-
Posts
2.143 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by javaneze:
-
Το μαγαζι ειναι ροκαδικο; Ποιο/που ειναι; Εκλεισε το και το wild thing στο μικρολιμανο και μας σωθηκανε τα ροκ καφε
-
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Δεν θυμασαι την παραλια; Για θυμησου την αποστολη που πας σε μια παραλια να κλεψεις ενα DJ-βανακι για τον O.G. Loc, τον prison-nigga-gangsta-rapper φιλο σου Οσο για την περιοχη μολις βρηκα επισημη δηλωση οτι θα ειναι το Los Santos μονο και οχι ολο το san andreas με το Vegas μεσα κλπ... Προφανως θα ειναι τεραστιο. GRAND THEFT AUTO V Official Announcement | Rockstar Games Κι αλλο ενα ωραιο ss απο το τρελερ -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Ε κοιτα, ειναι το San Andreas (California δλδ) σε HD. Μην θυμασαι τα γραφικα του του gta san andreas που ηταν εντιλως καρτουνιστικα, αλλα φερε στο μυαλο σου το IV. Παντως, for old times sake, αυτος παιζει να ειναι o CJ στο τρεηλερ. -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
GTA V Trailer Analysis [Official Thread] -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Θεικο ρε παιδια το teaser! Και χρωματα και γραφικα τελεια! Zαντες και αυτοκινητα ψωνιο, χορτα κινουνται οταν περναει αεροπλανο. Ετσι και εχουν βαλει και την μηχανη του LA Noire στους χαρακτηρες θα ειναι αψογο. Δεν βλεπω την ωρα! Ποσες ωρες θα καουμε παλι και σε single και σε multi. Ποιος εβγαλε τιποτα απο το τρεηλερ; Η αφηγηση ιταλοφωνη μου φανηκε. Γυρναμε σε Tommy Verseti; Η πολη παλι ειναι LA ή Μiami; -
Παρα-Παρα πολυ καλο!!! Μπραβο για το μερακι σου ρε μαγκα! Θελω περ'σσοτερες φωτο και απο αλλες γωνιες και με τα cathodes/leds σβηστα. Καθως βεβαιως και πληροφοριες σχετικα με ποια και απο που προμηθευτηκες την καρμπον ταινια.
-
H σημασια στην λεπτομερια οπως το crossfire bridge και οι βιδες των expansion slots ειναι που κανει την διαφορα! Προσωπικα αδιαφορο το hardware, με τετοια looks το επαιρνα ακομα και αν ηταν s478. Ευχομαι μονο κατι custom λεπτομεριες να μην ειναι copyrighted γιατι ηδη εχω ξεχηκωσει πολλα στο μυαλο μου. Απλο αριστουργημα, enjoy it! (Υ.γ. στην φωτο με το λευκο φωτισμο ο σωληνας φαινεται εντυπωσιακος για φαγωμα! Ποιοι σωληνες/coolant χρησιμοποιηθηκαν; )
-
Τα καλωδια τα σληβαρες μονος ή ειναι κοκκινα extensions; Αν το δευτερο, ποια μαρκα και απο που η αγορα; Οπως και να'χει δειχνουν πανεμορφα!
-
Στην πριζα που ειναι αριστερα απο την πετσετα ψηλα, παρε βαλε ενα πολυμπριζο ρε ανθρωπε με καλωδιο. Τουλαχιστον να κατεβαινει μονο ενα καλωδιο στον τοιχο και ισια κατω. Και πισω απο το κρεβατι ας ειναι μακαροναδα. Η μοκετα τα σπαει!
-
Overclocking Core i7 (D0)
javaneze: απάντησε στο θέμα του wacko_gr topic στην ενότητα Intel Platform
Man βαριεμαι τα benches Aπλα με ρωταγε ενας συναδελφος να παρει τον 930 μτχ που εχει βρει ή να παει για 960 new και επεμεινα οτι κλοκαρισμενοι στα 4 θα ειναι ακριβως το ιδιο και δεν αξιζει τα εξτρα χρηματα για τον new. Aπλα για επιβεβαιωση ρωτησα και σεβαστη η γνωμη σου χωρις να την αποριπτω -
Overclocking Core i7 (D0)
javaneze: απάντησε στο θέμα του wacko_gr topic στην ενότητα Intel Platform
Γιατι το λες αγορινα; Εχεις τιποτα beches δικα σου ή λινκ που να εχεις τσεκαρει διαφορά; Σε οσα overclocking guides εχω βρει στο internet, ολοι λενε οτι δεν παιζει ρολο το bclk στην αποδοση. Δεν εχω τεσταρει προσωπικα ομως ... -
xaxa na σαι καλα. Μπορω να παρω τα ετοιμα extensions που εχεις στον Γιωργο; Aυτα ειδα και ειναι αψογα. Κοκκινο για κατι αντιστοιχο red/black θελω. Θα τηλ αυριο στον ασημακοπουλο να δω αν εχει. Θενξ
-
Overclocking Core i7 (D0)
javaneze: απάντησε στο θέμα του wacko_gr topic στην ενότητα Intel Platform
Γιατι αν ειναι ο ενας 20*200 με μνημες 8*200 και ο αλλος 24*166 και μνημες 10*166 τι θα αλλαξει ; -
Overclocking Core i7 (D0)
javaneze: απάντησε στο θέμα του wacko_gr topic στην ενότητα Intel Platform
Οκ πασο. Αν αφησουμε τους εξτρημ εξω, περαν τουτου; -
Overclocking Core i7 (D0)
javaneze: απάντησε στο θέμα του wacko_gr topic στην ενότητα Intel Platform
Ψιλο ανοητη ερωτηση αλλα μου την εκανε ενας σημερα και ενω απαντησα ηθελα μια επιβεβαιωση. Οι i7 920/930/940/950/960/975 ή ακομα και οι xeon E5507/w3550 κτλ ή ακομα και οι 970/980/990 με ενεργους μονο τους 4 πυρηνες απο bios, αν ειναι χρονισμενοι επιτυχως π.χ. στα 4 Ghz (ανεξαρτητως bcllk και multi) ειναι ενα και το αυτο σαν αποδοση; Δλδ οποιοσδηποτε 4πυρηνος 1366 cpu στα 4GHz δεν εχει την παραμικρη διαφορα με αλλον 1366 στα 4GHz παλι; -
Exει κανεις υποψιν του για μαγαζι για sleeving στην Αθηνα ή ειναι μονοδρομος το mdpc-x; (θελω λιγο για λεπτομεριες και δεν αξιζουν τα μεταφορικα)
-
Overclocking Core i7 (D0)
javaneze: απάντησε στο θέμα του wacko_gr topic στην ενότητα Intel Platform
Γιατι ετσι Κωστη ; Εδω ακομα δινονται 100αρια για Ε8400 ανευ εγγυησης, για τον 920 D0 με εγγυηση μονο 120; Φιλε μου οπως σου ειπε και ο Κωστας ουσιαστικα κανενας λογος παρα μονο αν ασχολησε με video encoding. Ειδικα αφου εχεις και C0 τσιπακι που θελει στατιστικα παραπανω ρευμα για τις ιδιες συχνοτητες με τα D0 καλυτερα να το εχεις οff. -
Overclocking Core i7 (D0)
javaneze: απάντησε στο θέμα του wacko_gr topic στην ενότητα Intel Platform
Απο default o 920 d0 στην gigabyte ud5 με auto vcore εδινε 1,25. To ετρεχα στα 3.9 με 1,16. Στην rampage τον εχω στα 4 με 1.22v. (default δεν εχει τρεξει ποτε στην rampage για να σου πω τι δινει στο auto) 24/7 αλλα με c1e και speedstep (EIST) ανοιχτα. Δλδ σε idle κατασταση πεφτει ο πολλαπλασιαστης στο 12 και τρεχει με 2,3 GHz. Οποτε σιγουρα δεν εχεις προβλημα undervolting ειδικα σε στοκ χρονισμους αρκει να μην ειναι τοσο λιγο ωστε να μην ειναι σταθερο. -
Aυτο ειναι το θεμα, οτι δεν μπορει μονος του οποτε απο οποιαδηποτε μικρη τρυπα/χαραμαδα του κουτιου θα διωχνει τον παραπανησιο αερα λιγοστευοντας την σκονη, ενω σε αντιθετη περιπτωση που δηλαδη ειναι μεγαλυτερη η εξαγωγη και μικροτερη η εισαγωγη, απο ολες τις τρυπες/χαραμαδες ρουφαει αφιλτραριστο αερα και μεγαλυτερη ποσοτητα σκονης. Σε θεωριτικο επιπεδο παντα...:smoke: *overclock.net
-
Πολυ ομορφη η ανανεωση, ωραια στημενο και καθαρο. Αυτο το φιγουρινι του Ετζιο το ζηλευω πολυ!:baby: Για τους ανεμιστηρες, ναι γυρνα τους εισαγωγη γιατι ετσι ο αερας που βαζεις θα ειναι περισσοτερος και θα ψαχνει διεξοδο σε ολες τις μικρες πτυχες του κουτιου κρατωντας την σκονη λιγοτερη εντος του κουτιου. Οσο για τις θερμοκρασιες πολλοι και στο OCN το προτεινουν για καλυτερο. Δεν το εχω δοκιμασει για να σου πω με βεβαιοτητα, δωσε μου 2-3 εβδομαδες να παραλαβω το 650
-
Overclocking Core i7 (D0)
javaneze: απάντησε στο θέμα του wacko_gr topic στην ενότητα Intel Platform
xaxa καλυτερο για την... υπογραφη σου αλλα και την δεη! Σε παιχνιδια δεν θα καταλαβεις διαφορα απο τα 3.8 στα 4.2 . Καμια! Σε benches αλλη ιστορια. Επιλεγεις και παιρνεις [MENTION=1639]wacko[/MENTION] ευχαριστω Κωστη. H gigabyte σου δινει επιλογη αν θες να μην αξιοποιησεις το dynamic vcore feature; ειτε σε 1366 ειτε 1155; Δηλαδη αν θες μπορεις να θεσεις ενα κοφτο 1,2 ή 1,5 και να το κραταει σταθερο; -
Overclocking Core i7 (D0)
javaneze: απάντησε στο θέμα του wacko_gr topic στην ενότητα Intel Platform
Το να ειναι οι μνημες στα 1600 και οχι στα π.χ. 1450 ειναι καθαρα ψυχολογικο και δεν θα δεις ποτε διαφορα πουθενα περα απο benchmarks που υποθετω σου περναν αδιαφορα. That said, ειναι προτιμωτερο απο αποψη ρευματος και θερμοκρασιων το 21*181 παρα το 18*200. Στην UD5 πχ ειχα 21*185 με 1,16v ενω στην rampage2 21*191 με 1.22v. Με τις θερμοκρασιες γιατι εισαι υστερικος; Μια χαρα ειναι για μενα τα 45 και 75. Αλλωστε αυτο το 75 δεν προκειται να το ξαναδεις περαν του prime και γενικως stress test. Γι αυτο εχω καταργησει τα stress test και για να ελεγξω σταθεροτητα το κανω μονο με βαρυα παιχνιδια. (συν το οτι με το παιχνιδι παιζεις κιολας, δεν κοιτας σαν χανος την προοδο του τεστ στο μονιτορ) Το σεταπ που εχω τωρα το εχω ενα χρονο κοντα, στα 4 GHz με 1,22vcore, μνημες 1532MHz 1,65v ολα τα αλλα auto, δεν εχω τρεξει ποτε stress test και δεν εχω δει ποτε μπλε οθονη. my 0,02 cents.
