Jump to content

Dj_ALeX

Premium Members
  • Posts

    2.285
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by Dj_ALeX

  1. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Τους περίμενα τον Δεκέμβρη (να πώ την αλήθεια) αλλά σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα βγούν "πακέτο" με το Threshold update των Win 10! Προσωπικά περιμένω βελτιώσεις στους άξονες Fiji gpu optimization & DX12.. σίγουρα θα υπάρξουν και άλλα enhancements.
  2. Dj_ALeX

    Samsung 850 series

    Νέα έκδοση Samsung magician v4.8 με επίσημη υποστήριξη για win10 (επιτέλους και για το rapid mode)..!
  3. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Λιάχχχ.... Spoiler :
  4. Dj_ALeX

    TheLab.gr V3 Bugs

    Το εν λόγω πρόβλημα επανήλθε. Έκανα και clear cache ξανά αλλά τπτ..
  5. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Καλά για αυτές τις φωτό με ξύπνησες..?? Πάω να συνεχίσω τον υπνάκο μου... ΖZzzzz..... @GruntGR btw ωραία ακουστικά...
  6. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Νωρίς τον έβγαλε... χμμμ.. Πάντως στα release notes δεν αναφέρει εάν διόρθωσαν προβλήματα στο GTA V, το Dirt Rally ή το flickering σε CF στο νέο Star Wars Battlefront beta κτλ... Παρακάτω παραθέτω τα "Known Issues" του αμέσως προηγούμενου οδηγού 15.9.1 Beta για να κάνουμε την σύγκριση. (Λογικά WHQL θα δούμε το Δεκέμβρη) Previous 15.9.1 Beta Update1: Μέχρι στιγμής όλα καλά με τον 15.10 beta σε σύστημα με μιά R9 270X. Btw έχει ανέβει και νεότερη έκδοση του DDU Uninstaller εδώ!
  7. Dj_ALeX

    Αυτοκίνηση

    Ας δώ τι γίνεται στο "garage" μου... Πάντως όποιος θέλει καμία Τουρμπίνα μου λέει..
  8. Dj_ALeX

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    Απλά WhiteSnake!!! Και ένα Special κομμάτι δώρο!
  9. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

  10. Dj_ALeX

    Οι αγορές μας..!!

    Το θέμα είναι ο καθένας τι μουσική ακούει, τι αυτί έχει, πώς αντιλαμβάνεται τον ήχο και για ποιά χρήση προορίζει την εκάστοτε κάρτα/audio interface. Το θέμα είναι οτι εγώ ασχολήθηκα με τον ήχο στο PC... ήθελα μιά καλή overall λύση απο καιρό η αλήθεια είναι.. απλά τώρα θα τσιμπήσω και 2 καλά monitor τα οποία πραγματικά παίζουν άψογα! Αλλά μην πλαταίνουμε πολύ την κουβέντα στο παρόν thread.
  11. Dj_ALeX

    Οι αγορές μας..!!

    Άκουσα το συγκεκριμένο combo σε φίλο και με κάλυψε απόλυτα. Δεν ήθελα να ξεφύγω σε χρήματα ιδιαίτερα αλλά ταυτόχρονα ήθελα μια αρκετά ποιοτική λύση overall για gaming/music/movies στο PC. Εξωτερική ποιοτική (για μένα) κάρτα ήχου > 400€ το λιγότερο και η οποία μπορεί και να μην έχει ΤΙΣ διαφορές απο την συγκεκριμένη ZX PCI-E. Επίσης μια προσωπική καθαρά προτίμηση ήταν να πάρω αυτήν την κάρτα η οποία συνοδεύεται απο ένα αρκετά καλό software panel το οποίο σε περιπτώσεις που θα παίξει μετριότητες ηχεία (όπως τα Z-2300 που έχω τώρα) θα μπορέσω να τα "φέρω" όσο γίνεται ποιό κοντά σε αυτό που μπορούν να βγάλουν τα ηχεία, διότι η ZX διαπίστωσα και ο ίδιος οτι για PCI-E κάρτα υπολογιστή είναι "πολύ απαιτητική" απο τα ηχεία που θα τις κουμπώσεις πάνω! Εξάλου στο PC είμαι.. μόλις πάρω και τα monitor θα είμαι Super! Προσωπικά την συνιστώ ανεπιφύλακτα!
  12. Dj_ALeX

    Οι αγορές μας..!!

    Αν πάνε όλα καλά θα την "συνοδεύσω" με 2 εξαιρετικά monitor ηχεία! Link Τελικά δεν άντεξα... θα το κάνω και το PC after night club..! Έπεται συνέχεια...
  13. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Βαρεμααάρα... Τουλάχιστον πείτε μου τπτ να ξεβαρεθώ!
  14. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Μετά απο 250 ώρες στο δωμάτιο αυξημένης βαρυτικής έλξης... link
  15. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Παίδες έχουμε νέο update απο την AMD λόγω του σοβαρού προβλήματος που εντοπίστηκε στον 15.9 beta! Νέος Catalyst 15.9.1 για 64bit λειτουργικά εδώ! Παραθέτω και τα release notes: EDIT: Ο driver δοκιμάστηκε σε απλές, καθημερινές διεργασίες desktop όπως πχ. youtube HD video playback, internet surfing αλλά και σε ανοιγοκλείσιμο διαφόρων προγραμμάτων και παραθύρων. Επίσης δοκιμάστηκε και σε μερικά παιχνίδια (Crysis 3, BF4 και το Call of Duty MW3 DX9). Ομολογώ οτι είναι σταθερός μέχρι στιγμής, το πρόβλημα με το memory leak όντως διορθώθηκε ΑΛΛΑ εντόπισα 1 σημαντικό πρόβλημα/αστάθεια στο παλαιό παιχνίδι (του 2011) Call of duty MW3 DX9 όπου κάνοντας χρήση του VSR το παιχνίδι είναι unplayable διότι σε ολόκληρη την οθόνη σχεδόν παρουσιάζονται artifacts. Το VSR απο την άλλη δεν παρουσίασε κάποιο πρόβλημα στους 2 παραπάνω DX11 τίτλους. Εξετάζω το πρόβλημα του VSR και σε άλλους DX9 τίτλους για να δώ τι γίνεται αν και είμαι σχεδόν βέβαιως οτι είναι θέμα καθαρά οδηγού (ο 15.7.1 WHQL αλλά και ο 15.8 beta δεν είχαν αυτό το θέμα). Θα ενημερώσω εάν είναι για περαιτέρω παρατηρήσεις! Η κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την δοκιμή είναι μία R9 270X. Update1: Μετά την εγκατάσταση του παρακάτω Win10 update (Cumulative Update for Windows 10 for x64-based Systems (KB3093266), το πρόβλημα με το VSR στα DX9 παιχνίδια διορθώθηκε. Εάν προκύψει τπτ άλλο θα ενημερώσω.
  16. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Με το DDU ρε σύ κάνε uninstall κανονικά όπως και στα win7/8. Όσο για τον Catalyst 15.9 beta.., απλά προσπεράστε τον..! 15.7.1 WHQL FTW until the next one!
  17. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Που δυσκολεύεσαι..?
  18. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Ouuu...that's gonna live a mark! Btw σήμερα δεν μου έστειλες καθόλου copy-paste να διαβάσω
  19. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Εγώ δεν την παλέυω με τις κοντούλες.. με πιάνει η μέση ένα πράμα Απο την άλλη τις πετάω απο δώ, τις πετάω απο κεί εύκολα.. έχει πλάκα σαν να παίζω με κουκλάκια ένα πράγμα! @DJD Duke says ... "I can do this all day" ...
  20. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    @GruntGR Αυτά τα avatar σαν και αυτό που έχεις βάλει τώρα (αλλά και το προηγούμενο), με τρελαίνουν..! Duke says... "Dance for me babe!!!" ...
  21. Dj_ALeX

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    Ας βάλω ένα για ζέσταμα...!
  22. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Νέος Catalyst 15.9 Beta για win10,8.1,7 64bit λειτουργικά εδώ. Παραθέτω και τα release notes:
  23. Dj_ALeX

    Nvidia GTX 980 Ti

    Για πάμε!!
  24. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Απλή πρόσθεση για "γάτες"...
  25. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Τώρα μιλάμε.. ή κ@@νουμε!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.