-
Posts
2.143 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by javaneze:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
javaneze: απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
Oτι συμβαινει Ξερω οτι δεν το καταλληλο thread για κουβεντα, σορρυ για το offtopic, απλα βρηκα καπως προκλητικο το βιντεο και ειδικα με αυτο το τρανταχτο στατιστικο στο τελος του.- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
javaneze: απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
Πολυ τραβηγμενο ρε παιδια ... πολυ τραβηγμενο ... Δεν το τρωω ουτε καν για την uk. Αν εβαζε ομοφυλοφιλο ζευγαρι οκ πασο, αλλα αντρες να "κακοποιουνται" απο τις girlfriends/wives δεν το χωνευω με τιποτα. Μπορει να με προβληματιζε λιγα δευτερολεπτα παραπανω αν δεν ειχε το "donate 5" στο τελος.- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
javaneze: απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Η μαδαρφακιν ροκσταρ ας το ανακοινωσει επιτελους επισημα και ας πει οτι θα βγει το 2017. Αλλα εστω να το επιβεβαιωσει. Ολο κατι "τυχαια" βγαινει στην φορα και ολο απο "λαθος" καποιου developer ετσι απλα για να κρατανε ζωντανο το ενδιαφερον αφου μετα το maxpayne3 εξαφανιστηκαν απο την pc σκηνη. Toσες φημες πια, εχει αρχισει να χανει το ενδιαφερον του παντως. -
Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.
javaneze: απάντησε στο θέμα του mariosalice topic στην ενότητα Ψύξη
Ti skoni einai ayti re man? ? ? Εχ πλακα κανω Εχεις ωραια πραγματακια για να δουλεψεις, δεν καταλαβα αν εχεις και gpu waterblock εκει στον χαμο, αλλα προβλεπεται ωραιο αποτελεσμα. Tα rads πως θα τα παρει το συγκεκριμενο κουτι; Αντε ξεκινα με το καλο και βγαζε και καμια φωτο ενδιαμεσα με την προοδο, μην περιμενεις το τελικο αποτελεσμα για να μας το δειξεις παλι- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
rory thanks φιλαρακι, πες μου ομως, πως την παρακολουθεις την θερμοκρασια του daughter board, στο AI suite III μονο το cpu temp δειχνει και δεν βρισκω κατι αλλο. Εχει κι αλλους sensors το mobo; Yπαρχει αλλο utility που χρησιμοποιεις για να τσεκαρεις temps εκτος του cpu;
-
Μερικες φωτο απο το 250D, επιτελους τελειωμενο. Βομβα ετοιμη να σκασει για το μεγεθος του, 4670K να ψυχεται απο Η100i, 16 GB ram, 2 ssds, 2 hdds, 1 optical, 1 full sized καρτα γραφικων με custom ψυξη, 1 full sized τροφοδοτικο και χωραει κι αλλα. Επιμενω οτι αν καποιος δεν πηγαινει για sli ή crossfire, δεν χρειαζεται τιποτα μεγαλυτερο απο mini-itx. Περισσοτερες στο album εδω.
-
Asus Z87 i-Pro | intel i5 4670K | Corsair H100i | Corsair Vengeance pro 2x4GB 1600 MHz| Gigabyte GTX 780 Windforce GHz Edition | Corsair AX850 | Intel 330 180GB | Intel 335 240GB | Western Digital 3 TB Green | Western Digital 2 TB green | Dell U2412M | Logitech Z5500 | Corsair 250D
