-
Posts
2.143 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by javaneze:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
javaneze: απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
Στους μη-μηχανοβιους μπορει να περασει αδιαφορο σαν αγωνισμα, ομως τα πλανα απο το Isle of man ειναι μαγευτικα και απο τις onboard cameras, τρομακτικα. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=j7HlrI1COSs]HD Full throttle - Death @ TT Isle of Man (IOMTT) Road Racing - YouTube[/ame]- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Tι ειπες τωρα; Πολυ προσεγμενη δουλεια! Δειχνει επαγγελματικη! Χομπιστας εισαι ή το δουλευεις το πραμα; Πολυ θα με ενδιεφερε να μαθω τι ωραια πατεντα εχεις κανει και κατεβηκε κατω το dvd rom.
-
Πολυ ομορφο.! Βαλε και καμια φωτο χωρις τα πλαινα. Α και το μαυρο rail για τους σκληρους ξεβιδωνει ευκολα και θα δειχνει ακομα πιο λευκο/φωτεινο το κουτακι. Αφου δεν προκειται να το βαλεις ποτε το εξτρα συρταρι για τους σκληρους, βγαλτο να παει στο καλο
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
javaneze: απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
Αν ψαξεις στο youtube και αλλα βιντεο του winslow, ακομα και μερικα που ειναι πανω σε σκηνη και φαινονται και τα ποδια του, μπορει να αλλαξεις γνωμη. Ο ανθρωπος ειναι φαινομενο. Ontopic Μιας και ετσι βροχερη που ηταν η μερα το τραγουδουσα συνεχεια (λογω εισαγωγης) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=yjbpwlqp5Qw]Perpetuum Jazzile - Africa - YouTube[/ame]- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
javaneze: απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
^^- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Πολυ ομορφο & γλυκο! Πετα και κανενα ανεμιστηρι στο ταβανι να γεμισει. Οσο για την κλιση της καρτας, περα απο το οπτικο θεμα, δεν ξερω αν υπαρχει περιπτωση να δημιουργησει προβλημα ή στρεβλωση στο pcb. Δυστυχως ειναι τοσο βαριες οι custom λυσεις που μονο με στηριγμα μπορεις να την διορθωσεις. Ολο και κατι θα βρεις, κουτακι/στυλο, στην δικια μου εχω βαλει μια μπαταρια απο ηλεκτρονικο τσιγαρο
-
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Some More Details on Grand Theft Auto Online | Rockstar Games -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
http://www.thelab.gr/1063556520-post428.html -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Yπαρχει πιο γρηγορος τροπος να μαζεψεις χρηματα, με συγκεκριμενο glitch του παιχνιδιου. Οποιος προλαβει πριν το τσεκαρουν στη R* και το διορθωσουν. -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Vehicle list οποιος θελει να χαζεψει GTA 5 Vehicles Προς το παρον εχω ξηλωσει την gtx670 και παιζω μαζι της φυσαρμονικα, οσο ντρουλαρω στα hd videακια στο youtube. Kαι λεω τωρα, με το ελληνικο πονηροβλαχικο συνωμοσιακο καχυποπτο μυαλο μου, εν οψη ps4 & new xbox μηπως οι sony/ms τα ειχαν κανει πλακακια με την RS για να ξεστοκαρουν τυχων υπολοιπα απο τις παλιες κονσολες; :toomuchne -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Οκ δεν ειναι deal breaker αλλά κριμα, γιατι το story παιζει μεγαλο ρολο στο να "μπεις" στο παιχνιδι. Ειδικα στο 4 ποιος δεν συμπαθησε τον μετανιωμενο & συναισθηματικα αναπηρο βετερανο πολεμου. Ακομα και τα episodes ειχαν background story για τους πρωταγωνιστες που σε εκανε να συνδεθεις και συμπαθησεις. Απορω πως το αμελησαν ετσι στο 5. -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Aυτο ουτε εγω μπορω να το καταλαβω. Παντως αναζητηση στο youtube με λημμα "gta 5 leaked gameplay" & φιλτρο "by upload date" συνεχεια γενναει νεα βιντεακια. Το ξερω οτι spoilerιαζω τον εαυτο μου βλεπωντας τα αλλα δεν χορταινω με τιποτα. Υ.γ. Προς ολους, ας ληξει αυτη η αναφορα στο MaxPayne3. Στο μελλον, φρονιμο θα ηταν για να μην υπαρχουν θιγμενοι, αναφορες σε παιχνιδια να γινονται ως προσωπικες προτιμησεις & εκτιμησεις και οχι ως αναφορα σε δεδομενο γεγονος και παγκοσμια σταθερες. Το ποια παιχνιδια ειναι "παιχνιδαρες" το κρινει ο καθενας με το γουστο του & μονο, ουτε χρειαζονται παραδειγματικες λιστες απο αλλων τα γουστα για να τα καταταξει. Α και, ναρκαλιευτες & ελεος. -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Αυτα τα βιντεο δεν εχουν κατεβει ακομα για οποιον θελει να δει gameplay. MrNagets - YouTube -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Πολυ επαρχια ρε παιδι μου και θα μας φανε οι δρομοι. Ευχομαι να εχουν κρατησει τουλαχιστον τη δυνατοτητα να παιρνεις ταξι για οποιοδηποτε προορισμο. Κριμα που υπαρχει μονο μια κύρια πολη, περιμενα περισσοτερα μετα το χαρτη του SA. -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Δεν εχω κανενα προβλημα με τις κονσολες και τις χαμηλες αναλυσεις. Θα ηθελα να υπηρχε τροπος να παιζω με mouse+keyboard και ας ειναι σε οποια πλατφορμα θελει. Απορω τοσα χρονια τα τζιμανια των sony/microsoft δεν εχουν σκεφτει οτι με ενα τετοιο περιφεριακο θα κερδιζαν κι αλλο κοινο; Τα κερδη που αποφερει το παιχνιδι σε ποσοστο %, αναλογα την πλατφορμα θα ειχε ενδιαφερον να το δουμε, ομως με εγκυρες πληροφοριες οχι υποθεσεις. Αν δεν κανω λαθος τα παιχνιδια σε κονσολες μπορουν να μεταπωληθουν ενω στα περισσοτερα του pc πλεον το serial καιγεται με την ενεργοποιηση και ταυτιζεται με τον αγοραστη οποτε δεν υπαρχει μεταπωληση. Αυτο και μονο σε βαθος χρονου θα επηρεαζει τα τελικα κερδη υποθετω. -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Δυστυχως οσο και να ψαξεις, επισημη ανακοινωση δεν υπαρχει. Η λογικη λεει οτι θα το βγαλουν αργοτερα, ομως δεν εχει ανακοινωθει. Το πλησιεστερο που υπαρχει σε ανακοινωση ειναι το εξης: πηγη -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Leaked XBOX Achievement / Trophy List πηγη -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Θα επρεπε να εχεις ακουσει τα καλυτερα λογια οπως και θα επρεπε να το εχεις παιξει. Ακομα και τωρα, 5 χρονια μετα σφυζει απο ζωη. Απο τα πλουσιοτερα multiplayer games που εχει βγει, διχως να το βαριεσαι. Ειλικρινα, αν εισαι οπαδος της σειρας, πρεπει να το παιξεις. Βαζω δε στοιχημα πως του V θα ειναι ακομα καλυτερο σε τοσο μεγαλυτερο χαρτη & με τοσες περισσοτερες επιλογες σε οχηματα κτλ. -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
οκ .... ντρουλαρω... διαζυγιο, ενα νεφρο για αναβαθμιση & μινιμουμ 1 μηνα αναρρωτικη απο την δουλεια μολις κυκλοφορησει στο PC. Αυτο που με τρελαινει στο multiplayer ειναι οτι για κανα χρονο+ δεν θα χρειαστει να ασχοληθω με αλλο παιχνιδι. Kαταλαβε κανεις αν θα εχει και co-op στο main story; -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Δυστυχως ειναι μια nvidia & μια amd απο πισω, που ελπιζουν ακριβως το αντιθετο. Οσον αφορα το PC release, αν κρινουμε απο το gtaIV και απο οτι συζητιεται στα gaming sites ετσι το πανε, υπολογισε το για δεκεμβριο 2014. -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
New screeshots Grand Theft Auto V -
The nVidia ForceWare Driver Thread
javaneze: απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Τι ειναι το rr ρε μαν; Η προηγουμενη καρτα που ειχες ηταν Ati; Eν πασει περιπτωση, το προβλημα που αναφερεις, το ειχα παθει με αλλαγη απο ati σε nvidia και δεν καθονταν με τιποτα οι detonators σε ολοκαινουρια 580. Με format στα windows εστρωσε. Αφου με generic drivers η καρτα σου δουλευει και δεν βλεπεις τιποτα γραμμες, artifacts κλπ, θεωρω πως με ενα format και περασμα ολων των drivers απο αρχη (mobo & gpu) θα παιζει κανονικα. Αν σου ειναι τοσο προβλημα το format, δοκιμασε την και σε καποιο αλλο φρεσκο-φορμαρισμενο PC να δεις αν εκει παιζει, πριν την κανεις με πατατες στον φουρνο. -
Ωραιος ο μπομπικος! Ριξε και καμια φωτο απο την αλλη μερια ή χωρις την gpu επανω. (ειμαι περιεργος με τι αντικατεστησες την H100.) Με την καρτα γραφικων τοσο κολλητα στο πλαινο παραθυρο τι εντυπωσεις εχεις αποκομισει οσον αφορα θορυβο και temps γιατι με προβληματιζει λιγο... (με την hd4000 δουλευω προς το παρον)
-
Δεν εχει αυτοσκοπο ο πισω ανεμιστηρας, ουτε καλη & αναποδη. Τον τοποθετεις οπως εξυπηρετει καλυτερα την ροη που θες να εχεις στο κουτι σου. Σε intake τον χρησιμοποιω κι εγω & exhaust μονο η οροφη. Σε αλλο pc που επιδιωκω θετικη στατικη πιεση εχει τοποθετηθει & η οροφη σε intake. Δεν υπαρχει σωστο και λαθος, μονο το τι επιδιωκεις για το τελικο αποτελεσμα.
-
Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.
javaneze: απάντησε στο θέμα του mariosalice topic στην ενότητα Ψύξη
Aυτο και τα pump/tank πως τα εχεις στερεωσει; Απλα ακουμπητα; Ο δισκος δεν συντονιζει με το case & προκαλει δονησεις; Το lamptron που το βιδωσες/εδεσες; Χωρεσε ανετα με το 240 rad; Οπως καταλαβαινεις οι ερωτησεις ειναι πολλες γιατι ειναι ενδιαφεροντος και οχι περιεργιας Στοκ χρωματισμος ειναι !- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
