Jump to content

Dj_ALeX

Premium Members
  • Posts

    2.285
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by Dj_ALeX

  1. Dj_ALeX

    Nvidia GTX Titan - X

    Καλύτερα για μάς να έρθει στα 650$. Εάν η AMD δεν βάλει μυαλό και δεν σοβαρευτεί με τους drivers ο κόσμος θα τις τσιμπάει τις Ti δύο-δύο για αστεράτο SLi! Άσε που μπορεί να πέσει όπως λέτε και η τιμή σε 970/980! Εκεί το πράγμα έχει τελειώσει! Μπορεί το Fiji να βγεί δυνατό αλλά τον κόσμο που χρειάζεται σωστό support και θέλει in time τα updates του δεν πρόκειται να τον κερδίσει ακόμα και εάν είναι γρηγορότερη μερικά fps out of the box.
  2. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Λές να μην ξέρω τι γίνεται... Τα kepler τα "θάβει" η Nvidia για προφανείς λόγους (αν και είπε οτι ετοιμάζει driver fix).. Η AMD κοιμάται τον ύπνο του δικαίου.. απο την άλλη τα Maxwell παίζουν κομπλέ! Προσωπικά μέσα σε αυτόν το χαμό... προτιμώ που παίζω με πράσινη. Εάν το fiji έρθει και πλασαριστεί με beta drivers με βλέπω μέχρι το φθινόπωρο να μπαίνω στα hardcore SLi X συστήματα! (There is no going back this time )
  3. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Μην ασχολείστε πλέον με beta drivers... Όποιος θέλει σωστό software support "in time" ξέρει τι πρέπει να κάνει! Ασχοληθείται με το gaming... Όχι με τους drivers!
  4. Dj_ALeX

    Nvidia GTX Titan - X

    @azazil1190 Δεν ξέρω για 980SLi εγώ αλλά εάν έδιωξες την 970 και τσίμπησες 980... με απογοητεύεις
  5. Dj_ALeX

    Nvidia GTX Titan - X

    Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να συμβεί κάτι τέτοιο και είναι πολύ απλό στην εξήγηση του. Ένας άνθρωπος που θα τα σκάσει για Gsync επ'ουδενί δεν πρόκειται να πάει να πάρει Fiji ακόμα και εάν είναι ταχύτερο απο την Titan X. Αυτό θα συμβεί διότι γνωρίζει πολύ καλά οτι με το καλύτερο software/driver support/optimization + 10-15% easy OC θα μοιράζει πόνο (και @@@ για την HBM). Απο την άλλη μεριά ένας που θα πάει να πάρει freesync το πολύ πολύ και ανάλογα με το εύρος των Hz στο οποίο το freesync μπορεί να γίνει enabled ανά οθόνη, να πάει να τσιμπήσει το νέο Fiji ή για ποιό οικονομικά και αρκετά καλά να πάει να πάρει το Hawaii rebrand με τα 8GB Vram. Όσο για τα 144Hz οθόνη αυτά είναι πράγματα που για να τα τρέξεις στο optimal (well beyond 60fps) θέλεις HW που να μην μασάει τίποτα.. και πόσο μάλλον όταν θέλετε 144άρι 4Κ! Προσωπικά αυτά τα Gsync/Freesync "παιχνιδάκια" μεταξύ πράσινης και κόκκινης δεν τα γουστάρω καθόλου.. με εκνευρίζουν τα μάλα!
  6. Dj_ALeX

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Το Clean install είναι must.., συμφωνώ απόλυτα με τον @virus777.
  7. Dj_ALeX

    The Witcher 3:Wild Hunt

    ...και οι κόκκινοι gamers περιμένουν ακόμα έναν beta driver!
  8. Dj_ALeX

    The Witcher 3:Wild Hunt

    Μόλις κλείσει τα 9 patch όπως στο FC4 πείτε μου να το κάνω install..
  9. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Εκτός απο τον OMEGA (στον οποίο 1ή φορά έπεσε δουλειά) οι υπόλοιποι beta έως και σήμερα που μιλάμε είναι για γέλια και για κλάματα μαζί. Είπαμε να είμαστε funboys αλλά όχι και έτσι
  10. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Βγαίνει νέος επετειακός driver σύντομα με το όνομα Karma! Δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας. Η αναμονή τελειώνει. Meanwhile at Nvidia forceware studio!
  11. Dj_ALeX

    Nvidia GTX Titan - X

    Και καλά... την πάπια έκανε... και τώρα που θα βγάλει το fix για kepler θα φανεί οτι τάχα μου σέβεται τα λεφτά των πελατών τις με 780/780Ti/Titan/Titan Black. Να δούμε τον επόμενο driver... Πάντως στον Τιτάνα Χ το Hairworks τρώει 25 fps έτσι για πλάκα απο τα 60+ (με) στα 80+ (χωρίς)... Πάντα μιλάμε για 1080p ανάλυση.
  12. Dj_ALeX

    Nvidia GTX Titan - X

    @yanni Εάν δεν κάνει αυτά που έγραψες η AMD δεν θα μπορέσει να πάρει το απαραίτητο οξυγόνο (χρήμα) για να την παλέψει στην συνέχεια! Καλός η κακός θα φάμε πάλι ξανα ζεσταμένο φαγητό το θέμα είναι που θα κυμανθούν οι τιμές και εάν στα rebrands θα γίνει τουλάχιστον ένα καλό ρετούς!
  13. Dj_ALeX

    Nvidia GTX Titan - X

    To FijiXT σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες δεν θα ονομαστεί 390Χ... Η AMD έχει άλλα... σχέδια για την ονομασία της νέας της ναυαρχίδας (Nvidia Titan style). Για αυτό να περιμένετε να είναι δυνατότερη απο Titan X πόσο μάλλον απο 980Ti.. H Ti θα βγεί καθαρά για να δώσει γεύση επιδόσεων τιτάνα σε χαμηλότερη τιμή και να ανακόψει τον ντορό που θα γίνει με την έλευση της νέας κοκκινούλας. Δεν πρόκειται να ανταγωνιστεί head to head με το fiji. Ο Τιτάνας θα κληθεί να δώσει ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ με OC, νερά και δεν ξέρω γω τι άλλο! Εκεί βέβαια που ποντάρει αρκετά η πράσινη είναι στα κλειστά της πρότυπα Nvidia CrapWorks για να μπορέσει να σαμποτάρει/αποδυναμώσει την AMD στους τίτλους που το χρησιμοποιούν. Σε αρκετούς άλλους όμως προβλέπεται σφαγή! Επίσης κάπου πήρε το μάτι μου οτι θα βγάλει το Fiji με 4GB VRAM εξαρχής, και όχι με 8GB που ακουγόταν.. η AMD αναφέρει χωρίς να το λέει ξεκάθαρα οτι έχει αναπτύξει τεχνικές συμπίεσης-διαχείρισης των δεδομένων που θα αποθηκεύονται στο frame buffer της νέας της κάρτας με αποτέλεσμα το πολύ καλύτερο efficiency στον τομέα της διαχείρισης της διαθέσιμης μνήμης σε τέτοιο βαθμό όπου τα 4GB δεν θα αποτελούν bottleneck (Επίσης κάπου λέει οτι θα εκπλαγούμε και απο το πόση μνήμη πήγαινε "χαμένη" απο τις μέχρι τώρα τεχνικές διαχείρισης της).. Όσο για την Ti λογικά εάν έρθει στα 650€ ή λιγότερο τότε ίσως να κάνει σοβαρή ζημιά στις πωλήσεις της AMD μιάς και αυτήν την στιγμή γνωρίζουμε οτι σίγουρα η κόκκινη θα τιμολογήσει ακριβότερα την νέα της κάρτας μιάς και φέρει τον νέο τύπο μνήμης HBM. Link1 Link2
  14. Dj_ALeX

    Nvidia GTX Titan - X

    @Freak27 Περιμένεις customιές! Λογικά κάτι θα πρέπει να έχει βγεί μέχρι τις 23 Ιουνίου για να τσιμπήσεις! Εγώ πάντως θα περιμένω στα VIP να δώ και την κόκκινη (Οχι οτι θα πάρω βέβαια, δεν υπάρχει σοβαρό software support μέχρι στιγμής).
  15. Dj_ALeX

    Nvidia GTX Titan - X

    Εγώ το έλεγα οτι αποκλείεται να δώσει full enabled GM200 για την 980Ti. Απο την άλλη με μία 980Ti OCed έχεις καλύτερες επιδόσεις απο τιτάνα stock (λογικό). Βέβαια αυτό που θα χρειαστεί προσοχή και να το δούμε προσεκτικά είναι το θέμα με τα 2 υποτιθέμενα memory segments του GM200-310 (5.5GB+0.5GB??? or what???). Τέλος αυτό που θα μας απασχολήσει επίσης είναι και η τιμή! @azazil1190 Έφυγες για 980Ti!
  16. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Εγώ του @ARMAGEDDON δεν του απάντησα γιατί τον αγαπώ και δεν θέλω να τον στεναχωρήσω! Εσύ γιατί μας λές ψέματα τώρα δεν ντρέπεσαι?? :hehe:
  17. Dj_ALeX

    The Witcher 3:Wild Hunt

    Εδώ δεν το παίζει η Titan με 30fps full stable high/Ultra @1080p και το παίζεις εσύ με GTX 750Ti??? Κάπου μπερδεύεσαι μάλλον... Ρίξε μία ματιά εδώ. Αυτό είναι κλεμμένο απο μένα
  18. Dj_ALeX

    The Witcher 3:Wild Hunt

    Σε τι ανάλυση το παίζεις?? Και με τι avg fps??
  19. Dj_ALeX

    The Witcher 3:Wild Hunt

    Τελικά οι κονσόλες που πέρασαν σε αρχιτεκτονική Χ86 και έχουν και 8GB Shared memory βοήθησαν πολύ τα PC στο optimization των παιχνιδιών έως τώρα... Τα έλεγα παλιά... το είχα δεί το έργο.. αλλά τέτοια "κατάντια" οχι δεν την περίμενα σε αυτό το βαθμό! Το PC gaming σιγά σιγά πάει στον κάδο... στο βωμό της κονόμας απο τις κονσόλες!
  20. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    @xtrmsnpr Και πρίν ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ... δείτε απλά τι ποστάρισα εχθές στο thread του Witcher 3 Wild Hunt για το εν λόγω θέμα... Link Το πράγμα είναι όπως ακριβώς το ανέφερα παραπάνω... Υπάρχει σοβαρότατη δυσκολία/αδυναμία για δημιουργία σωστών οδηγών απο πλευράς AMD. Οι λόγοι είναι πολλοί και για όσους παρακολουθούν τις εξελίξεις γνωστοί! Προσωπικά ΔΕΝ περιμένω WHQL driver με το Fiji launch!
  21. Dj_ALeX

    The Witcher 3:Wild Hunt

    Nvidia CrapWorks είναι αυτά... ακόμα και το Kepler η Nvidia το στέλνει στον κάδο πρίν την ώρα του... καλά για το σαμποτάζ που κάνει στην AMD ούτε λόγος! Κάρτα του ΧΙΛΙΑΡΙΚΟΥ να παίζει χειρότερα ή με την ίδια απόδοση απο GTX 960 OCed! Απλά τραγικό! EDIT: Παραθέτω ένα tweak (σε περίπτωση που δεν το έχει ποστάρει κάποιος άλλος) για όσους παίζουν το παιχνίδι με AMD και θέλουν να βελτιώσουν το framerate τους. Link
  22. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    1) Ίσως... 2) Ακριβώς όπως το λές είναι. Πάντως WHQL το βλέπω πακέτο με το Fiji... μέχρι τότε δώστε beta στο λαό! Πέρα απο την πλάκα αυτό δείχνει καθαρά τεράστια δυσκολία στην δημιουργία οδηγών για τις GCN κάρτες και ελλιπές ίσως προσωπικό στο τμήμα Catalyst Software της AMD! Ο άλλος απέναντι παίζει Witcher & GTA V και είναι πατέτοιμος για Windows10! Τέλος να σου αναφέρω το γεγονός οτι η πράσινη θα δημιουργήσει ακόμα περισσότερο pressing απο ότι ασκεί ήδη με την Nvidia GameWorks library! Σκέψου κάθε πότε θα βγάζει πλέον WHQL η AMD... κάθε πάσχα και χριστούγεννα!
  23. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    @xtrmsnpr Μην τρελένεσαι... Για το Witcher 3 πάλι beta θα δώσουν... απο κεί και πέρα... εμένα με έχουν σχεδόν χάσει σαν πελάτη τους λόγου του κάκιστου software support. Με την ησυχία τους... ας βγάλουν του χρόνου πάλι 15.12 WHQL...
  24. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Σε παιχνίδι Nvidia CrapWorks/HairWorks εσύ περιμένεις νέο catalyst from day 1??? ΠΟΤΕ έγινε αυτό στο παρελθόν για να γίνει ΤΩΡΑ?? Απο την άλλη έχουν περάσει 5 ΜΗΝΕΣ και ακόμα WHQL ΔΕΝ έχω δει, την στιγμή που ο απέναντι σου δίνει ήδη Windows 10 DX12 WHQL driver απο ΤΩΡΑ!!! Απορώ τι κάνουν εκεί στην AMD... @9000+rpm Ρε σύ τι κάνουν αυτοί??? ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ???
  25. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Ο "τρόπος" με τον οποίο μεταχειρίζονται τους κατόχους Radeon GPUs είναι απλά απογοητευτικός! Το τραίνο δεν ξέρω αν το χάσανε ή το χάνουν σιγά σιγά... τουλάχιστον ξέρω τι θα πάρω την επόμενη φορά που θα αγοράσω GPU. Η ταχύτητα με την οποία προσπαθούν να ακολουθήσουν τις εξελίξεις είναι ποιό αργή και απο τoν ....!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.