-
Posts
2.143 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by javaneze:
-
Overclocking Core i7 (D0)
javaneze: απάντησε στο θέμα του wacko_gr topic στην ενότητα Intel Platform
Σιγουρα επαιχε το ρολο του και το (haf)X-factor ... -
Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.
javaneze: απάντησε στο θέμα του mariosalice topic στην ενότητα Ψύξη
Να σαι καλα μαν, ευχαριστω !!!- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.
javaneze: απάντησε στο θέμα του mariosalice topic στην ενότητα Ψύξη
Nαι. Το ειδα που ελεγε ΕΒΓΑ. Απο που το πηρε ομως;- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.
javaneze: απάντησε στο θέμα του mariosalice topic στην ενότητα Ψύξη
[ATTACH]43546[/ATTACH] Mate το backplate της 580 απο που; edit: καθως επισης και τα μαυρα ρακορακια που εχει η καρτα...- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Απορω γιατι πιστευες οτι θα φαινεται απλο. Παρα πολυ ωραια δουλεια, λατρευω αυτο το συνδυασμο μωβ με μπρονζε/πορτοκαλι και ειμαι σιγουρος οτι απο κοντα θα ειναι ακομα καλυτερο. Επισης τα ζεβρα καλωδια προσθετουν μια πολυ PIMPin πινελια που επισης δενει. Φιλε πολυ μερακλιδικο και ομορφο. Να το χαιρεσαι.! :clap:
-
Overclocking Core i7 (D0)
javaneze: απάντησε στο θέμα του wacko_gr topic στην ενότητα Intel Platform
Φιλε πρεπει να ξερεις οτι δεν υπαρχει "πρεπει" & "επρεπε" στο OC (και γενικα σε οτιδηποτε τρεχεις περαν προδιαγραφων) Μπορει ακομα αν αλλαξεις θεσεις στα dims και βαλεις το πρωτο - τριτο παλι να θελει αλλα settings για να ειναι σταθερο. -
To κουτι σου ειναι μια χαρα και το μαυρο mobo δενει ωραια με το μαυρο του 690 ΙΙ. Το 690 ΙΙ ομως προσφερεται για πολυ καλο cable management με απλετο χωρο στο πισω μερος. Καποια στιγμη να κατσεις να το σουλουπωσεις. Το θεμα που αναφερεις με τον ηχο, δυστυχως oι drivers της realtek το εκαναν μια χαρα μεχρι και τα winXP. Απο τα vista και επειτα αφαιρεθηκε η δυνατοτητα να μιμειται το στερεο σε 5.1 και δεν ξερω και γιατι. Η μονη λυση ειναι αυτη που αναφερει ο Gregory. Aν θες να αποφυγεις αυτες τις διαδικασιες αλλαγης settings αναλογα την φορα, το πιο ευκολο που μπορεις να κανεις ειναι να αγορασεις την πιο φθηνη creative καρτα ηχου που μπορεις να βρεις των οποιων ομως οι drivers υποστηριζουν το Χ-FI CMSS 3D που ειναι ακριβως αυτο, η μιμηση souround ηχου απο στερεο πηγες.
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
javaneze: απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
Πιστευω οτι θα το εχετε δει ολοι, αλλα μιας και παιξανε τοσα βιντεακια με ζωα, ας υπαρχει στο thread και το most viewed animal video του tube. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=LU8DDYz68kM]YouTube - Battle at Kruger[/ame] Lion king .... my ass- 5.716 απαντήσεις
-
- 4
-
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Φιλικη συμβουλη για να μαθεις απο το παθημα αλλου πριν γινει και δικο σου. Απεφυγε το οινοπνευμα και προτιμησε απλο azax. Το azax ναι μεν μονο καθαριζει χωρις να απολυμαινει, αλλα δεν "καιει" οπως το οινοπνευμα. Εχω παρει ποντικι + keyboard στο χερι στο παρελθον....
-
Καλα αν βρεις και ενα απο αυτα τα μινι-τροφοδοτικα και καταφερεις να το χωσεις μεσα στο κουτι, θα ειναι αψογο. Ολα τα λεφτα οι (mobo?) αποστατες με την γριλια πανω απο την ψυκτρα!
-
Πολυ καλοστημενο! Αφου πας για red-black color scheme, **** orange, και βαλε τπτ κοκκινα sata cables. Ολο και απο κανα παλιο motherboard θα εχουν περισεψει. Δειτε και ενα μονταρισμενο 922 να τρεξει λιγο σαλακι :drool: modificaciones haf922 - HardwareMX - P
-
Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.
javaneze: απάντησε στο θέμα του mariosalice topic στην ενότητα Ψύξη
Σε βρισκω μια χαρα. Μ'αρεσει πολυ και το color scheme. Καλοριζικος.!- 2.855 απαντήσεις
-
- 3
-
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.
javaneze: απάντησε στο θέμα του mariosalice topic στην ενότητα Ψύξη
Eντυπωσιακοτατο το σεταπ καθως και τα νουμερα! Με μπριζωσες τωρα αλλα ακομα περιμενω διαθεσιμοτητα για το backplate αφου δεν ζοριζει και ο καιρος. Το cpu block σε τι το ειχες πριν τον 2500; Προσαρμοσε ευκολα στο s1155; Καλοδουλευτο και καλοριζικο φιλε! :smoke:- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Components » Case Mods » Pre-Braided Cables - Overclockers UK & Aquatuning - Der Wasserkhlung Vollsortimenter - weie Sleeves ελλαδα δεν βρισκεις δυστυχως ....
-
Πριν 3 χρονια, 150 ή 160 ευρω, σκoυρoπoyλος. Ανακαλυψα αργοτερα οτι υπαρχει ακριβως το ιδιο και φθηνοτερο στην Σατο. Γενικα και σε μη επωνυμο επιπλο να κοιταξεις οι διαστασεις 160*80 ειναι ψιλο-φιξ στο κατα τα λεγομενα τους επαγγελματικο γραφειο. Η προεκταση κοστισε 30 ευρω απο ξυλουργειο της γειτονιας μου. 30*80 "καρυδια σολαρε" ειναι η αποχρωση και 4 μεταλλικα ποδια. Με ξυλινα ποδια δυστυχως ξεφευγε πολυ σε τιμη. < 70-80 ε.
-
160 x 80 cm ειναι παραπανω απο ικανοποιητικο ακομα και αν θες να βαλεις το tower πανω σε αυτο, στην ακρη και καθετα. Προσωπικα επειδη εβαλα το tower παραλληλα αλλα ηθελα να παραμεινει η οθονη στο κεντρο πηρα μια προεκταση 30 cm στις παραπανω διαστασεις.
-
Overclocking Core i7 (D0)
javaneze: απάντησε στο θέμα του wacko_gr topic στην ενότητα Intel Platform
Επισης το QPI Link Data Rate μην το αφηνεις στο auto οταν κλοκαρεις. Aν το auto σου δινει κατι παραπανω απο το χαμηλοτερο ασφαλες, θα χρειαζεται περισσοτερο Vqpi για σταθεροτητα. -
Μην αρπαχτει κανεις, δεν εχω διαθεση βλασφημιας. Παρτε τρελο wallpaper, γελαγα κανα τεταρτο μονο και μονο με το concept Wallpaper rainbow colors jesus scene last dj disk jockey… (#644988) - Wallbase.net
- 2.628 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- desktop
- screenshots
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.
javaneze: απάντησε στο θέμα του mariosalice topic στην ενότητα Ψύξη
To τι φορά θα εχουν οι ανεμιστηρες σου, αν δλδ θα δουλευουν σαν intake ή outtake εχει να κανει με τα συνολικα intake/outtake σημεια του κουτιου σου. Και χωρο για push/pull να ειχες δεν θα επαυε να σε απασχολει το ιδιο θεμα. Δωσε μια φωτο και πληροφοριες γενικα για ολους τους ανεμιστηρες του κουτιου καθως και που βρισκεται το ψυγειο μεσα στο κουτι, για να γινει σωστη εκτιμηση της φοράς.- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.
javaneze: απάντησε στο θέμα του mariosalice topic στην ενότητα Ψύξη
Πολυ ΠΟΛΥ ωραιο! Λατρευω την επιλογη του χρωματος! Αν θες δωσε λιγες πληροφοριες για την βαφη του κουτιου, φαινεται αψογο σαν εργοστασιακο.- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
1920*1200
- 2.628 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- desktop
- screenshots
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.
javaneze: απάντησε στο θέμα του mariosalice topic στην ενότητα Ψύξη
αχεμ ... α αυτη η συμπεριφορα δεν ειναι νορμαλ; Το εχω παρατηρησει κι εγω αλλα δεν ηξερα οτι επρεπε να με προβληματισει η να κανω κατι για αυτο.- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Εχεις δικιο, αλλα δυστυχως ακριβως πισω ειναι ΟΛΟ παραθυρο και πουθενα τοιχος. Δεν εχω που να το στηριξω ρε γμτ... Το ρολοι ειναι κλασικη αξια! Οταν ολα τα αλλα σοφτ-φλωρ μπιμπλικια-μπιπ-μπιπ, μπιπ-μπιπ, αποτυχουν, το ΓΚΡΡΑΑΑΟΥΡΡρρρρΡΡΡΡΡΡΡρρρρρρΡΡΡΡΡΡ ξυπναει και το γειτονα
-
The nVidia ForceWare Driver Thread
javaneze: απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Eπεστρεψα σε nv μετα απο καιρο και εχω τα εξης προβληματα αν μπορει να βοηθησει κανεις. Drivers οι τελευταιοι απο nv 263.09 . Στο gpuz, cuda & physx απενεργοποιημενα Και στην αλλαγη resolution, τιποτα. Προφανως κατι εχω κανει λαθος αλλα δεν ξερω τι. Στο nv control panel δεν υπαρχει πια η επιλογη "show advanced settings";
