Jump to content

javaneze:

Premium Members
  • Posts

    2.143
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by javaneze:

  1. javaneze:

    HTPC

    Asus Sabertooth P67 | i7 2600 | Corsair Vengeance 2x4 GB 1866 | Gigabyte GTX285 1GB | OCZ vertex2 60gb | WD 1 TB | CHIEFTEC CFT-560A 560W |CoolerMaster 690 II advanced | Samsung LE40F86BD | Z5450
  2. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Man πολυ ωραιο δειχνει να ειναι αλλα φορ γκαντς σεηκ, δανεισου μια ψηφιακη και βγαλε 5-6 φωτο της προκοπης γιατι τα thumbnails που ανεβασες το αδικουν και ειναι κριμα.
  3. javaneze:

    Alan Wake

    Ειναι τυπου silent hill ή πιο action; Billy πες μου (εστω σε spoiler), περιεχει τερατα/δρακους/εξωγηινους οσο προχωρας; Αν ειναι δλδ, να μην μπω καν στην διαδικασια.
  4. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Mεσα στο κλιμα της αποκριας με πολυχρωμες σερπατινες!
  5. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Τι τσιγκουνευεσαι τα kb; Βαλε κι αλλες φωτο, να φαινονται και καλυτερα οι καρτες. Καλοριζικο το cf
  6. Πληρωμενες απαντησεις σε καθε ερωτηση του αλητη-ρουφιανου-δημοσιογραφου. (για οποιον ζοριζεται με τα σκετα αγγλικα, απο κατω σε χαμηλοτερη ποιοτητα αλλα με ελληνικoυς υποτιτλους) (ειναι 2ετιας, σορρυ αν εχει ξαναπαιξει) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=tXNJ3MZ-AUo]BBC Jody McIntyre interview - YouTube[/ame]
  7. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Κοιτα λογικα το backplate δεν θα την αφηνει να λυγιζει οσο και να σφιξεις το block. (παιζει βεβαια πανω στο σφιξιμο να σου μεινει στο χερι το φερμι ετσι αλλα αυτο ειναι αλλο)
  8. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Oμορφο! Οντως δενει ωραια το υγρο με το mobo:T: Μ'αρεσει πολυ και η διαδρομη του loop. Aπο θορυβο πως εισαι; Τοσοι ssd εξυπηρετουν σε κατι συγκεκριμενο ή απλα χομπυ; Για την καρτα γραφικων φιλε καλα θα ειναι να το κοιταξεις πριν ειναι αργα. Ισως με ενα backplate να διορθωθει η κατασταση. Ωραιος εισαι, αλλα θα πρεπει να περιορισεις καποια στιγμη τον περιττα πολυ σωληνα. Εχεις 2 τανκ σε ενα λουπ ή δυο λουπς;
  9. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Εξαιρετικο! Το fail ποιο ειναι δλδ; Το φαν κοντρολερ ποιο ειναι; Το υγρο ειναι το white dragon; Kαθολου εντυπωσεις;
  10. javaneze:

    Show your desktop

    Κωστάκης εγραψες μαν!
  11. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Kαταρχας welcome to the Abstergo club! Συνεχιζει να με εντυπωσιαζει το project, καλυτερο απο ποτε, τωρα! Προλαβες μηπως να το βγαλεις καμια φωτο γαλατενιο πριν βαλεις τα αυτοκολλητα; Αντε επομενο βημα custom w/c με λευκο σωληνα αντι της Η100
  12. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Aν θες να εισαι future-proof για μελλοντικες χρωματικες επιλογες παρε μαυρα. Ουσιαστικα μονο το μαυρο ειναι "ουδετερο" χρωμα. Την εχω παθει και στο λεω...
  13. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ελιπιζω να ηταν πολυ οικονομικο τουλαχιστον, για να δικαιολογησει την προτιμηση σου εναντι του 650d/600t Οπως και να εχει πολυ καλυτερο απο το προηγουμενο και σε θερμοκρασιες καλυτερα θα εισαι Γιατι εισαι με μια μνημη στη φωτο;
  14. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    GTX590 & GTX285Physx ;;;; OH COME ON!!! Κουκλα φιλε το setup, να το χαιρεσαι!
  15. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Mpaxaxa αυτη η κοκκινη βανα/βρυση κατω αριστερα τα σπαει! Δεν ειρωνευομαι, την λατρευω!!! :T:
  16. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    To cpu block ειναι πανεμορφο! Το koolance τι block ειναι; Το tank πως δουλευει ακριβως; γεμιζει με υγρο και η αντλια ειναι μεσα στην μεση και περιβαλλεται απο το υγρο; δεν υπαρχει κινδυνος να μουσκεψει; ή ειναι περιτριγυρισμενη απο διαφανο πλεξι που δεν μπορω να ξεχωρισω στις φωτο;
  17. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Μα καλα κι εσυ περιμενεις να μετακομισεις γερμανια για να εχουμε και μεταφορικα; Δεν αρχιζεις νωριτερα;:clap:
  18. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Hzgzim5m7oU]The Power of Words - YouTube[/ame]
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.