-
Posts
2.285 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Dj_ALeX
-
Αγορά νέας κάρτας γραφικών
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
@tragikos, Αν αυτό έχεις να μου πείς μονάχα τότε έχασα το χρόνο μου. Οι επιλογές δικιές σου είναι. Καλές αγορές. Φιλικά, και οι τόνοι μόνο ανεβασμένει δεν είναι. Θα σε παρακαλέσω θερμά να προσπαθήσεις να μπείς στην ψυχολογία της κουβέντας παρά να κατηγορείς εμένα για την "διατάραξη" της "ησυχίας"! Εγώ αποσύρομαι απο το παρόν thread. -
Αγορά νέας κάρτας γραφικών
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Για αναλύσεις 1680Χ1050 έως και 1080p ναι είναι πολύ ποιό σοφό να κάνεις την δουλειά σου με μία κάρτα των 150€ παρά να σκάσεις 350+ απλά για να υποθέτεις μελλοντικά το τι θα γίνει. Αυτό είναι γελίο φίλε μου! Στην ουσία ακυρώνεις παντελώς την ύπαρξη των mid-range καρτών. Σε λίγο θα μας πείς οτι και για να είμαι σίγουρος για το μέλλον θα πρέπει να έχω 970GTX για να παίζω τα τότε παιχνίδια σε ανάλυση subHD!!! Τώρα εάν το παληκάρι αλλάζει κάρτες κάθε 3+ χρόνια τότε ΝΑΙ ας πάρει μία High End σήμερα να μην έχει το "άγχος" του μέλλοντος! Λές και εάν πάρει σήμερα οποιαδήποτε κάρτα θα την κρατήσει τόσο... έχουν αλλάξει οι εποχές σε σχέση πχ. με πρίν 10 χρόνια! Και γώ θα γούσταρα να πάρω σήμερα μία κάρτα και να ξέρω στα σίγουρα πόσο θα την κρατήσω αλλά κάτι τέτοιο μόνο στην φαντασία γίνεται πλέον.. εκτός εάν είσαι light gamer και αλλάζεις κάρτες μονάχα όταν αυτές δεν μπορούν να ξεκινήσουν ΚΑΝ το παιχνίδι ή παίζεις σε αναλύσεις τύπου 1680Χ1050... Αυτά είναι αστεία πράγματα. Να πάρω δλδ 290Χ/970GTX για να παίζω στα επόμενα 3 και βάλε χρόνια τα τότε παιχνίδια σε subHD επειδή η 270Χ δεν θα μπορεί... ντάξει το σταματάω εδώ.. δεν έχω σκοπό να καραφλοθώ σήμερα! -
Αγορά νέας κάρτας γραφικών
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Εγώ παίζω σε 1200p AAA τίτλους και συ μου λές ΔΕΝ θα σε καλύψει στα 1080p?? Οι παραχωρήσεις που κάνω είναι μονάχα σε κάποια πολύ βαριά games και εκεί απλά χαμηλώνω το ΑΑ ή παίζω με άλλα φίλτρα και όχι με MSAA. Επίσης σε game που παίζω τώρα τελευταία (Shadow of Mordor) το παίζω όλα full απλά με High textures και οχι με Ultra με 60 καρεδάκια 1200p ακατέβατα και αυτό λόγω 2GB buffer! Εγώ αυτήν την στιγμή είμαι μια χαρά με την 270Χ απλά επειδή ετοιμάζομαι για Ultra Wide monitor αναγκαστικά θα πρέπει να την δώσω και να πάω σε κάτι δυνατότερο και με περισσότερη Vram. Πέστα γιατί θα πηδηχτώ απ' το παράθυρο με αυτά που διαβάζω καμία ώρα!!! Εγώ σχεδόν πλησιάσα στο να κάνω το βήμα για 2ή 270Χ γιατί μετά απο αρκετή έρευνα που έκανα διαπίστωσα οτι πυροβολάνε τρελά τα καρτόνια παρέα αλλά το ακύρωσα διότι θα αλλάξω monitor και εκεί όντως θα χρειαστώ περισσότερη VRAM. Για όποιον όμως παραμείνει σταθερός στα 1080p και επειδή οι τιμές είναι χαμηλές θα του το πρότεινα να το κάνει! Βέβαια απαραίτητη προϋπόθεση είναι να παίζει σωστά το CF με το εκάστοτε παιχνίδι έτσι! -
Αγορά νέας κάρτας γραφικών
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
1) Link (Πάρε μία γεύση χωρίς κάν Catalyst Omega) 2) Το Dying Light με Nvidia CrapWorks δεν είναι αντικειμενικό μέτρο σύγκρισης! (Άσχετα το οτι το παιχνίδι χρειάζεται ΚΑΙ patches) @tragikos, Εάν θέλεις σου δίνω την δικιά μου να κάνεις την δουλειά σου απροβλημάτιστα! Κλοκάρει θαυμάσια έχει υπόλοιπο εγγύησης και στην ανάλυση την δική σου θα σπάει πλάκα! Να μπείς τώρα σε διαδικασία να αγοράσεις High End VGA για να παίζεις στα 1680Χ1050 το θεωρώ παντελώς άστοχο/άκυρο! Κοινός είναι τραγικά γελία μία τέτοια επιλογή/σκεπτικό! Λές και οι mid-range κάρτες δεν έχουν την απαραίτητη ισχύ για αυτές τις δουλειές και για όλα πλέον χρειάζεσαι 290Χ/970GTX... Έλεος με αυτά που διαβάζω! -
Το YouTube θα χρησιμοποιεί πλέον το HTML5 ως στανταρ αντί του Flash
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
+ Το οτι το HTML5 απαιτεί και λιγότε -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Πολύ αργεί η AMD πάντως για τους 15.1... χμμμ κάτι καλό πρέπει να ψήνεται..! -
Αναφορές ξανά για πρόβλημα επιδόσεων σε κάποιους 840 EVO
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Εγώ πάντως στον δικό μου όταν έβαλα το νεότε -
Η Sapphire ανακοίνωσε την Radeon R9 290X 8GB Tri X
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Ανάλογα σε ποιό παιχνίδι "απαιτείς" το XFire να παίζει σωστά φίλτατε. Αν έχεις στο μυαλό σου παιχνίδια της Ubisoft τότε είσαι out-dated! Και όσο για την κά -
[updated] Έχει πρόβλημα η GTX 970 στο να αξιοποιήσει σωστά όλη την μνήμη της;
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Για τις άλλες να φοβάσαι... οι Τατιανες ηταν και ειναι στην π- 46 comments
-
- GTX 970
- memory bug
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
[updated] Έχει πρόβλημα η GTX 970 στο να αξιοποιήσει σωστά όλη την μνήμη της;
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Είναι α- 46 comments
-
- GTX 970
- memory bug
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ακόμα πιο φτηνοί SSD το 2015
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Ω -
Επιβεβαιώθηκαν τα επίσημα χαρακτηριστικά της NVIDIA GeForce GTX 960
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Εάν κάνει 200€ τότε θα είναι fail! Όλα εξα -
Επιβεβαιώθηκαν τα επίσημα χαρακτηριστικά της NVIDIA GeForce GTX 960
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Κάτσε να δο -
Επιβεβαιώθηκαν τα επίσημα χαρακτηριστικά της NVIDIA GeForce GTX 960
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Τ -
H νέα Nvidia GTX Titan X θα διαθέτει ανεμιστήρα που θα μπορεί να σταματάει.
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Κ -
H νέα Nvidia GTX Titan X θα διαθέτει ανεμιστήρα που θα μπορεί να σταματάει.
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Titan X!!! Α -
Η Rockstar ανακοίνωσε την καθυστέρηση της κυκλοφορίας του Grand Theft Auto V
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
-
Η Rockstar ανακοίνωσε την καθυστέρηση της κυκλοφορίας του Grand Theft Auto V
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
65GB??? WTF??? Που πάμε -
Ξεκίνησα το Shadow of Mordor.. δεν το είχα το game και είπα να το τσιμπήσω! Πολύ ωραίο gameplay, ωραία γραφικά και απο ροή στα καρέ άψογο! Το παίζω στα Very High 1200p και High Textures με κλειδωμένο το caps στα 60fps! Παίζει βουτυράκι!
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Πρόβλημα ΔΕΝ είχε ΑΠΕΚΤΗΣΕ με τα χρόνια απο τις πολλές παρεμβάσεις!!! Οι γκόμενες ειδικά με λεφτά έχουν ΚΑΛΟ στον εγκέφαλο!!! Και γώ δεν σου κρύβω όταν πρωτό ξεκίνησα να βλέπω την ταινία το σκέφτηκα 2 φορές για να πώ οτι ήταν αυτή... είχα την εντύπωση οτι ΔΕΝ ήταν αυτή την 1η φορά! Μετά το συνειδητοποιησα και ομολογώ οτι λυπήθηκα για το κορίτσι.. έχουμε και την ίδια ηλικία σχεδόν. Κρίμα και ήταν δυνατό γκομενάκι -
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Τότε ήταν και 20 χρονών φρεσκαδούρα με λίγα χιλιόμετρα και δεν τα είχε πιάσει χοντρά ακόμα! Εξάλου εκεί στο HollyWood κάνουν κάθε μήνα botox για να είναι in Πάντως θα ήθελα να την συναντήσω face to face... πρέπει να είναι δυνατό γκομενάκι!
