Jump to content

javaneze:

Premium Members
  • Posts

    2.143
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by javaneze:

  1. javaneze:

    Overclocking Core i7 (D0)

    Κωστα επειδη στο συγκεκριμενο θεμα ειχα τραυματικη εμπειρια με την χ58ud5 και διχως οριακο oc, ξερεις αν αυτο το φαινομενο που περιγραφεις συνεχιζει να ισχυει και στις gigabyte p67/z68; Σορρυ για το οφτοπικ.
  2. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Ομοιως κι εγω το ιδιο με τον evo. 40-45 idle, 60-65 linx. Και πολυ ευχαριστημενος. Mηπως εχεις το HT off και με τι ρευμα δινεις; Τωρα που φανηκε ολοκληρο, το HAF σου ειναι ψωνιο. Και γκουσταρω πολυ και τις τρυπες για τον ανεμιστηρα στο plexi.
  3. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Wtf? βιαστικα να μιλησω; Ti ειναι, μονο ανεμιστηρες με shroud; :baby:
  4. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Ωραιο ρε mate αλλα γιατι απεξω το ψυγειο; Ειδικα το 932 εχει χωρο πανω απο το motherboard για ολοκληρο τροφοδοτικο. Γιατι δεν το εβαλες εσωτερικα; Εχεις κατι αλλο εκει; +1 predator, θελουμε φωτο απο εσωτερικο. :clap:
  5. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Tρελη φωτο! Τα σπαει! Πολυ ωραιο το κουτι φιλε ! Τους σκληρους δισκους δεν θα ηταν καλυτερα να τους γυρισεις απο την αλλη να μπουνε τα καλωδια τους απο μεσα κρυμενα, ειδικα αφου φαινονται ακομα και με το καπακι επανω
  6. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Εξαιρετικο project! Και παλι τα χρωματα της sabertooth δενουν αψογα με το paintjob! To φθαρμενο-μαυρο εσωτερικο του κουτιου ειναι απο τα καλυτερα που εχω δει στην σειρα MPC. Enjoy it giannis!
  7. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    To λατρευω.! Η καλυτεροτερη φαση για την sabertooth P67 με την φουλ μαυρη καλυπτρα της και τις χρυσες εργαστασιακες λεπτομεριες. Gold on black ολα τα λεφτα φιλε, Σκετο κοσμημα κυριολεκτικα! Να το χαιρεσαι ρε Ακη!
  8. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    You got it baby!!! Φανατικα! Tα'σπαγε και σαν τιτλος και σαν album! Xaxaxa αυτο της οθονης λες; Γιατι ρε μαν τα σπαει! Αντισυμβατικο αναποδο κι'ετσσσσ' χαχαχαχα Δυστυχως ειναι το μονο σημειο που ειναι πραγματικα "κεντρικο"
  9. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ευχαριστω για τα καλα λογια. Για οποιον θελει, περισσοτερες φωτο απο ολο το build ανεβασα εδω
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.