Jump to content

Dj_ALeX

Premium Members
  • Posts

    2.285
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by Dj_ALeX

  1. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Εάν μέσα στον Μάη δεν δώ WHQL αντίο ζωή το έργο... Τα παραπάνω issues είναι απλά αστεία... 3 beta πίσω τα ίδια issues δεν τα φτιάξανε ακόμα... το freesync τους μάρανε...! Ο 14.12 OMEGA που χρησιμοποιώ δεν έχει εδώ και 5 μήνες τέτοια προβλήματα! Παίζει άψογα απλά υστερεί σε game optimizations (λογικό).
  2. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Να υποθέσω beta είναι πάλι...? @9000+rpm 5 μήνες και πάμε για τον 6... Όποιος τον βάλει ας μας πεί αν είναι stable.
  3. Dj_ALeX

    Project C.A.R.S.

    Μαααάπα το καρπούζι... ΜΑΚΡΙΑ!!! ΤΣΑΜΠΑ τα ωραία γραφικά που βάλανε... το UI είναι για ΓΕΛΙΑ... δεν μπορώ να βρώ που είναι τα options.. έχει άραγε??? Έφυγε στο κάδο και αυτό...
  4. Dj_ALeX

    Για καφέ ή μπύρα κανείς;

    @astrolabos Βάλτω για avatar!
  5. Dj_ALeX

    Για καφέ ή μπύρα κανείς;

    Παιδιά χίλια συγνώμη αλλά κάτι μου έτυχε και δεν θα καταφέρω να έρθω τελικά! Καλά να περάσετε!! Ελπίζω την επόμενη φορά να τα καταφέρω. ☺
  6. Dj_ALeX

    Για καφέ ή μπύρα κανείς;

    Τελικά το μέρος και την ώρα ακόμα δεν την ορίσαμε... Δεν το βλέπω μάλλον...
  7. Dj_ALeX

    Για καφέ ή μπύρα κανείς;

    ΘΑ ΤΟΝ ΠΙΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ εκείνον τον ρημαδοκαφέ!!! Για 2/5 Σάββατο είμαι μέσα απλά να ξέρω το μέρος και την ώρα. Καλύτερα να μην έχει φαί η υπόθεση γιατί θα έρθουμε, θα φύγουμε και κανέναν δεν θα γνωρίσουμε! Ανανεώνω την λίστα: 1. karmen1983 2. Dolly 3. rastafari 4. Lakisss 5. 2cpu 6. Delijohn (μέχρι Τετάρτη λογικά θα ξέρω σίγουρα, υπάρχει περίπτωση να φύγω εκτός Αθηνών για δουλειά) 7. nucleus 8. Dj_ALeX ohh yeah! 9. 10.
  8. Dj_ALeX

    Nvidia GTX Titan - X

    Παραθέτω ένα συγκριτικό διαφόρων CPU στο ολοκαίνουργιο παιχνίδι GTA V και παίζοντας φυσικά με την GTX Titan X σε ανάλυση 2560Χ1600. Τα συμπεράσματα δικά σας όπως πάντα...
  9. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Η κάρτα φταίει ρε... αφού απο τα νεύρα μου ξανά τερμάτισα το crysis 3 με High settings όλα κομπλέ χωρίς το παραμικρό με τους OMEGA. Έτσι μου την έδωσε σε μία φάση! Ελπίζω ο 15.5 να είναι WHQL (Με το GTA V μέσα) αλλιώς αντίο ζωή! Τέλος απο μένα τα beta testing!
  10. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    @Delijohn, Άσε τα βίντεο στο youtube... για το GTA V ίσως να είναι καλύτεροι ναι οκ... για όλα τα άλλα είναι να τους κλαίνε οι ρέγκες! Ασταθείς και αναξιόπιστοι οδηγοί. Σε ένα PC δεν θα παίζεις μονάχα GTA V. Κάνεις ένα σωρό πράγματα και το θέλεις σταθερό και αξιόπιστο για να κάνεις και δουλειά! Προσωπικά θα εγκαθιστώ μονάχα WHQL, όσοι θέλουν ελεύθερα ας κάνουν beta testing! Άσε που με βλέπω με πρασινoμαυρούλα σύντομα. @9000+rpm Αυτό που λές με το clock throttling σου έχω και άλλο ωραίο νέο! Στην 270Χ παίζοντας λίγο Crysis 3 original πάντα με όλα τα updates/fixes, ξαφνικά το game πάγωνε τα fps πέφτανε στο 0 και μετά απο λίγα seconds ξανά ανεβαίνανε και ξανά το ίδιο! Πάλι καλά που κατάφερα να κλείσω φυσιολογικά το παιχνίδι προτού μου ανέβει η πίεση 40! Και όλα αυτά σε φρεσκόformarismeno δίσκο με win 8.1 Pro X64 fully updated!
  11. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Για αυτά που σου boldάρισα παραθέτω και μία μου απάντηση σε ένα άλλο thread στο οποίο εντόπισα οτι και άλλο γνωστό μέλος του φόρουμ μας είχε παρόμοια προβλήματα. Για να ξέρουμε και τι λέμε.
  12. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Αυτό είναι το πέτυχες... (Καλά θα αλλάξω ούτως ή άλλως) Απο κεί και πέρα ποιό είναι το πρόβλημα σου για το feedback που εξέλαβα εγώ απο την κακή μου εμπειρία χρήσης του εν λόγω οδηγού? Δεν σε καταλαβαίνω φίλτατε! Με έχεις δεί να "παραπονιέμαι" συχνά?? Προσωπικά τα εν λόγω προγράμματα είπαν αντίο! Πάντως για να γνωρίζουν μερικοί, οι 15.4 μου παρουσίασαν τα παραπάνω προβλήματα στην 270Χ και όχι στην 290Χ και 2όν και σημαντικότερο το σύστημα ήταν καθαρό απο format! Οι OMEGA μετά απο format και δεν είχαν το παραμικρό θεματάκι! EDIT: Τον @9000+rpm και τα προβλήματα που αντιμετώπισε εκείνος τα διαβάσατε??
  13. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Το κατάλαβα να είσαι σίγουρος! Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός οτι και οι 2 τελευταίοι beta είναι προβληματικοί ειδικά ο 15.4. Εξάλου για το uninstallation το σωστό/φυσιολογικό + οτι το συστήνει και η ίδια η AMD εδώ, είναι να το κάνουμε κανονικά απο control panel!
  14. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    1) Ναι είναι όντως ανέκδοτο όταν η απέναντι πλευρά κάθε τόσο βγάζει updates με την μορφή WHQL και όχι beta (βγάζει και beta), με τα όποια προβλήματα ενδεχομένως να έχει και αυτή. Βλέπω όμως να πέφτει δουλειά εκεί! Όχι WHQL stable driver κάθε 4+ μήνες... αυτά είναι τραγικά πράγματα. Και μην βγεί κανένας να πεί οτι ετοιμάζει νέο WHQL σαν τον OMEGA το καλοκαίρι με συγκεντρωμένα bug fixes/performance enhancements και νέα features πακέτο με το launch της σειράς R9 300 Series γιατί θα με πιάσουν τα γέλια για κανά μήνα! 2) Προσωπικά εάν δεν δώ φώς μέχρι την επόμενη αγορά μου, θα πάω σε πράσινη καθαρά για το σωστότερο software support. Δεν είμαι πλέον να κάνω beta testing... όυτε formats για να περνάει η ώρα!
  15. Dj_ALeX

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Δεν είσαι ο μόνος που το έπαθε αυτό! Κάνε τους κανονικά uninstall απο το Control Panel! Δεν υπάρχει καμία γκαντεμιά 2 ημέρες είμαι με φορμάτς και οταν ΔΕΝ χρησιμοποίησα τον εν λόγω uninstaller και το έκανα με το κλασικό τρόπο uninstall απο control panel όλα κομπλέ! Με τον συγκεκριμένο uninstaller η registry τα βλέπει όλα κωλυόμενα! Μετά απο ψάξιμο κάτι γίνεται στο system32 των windows και για αυτό δεν μπουτάρει το PC (ούτε το HDD led δεν ανάβει), νεκρώνουν τα windows. Κάτι πολύ ζωτικό πρέπει να καταστρέφεται/σβήνεται και τα windows πάνε για βρούβες! Όσο για τους 15.4 beta προσωπικά δεν τους συνιστώ έχουν τρελά προβλήματα σταθερότητας και αξιοπιστίας. Εδώ αναφέρω μερικά απο τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετώπισα με τους εν λόγω οδηγούς.
  16. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Καλά το συγκεκριμένο function δεν λειτουργεί και πολύ καλά! Εδώ έχω OMEGA και πατάω για check και λέει οτι δεν υπάρχει νεότερος... ούτε ΚΑΝ beta... οτι να ναι δλδ! Ελπίζω να κάτσει και να στρωθεί στην δουλειά η AMD στο κομμάτι του software support γιατί εάν είναι να βλέπουμε WHQL driver της προκοπής κάθε 4+ μήνες (ακόμα δεν έχει βγεί νεότερος) να μας το πεί να πάμε να πάρουμε τπτ άλλο... δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει τέτοιο πράγμα και να παίζουμε με αστάθειες, κρασαρίσματα και πολύχρωμες οθόνες... εάν δεν δώ φώς σύντομα η επόμενη κάρτα θα είναι πρασινόμαυρη και άντε γειά! Πρός το παρόν omega driver για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
  17. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    ΠΡΟΣΟΧΗ! Αναφέρω σχετικά με τους νέους 15.4 Beta για Windows 8.1 Pro X64 OS σοβαρότατα προβλήματα αστάθειας, πολύ συχνά errors απο το CCC οτι σταμάτησε να λειτουργεί ο driver και ξαναξεκίνησε. Επίσης προβλήματα και αστάθεια στην αναπαραγωγή HD video στο youtube με την χρήση HTML5 και τέλος RSOD και κρασαρίσματα υπολογιστή σε δοκιμή που έκανα παίζοντας Crysis 3 πλήρως ενημερωμένο με τα latest patches/fixes original. Με αυτά και πολλά άλλα προβλήματα που αντιμετώπισα και με τους 15.3 beta στην 270Χ μου ξανά γύρισα στους WHQL 14.12 OMEGA drivers και ξανά βρήκα την ηρεμία μου! Επειδή πλέον ΔΕΝ την παλεύω με τέτοιες ανακατωσούρες και φασαρίες ΤΕΛΟΣ για μένα οι Beta drivers! WHQL μονάχα! Όποτε βγούν οι επόμενοι. AMD την επόμενη φορά πές αντίο...
  18. Dj_ALeX

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Ούτε ΟΤΕ VDSL 50άρα δεν φτάνει για να κατέβουνε τόσα GBs! ΕΛΕΟΣ δλδ!!! Το παιχνίδι απο οτι είδα παίζει κρέμα @60fps όλα τέζα 1080p αλλά με νόρμαλ textures (2GB Vram only ) με κάρτες όπως GTX660/270/270X/GTX 960. Σαν παιχνίδι σίγουρα θα είναι τρομερό τα γραφικά είναι decent αλλά οχι κάτι το τρελό για κανέναν λόγο! Καλό λιώσιμο εύχομαι!
  19. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Παραθέτω τα release notes απο τον νέο 15.4Beta.
  20. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Για να σου λυθούν οι απορίες δές το παρακάτω βίντεο.
  21. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    @Delijohn Παίζει κανένα νεότερο VBIOS για την συγκεκριμένη υλοποιήση που πήρες? Το λέω γιατί το issue που είχες μονάχα software ΔΕΝ είναι να ξέρεις! BTW εγώ δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα με την δικιά μου και σε καμία άλλη AMD κάρτα που έχω δοκιμάσει!
  22. Dj_ALeX

    Nvidia GTX Titan - X

    Αρχίζεις να γερνάς μου φαίνεται...Τι έχουμε πεί ρε!
  23. Dj_ALeX

    Battlefield Hardline

    Αυτά παθαίνει όποιος βιάζεται και τα θέλει ΟΛΑ ΤΩΡΑ!
  24. Dj_ALeX

    Nvidia GTX Titan - X

    What ever u say Sir!
  25. Dj_ALeX

    Nvidia GTX Titan - X

    @9000+rpm Καταρχάς εγώ απλά πόσταρα το βίντεο για να το σχολιάσουμε. Δεν γνωρίζω όλες τις παραμέτρους του review όπως για παράδειγμα...(εάν οι κάρτες είναι stock ή όχι). Απο κεί και πέρα για να το λές εφόσον έχεις κάνει προσωπικές μετρήσεις με το ίδιο HW (κάρτες μονάχα) θα πιστέψω εσένα και όχι το βίντεο τόσο. Btw τι έγινε με τους 15.3beta και την ροή στο FC4??? Δεν μου είπες έπεσα μέσα?
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.