Jump to content

javaneze:

Premium Members
  • Posts

    2.143
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by javaneze:

  1. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    ...Like, subscribe, Follow, Thank you, Thumbs up, +Rep ... H ποσοτητα του μπλε στo color scheme οση επρεπε ακριβως, διχως υπερβολες. Το πλαινο χαμηλωμενο σποϊλερ με τα μαυρα ζαντικα, φανταστικο touch. Tα λευκα cpu/gpu blocks-backplate-sleeves-φτερωτη εδεσαν τοσο αρμονικα που κλεβουν την παρασταση. Υ.γ. Τα μαυρα καπακια στις βιδες του cpu block που τα βρισκουμε; Πως και οχι pastel coolant;
  2. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Ο i7 920 D0 στα 3,9 και 1.16v επιανε 90C η megahalems σε prime. Ο ιδιος, υδροψυκτος με 1.23v στα 4, δεν ξεπερασε ποτε τους 70 C. Ναι εχει σπουδαια διαφορα με την αεροψυκτρα αλλα απο την αλλη το PC δεν ειναι για να τρεχεις prime. Αφορα μοναχα στους ποσους C εισαι εσυ ανετος να τρεχεις και κατα ποσο θα overcloκαρεις. To θεμα με την gpu ειναι διαφορετικο και σημαντικοτερο. Οχι για να την overκλοκαρεις, οσο για να μην νομιζεις οτι απογειωνεται το pc σε καθε βαρυ παιχνιδι. Εκει αξιζει πραγματικα. Αρκει να μην αλλαζεις gpu σε καθε νεο release και θα πεις να την κρατησεις 2-3 χρονια. Διαφορετικα θα εχεις να υπολογιζεις το επιπλεον 100αρικο για gpu block αν θελεις full cover. Οπως καταλαβαινεις για cpu&gpu και επαρκη περιφεριακα για σωστη ψυξη (ψυγεια/fans/αντλια κλπ) ξεχνας το "200αρι". Το κοστος ζυγωνει τα 500+ για new. Λιγοτερα αν με υπομονη ψαξεις για καλα used parts. Σορρυ για το οφτοπικ.
  3. Jones-y απο police academy σολαρει εντυπωσιακα... [ame] [/ame]
  4. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Φοβαμαι πως αν βαλεις και gpu στο loop το 1 rad στην οροφη δεν θα αρκει
  5. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Aυτα τι ειναι; :baby: Πού ομορφο δειχνει A, και ο φωτισμος στο block ειναι ψωνιο! Ξεχωριστα leds ειναι ή τα εχει ενσωματωμενα; Βαλε κι αλλες φωτο λιγοτερο κοντινες να το δουμε ολοκληρο. Gpu δεν θα βαλεις;
  6. javaneze:

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Megaleh δωσε μας και ενα screenshot απο το error. Καταρχας βαλε driver sweeper για να κανεις μια proper απεγκατασταση. Επειτα, επειδη κατα πασα πιθανοτητα το προβλημα ειναι με το nvidia control panel, μην κανεις κανονικη εγκατασταση. Aντιθετα, αποοσυμπιεσε τους drivers και εγκατεστησε τους με τον πατροπαραδοτο win95 τροπο. Device manager>update driver με δεξι κλικ στην gpu> let me choose where to look> ...have disk κτλ
  7. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Kαν'της ενα δωρο για να αφησει τα πρασινα και να ντυθει οπως αρμοζει!
  8. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Γιατι οχι διαδρομη pump-480rad-Gpu -120rad -Cpu-tank- pump ; Προκειμενου να αποφυγεις την πολυπλοκοτητα λεω, οχι οτι τωρα ειναι ασχημο. To μονο που με χαλαει ειναι το πρασινο pcb Πεταξε την! (τι τα θες τα physx αλλωστε, εγω ουτε καν το εγκαθιστω με τους nvidia drivers.) Τo mobo τα σπαει σε look, το λατρευω! Πολυ ωραια υλοποιηση μαν, να το χαιρεσαι!
  9. javaneze:

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Eγραψε το σχολιο! Στο IV τους πεταγα ντενεκακια απο αναψυκτικα και πεφτανε μεσα απο ζαλαδα χαχαχa Δεν μπορω αλλη αναμονη! Αντε να χειμωνιασει να βγει!
  10. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Tους εβαλε εκει γιατι μπορει Αφου αδειο το ειχε το 5.25 cage γιατι να εχει και το 3.5 επιπλεον; Προσεξε την αδεια 5.25 θεση πανω απο τον σκληρο, μοιαζει να εχει ετοιμη κομμενη οπη για τα καλωδια, εξου και το αναποδα υποθετω
  11. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Πολυ ομορφο! Ωραιο και το βιντεο αλλα γιατι ολο στο βουβο; Νομιζω θα ηταν ιδανικο, καθως καθοδηγεις την καμερα να κανεις και μια περιγραφη του τι βλεπουμε σε hardware, κριτικη, εντυπωσεις για αποδοση/θορυβο κτλ φιλικα.
  12. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    χαχαχαχαχα Ελα...πες την αληθεια ... προσπαθουσες να φτιαξεις ηλεκτρικο bong;
  13. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Για δωσε περισσοτερες πληροφοριες. Ποια καλωδια; Ποσο πηγε το μαλλι; ποσο τα μεταφορικα; Για να λες δυο μερες μονο υποθετω με κουριερ; Την παραγγελια απο που την εκανες; απο corsair.com ή αλλο καταστημα;
  14. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Στην sabertooth πως και δεν εχεις βαλει τα fanaκια; Μονο για εφε ειναι; Εισαι οκ απο temps;
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.