  18. javaneze:

    Αναγεννήθηκε το The Pirate Bay

    Μπα, μολις διαδωθει η ειδηση του επανανοιγματος παλι θα γεμισει ζωη το site και θα "σβησουν" κατι *.com.ua , oldpiratebay κτλ.
  19. javaneze:

    Android Apps

    Ενα παιχνιδάκι με αγωνες jet ski που περσι-προπερσι το παιζανε πολυ στα revies συσκευων, θυμάται κανενας ονομα;
  20. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Ρε τους μπι@#$δες ... 6 χρονια το φτιαχνουν οι ατιμοι. Τι ακριβως θα βελτιωσουν στο 2μηνο; Εξοργιστικη η νεα αναβολη. Δεν με νοιαζει πια για ποιοτητα. Ας το δωσουν επιτελους και ας ειναι φαβα οπως το IV στην αρχη. Εγω ο μλκς το ειχα παρει τοσο ζεστα το "τελη Ιανουαριου" που εχω ηδη ζητησει αδεια για να το απολαμβανα με three-day bender το λιγοτερο. Joke's on me :/
  21. javaneze:

    Ανέκδοτα & Αστεία

  22. javaneze:

    Assassin's Creed Unity

    Oχι ρε Τακη... γιατι ετσι ρε γμτ ... Και ελεγα πως και πως να παιζαμε κανενα co-op. Tοσο χαλια;
  23. javaneze:

    Assassin's Creed Unity

    Εκατσα με χαρα κατα τις 19:20 με φρεσκο ζεστο καφεδακι να το χαρω. Βγαζω ζελατινες, ανοιγω κουτι, 5 (ναι πεντε!) δισκακια! Τωρα ειναι 20:28, ο καφες κρυωσε, και μολις μου ζητησε το 5 dvd η εγκατασταση Aιντε να δουμε τι θα δουμε. Κριτικη και σχολια προσεχως γιατι σημερα δεν το βλεπω τελικα να προλαβαινω να παιξω. Κανενα guide για settings δεν εχει βγαλει η NV οπως ειχε κανει στο 4;
  24. javaneze:

    Ας κάνουμε το εργαστήρι καλύτερο - V3 Edition

    xaxa εγω ημανε! θενξ & τσηηηηρς!!! (λειπει ενα "cheers" emoticon απο την συλλογη)
  25. javaneze:

    Ας κάνουμε το εργαστήρι καλύτερο - V3 Edition

    Το ειχα αναφερει σε αλλο τοπικ, το γραφω κι εδω ως προταση προς βελτιωση. Καντε κατι να δουλευει το δεξι κλικ μενου πανω στις φωτο που ποσταρονται μεσα στα threads. Ουτε καν οταν ανοιξουν στο νεο layer οι φωτος δεν μας επιτρεπει η πλατφορμα το δεξι κλικ. Ετσι ωστε να υπαρχουν οι επιλογες "view image" & "save image as" ή οποιεσδηποτε αλλες επιλογες για εικονες προσφερονται default απο τον browser ή τυχων extensions που εχουμε εγκατεστημενα. Ευχαριστω.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.