-
Posts
2.285 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Dj_ALeX
-
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Είναι για τις σειρές HD5000/6000/7000 και φυσικά τις σειρές R7/R9. Απλά οι σειρές R/HD7000 (GCN GPUs) είναι εκείνες που ωφελούνται απο τα νέα χαρακτηριστικά και τα enhacements των οδηγών! -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Super! Εγώ μόλις τους πέρασα και πάω να δοκιμάσω γενικά το "feeling" των νέων οδηγών! -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Για ΠΑΜΕ!!! Catalyst OMEGA!!! και τα release notes απο κάτω: Ελπίζω το VSR να το υποστηρίξουν και άλλες GCN κάρτες σε μελλοντικά Catalyst releases! Πρός το παρόν μονάχα 290/290Χ/285 το υποστηρίζουν! Θα παρακαλέσω να μας πεί κάποιος με κάποια απο τις παραπάνω κάρτες @zpaf, πώς τα πάει το νέο VSR στα παιχνίδια και γενικά το πώς λειτουργεί! -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Με ξυπνήσανε πρωί πρωί για να σας μεταδώσω αυτήν την πολύ ευχάριστη είδηση... New AMD Catalyst OMEGA is coming!!! -
@kpetros, Περαστικα σου και σιδερένιος! Προσοχή με τα δίκυκλα.. κυκλοφορούν φονιάδες εκεί έξω! btw τι ασφάλεια έχεις?
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Μόνο σήμερα??? Τα έχει κάνει όλα όπα την τελευταία εβδομάδα... εδώ τηλέφωνο για να μάθω τι συμβαίνει τους παίρνω και ΔΕΝ το σηκώνει κανείς! Γιατί άραγε...? Τις προάλλες συγχρόνισα με 5Mbps Ε Λ Ε Ο Σ!!!
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Η ASUS ανακοίνωσε την GTX 980 ROG Matrix Platinum
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Υποδειγματικό cooler & PCB, το Matrix Platinum! Φαντάζομαι πόσο δ- 3 comments
-
- asus
- extreme overclocking
- (και 4 επιπλέον)
-
Καλημέρες!
- 25.485 απαντήσεις
-
1) Αυτό με τις μπάρες ΜΕΓΑΛΗ Μ@Λ@ΚΙ@!!! Μεγάλη ξενέρα γιατί παίζω 1920Χ1200 16:10 και μου την βαράει στα νεύρα να μην παίζω full screen! 2)Ο ρινόκερος σε σκίζει αμα σε νιώσει κοντά του ούτως η άλλως! Εγώ όποτε πλησιάζω ρινόκερους είναι οταν είμαι πάνω σε ελέφαντα εκτός αν είμαι σε κανά αμαξάκι όπου και τον "ταίζω" εν κινήσει grenades!!! 3)Όταν κλαίγονται είναι πλέον το χειρότερό μου! Κατευθείαν headshot ή μαχαίρι σε αυτόν που κλάφτηκε!
- 231 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- action adventure
- far cry 4
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Εγώ πλέον δεν το αντέχω και πολύ το παιχνίδι... έχει καταντήσει μονότονο... ακόμα και αυτά που σου λένε οι δικοί σου "Golden Path" είναι λές και έχω βάλει κασέτα! Πλέον όποτε πάει κάποιος να μου μιλήσει τον σκοτώνω εκείνη την στιγμή με οτι έχω πρόχειρο! Το ξέρω οτι χαλάει το karma μου αλλά δεν τους αντέχω να λένε συνέχεια τα δικά τους ξανά και ξανά... είναι και σπαστική και η γλώσσα τους ρε παιδάκι μου δεν ξέρω.. και η προφορά τους επίσης.. πολύ καράβλαχιά ρε @@@@ μου! :hehe: εκεί στο Kyrat! Τελικά ο καλύτερος είναι ο Pagan! Και @@@@ τα άτομα!!!
- 231 απαντήσεις
-
- action adventure
- far cry 4
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Εγώ όποτε βλέπω γενικά κακούς με οχήματα κατευθείαν RPG στο στόμα εκτός άμα με πετύχουν καβάλα σε κανέναν ελαφαντάκο και εκεί γίνεται party! Εγώ έχω και αυτό αλλά και ένα κανονικό όπλο απο την λίστα το οποίο είναι επίσης grenade launcher με την διαφορά οτι φτήνει τις grenade μπαμ μπαμ μπαμ χωρίς γέμισμα! Αυτό σε συνδιασμό με μπόλικες molotof και όλα γίνονται στάχτη...! και άσε τους κακούς να λένε.. "Go GO GO"!!! xaxaxaa
- 231 απαντήσεις
-
- action adventure
- far cry 4
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Πρίν το βάλω στο φούρνο... ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ 100% hand made! Η μπεσαμέλ επίσης hand made με φρέσκο γάλα! Όταν βγεί απο το φούρνο θα σας πώ αν τρώγεται... :hehe: :p btw είναι 5KG περίπου το ταψί... ντάξει πιστεύω να χορτάσω.
-
Εμφανίστηκαν οι πρώτες μετρήσεις από Radeon της σειράς 300
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Οι πιθανότητες να είναι η 390Χ εμπει- 11 comments
-
- 300 series
- amd
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Κάτι τέτοιο έχει παιχτεί... Χαλαρά εσύ... Γενικά όταν μπλέκεις με αυτά πρέπει να ξέρεις κανά 2 πραγματάκια το τι κάνεις και πώς το κάνεις... παλιά μου τέχνη κόσκινο...
- 231 απαντήσεις
-
- action adventure
- far cry 4
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Και αυτό το έκανα όπως και πολλά άλλα tweaks αλλά δεν "ακούει"... anyway.. τουλάχιστον θα το παίξω χωρίς να με πιάνει ζαλάδα αυτήν την φορά απο το stuttering... τώρα πάει πάρα πολύ καλά.. τώρα εκτός απο ultra settings έβαλα και soft shadows + fur + trees relief! Παίζει απο 55-75fps.. ντάξει καλά πάει! Απολαμβάνεις γραφικά τώρα χωρίς να κάνεις εμετό... Λογικά θα σκάσει κάποια στιγμή και 5ο patchaki...!
- 231 απαντήσεις
-
- action adventure
- far cry 4
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ναι όντως με το Patch V1.4 το παιχνίδι έστρωσε αρκετά θα έλεγα! Βέβαια το έχω παίξει 2 φορές σχεδόν το παιχνίδι... τα saves μου επηρεάζονται κάθε φορά που πατσάρω το παιχνίδι... τι να πώ με αυτό το παιχνίδι... περισσότερο με κούρασε με τα glitches/bugs παρά με ξεκούρασε λίγο παίζοντάς το! Πάντως αυτή η μόδα όλες σχεδόν οι εταιρείες παιχνιδιών να βγάζουν τα παιχνίδια σε μορφή "beta" έχει καταντήσει αηδία..! Μετά σου φταίνε οι κάρτες και οι drivers..ναι ναιι σίγουρα...!
- 231 απαντήσεις
-
- action adventure
- far cry 4
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Προφανώς απο οτι μόλις είδα, λογικά θα μιλάει για το νέο Patch V1.4!
- 231 απαντήσεις
-
- action adventure
- far cry 4
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μιλάς για το Patch V1.3 ή για κάποιο νεότερο?
- 231 απαντήσεις
-
- action adventure
- far cry 4
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ας κάνουμε το εργαστήρι καλύτερο - V3 Edition
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Bug Report!
Το θέμα είναι οτι φτιάχνω λίγο μεγαλύτερες εικόνες απο 130Χ130 για να έχω καλύτερη ποιότητα. Ναι το ξέρω αυτό που λές αλλά και πάλι είμαι έξω απο τα όρια των 50Κ. Πολλές φορές, βασικά τις περισσότερες κάνω λίγο μεγαλύτερες εικόνες και μετά τις κάνω ελάχιστα downscale για να κουμπώνουν σωστά οπτικά στο φόρουμ και μερικές φορές αυτά τα 50KB είναι λίγο σπάσιμο... στα 150ΚΒ θα ήταν super αλλά και στα 100KB δεν θα έλεγα οχι -
Ας κάνουμε το εργαστήρι καλύτερο - V3 Edition
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Bug Report!
Μπορώ να ζητήσω μία χάρη? Αφορά το μέγιστο μέγεθος σε (KB) των avatars που επιλέγουμε να ανεβάσουμε στο φόρουμ. Γίνεται να ανεβάσουμε λίγο το επιτρεπόμενο μέγεθος απο 50KB σε 150KB? 'Εχω θέμα με τα 50KB... είναι πολύ λίγα.. άμα ήταν το πολύ μέχρι 150 θα ήταν οτι πρέπει! Αν δεν γίνεται τουλάχιστον μέχρι τα 100KB...?? -
Εγώ πάντως μιλάω πάντα για bugs απο PC.
-
Εγώ "νιώθω" την υποχρέωση να σας λέω οτι βλέπω! Υπομονή... δεν έχω θέματα τέτοια εγώ. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Χρειάζεται χρόνος στον νεό λάμπη ούτως ή αλλώς.. μπορεί να φόρεσε νέο κουστουμάκι αλλά πρέπει να του πάρουμε και τα μέτρα για να του πηγαίνει γάντι! xexexe
-
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί αλλά μου παρουσιάστηκε ένα bug με το σύστημα "mention" το οποίο χρησιμοποιείτε για την αναφορά που κάνουμε σε άλλα μέλη του φόρουμ! Σε αυτό το μικρό προβληματάκι παρατήρησα οτι ενώ έχει γίνει σωστά το mention και το μήνυμά μου καταχωρήθηκε σωστά, μετά απο ανανέωση της ίδιας σελίδας "χαλάει" ο κώδικας με αποτέλεσμα να φαίνεται λάθος το mention στο browser. Ξανά έκανα generate νέο mention code, ξανά αποθήκευσα την δημοσίευση μου και έστρωσε.
-
@johnIV, Τα παίζω Ultra ναι και δεν είναι δύσκολο πολύ για την 270Χ! Απο κεί και πέρα κάτι motion blur,AA,AO και GODRAYS τα έχω off... τσάμπα σπαταλάω τα fps μου... και το οπτικό αποτέλεσμα για μένα περισσότερο χαλάει παρά φτιάχνει! Η αλήθεια είναι οτι όντως ακόμα και με το Patch V1.3 παρατηρώ που και πού frame drops αλλά και ένα σπαστικό stuttering. Επίσης το Crossfire όπως είναι γνωστό σε αυτό το παιχνίδι τουλάχιστον πρός ώρας είναι disabled! Κατά τα άλλα παίζει σχετικά καλά. Για όλα τα παραπάνω issues η AMD & Ubisoft συνεργάζονται για να λυθούν. Σε Nvidia που βλέπω και ακούω το stuttering δεν πολύ παρατηρείται.. αυτό μάλλον ξέρουμε όλοι που οφείλεται...! Nvidia optimized! Απο κεί και πέρα σε καθαρά fps δεν υπάρχει πρόβλημα ιδιαίτερο.. η ροή του παιχνιδιού χρειάζεται βελτίωση για αυτό και η περισσότεροι αναφέρονται στο παιχνίδι ώς "unplayable"!
- 231 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- action adventure
- far cry 4
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Κάνω χαβαλέ με τους ελεφαντούλιδες στο FarCry 4! Επίσης παίζω κανά ματσάκι στο PES 2015...messi και ΓΚΟΛ!!! Λίγο Call AW και τώρα θα ξεκινήσω και το ολοκαίνουργιο και πολύ καλό Dragon Age Inquisition! Αααα και ρίχνουμε και κανένα τρίποντο στο NBA 2K15.. κλασικά με Kobe!
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
