Jump to content

Dj_ALeX

Premium Members
  • Posts

    2.285
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by Dj_ALeX

  1. Dj_ALeX

    Αγορά νέας κάρτας γραφικών

    @tragikos, Αν αυτό έχεις να μου πείς μονάχα τότε έχασα το χρόνο μου. Οι επιλογές δικιές σου είναι. Καλές αγορές. Φιλικά, και οι τόνοι μόνο ανεβασμένει δεν είναι. Θα σε παρακαλέσω θερμά να προσπαθήσεις να μπείς στην ψυχολογία της κουβέντας παρά να κατηγορείς εμένα για την "διατάραξη" της "ησυχίας"! Εγώ αποσύρομαι απο το παρόν thread.
  2. Dj_ALeX

    Αγορά νέας κάρτας γραφικών

    Για αναλύσεις 1680Χ1050 έως και 1080p ναι είναι πολύ ποιό σοφό να κάνεις την δουλειά σου με μία κάρτα των 150€ παρά να σκάσεις 350+ απλά για να υποθέτεις μελλοντικά το τι θα γίνει. Αυτό είναι γελίο φίλε μου! Στην ουσία ακυρώνεις παντελώς την ύπαρξη των mid-range καρτών. Σε λίγο θα μας πείς οτι και για να είμαι σίγουρος για το μέλλον θα πρέπει να έχω 970GTX για να παίζω τα τότε παιχνίδια σε ανάλυση subHD!!! Τώρα εάν το παληκάρι αλλάζει κάρτες κάθε 3+ χρόνια τότε ΝΑΙ ας πάρει μία High End σήμερα να μην έχει το "άγχος" του μέλλοντος! Λές και εάν πάρει σήμερα οποιαδήποτε κάρτα θα την κρατήσει τόσο... έχουν αλλάξει οι εποχές σε σχέση πχ. με πρίν 10 χρόνια! Και γώ θα γούσταρα να πάρω σήμερα μία κάρτα και να ξέρω στα σίγουρα πόσο θα την κρατήσω αλλά κάτι τέτοιο μόνο στην φαντασία γίνεται πλέον.. εκτός εάν είσαι light gamer και αλλάζεις κάρτες μονάχα όταν αυτές δεν μπορούν να ξεκινήσουν ΚΑΝ το παιχνίδι ή παίζεις σε αναλύσεις τύπου 1680Χ1050... Αυτά είναι αστεία πράγματα. Να πάρω δλδ 290Χ/970GTX για να παίζω στα επόμενα 3 και βάλε χρόνια τα τότε παιχνίδια σε subHD επειδή η 270Χ δεν θα μπορεί... ντάξει το σταματάω εδώ.. δεν έχω σκοπό να καραφλοθώ σήμερα!
  3. Dj_ALeX

    Αγορά νέας κάρτας γραφικών

    Εγώ παίζω σε 1200p AAA τίτλους και συ μου λές ΔΕΝ θα σε καλύψει στα 1080p?? Οι παραχωρήσεις που κάνω είναι μονάχα σε κάποια πολύ βαριά games και εκεί απλά χαμηλώνω το ΑΑ ή παίζω με άλλα φίλτρα και όχι με MSAA. Επίσης σε game που παίζω τώρα τελευταία (Shadow of Mordor) το παίζω όλα full απλά με High textures και οχι με Ultra με 60 καρεδάκια 1200p ακατέβατα και αυτό λόγω 2GB buffer! Εγώ αυτήν την στιγμή είμαι μια χαρά με την 270Χ απλά επειδή ετοιμάζομαι για Ultra Wide monitor αναγκαστικά θα πρέπει να την δώσω και να πάω σε κάτι δυνατότερο και με περισσότερη Vram. Πέστα γιατί θα πηδηχτώ απ' το παράθυρο με αυτά που διαβάζω καμία ώρα!!! Εγώ σχεδόν πλησιάσα στο να κάνω το βήμα για 2ή 270Χ γιατί μετά απο αρκετή έρευνα που έκανα διαπίστωσα οτι πυροβολάνε τρελά τα καρτόνια παρέα αλλά το ακύρωσα διότι θα αλλάξω monitor και εκεί όντως θα χρειαστώ περισσότερη VRAM. Για όποιον όμως παραμείνει σταθερός στα 1080p και επειδή οι τιμές είναι χαμηλές θα του το πρότεινα να το κάνει! Βέβαια απαραίτητη προϋπόθεση είναι να παίζει σωστά το CF με το εκάστοτε παιχνίδι έτσι!
  4. Dj_ALeX

    Αγορά νέας κάρτας γραφικών

    1) Link (Πάρε μία γεύση χωρίς κάν Catalyst Omega) 2) Το Dying Light με Nvidia CrapWorks δεν είναι αντικειμενικό μέτρο σύγκρισης! (Άσχετα το οτι το παιχνίδι χρειάζεται ΚΑΙ patches) @tragikos, Εάν θέλεις σου δίνω την δικιά μου να κάνεις την δουλειά σου απροβλημάτιστα! Κλοκάρει θαυμάσια έχει υπόλοιπο εγγύησης και στην ανάλυση την δική σου θα σπάει πλάκα! Να μπείς τώρα σε διαδικασία να αγοράσεις High End VGA για να παίζεις στα 1680Χ1050 το θεωρώ παντελώς άστοχο/άκυρο! Κοινός είναι τραγικά γελία μία τέτοια επιλογή/σκεπτικό! Λές και οι mid-range κάρτες δεν έχουν την απαραίτητη ισχύ για αυτές τις δουλειές και για όλα πλέον χρειάζεσαι 290Χ/970GTX... Έλεος με αυτά που διαβάζω!
  5. Dj_ALeX

    Το YouTube θα χρησιμοποιεί πλέον το HTML5 ως στανταρ αντί του Flash

    + Το οτι το HTML5 απαιτεί και λιγότε
  6. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Πολύ αργεί η AMD πάντως για τους 15.1... χμμμ κάτι καλό πρέπει να ψήνεται..!
  7. Dj_ALeX

    Αναφορές ξανά για πρόβλημα επιδόσεων σε κάποιους 840 EVO

    Εγώ πάντως στον δικό μου όταν έβαλα το νεότε
  8. Dj_ALeX

    Η Sapphire ανακοίνωσε την Radeon R9 290X 8GB Tri X

    @giorgos2187, Το τι ικανοποιεί εμένα είναι άλλη ιστο
  9. Dj_ALeX

    Η Sapphire ανακοίνωσε την Radeon R9 290X 8GB Tri X

    Καλά τις διαφο
  10. Dj_ALeX

    Η Sapphire ανακοίνωσε την Radeon R9 290X 8GB Tri X

    Ανάλογα σε ποιό παιχνίδι "απαιτείς" το XFire να παίζει σωστά φίλτατε. Αν έχεις στο μυαλό σου παιχνίδια της Ubisoft τότε είσαι out-dated! Και όσο για την κά
  11. Dj_ALeX

    Η Sapphire ανακοίνωσε την Radeon R9 290X 8GB Tri X

    Καλώς τηνα και ας ά
  12. Για τις άλλες να φοβάσαι... οι Τατιανες ηταν και ειναι στην π
  13. Είναι α
  14. Dj_ALeX

    Ακόμα πιο φτηνοί SSD το 2015

    Ω
  15. Dj_ALeX

    Η Nvidia αποκαλύπτει και επίσημα την GTX 960

    Πηγαίνει κανείς στο πλαίσιο εν έτη 2015??? Ο
  16. Dj_ALeX

    Επιβεβαιώθηκαν τα επίσημα χαρακτηριστικά της NVIDIA GeForce GTX 960

    Εάν κάνει 200€ τότε θα είναι fail! Όλα εξα
  17. Dj_ALeX

    Επιβεβαιώθηκαν τα επίσημα χαρακτηριστικά της NVIDIA GeForce GTX 960

    Κάτσε να δο
  18. Dj_ALeX

    Επιβεβαιώθηκαν τα επίσημα χαρακτηριστικά της NVIDIA GeForce GTX 960

    Τ
  19. Κ
  20. Titan X!!! Α
  21. 65GB??? WTF??? Που πάμε
  22. Dj_ALeX

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Ξεκίνησα το Shadow of Mordor.. δεν το είχα το game και είπα να το τσιμπήσω! Πολύ ωραίο gameplay, ωραία γραφικά και απο ροή στα καρέ άψογο! Το παίζω στα Very High 1200p και High Textures με κλειδωμένο το caps στα 60fps! Παίζει βουτυράκι!
  23. Dj_ALeX

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Πρόβλημα ΔΕΝ είχε ΑΠΕΚΤΗΣΕ με τα χρόνια απο τις πολλές παρεμβάσεις!!! Οι γκόμενες ειδικά με λεφτά έχουν ΚΑΛΟ στον εγκέφαλο!!! Και γώ δεν σου κρύβω όταν πρωτό ξεκίνησα να βλέπω την ταινία το σκέφτηκα 2 φορές για να πώ οτι ήταν αυτή... είχα την εντύπωση οτι ΔΕΝ ήταν αυτή την 1η φορά! Μετά το συνειδητοποιησα και ομολογώ οτι λυπήθηκα για το κορίτσι.. έχουμε και την ίδια ηλικία σχεδόν. Κρίμα και ήταν δυνατό γκομενάκι
  24. Dj_ALeX

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Τότε ήταν και 20 χρονών φρεσκαδούρα με λίγα χιλιόμετρα και δεν τα είχε πιάσει χοντρά ακόμα! Εξάλου εκεί στο HollyWood κάνουν κάθε μήνα botox για να είναι in Πάντως θα ήθελα να την συναντήσω face to face... πρέπει να είναι δυνατό γκομενάκι!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.