Jump to content

Dj_ALeX

Premium Members
  • Posts

    2.285
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by Dj_ALeX

  1. Dj_ALeX

    Rise of the Tomb Raider

    @SpirosKGR Σήμερα παίζοντας λίγο παρατήρησα ένα bug με το χάρτη του παιχνιδιού που ορισμένες φορές ανοίγει αλλά δεν δείχνει τπτ, είναι μαύρος... δεν το κάνει πάντα.. άμα το κλείσεις και το ξανά ανοίξεις πάλι στρώνει. btw πρόσθεσα και μερικές ακόμα φωτό στο παραπάνω πόστ!
  2. Dj_ALeX

    Rise of the Tomb Raider

    Ακριβώς... ξέχασε να βάλει την KINGP1N αντί για την reference Πάντως κάτι ποιό κοντινό σε μετρήσεις για τις κάρτες που δοκιμάζω γώ δεν έχω βρεί.. τώρα το χέρι μου στην φωτιά δεν βάζω.. πάντως σικέ σαν το απο πάνω δεν είναι..
  3. Dj_ALeX

    Rise of the Tomb Raider

    @sebastian Δεν πιστεύω να έψαξες πολύ για να βρείς αυτά τα σικέ benchmarks...??? Πάρε δές ΧΩΡΙΣ τους Crimson 16.1.1!!! Και τελείως συμπτωματικά οι δικές μου μετρήσεις είναι πολύ κοντά σε αυτές (σε 2 διαφορετικές κάρτες που διαθέτω). Απο κεί και πέρα αξιόπιστες μετρήσεις ΜΕ τους τελευταίους Crimson δεν έχω δεί ακόμα γιατί "βιάστηκαν" όλα τα site να κάνουν τις μετρήσεις με τους 16.1 και όχι με τους 16.1.1 που βγήκαν χθές αλλά κατά τα άλλα με τους τελευταίους Nvidia Forceware . @sstav Το MSI AB + RTSS είναι με raster 3D rendering mode, αλλαγμένη γραμματοσειρά και χρώμα! Κανένα plugin!
  4. Dj_ALeX

    Rise of the Tomb Raider

    Το γκομενάκι επέστρεψε δυναμικά με νέο ποιό sexy look!!! Τα γραφικά είναι High/Very High @1200p με τους Crimson 16.1.1 beta. Δοκιμάζεται και σε R9 390 (η οποία είναι 50% ή 2Χ ποιό δυνατή απο την 270Χ). Παραθέτω και τα GFXsettings για την 270Χ.
  5. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    @valantismp Δοκιμάζεται ο 16.1.1 beta σε R9 270Χ/R9 390 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα (μέχρι στιγμής) στο Rise of the tomb raider αλλά και σε άλλα games! Δεν αντιμετώπισα το εν λόγω issue (85263)! Λογικά όπως αναφέρει και η AMD θα επηρεάζει τις Fury.. αν κάποιος έχει Fury/Fury X ας δοκιμάσει να μας πεί.
  6. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Έτοιμος ο νέος AMD Crimson 16.1.1 beta με optimizations για το νέο Rise of the tomb raider! Παραθέτω τα release notes..
  7. Dj_ALeX

    Rise of the Tomb Raider

    Δοκίμασε με τον τελευταίο 16.1 hotfix WHQL μέχρι να έρθει ο 16.1.1 (optimized) σε λίγες μέρες...EDIT: Ααα καλαά κρασιά...
  8. Dj_ALeX

    Tom Clancy's The Division

    Ααα καλαά είσαι... εννοείται οτι το έχουν χακάρει κιόλας! Δεν είναι να μπαίνεις στην DZ..., είναι μια παρέα απο 10 άτομα και σε σφάζουν λές και δεν υπάρχει αύριο! Btw κράτησα και μερικές αναμνηστικές φωτογραφίες απο το game! Παραθέτω μερικές...!
  9. Dj_ALeX

    Tom Clancy's The Division

    Σοβαρά δεν είχα πάρει πρέφα οτι ήταν ενεργοποιημένος απο Uplay ο fps counter γιατί κατά κανόνα ανοίγω και μετράω με το MSI AB. Τέσπα... τώρα το έκλεισα! Ένας fps counter μου φτάνει δεν θέλω άλλον! Ντάξει το παιχνίδι τρώγεται αλλά δεν εντυπωσίασε όπως περίμενα! Καλά για τα 60€ που ζητάει ούτε λόγος...
  10. Dj_ALeX

    Tom Clancy's The Division

    Αμάν.... γράψε λάθος! Καλά ποιός το ενεργοποίησε απο Uplay?? Ποιός μπαίνει στο pc μου ωρεέ??!! Νόμιζα οτι ήταν by default
  11. Dj_ALeX

    Tom Clancy's The Division

    1) Στα λέει πάνω αριστερά θές δεν θές! Έχει δικό του fps counter το παιχνίδι! 2) Συμφωνώ απόλυτα!
  12. Dj_ALeX

    Tom Clancy's The Division

    Dark zone... κλανιές σκοτωνόμαστε μεταξύ μας και μας σκοτώνουν και τα ΑΙ μποτάκια ΑΛΛΑ κολλάει ο server τρελά! Είμαι με VDSL 30άρα και κολλάει τρελά τι @@@@?? Απο κεί και πέρα τα γραφικά είναι ικανοποιητικά αλλά το gameplay όντως είναι λίγο περίεργο στην αρχή αλλά συνηθίζεται αφού πεθάνεις πρώτα καμιά 10αριά φορές ! Πάντως προσωπικά δεν τρελάθηκα με το όλο concept σε εν αντιθέσει με το SIEGE που είναι παιχνιδάρα!! Επίσης πρέπει απαραίτητα σε όλες τις φάσεις και σε όλες τις σκηνές μάχης του παιχνιδιού να έχεις ΣΤΑΘΕΡΟ 60άρι που σημαίνει κατέβασμα στα γραφικά εκτός εάν έχεις 980Ti/Titan X. Αναμένεται και νέος driver 16.1.1 για AMD διότι παίζουμε χωρίς optimizations αυτήν την στιγμή! Το παίζω αρκετά καλά στην 270Χ θα δοκιμάσω και σε μια 390 μόλις βγούν και οι drivers..
  13. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    @Grisos O 16.1 WHQL HotFix είναι καλύτερος πάντως να ξέρεις! Αναμένεται ο 16.1.1 για τα νέα παιχνίδια.. λογικά beta θα είναι. EDIT: Ο νέος driver όπως το περίμενα... θα βγεί απο Δευτέρα-Τρίτη (κυρίως για το tomb raider). Ελπίζω να περιλαμβάνει και το Tom Clancy's The Division! Λογικά η έκδοση του θα είναι η 16.1.1 αν και ακούω διάφορα για απευθείας 16.2 beta.. είδoμεν!
  14. Dj_ALeX

    Tom Clancy's The Division

    Ελάτε όλοι να παίτσουμε
  15. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    @valantismp Λογικά ναι θα βγάλει τον beta 16.1.1 πρώτα για τα νέα παιχνίδια...
  16. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Βγαίνει σήμερα το Rise of the tomb raider, λογικά εάν όχι μέχρι αύριο, απο Δευτέρα θα έχουμε κάποιον νεότερο οδηγό! Βέβαια η AMD μπορεί να ακολουθήσει το δικό της πρόγραμμα και να τον βγάλει σε καμιά 10αριά μέρες.. (Πολύ πιθανόν διότι θα περιλαμβάνει και περισσότερα bug fixes στα οποία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους τελευταίους οδηγούς όπως και στον 16.1 HotFix).
  17. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Πλέον να ξέρεις η AMD θα βγάζει ΑΒΕΡΤΑ!!! Και WHQL να ούμ! EDIT: Όλα κομπλέ με τον 16.1 hotfix WHQL.
  18. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Καλή Χρονιά σε όλους! Οι εν λόγω drivers δοκιμάζονται...! Σύντομα θα έχουμε το δια ταύτα!
  19. Dj_ALeX

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    Καμιά φορά μου ξεφεύγουν και μένα πραγματάκια... το πάθος για τις Radeon τα φταίει όλα! Spoiler : Άντε τι θα γίνει με το Greenland Btw εάν έρθεις στην πατρίδα σου στέλνω να δοκιμάσεις... θέλω και γώ το κάτι της όμως! Παιζάκια είμαστε.. να μην παίξουμε λίγο..!
  20. Dj_ALeX

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    Πέφτεις λίγο μακριά αλλιώς θα σου έστελνα δώρο κάτι ηχεία χειροποιήτα και σύ τα πρώτα δείγματα απο την FuryX2..! Άντε θα βγεί ποτέ?? Πέρα απο την πλάκα... εσύ μπορεί να ξέρεις τι έφτιαξες και να είναι όντως καλό και τουμπανάτο αλλά όταν στο λέει ο άλλος έχει ΑΛΛΗ ΑΞΙΑ!!! Ααα και κάτι τελευταίο.. μετά την έκδοση Crimson ποιό απο τα παρακάτω ονόματα είναι υποψήφιο για τον επόμενο WHQL.. Link Κάτι σε Electric crimson θα ήταν ωραίο στο άκουσμα το οποίο φυσικά να συνοδεύεται και απο τον αντίστοιχο super driver! Αστιεύομαι φυσικά!
  21. Dj_ALeX

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    Περίμενα να δώ εάν θα το πιάσει το μάτι σου αυτό που πήρες και παράθεσες απο όλο το πόστ μου... Don't let this go to ur head though... Πάντως τον ARMAGEDDON τον κέρδισες! Ας πάω τώρα να ακούσω μουσικούλα ξανά με τα Yamaha HS8 δεν την παλεύω άλλο με τα uninstallations...
  22. Dj_ALeX

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    Μίλησε κανείς για format...?? Το like του ARMAGEDDON πάντως είναι όλα τα λεφτά... Θέμα δεν είχα ποτέ με τους drivers της ZX. Δεν θα ρίξω το φταίξιμο αλλού απλά για να πώ ψέματα στον εαυτό μου ή για να πώ δεν βαριέσαι... Ααα και btw τα profiles της ZX είναι μια χαρά.. όλα τα presets και οι ρυθμίσεις έκαναν reset.
  23. Dj_ALeX

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    Λίγο εώς πολύ ναι είμαστε και beta testers. Προσωπικά το γνωρίζω πολύ καλά αυτό ΑΛΛΑ... δεν προτίθεμαι να γίνω το "θύμα" της όλης υπόθεσης! Btw εάν εξαιρέσω το πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε και επίλυσα μετά, ναι όντως ο δικός σου οδηγός καθαρίζει καλύτερα απο το DDU. Το θέμα που προέκυψε με την κάρτα ήχου πιστεύω οφείλεται στο γεγονός οτι τα windows μετά την απεγκατάσταση του HDMI audio driver της AMD έκανε μετά το restart initialize τις συσκευές ήχου εξαρχής με αποτέλεσμα να μηδενιστούν οι ρυθμίσεις στο SBX Pro Studio panel το οποίο είναι άμεσα συνυφασμένο με ορισμένες ρυθμίσεις του windows audio device manager όπως πχ. τα audio enhancements κτλ.. στην ουσία αυτά χάθηκαν δεν πειράχτηκε ο driver της ZX. Θα το ψάξω περαιτέρω... Όπως και να χει πάντως χωρίς restore points δεν είναι να κάνεις uninstall...
  24. Dj_ALeX

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    Δεν είπα οτι σβήστηκε ο driver της ZX απλά οι ρυθμίσεις στο SBX Pro Studio Panel είπαν αντίο... aka έκανε όλο το panel reset to factory defaults..! Με το DDU δεν μου έχει γίνει ποτέ αυτό! Πάντως παρόλο το πρόβλημα (αποκαταστάθηκε πλήρως) ο uninstaller σου έκανε και αυτό για το οποίο κατασκευάστηκε. Αλλά τι να το κάνω εάν φέρνει τα πάνω κάτω! Log file ξέχασα να κρατήσω φτού... θα στο έστελνα σε pm.
  25. Dj_ALeX

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    @atimanΔοκίμασα τον 9.0.4 σε ένα απο τα συστήματά μου με κάρτα ήχου Sound Blaster ZX. Περιττό να σου πώ οτι μου έσβησε όλες τις ρυθμίσεις που αφορούν το SBX Pro Studio Panel της κάρτας.. δεν έμεινε τπτ... μέχρι και τα User Defined EQ presets που είχα φτιάξει χάθηκαν! Για άλλη μια φορά ο Uninstaller σου δημιούργησε πρόβλημα. Πάλι καλά που δεν χρειάστηκε ΠΑΛΙ format! Προσωπικά δεν ξανά δίνω 3 ευκαιρία στο software σου. Λυπάμαι. (Ευτυχώς που κράτησα 2 restore points)
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.