Jump to content

javaneze:

Premium Members
  • Posts

    2.143
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by javaneze:

  1. javaneze:

    Overclocking Core i7 (D0)

    Σιγουρα επαιχε το ρολο του και το (haf)X-factor ...
  2. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Να σαι καλα μαν, ευχαριστω !!!
  3. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Nαι. Το ειδα που ελεγε ΕΒΓΑ. Απο που το πηρε ομως;
  4. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    [ATTACH]43546[/ATTACH] Mate το backplate της 580 απο που; edit: καθως επισης και τα μαυρα ρακορακια που εχει η καρτα...
  5. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Απορω γιατι πιστευες οτι θα φαινεται απλο. Παρα πολυ ωραια δουλεια, λατρευω αυτο το συνδυασμο μωβ με μπρονζε/πορτοκαλι και ειμαι σιγουρος οτι απο κοντα θα ειναι ακομα καλυτερο. Επισης τα ζεβρα καλωδια προσθετουν μια πολυ PIMPin πινελια που επισης δενει. Φιλε πολυ μερακλιδικο και ομορφο. Να το χαιρεσαι.! :clap:
  6. javaneze:

    Overclocking Core i7 (D0)

    Φιλε πρεπει να ξερεις οτι δεν υπαρχει "πρεπει" & "επρεπε" στο OC (και γενικα σε οτιδηποτε τρεχεις περαν προδιαγραφων) Μπορει ακομα αν αλλαξεις θεσεις στα dims και βαλεις το πρωτο - τριτο παλι να θελει αλλα settings για να ειναι σταθερο.
  7. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    To κουτι σου ειναι μια χαρα και το μαυρο mobo δενει ωραια με το μαυρο του 690 ΙΙ. Το 690 ΙΙ ομως προσφερεται για πολυ καλο cable management με απλετο χωρο στο πισω μερος. Καποια στιγμη να κατσεις να το σουλουπωσεις. Το θεμα που αναφερεις με τον ηχο, δυστυχως oι drivers της realtek το εκαναν μια χαρα μεχρι και τα winXP. Απο τα vista και επειτα αφαιρεθηκε η δυνατοτητα να μιμειται το στερεο σε 5.1 και δεν ξερω και γιατι. Η μονη λυση ειναι αυτη που αναφερει ο Gregory. Aν θες να αποφυγεις αυτες τις διαδικασιες αλλαγης settings αναλογα την φορα, το πιο ευκολο που μπορεις να κανεις ειναι να αγορασεις την πιο φθηνη creative καρτα ηχου που μπορεις να βρεις των οποιων ομως οι drivers υποστηριζουν το Χ-FI CMSS 3D που ειναι ακριβως αυτο, η μιμηση souround ηχου απο στερεο πηγες.
  8. Πιστευω οτι θα το εχετε δει ολοι, αλλα μιας και παιξανε τοσα βιντεακια με ζωα, ας υπαρχει στο thread και το most viewed animal video του tube. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=LU8DDYz68kM]YouTube - Battle at Kruger[/ame] Lion king .... my ass
  9. javaneze:

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Φιλικη συμβουλη για να μαθεις απο το παθημα αλλου πριν γινει και δικο σου. Απεφυγε το οινοπνευμα και προτιμησε απλο azax. Το azax ναι μεν μονο καθαριζει χωρις να απολυμαινει, αλλα δεν "καιει" οπως το οινοπνευμα. Εχω παρει ποντικι + keyboard στο χερι στο παρελθον....
  10. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Καλα αν βρεις και ενα απο αυτα τα μινι-τροφοδοτικα και καταφερεις να το χωσεις μεσα στο κουτι, θα ειναι αψογο. Ολα τα λεφτα οι (mobo?) αποστατες με την γριλια πανω απο την ψυκτρα!
  11. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Πολυ καλοστημενο! Αφου πας για red-black color scheme, **** orange, και βαλε τπτ κοκκινα sata cables. Ολο και απο κανα παλιο motherboard θα εχουν περισεψει. Δειτε και ενα μονταρισμενο 922 να τρεξει λιγο σαλακι :drool: modificaciones haf922 - HardwareMX - P
  12. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Σε βρισκω μια χαρα. Μ'αρεσει πολυ και το color scheme. Καλοριζικος.!
  13. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    & moar info για case/hardware. Plexi-πατεντα; Δωσε ρε μαν πληροφοριες, τι μας παρατας ετσι με το teaser
  14. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Eντυπωσιακοτατο το σεταπ καθως και τα νουμερα! Με μπριζωσες τωρα αλλα ακομα περιμενω διαθεσιμοτητα για το backplate αφου δεν ζοριζει και ο καιρος. Το cpu block σε τι το ειχες πριν τον 2500; Προσαρμοσε ευκολα στο s1155; Καλοδουλευτο και καλοριζικο φιλε! :smoke:
  15. javaneze:

    Δείξτε το κουτί σας...

    Components » Case Mods » Pre-Braided Cables - Overclockers UK & Aquatuning - Der Wasserkhlung Vollsortimenter - weie Sleeves ελλαδα δεν βρισκεις δυστυχως ....
  16. javaneze:

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Πριν 3 χρονια, 150 ή 160 ευρω, σκoυρoπoyλος. Ανακαλυψα αργοτερα οτι υπαρχει ακριβως το ιδιο και φθηνοτερο στην Σατο. Γενικα και σε μη επωνυμο επιπλο να κοιταξεις οι διαστασεις 160*80 ειναι ψιλο-φιξ στο κατα τα λεγομενα τους επαγγελματικο γραφειο. Η προεκταση κοστισε 30 ευρω απο ξυλουργειο της γειτονιας μου. 30*80 "καρυδια σολαρε" ειναι η αποχρωση και 4 μεταλλικα ποδια. Με ξυλινα ποδια δυστυχως ξεφευγε πολυ σε τιμη. < 70-80 ε.
  17. javaneze:

    Δείξτε το γραφείο σας!

    160 x 80 cm ειναι παραπανω απο ικανοποιητικο ακομα και αν θες να βαλεις το tower πανω σε αυτο, στην ακρη και καθετα. Προσωπικα επειδη εβαλα το tower παραλληλα αλλα ηθελα να παραμεινει η οθονη στο κεντρο πηρα μια προεκταση 30 cm στις παραπανω διαστασεις.
  18. javaneze:

    Overclocking Core i7 (D0)

    Επισης το QPI Link Data Rate μην το αφηνεις στο auto οταν κλοκαρεις. Aν το auto σου δινει κατι παραπανω απο το χαμηλοτερο ασφαλες, θα χρειαζεται περισσοτερο Vqpi για σταθεροτητα.
  19. javaneze:

    Show your desktop

    Μην αρπαχτει κανεις, δεν εχω διαθεση βλασφημιας. Παρτε τρελο wallpaper, γελαγα κανα τεταρτο μονο και μονο με το concept Wallpaper rainbow colors jesus scene last dj disk jockey… (#644988) - Wallbase.net
  20. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    To τι φορά θα εχουν οι ανεμιστηρες σου, αν δλδ θα δουλευουν σαν intake ή outtake εχει να κανει με τα συνολικα intake/outtake σημεια του κουτιου σου. Και χωρο για push/pull να ειχες δεν θα επαυε να σε απασχολει το ιδιο θεμα. Δωσε μια φωτο και πληροφοριες γενικα για ολους τους ανεμιστηρες του κουτιου καθως και που βρισκεται το ψυγειο μεσα στο κουτι, για να γινει σωστη εκτιμηση της φοράς.
  21. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Πολυ ΠΟΛΥ ωραιο! Λατρευω την επιλογη του χρωματος! Αν θες δωσε λιγες πληροφοριες για την βαφη του κουτιου, φαινεται αψογο σαν εργοστασιακο.
  22. javaneze:

    Show your desktop

    1920*1200
  23. javaneze:

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    αχεμ ... α αυτη η συμπεριφορα δεν ειναι νορμαλ; Το εχω παρατηρησει κι εγω αλλα δεν ηξερα οτι επρεπε να με προβληματισει η να κανω κατι για αυτο.
  24. javaneze:

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Εχεις δικιο, αλλα δυστυχως ακριβως πισω ειναι ΟΛΟ παραθυρο και πουθενα τοιχος. Δεν εχω που να το στηριξω ρε γμτ... Το ρολοι ειναι κλασικη αξια! Οταν ολα τα αλλα σοφτ-φλωρ μπιμπλικια-μπιπ-μπιπ, μπιπ-μπιπ, αποτυχουν, το ΓΚΡΡΑΑΑΟΥΡΡρρρρΡΡΡΡΡΡΡρρρρρρΡΡΡΡΡΡ ξυπναει και το γειτονα
  25. javaneze:

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Eπεστρεψα σε nv μετα απο καιρο και εχω τα εξης προβληματα αν μπορει να βοηθησει κανεις. Drivers οι τελευταιοι απο nv 263.09 . Στο gpuz, cuda & physx απενεργοποιημενα Και στην αλλαγη resolution, τιποτα. Προφανως κατι εχω κανει λαθος αλλα δεν ξερω τι. Στο nv control panel δεν υπαρχει πια η επιλογη "show advanced settings";
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.