-
Posts
2.285 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Dj_ALeX
-
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
@tommybertsen Αν δεν το σπρώξουν με καμιά 3 beta και με την Nvidia να δίνει κουπόνια με τις GTX το βλέπω να πιάνει πααάτο..!!!! -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Με sweet fx φαίνεται ωραίο! Απο κεί και πέρα σαν game το έχω παίξει και στις 2 του beta... ντάξει δεν είναι κάτι το τρομερό......btw τα hacks πάνε σύννεφο λέμε! Έχουν βάλει zero damage hack ορισμένοι, με LMG στο κεφάλι και ο τυπάς σαν να μην συμβαίνει τπτ -
@UltraB Πετυχημένο το photoshop!
-
@UltraB ΔΕΝ είναι το ίδιο πράγμα! Το 1 είναι like για το πόστ σου και το άλλο comment στο thread, στο οποίο έχεις επιλέξει να κάνεις follow!
-
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Και στην 1ή beta με uplay client + uplay account παίξαμε! -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Με έκαναν invite αλλιώς σιγά μην έπαιζα -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Αν θές πρίν το δοκιμάσεις ρίξε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο στο οποίο λαμβάνω μέρος μαζί με ορισμένους φίλους όπου και το παίξαμε στην 1ή του beta! -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Καλά άσε την MS να λέει οτι θέλει για το εν λόγω παιχνίδι το οποίο είναι XBOX 1 exclusive και για να παίξει στο PC θέλει 980Ti + 16GB RAM χαχαχαχα καλά κρασιά! HITMAN με AS και άσε τους άλλους να παίζουνε pc ports της πλάκας! -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε! Περιμένω την beta για το νέο Hitman με dx12 & Asynchronous Shaders -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Το έχουμε παίξει ήδη το game! Τι παραπάνω θα περιλαμβάνει η 2ή beta?? -
Νεότερο patch! Link Παραθέτω και το change log:
-
Καλοδούλευτος!
-
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Καλά ρεε... σε ποιό thread είμαστε!!!??? :hehe: -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
No prob mate! btw είναι πολύ λυπηρό για ένα game απο την 1ή του beta να το χακάρουν.. πραγματικά το game σκεφτόμουνα να το αγοράσω αλλά με αυτά που βλέπω... ΔΕΝ ΜΕ ΒΛΕΠΩ -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Ντάξει το game το παίξαμε , το δοκιμάσαμε..! Για 30-40€ το πολύ για να περνάει λίγο η ώρα καλά είναι.. -
Ελπίζω να μην πάρουν μονάχα τα "eye candy" του εν λόγω API χωρίς να δώσουν βάση στο performance! Μακαάρι..!
-
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Μην ακούω παράπονα! Η AMD έχει επιταχύνει σημαντικά την συχνότητα με την οποία βγάζει νέους drivers. Πλέον έχει 2-3 drivers το μήνα.. και ακόμα είναι αρχή! Ντάξει να είμαστε και λίγο συγκρατημένοι σε αυτά που λέμε... -
Πρέπει και με κάποιο τρόπο να πουλήσουν κάρτες btw οτι αγγίζει η Nvidia γίνεται βαρύ και με εξαίρετο optimize.. τώρα τυχαίο είναι Το Rise of the tomb rider είναι περίπου 40-50% βαρύτερο απο το προηγούμενο που ήταν AMD Gaming Evolved game!
-
Μικρό ήταν το patch (σε MB). Βάζω και μερικές νεές φωτό!
-
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
@valantismp Είναι στην ουσία ο ίδιος driver 16.1.1 beta αλλά έχει προστεθεί και το παραπάνω fix (86690) για το Fallout 4! Παραθέτω και το Link για όσους ενδιαφέρονται και παίζουν το εν λόγω παιχνίδι! (64bit OS only) -
Δεν θυμάμαι ρε γαμώτο
-
Παίζει στην αρχή σχετικά του παιχνιδιού να το είχα ξεκλειδώσει..! Για ψάξε το λίγο με fast travel πήγαινε σε προηγούμενα camps και δές μήπως δεν έχεις πάρει.
-
Σιγά ρεέ Εγώ θα το πάιξω 1 φορά αλλά κομπλέ τα πάντα απο την αρχή σιγά σιγά (ήδη έχω αρχίσει να λιώνω στα fast travel ). Τραβάω πολλά screenshots όπως έχεις καταλάβει θέλω να το παίξω όπως πρέπει! Μεταφέρω μερικά screens απο το αρχικό πόστ σε αυτό + μερικά καινούργια (στην τελευταία ξέχασα να ανοίξω το OSD του MSI AB ) Μην σας ξεγελάνε τα ms... το game με 30+ fps + tripple buffering vsync παίζει πολύ κομπλέ! Θα σκεφτώ μήπως φτιάξω και κανά mini βιντεάκι
-
@SpirosKGR Ρεε τρελιάρη δεν έχω φτάσει ακόμα σε αυτό το tomb το παίζω σιγά σιγά απολαυστικααά! Αδιάζω τον χάρτη κάθε φορά απο όλα τα καλούδια που έχει γιατί θέλω να πάρω όλα τα upgrades όσο ποιό σύντομα γίνεται προτού έρθει η πολύ δράση και μετά προχωράω στο επόμενο objective! Επίσης τα issues που ακούω/διαβάζω για memory leak δεν μου έχουν παρουσιαστεί. @fatalara Δεν μπορεί να μην στην έχει είναι απο τα πρώτες που σου δίνει. Πάντως την έχω παντού και πάντα σχεδόν με κοντομάνικο ακόμα και στα χιόνια! Μου κρυώνει λίγο αλλά οκ..
-
@SpirosKGR Ακόμα κεί είσαι ρε Btw μέτρησα και την διαφορά fps μεταξύ 1080-1200p = 6-7fps περισσότερα το 1080p! Ααα επειδή ακούω παράπονα για την laaaaara...! Η παρακάτω φωτό αφιερωμένη αποκλειστικά και μόνον στον τρελιάρη @GruntGR
