Jump to content

javaneze:

Premium Members
  • Posts

    2.143
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by javaneze:

  1. javaneze:

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Δεν τους εχω βαλει για να σου πω με σιγουρια. Eντελως υποθετικα μιλωντας, μπορει για να μειωσουν θορυβο να μειωσαν τα rpm στο idle. Σε παλαιοτερες αλλαγες το εχω παρατηρησει. Αν και δεν μπορω να καταλαβω γιατι σε προβληματιζει αυτη η θερμοκρασια, αν ζοριζεσαι, μπορεις να εγκαταστησεις το evga precision και διχως να ασχοληθεις με το ΟC κομματι του, να φτιαξεις custom profiles για τα fans των καρτων.
  2. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Πολυ ομορφο, πολυ ωραια δουλεια! Κοκκινο της φωτιας, φοβερο! Ξεχωριζει! Τι hardware χρησιμοποιεις; Ποιο tank-pump combo; To πανω rad ειναι passive τελειως; Απο θορυβο/temps/OC πως εισαι; Το πλαινο με τα front panel connections σε ποια μερια το βιδωνεις; Κουμπωνει ανετα με το 200αρι rad;
  3. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Εκπληκτικο! Δεν βλεπω την ωρα να δω το τελικο αποτελεσμα με τον φωτισμο, το σκεφτομαι καιρο για το 650D, γιατι σχεδον σε ολα τα builds ή λιγοτερα φωτισμενη περιοχη του κουτιου ειναι αυτη κατω απο την καρτα γραφικων εως το psu. Aν θελεις σε επομενο ποστ σου, εξηγησε με περισσοτερες λεπτοριες το "κοπηκαν" οσον αφορα το πλεξι. Thanks
  4. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Πολυ καλο! Ερωτησεις: Το "music is ..." ειναι sticker ή κατι αλλο; Ποσο δυσκολο θα ηταν να "τρυπηθει" το στοιχακι πανω στο μαυρο plexi και επειτα για να φαινεται, leds μεσα στην καλυπτρα να το φωτιζουν; Τελος, γιατι οχι ενα ενιαιο λυγισμενο πλεξι για την καλυπτρα αλλα δυο κομματια; Αισθητικη; πρακτικοτητα; κοστος; ευκολια; GJ!
  5. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Aν και το λατρευω το stryker, το hardware σου ηταν πιο προσαρμοσμενο στο πρηγουμενο κουτι σου οπου το γεμιζε ομορφα. To stryker ειναι πολυ πιο μεγαλο με απλετους χωρους, και σε σχεση με το προηγουμενο σου παντα, φαινεται αδειο. Ισως περα απο μια gpu να επενδυες και σε μia υδροψυξη αφου πλεον εχεις την ανεση χωρου & overclockαρεις cpu κιολας. Μια χαρα εισαι & αν δεχεσαι και προτασεις σου δινω καποιες καθαρα για αισθητικους λογους. Αφου παιζεις μαυρο/κοκκινο με την μητρικη, θα προτεινα αλλαγη μνημων ή heatsinks μνημων με καποια κοκκινα. Επισης ενα μαυρο ή κοκκινο sticker για το πλαι του psu. Tελος, αντε και ενα μαυρο sleeved extension για το 24πινο και θα εισαι κομπλε και color coded
  6. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Οπως ειχα γραψει και νωριτερα το prodigy ειναι ερωτας, το δε κοστος του και του ολου build σε αυτο, αναλογα τα γουστα, μπορει να ειναι και πολυ προσιτο. Θαρρω θα ενδιαφερει κι αλλους, οποτε αν θες ανοιξε δικο σου thread, βαλε φωτο, γραψε εντυπωσεις, hardware που εχεις ή ψαχνεις και ο,τι αλλο προβληματισμο εχεις στο νου και συνεχιζουμε. (αν ανοιξεις, κανε κι εκει ενα mention αν θες)
  7. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Περιποιημενο και πεντακαθαρο!
  8. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Eξαιρετικο τελικο αποτελεσμα Το sleeving στα χρωματα της noctua ειναι εκπληκτικη λεπτομερια που κλεβει την παρασταση ! Νομιζω δεν το εχω ξαναπετυχει σε αλλο setup ποτε. Τι προτασεις; Σε cable management νομιζω εισαι πολυ καλος / σε hardware, με μια "ανωτερη" καρτα γραφικων και καμια μα καμια αλλη αλλαγη, το HTPC γινεται ανετα GamingPC οποτε ναι, καμια προταση Καλη χρονια & σε σενα!
  9. javaneze:

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Νομιζω οτι απλα καποιο color profile απο αλλο προγραμμα επιβαλλεται σε αυτο της nvidia. Αυτο μπορει να ειναι απο καποιο game, απο το photoshop & συναφη ή οπως λεει και ο helly, απο monitor driver. Δοκιμασε να παιξεις λιγο με τα settings απο το control panel > color management.
  10. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Βαλε και κανα ψυγειο στο loop Πολυ ομορφο, πολυ καλυτερο απο πριν! To 3πλο επανω το πηρε ανετα διχως μονταρισμα;
  11. javaneze:

    Overclocking Core i7 (D0)

    22 multi στον 920; Σιγουρα καπου υπαρχει bug. Δεν κοιτας για κανενα νεο bios για την mobo;
  12. javaneze:

    Overclocking Core i7 (D0)

    Λογικα buggαρει ειτε το cpuz ειτε το EIST επειδη εχεις manual 19 το multi και οχι auto. Απλα για να διαπιστωσεις το προβλημα δοκιμασε με multi auto ή/και με turbo ON. To μεγαλυτερο BCLK vs μικροτερο Multiplier, δεν προσφερει τιποτα παραπανω σε επιδοσεις, εκτος το οτι μπορεις να τρεξεις υψηλοτερα τις ram.
  13. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Βαλε καμια πιο σόι φωτο και απο τα "εντοσθια"
  14. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Αγορασμενα ετσι διχρωμια; link;
  15. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Παρα πολυ ωραιο συνολο. Δεν εχω προτασεις, μου φαινεται αψογο. Το μερος που ειναι εμφανες απο το παραθυρο ειναι πεντακαθαρο. Λατρευω την συγκεκριμενη διχρωμια στα sleeves, μονος τα εφτιαξες; GJ
  16. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Απο περιεργια, εχεις καμια usb3 συσκευη; Δουλευει σωστα με την προεκταση; Στο 650D που εχει ακριβως το ιδιο θεμα, ενα wd passport 500gb USB3 που συνδεω στα front δουλευει usb2. Μολις το συνδεσω στο usb3 στο backpanel δουλευει κανονικα σε usb3.
  17. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    ΟΣο και να κουνησεις, ολο δεν θα βγει. Με το κουνημα βγαινουν τα χοντρα, τα υπολειμματα θα φυγουν απλα με την χρηση. Δωσε του μια εβδομαδα καιρο καθημερινης χρησης και θα δεις θα καθαρισει πληρως.
  18. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

  19. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Προσωπικα και τα 2. Before & after ενα πραμα.
  20. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Γιατι στην μουγκα το βιντεο ρε αγορινα; Αφου μπηκες στην διαδικασια, κανε μια ωραια περιγραφη των parts, βγαλε το πλαινο, δειξτο μεσα, δειξε που εγκατεστησες το φωτισμο, κανε σχολιο για αποδοση/θερμοκρασιες/θορυβο ... πολλες επιλογες. Μπραβο παντως, το τελικο αποτελεσμα ειναι πολυ ομορφο.
  21. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Επισης σκεψου και σε ποια κατευθυνση θες να κινηθεις οσον αφορα θετικη/αρνητικη πιεση στο κουτι και πως εχεις σεταρισμενους τους υπολοιπους ανεμιστηρες για να αποφασισεις.
  22. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Πωωπω :drool: H δουλεια στα αυτοκινητα φαινεται τουλαχιστον ικανοποιητικη. To μονο που περιοριζει την υπερμετρη ...ενθουσιασμο μου, ειναι οτι σε PC μαλλον θα το δουμε τα χριστουγεννα του 13. Μακαρι να πεσω εξω, αλλα & στο IV ετσι εγινε. (πασχα κονσολες-6 δεκεμβριου pc)
  23. javaneze:

    Overclocking Core i7 (D0)

    Δεν εχω τρεξει ραμ τοσο ψηλα, ουτε καν πανω απο 1600 δεν τις εχω τρεξει. Σου ειπα και παραπανω δεν βρισκω νοημα. Αν εσυ βρισκεις, μεινε εκει που εισαι, εισαι μια χαρα. Ολη η φασαρια που σου προτεινω χαμηλωτερα ρευματα ειναι για τα temps. Τοσα ποστς δεν ειδα να παραπονιεσαι για temps οποτε αστα οπως εχει και αγνοησε το ποστ μου
  24. javaneze:

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Ειναι και θεμα driver. Στην GTX285 το εβλεπα συχνα με καποιους συγκεκριμενους και το μηχανημα εντελως στοκ.
  25. javaneze:

    Overclocking Core i7 (D0)

    Kαι τα 3 man. Σε UD5 ειχα τον D0 με HTon 3885 ΜΗz με 1,16v /1,25 vQPI uncore 3200/ ram xmp1 1,65v 1600MHz Σε rampage, HTon 4011 ΜΗz με 1,235v / 1,30 vQPI uncore 3800 / ram xmp1 1.65v 1528 Ειδικα το 1,45 vqpi πρεπει να σε ανεβαζει πολυ θερμοκρασιακα.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.