-
Posts
2.285 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Dj_ALeX
-
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Τους περίμενα τον Δεκέμβρη (να πώ την αλήθεια) αλλά σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα βγούν "πακέτο" με το Threshold update των Win 10! Προσωπικά περιμένω βελτιώσεις στους άξονες Fiji gpu optimization & DX12.. σίγουρα θα υπάρξουν και άλλα enhancements. -
Νέα έκδοση Samsung magician v4.8 με επίσημη υποστήριξη για win10 (επιτέλους και για το rapid mode)..!
-
Λιάχχχ.... Spoiler :
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Το εν λόγω πρόβλημα επανήλθε. Έκανα και clear cache ξανά αλλά τπτ..
-
Καλά για αυτές τις φωτό με ξύπνησες..?? Πάω να συνεχίσω τον υπνάκο μου... ΖZzzzz..... @GruntGR btw ωραία ακουστικά...
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Νωρίς τον έβγαλε... χμμμ.. Πάντως στα release notes δεν αναφέρει εάν διόρθωσαν προβλήματα στο GTA V, το Dirt Rally ή το flickering σε CF στο νέο Star Wars Battlefront beta κτλ... Παρακάτω παραθέτω τα "Known Issues" του αμέσως προηγούμενου οδηγού 15.9.1 Beta για να κάνουμε την σύγκριση. (Λογικά WHQL θα δούμε το Δεκέμβρη) Previous 15.9.1 Beta Update1: Μέχρι στιγμής όλα καλά με τον 15.10 beta σε σύστημα με μιά R9 270X. Btw έχει ανέβει και νεότερη έκδοση του DDU Uninstaller εδώ! -
Ας δώ τι γίνεται στο "garage" μου... Πάντως όποιος θέλει καμία Τουρμπίνα μου λέει..
-
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Απλά WhiteSnake!!! Και ένα Special κομμάτι δώρο! -
- 25.485 απαντήσεις
-
- 3
-
-
Το θέμα είναι ο καθένας τι μουσική ακούει, τι αυτί έχει, πώς αντιλαμβάνεται τον ήχο και για ποιά χρήση προορίζει την εκάστοτε κάρτα/audio interface. Το θέμα είναι οτι εγώ ασχολήθηκα με τον ήχο στο PC... ήθελα μιά καλή overall λύση απο καιρό η αλήθεια είναι.. απλά τώρα θα τσιμπήσω και 2 καλά monitor τα οποία πραγματικά παίζουν άψογα! Αλλά μην πλαταίνουμε πολύ την κουβέντα στο παρόν thread.
-
Άκουσα το συγκεκριμένο combo σε φίλο και με κάλυψε απόλυτα. Δεν ήθελα να ξεφύγω σε χρήματα ιδιαίτερα αλλά ταυτόχρονα ήθελα μια αρκετά ποιοτική λύση overall για gaming/music/movies στο PC. Εξωτερική ποιοτική (για μένα) κάρτα ήχου > 400€ το λιγότερο και η οποία μπορεί και να μην έχει ΤΙΣ διαφορές απο την συγκεκριμένη ZX PCI-E. Επίσης μια προσωπική καθαρά προτίμηση ήταν να πάρω αυτήν την κάρτα η οποία συνοδεύεται απο ένα αρκετά καλό software panel το οποίο σε περιπτώσεις που θα παίξει μετριότητες ηχεία (όπως τα Z-2300 που έχω τώρα) θα μπορέσω να τα "φέρω" όσο γίνεται ποιό κοντά σε αυτό που μπορούν να βγάλουν τα ηχεία, διότι η ZX διαπίστωσα και ο ίδιος οτι για PCI-E κάρτα υπολογιστή είναι "πολύ απαιτητική" απο τα ηχεία που θα τις κουμπώσεις πάνω! Εξάλου στο PC είμαι.. μόλις πάρω και τα monitor θα είμαι Super! Προσωπικά την συνιστώ ανεπιφύλακτα!
-
Αν πάνε όλα καλά θα την "συνοδεύσω" με 2 εξαιρετικά monitor ηχεία! Link Τελικά δεν άντεξα... θα το κάνω και το PC after night club..! Έπεται συνέχεια...
-
Βαρεμααάρα... Τουλάχιστον πείτε μου τπτ να ξεβαρεθώ!
- 25.485 απαντήσεις
-
Μετά απο 250 ώρες στο δωμάτιο αυξημένης βαρυτικής έλξης... link
- 25.485 απαντήσεις
-
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Παίδες έχουμε νέο update απο την AMD λόγω του σοβαρού προβλήματος που εντοπίστηκε στον 15.9 beta! Νέος Catalyst 15.9.1 για 64bit λειτουργικά εδώ! Παραθέτω και τα release notes: EDIT: Ο driver δοκιμάστηκε σε απλές, καθημερινές διεργασίες desktop όπως πχ. youtube HD video playback, internet surfing αλλά και σε ανοιγοκλείσιμο διαφόρων προγραμμάτων και παραθύρων. Επίσης δοκιμάστηκε και σε μερικά παιχνίδια (Crysis 3, BF4 και το Call of Duty MW3 DX9). Ομολογώ οτι είναι σταθερός μέχρι στιγμής, το πρόβλημα με το memory leak όντως διορθώθηκε ΑΛΛΑ εντόπισα 1 σημαντικό πρόβλημα/αστάθεια στο παλαιό παιχνίδι (του 2011) Call of duty MW3 DX9 όπου κάνοντας χρήση του VSR το παιχνίδι είναι unplayable διότι σε ολόκληρη την οθόνη σχεδόν παρουσιάζονται artifacts. Το VSR απο την άλλη δεν παρουσίασε κάποιο πρόβλημα στους 2 παραπάνω DX11 τίτλους. Εξετάζω το πρόβλημα του VSR και σε άλλους DX9 τίτλους για να δώ τι γίνεται αν και είμαι σχεδόν βέβαιως οτι είναι θέμα καθαρά οδηγού (ο 15.7.1 WHQL αλλά και ο 15.8 beta δεν είχαν αυτό το θέμα). Θα ενημερώσω εάν είναι για περαιτέρω παρατηρήσεις! Η κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την δοκιμή είναι μία R9 270X. Update1: Μετά την εγκατάσταση του παρακάτω Win10 update (Cumulative Update for Windows 10 for x64-based Systems (KB3093266), το πρόβλημα με το VSR στα DX9 παιχνίδια διορθώθηκε. Εάν προκύψει τπτ άλλο θα ενημερώσω. -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Με το DDU ρε σύ κάνε uninstall κανονικά όπως και στα win7/8. Όσο για τον Catalyst 15.9 beta.., απλά προσπεράστε τον..! 15.7.1 WHQL FTW until the next one! -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Που δυσκολεύεσαι..? -
Ouuu...that's gonna live a mark! Btw σήμερα δεν μου έστειλες καθόλου copy-paste να διαβάσω
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Εγώ δεν την παλέυω με τις κοντούλες.. με πιάνει η μέση ένα πράμα Απο την άλλη τις πετάω απο δώ, τις πετάω απο κεί εύκολα.. έχει πλάκα σαν να παίζω με κουκλάκια ένα πράγμα! @DJD Duke says ... "I can do this all day" ...
- 25.485 απαντήσεις
-
- 2
-
-
@GruntGR Αυτά τα avatar σαν και αυτό που έχεις βάλει τώρα (αλλά και το προηγούμενο), με τρελαίνουν..! Duke says... "Dance for me babe!!!" ...
- 25.485 απαντήσεις
-
- 2
-
-
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Ας βάλω ένα για ζέσταμα...! -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Νέος Catalyst 15.9 Beta για win10,8.1,7 64bit λειτουργικά εδώ. Παραθέτω και τα release notes: -
Για πάμε!!
-
Απλή πρόσθεση για "γάτες"...
- 25.485 απαντήσεις
-
- 7
-
-
Τώρα μιλάμε.. ή κ@@νουμε!
- 25.485 απαντήσεις
