Jump to content

Dj_ALeX

Premium Members
  • Posts

    2.285
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by Dj_ALeX

  1. Dj_ALeX

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    Γιάννη δοκίμασα τον νέο uninstaller σε συστήματα με κάρτες 270Χ/280Χ CF X3 και με 380/390 και δεν είχα κάποιο θέμα. Μέχρι στιγμής όλα κομπλέ!
  2. Dj_ALeX

    Samsung 850 series

    Νέα έκδοση του Samsung Magician Software V4.9.6! Παραθέτω και τα release notes:
  3. Dj_ALeX

    AMD Radeon Software support & discussion (No legacy support)

    Το είδα το Screenshot! Και οι 2 WHQL είναι! Βάλε τους 16.4.2!
  4. Dj_ALeX

    AMD Radeon Software support & discussion (No legacy support)

    @vagos222 Προφανώς δεν έχεις πάρει πρέφα οτι βγήκε νέα έκδοση των 16.4.2 Crimson (28/04/2016) και οτι η 1ή έκδοση αυτών είναι buggy! Ξανά κατέβασε τους και πέρασε τους κανονικά και όλα θα λυθούν! Στο πόστ #24 είναι όλα! Το μόνο "πρόβλημα" που παραμένει είναι η λανθασμένη έκδοση ενημερώσεων των Crimson που αναφέρεται στο πόστ #27.
  5. Dj_ALeX

    Official ΦαγητοThread v2.0

    Ποστάρετε ποστάρετε νόστιμα και ζουμερά νηστίσιμα φαγάκια...! Εγώ θα ποστάρω την Κυριακή μιά και καλή!
  6. Dj_ALeX

    AMD Radeon Software support & discussion (No legacy support)

    @LocoDiceGR τελικά το πρόβλημα που σου είχα πεί στο triple Crossfire διορθώθηκε μετά το νέο αυτό update! Ααα και να μην ξεχάσω... είναι WHQL ενώ στο site τους έχει ώς beta!
  7. Dj_ALeX

    Τελευταία νέα για το Polaris της AMD

    Όταν δυναμώσουνε οι GPUs σε τέτοιο βαθμό έτσι ώστε να πιάνει τόπο το τεράστιο bandwidth της HBM2 τότε τα "ξανά λέμε"... Πρός το παρόν δεν υπάρχει κανένας λόγος βιασύνης για την χρήση της σε παιχνιδόκαρτες! Προσωπικά περισσότερο με ενδιαφέρει το HEVC και η νέα λιθογραφία (μειωμένη κατανάλωση) παρά ο τύπος της μνήμης!
  8. Dj_ALeX

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Καιρός ήταν!
  9. Dj_ALeX

    DOOM

    Τι να πώ... οτι έχεις 100% δίκιο... πραγματικά πάω να παίξω πασιέντζα αράχνη (lol ) να ξεχάσω τον εφιάλτη που μόλις είδα!!! Μιλάμε για ΣΑΠΑΚΙ!!!
  10. Dj_ALeX

    DOOM

    @giorgos2187 Όπως τα είπες ακριβώς... Το game αυτό με απογοήτευσε οικτρά! Με το ζόρι έπαιξα ένα TDM...
  11. Dj_ALeX

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    Γιάννη ευχαριστώ. Θα τον δοκιμάσω σύντομα στην επόμενη αλλαγή driver. Πρός το παρόν ο WHQL παίζει άψογα! Η ιδέα του portable δεν κακή.. αν και δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας με το εν λόγω installation.
  12. Dj_ALeX

    Νέα 27'' οθόνη από την LG με AMD FreeSync μέσω HDMI

    Καιρός να καταργηθεί το VGA και στα laptops
  13. Dj_ALeX

    Νέα 27'' οθόνη από την LG με AMD FreeSync μέσω HDMI

    Το display port το πάτησε το τρένο?? Επίσης ποιός ο λόγος της ύπαρξης VGA εν έτη 2016?? Επίσης δεν αναφέρονται τα Hz.. να φανταστώ 60?? Αν η τιμή "παίξει" σε αυτά τα επίπεδα ίσως και να υπάρξει ενδιαφέρον απο το καταναλωτικό κοινό!
  14. Dj_ALeX

    DOOM

    Θα έχει κατέβει σε 1 ωρίτσα Απο Παρασκευή ανοίγουν οι servers όμως..
  15. Dj_ALeX

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Είσαι ο μόνος που κάθε τρείς και λίγο έχεις προβλήματα πάντως... όταν με ρωτάς τι συμβαίνει και θέλεις την γνώμη μου είναι καλά, δεν κάνεις εκεί ένα γρήγορο φορμάτ όμως να ησυχάσεις. Εγώ δεν μίλησα για το τι OS θα βάλεις, ο Χρυσόστομος το ανέφερε! Απο κεί και πέρα δεν μπορείς να κρίνεις το "όποιο software" εάν δεν είναι τζιτζί το σύστημά σου. Δικιές σου είναι οι αποφάσεις, δικά σου και τα αποτελέσματα! Όσο για την κοκκινούλα ο WHQL που έβγαλε είναι τζιτζί σε αντίθεση με τον τελευταίο beta που είναι για κλωτσιές!
  16. Dj_ALeX

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Εσύ πλέον δεν είσαι αντικειμενικό κριτήριο για την συμπεριφορά/σταθερότητα των οδηγών διότι χρειάζεσαι επειγόντως φορμάτ (και το ξέρεις)! Απο κεί και πέρα τα θέματα με τους τελευταίους 1-2 οδηγούς της Nvidia είναι αρκετά σοβαρά σε σημείο να έχουν γεμίσει τα Nvidia Forums με παράπονα. Σε άλλους εμφανίζονται διάφορα προβλήματα σε άλλους όχι.. έτσι είναι αυτά.
  17. Dj_ALeX

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    Γιάννη μου τα χαλάς Άσε τι κάνει το DDU! Η απάντηση σε αυτό που ρωτάς είναι όχι.
  18. Dj_ALeX

    Official ΦαγητοThread v2.0

    Τέτοια ώρα ακόμα τρώτε... Έχε χάρη που κλείνουνε τα ματάκια μου Zzzzz...
  19. Dj_ALeX

    Official ΦαγητοThread v2.0

    @Seafalco Κανονική νηστεία οχι αστεία!
  20. Dj_ALeX

    Official ΦαγητοThread v2.0

    Όπως είχα υποσχεθεί @Seafalco !!! Πάω να δοκιμάσω!
  21. Dj_ALeX

    Freesync monitor ναι - όχι - γιατί - αγορά ?

    @sebastian Ετοιμάζω νέο thread για την καινούργια μου οθόνη.. θα χρειαστώ ορισμένες πληροφορίες!
  22. Dj_ALeX

    AMD Radeon Software support & discussion (No legacy support)

    @atiman Γιάννη βασικά ήθελα να βάλω αυτό εδώ το link! Αν μπορεί κάποιος mod να το διορθώσει παρακαλώ!
  23. Dj_ALeX

    AMD Radeon Software support & discussion (No legacy support)

    O 1 WHQL driver της AMD για το 2016 είναι γεγονός! (αν θυμάμαι καλά έχει υποσχεθεί τουλάχιστον 6 WHQL οδηγούς για το 2016). Παραθέτω φυσικά link για download για Win10 64bit (σε αυτήν την έκδοση o installer ΔΕΝ είναι κοινός και για win7/8/8.1 προσοχή) όπως επίσης και τα release notes: Radeon Software Crimson Edition 16.3.2 WHQL (Το μήνα Φλεβάρη έβγαλε 3 οδηγούς...)
  24. Dj_ALeX

    Τελευταία νέα για το Polaris της AMD

    4096 GCN 3.0 SPs = ΧΧΧΧ GCN 4.0 SPs ????? Εδώ παίζονται όλα για το θέμα efficiency + την νέα λιθογραφία 14nm FinFeT+ ! Όσο για το AS Compute ακόμα είναι νωρίς για τελικά συμπεράσματα.
  25. Dj_ALeX

    Rainbow Six: Siege

    @SpirosKGR Τους ισιώσαμε το κορμάκι!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.