-
Posts
2.285 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Dj_ALeX
-
Η νέα έκδοση του Opera διαθέτει ενσωματωμένο αποκλεισμό διαφημίσεων
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
-
H NVIDIA κυκλοφόρησε πρώτη οδηγούς WHQL με υποστήριξη για το Vulkan
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Εμένα προσωπικά δεν με νοιάζει ο fanboyσμός μιάς και στους κύκλους μου έχω σοβαρά και ώριμα άτομα είτε με NV είτε με AMD. Απο κεί και πέρα προσωπικά περιμένω την μετάβαση στα νέα low level APIs και φυσικά στο λανσάρισμα των νέων καρτών μιάς και φέτος θα ρίξω αρκετό μαρούλι στο κομμάτι GPU/GPUs.. -
H NVIDIA κυκλοφόρησε πρώτη οδηγούς WHQL με υποστήριξη για το Vulkan
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Αν το πείς αυτό σε άνθρωπο με 980ti δεν χρειάζεται να σου πώ, πώς θα σου απαντήσει... εγώ γνωρίζω την πραγματικότητα παρόλα αυτά. Σωστό αυτό που λές ΑΛΛΑ.. όποιος στην πραγματικότητα εξακολουθεί να επαναλαμβάνει αυτήν την κασέτα είναι το λίγότερο fanboy, άσχετος ή δεν ξέρω γώ τι άλλο! -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Ίσως και μερικά λεπτά αργότερα Απο κεί και πέρα εγώ δεν θα το πάρω έχοντας παίξει και τις 2 beta. Παραμένω στο νέο R6Siege! -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Όχι κανονικά Δευτέρα 07/03/2016. -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
@Nemesis89 Στις 7 το πρωί. -
@fortenick 16GB Kit βλέπω! Πόσο πήγε το μαλλί? Έχω τις ίδιες ακριβώς σε 8GB.
-
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Οτι κάνω το κάνω πάντα επειδή το θέλω και επειδή ασχολούμε λόγω επαγγέλματος με την πληροφορική και τους H/Y γενικότερα. Τπτ παραπάνω/λιγότερο.. Μετά απο ένα σημείο χάθηκε όντως η μπάλα.. αλλά δεν πειράζει. Συνεχίζουμε! -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
@atiman Κοίτα... Δεν με ενδιαφέρει τι τρέλα κουβαλάς και τι σκαλώματα τρώς! Απο δώ και πέρα επειδή δεν "νιώθεις" καλύτερα να μην ξανά ποστάρεις πόστ σε quote μου με αυτό το ύφος! Δεν ήξερα να σου φέρω 4 fury για να πειραματιστείς εσύ... LOLOL! Απο κεί και πέρα λέγε οτι θές αλλά άλλαξε συμπεριφορά άρδην! Και επίσης προβληματίσου για ορισμένα πράγματα... καλός ο uninstaller (σχετικό είναι αυτό), σου αλλά δεν σε βλέπω... να κάνεις τπτ με την συμπεριφορά που έχεις. Και κοινό που το λές εσύ οτι ζητάς να σε βοηθήσει... δεν πρόκειται... του Αγίου ΠΟΤΕ ένα πράγμα!!! Και κάτι τελευταίο για να το κλείσουμε το θεματάκι εδώ... μπορεί να γνωρίζεις πράγματα που δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος αυτό δεν σε καθιστά ούτε έξυπνο αλλά ούτε και μάγκα της δεκάρας. Κάπου στην γωνία υπάρχει κάποιος/κάποια που ξέρει πολλά περισσότερα απο σένα ..ΑΝΤΙΟ! Συνεχίζουμε επί του θέματος. -
Λίγο μετά τις 12... Ξέρεις γιατί...
-
Εμείς τις Κυριακές μπορούμε!
-
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Σου δίνω το ελεύθερο να με κουράσεις. 1Χ270Χ & 1Χ390 & 3Χ280Χ αυτά απο AMD... και θέλω να μου πείς και τους 4 παράγοντες ονομαστικά τουλάχιστον. Ααα και κάτι που ΔΕΝ το δέχομαι για ΚΑΝΕΝΑΝ λόγο.. άμα ΔΕΝ είναι σταθεροί οι drivers και καφέ να σου ψήνουν ΠΕΤΑ τους ΣΤΟΝ ΚΑΔΟ!!! -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Εξηγησέ μου τι ακριβώς ζητάς... Όσο για τον 16.2 σε μένα και σε άλλα παιδιά που ξέρω παίζει απροβλημάτιστα τώρα εσύ αν ξέρεις κάτι παραπάνω πέστω να τελειώνουμε! Εάν εγώ είχα πρόβλημα σε κάποια εφαρμογή/παιχνίδι θα το είχα αναφέρει ήδη όπως κάνω ΠΑΝΤΑ!!! Το γνωρίζουν αρκετοί εδω μέσα οτι κάνω testing και δοκιμάζω την σταθερότητα και αποδοτικότητα των νέων οδηγών ανα διαστήματα! -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Το τόνισα (έδωσα έμφαση) και γώ με κόκκινο χρώμα στο αρχικό πόστ (όπως κάνω πάντα για όλους τους drivers στα επίμαχα σημεία), για τους 16.2 μαζί με ορισμένα άλλα σημεία που εγώ προσωπικά θεωρώ πολύ σημαντικά ώς βελτιώσεις που έγιναν ή ώς "known issues" απλό... Απο κεί και πέρα δεν έχω προσωπικά κάποιο πρόβλημα με 270Χ & 390. Όπως επίσης και ο @PANOSMAMBAX με τις 3Χ280Χ του! Εξάλου το αναφέρει στο παραπάνω πόστ! -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Αν πρόσεξες ακριβώς το ίδιο χρώμα έχω βάλει στο πόστ μ παραπάνω! Πρός το παρόν δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τα clocks γενικότερα. -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Νέα έκδοση AMD Radeon Software Crimson edition 16.2 beta. Παραθέτω τα release notes... Link for 64bit OSs ONLY! -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Ανάλογα για ποιό titan μιλάς... αν μιλάς για τον keplerato μην περιμένεις και πολλά... -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Δλδ άμα δεν το παίζει νερό η Ti ποιά θα το παίξει??? Μην τα λέτε αυτά έτσι απότομα γιατί κόντεψα να πέσω απο την καρέκλα... -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Μην στεναχωριέσαι... btw ψάχνω team και για το Rainbow6 Siege! Έλα γιατί o JasonBournee πρέπει να δώσει πόνο @PANOSMAMBAX Εσένα σε θέλω ετοιμοπόλεμο με Blitz & Castle Εγώ κλασικά με Tachanka!!! -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
@Nemesis89 σε έκανα add! JasonBournee είναι το δικό μου username! Join in guys! -
@DJD as u wish...
-
Καλησπερίζω το team του forum! Μπορώ να ζητήσω να αλλάξετε κάτι? Αυτό το logo πάνω αριστερά στην σελίδα (Thelab.gr)... δεν βάζετε κανά άλλο ή έστω το παλιό? Δεν κάνει ρε παιδιά... αισθητικά δεν μου αρέσει καθόλου... εδώ μέσα αξίζει κάτι μακραάν καλύτερο! Φιλικά πάντα! Δεν θα επεκταθώ σε άλλα ζητήματα μιάς και έχω υπομονή και καλή πίστη οτι το site θα επανέλθει στο 100% αλλά αυτό το logo....
-
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
@env0y Άντε να σε βάλουμε και σένα! -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Η beta μόλις τελείωσε... -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
@UltraB JasonBournee is here!!!
