Jump to content

Dj_ALeX

Premium Members
  • Posts

    2.285
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by Dj_ALeX

  1. Dj_ALeX

    H Plextor ανακοίνωσε τον M6e Black Edition PCI-Express SSD

  2. Dj_ALeX

    Η Samsung ξεκινάει τη μαζική παραγωγή των SM951 PCIe M.2 SSDs

    Σπουδαία νέα! Ελπίζω εκτός απο M.2 να βγεί και σε PCI-E κα
  3. Dj_ALeX

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Είδα τα χελωνονιτζάκια (Σε Blu Ray) που παίχτηκαν πρόσφατα στο σινεμά... ντάξει... τα κινούμενα σχέδια που έβλεπα μικρός είχαν καλύτερη σκηνοθεσία/σενάριο αλλά και διαλόγους! Το μόνο που άξιζε ήταν που ξανά είδα την Megan Fox πλέον στα 28 της...
  4. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Χρόνια πολλά! Εύχομαι σε όλους το 2015 να είναι ένα έτος θετικών ανατροπών και ο κόσμος να γεμίσει ξανά χαμόγελα στα πρόσωπά του! Πάνω απο όλα ΥΓΕΙΑ και αισιοδοξία και ΠΑΝΤΑ επιτυχίες!!! Καλή μας χρονιά!
  5. Dj_ALeX

    Far Cry 4

    @Petrossortep, Κοίτα επειδή το εάν αρέσει, δεν αρέσει το παιχνίδι και το gameplay του είναι και λίγο υποκειμενικό θέμα δεν θα μπώ σε περαιτέρω διαδικασία να το σχολιάσω. Απο κεί και πέρα αυτό που λές για την αύξηση της pagefile ισχύει αλλά και πάλι δεν είναι τώρα σοβαρά πράγματα αυτά για ένα παιχνίδι, είναι ντροπή! Είναι λύση τώρα να φτιάξω μία pagefile ποιό μεγάλη και απο τον ελάφαντα του παιχνιδιού για να μην έχει stuttering το παιχνίδι... ντάξει να είμαστε και λίγο σοβαροί... Θα πρέπει να έχεις 16GB Ram για να πείς οτι δεν έχεις stuttering αλλά και πάλι το memory leak πάει σύννεφο. Τέλος αυτό που λές για το HT σιγά σιγά όντως κάτι φαίνεται να γίνεται αλλά ακόμα είμαστε πολύ μακριά απο το γίνει καθημερινό φαινόμενο στα παιχνίδια... εδώ καλά καλά τους πυρήνες που έχουμε και δεν τους εκμεταλεύονται σωστά και στο έπακρο τα παιχνίδια θέλουμε τώρα και HT Utilization??? Εγώ μαζί σου είμαι σε αυτό με το HT αλλά πρέπει να γίνουν κάποια άλλα πράγματα πρώτα, προτού φτάσουμε κεί.
  6. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    25 Γενάρη... έλα για να τελειώνουμε...
  7. Dj_ALeX

    Far Cry 4

    Εγώ το έσκισα το game δεν λέω... κρατάω μονάχα τον ελεφαντάκο μου και τις ωραίες αποστολές στα ιμαλάια τπτ άλλο. Το παιχνίδι δεν είναι ουσιαστικά τπτ το ιδιαίτερο... και σαν μην έφταναν τα όσα προβλήματα έχει και την Dunia II μπουκωμένη κάργα με nvidia features της κακιάς ώρας... full στο stuttering... πονοκεφάλιασα απο ένα σημείο και μετά... Το 3 που έχει την ίδια Engine χωρίς όμως όλο αυτό το "Crapware" μέσα της Nvidia έχει εξαιρετικά γραφικά και παίζει λαδάκι...! Εδώ παίζουμε τόσα και τόσα παιχνίδια κλάσεις ανώτερα τεχνολογικά και απο gameplay τούτο δώ είναι να το κλαίνε οι ρέγκες τελικά... κρίμα για το FarCry franchise...
  8. Dj_ALeX

    Far Cry 4

    Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω φίλε @KoMM... πάντως την ευκαιρία σου να την "κεράσεις" θα την έχεις εάν επιλέξεις την μεριά του sabal... όταν έρθει η ώρα "ρίξε" της και απο μένα...! και αμά σου τελειώσει η γεμιστήρα εδώ είμαστε εμείς
  9. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Πάντα υπάρχει 1 @@@@@@ σε αυτόν τον κόσμο να πεί την @@@@@@ ...... αααρε τι τραβάμε... Δεν παέι σε κανέναν αυτό... μην παρεξηγηθεί κανείς εεε
  10. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Έπεσε Secure Erase + format σήμερα αααα!!! Win 8.1 Pro X64 installed! To δισκάκι τώρα πάει φέετα! 550MB/s R και 530MB/s W. Άλλη αίσθηση το PC πλέον...! Καλημέρα σε όλους!
  11. AMD γιατί είναι καλό, φθηνό και επικε
  12. Dj_ALeX

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    Το πήραμε On the House τσαμπέ
  13. Dj_ALeX

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Το έχω ρίξει στο online τάβλι στα 60fps....! Λίγο Thief, ACBF και Ryse Son of Rome και φυσικά MW3 multi
  14. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Σήμερα έπεσε σκούπα στο PC... μέσα και έξω... έλα γτ θα με πιάσει εγκεφαλικό καμία ώρα... Δεν έχω σκόνη γεμίσανε οι δίσκοι μέχρι το λαιμό... πώς γίνεται αυτό πάντα ρε @@@@@... αγοράζω μεγαλύτερους δίσκους και πάλι έχω πρόβλημα... τι να πάρω ποιά??? Τιιιιιι??? Anyway... Οτι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ Uninstall και τέλος! Έτσι μου έρχεται να τα formaro ΟΛΑ .... αλλά ΒΑΡΙΕΜΑΙ! Εξωτερικούς ΔΕΝ βάζω πάλι γιατί ξέρω που καταλήγει πάντα αυτό...
  15. Dj_ALeX

    Far Cry 4

    Εγώ το δοκίμασα κιόλας απο το 1ο tower και μόλις είδα οτι πιάνει το κόλπο (Θέλει απλά προσεκτικό παρκάρισμα ) τότε όλα τα υπόλοιπα τα έκανα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο! Σιγά μην πάω με τα πόδια απο tower σε tower BTW έβαλα και το Patch V1.5 αρκετά καλύτερα θα έλεγα απο θέμα ροής και stuttering, αλλά ακόμα έχει θέμα μέσα στα οχήματα ή πετώντας με buzzer ή με την windsuit.
  16. Κοντός ψαλμός αλληλο
  17. Dj_ALeX

    Far Cry 4

    @Petrossortep, Όλα αυτά που αναφέρεις είναι υπαρκτά/πραγματικά προβλήματα της Dunia 2 engine. Απο την στιγμή που η Ubisoft έσπασε πρίν χρόνια απο την Crytek προσπαθεί να μιμηθεί την CryEngine αλλά δεν γίνεται αυτό δυστυχώς... Δεν λέω έχει σχετικά καλό οπτικό αποτέλεσμα η Dunia αλλά θέλει πολύ δουλειά και στροφή 180 μοιρών στο πώς αξιοποιεί την μνήμη και το hardware γενικά... Ελπίζω στο μέλλον για μία καλή και αναβαθμισμένη Dunia 3, διότι το FarCry 4 στο PC ΜΗΝ περιμένει κανείς οτι θα παίξει όπως πρέπει...! Βέβαια ΜΗΝ ξεχάσω να αναφέρω οτι σε όλα αυτά τα issues προστέθηκε και η τάχα μου συνεργασία της Ubi με την Nvidia... ήταν που ήταν το παιχνίδι.. το αποκάμανε τελείως..!
  18. Dj_ALeX

    Far Cry 4

    @takis-pa, Εγώ 2-3 φορές το πέρασα... ντάξει καλό ήταν... Βέβαια ακόμα και τώρα μετά απο ένα σκασμό patch και ΔΕΝ παίζει optimal, ακόμα και με OMEGA driver! Αθάνατη Ubisoft με τα ωραία σου PC ports... και όλα αυτά γιατί τα έχει κάνει "πλακάκια" με την πράσινη... tragic!
  19. Dj_ALeX

    10 κωδικοί για το Watch dogs απο το κατάστημα Msystems

    Χ
  20. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Άνοιξε το Catalyst Control Center/Information/Software/Catalyst Version. Παραθέτω και ένα βίντεο για το νέο VSR στο πασίγνωστο παιχνίδι Crysis 3! Για δείτε και πείτε την γνώμη σας. Παραθέτω επίσης και ορισμένες πρώτες μετρήσεις με τον OMEGA driver και την R9 295Χ2! Link
  21. Dj_ALeX

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    @, Σε βοηθάει στο να κάνεις απεγκατάσταση τους AMD Catalyst οδηγούς έτσι ώστε να μπορείς μετά να βάζεις τους νεότερους που βγαίνουν! Το καλό με αυτό το tool είναι οτι κάνει απεγκατάσταση οτιδήποτε έχει σχέση με τους drivers και δεν αφήνει "κατάλοιπα" στον δίσκο! Είναι σαν να βάζεις drivers 1ή φορά ένα πράγμα! Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγονται τυχόν προβλήματα και διενέξεις παλαιών αρχείων με νεότερα! Το χρησιμοποιείς κάθε φορά πρίν αναβαθμίσεις σε κάποιον νεότερο οδηγό! Δουλεύει άψογα και απροβλημάτιστα, το μόνο που κάνεις είναι να πατήσεις το "Α" μέσα στην κονσόλα του! Τα υπόλοιπα άστα σε αυτό ξέρει!
  22. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    @, Εδώ είσαι! Μπές και κατέβασε τους χειροκίνητα!
  23. @zpaf, Κάτι συμβαίνει εδώ πέρα...
  24. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Μάλλον το 2...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.