-
Posts
2.285 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Dj_ALeX
-
Για ΠΑΜΕ να δούμε τι γίνεται σε 1080p.
-
Γιααά δείτε και αυτό μάγκες! Μπορεί να μην χωνεύεται τον τύπο του review αλλά αξίζει να το δείτε προσεκτικά!
-
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Γνωρίζοντας τόσα χρόνια την AMD με τους drivers νομίζω πώς τον απρίλιο θα δούμε 15.4 WHQL. Όσο για την ροή στο FC4... έχω την εντύπωση οτι....... θα σου αρέσει αυτό που θα δείς! -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Για ΠΑΜΕ!!! AMD Catalyst 15.3 Beta! Όσοι έχουν Crossfire με 290/290Χ ή 295Χ2 και έχουν όρεξη ας δοκιμάσουν τον παρακάτω οδηγό να μας πούν τι γίνεται! -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Αστειεύομαι αν δεν το κατάλαβες.....Τώρα πότε θα βγάλει νέο οδηγό... Άγνωστοι αι βουλαί του κυρίου! -
The ATi Catalyst Driver thread.
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
@9000+rpm Δεν λέω δίκιο έχεις αλλά μην ξεχνάς οτι έχουμε και διαφορά ώρας με αμερική. -
Άλλα μου έλεγες εμένα! Θέλω 4Κ με TitanX SLi ή 390Χ CF αν παίζει καλύτερα... εγώ εκεί έχω μείνει! Θα πάς σε 970?? Άμα μπείς Steam έλα λίγο που σε θέλω.
-
Όλες reference είναι με διαφορετικό αυτοκόλλητο πρός το παρόν. Απλά υπάρχουν μοντέλα OCed και με Stock ρολόγια όπως αυτό της EVGA. Φυσικά δεν λαμβάνουμε υπόψην τα υδρόψυκτα μοντέλα φαντάζομαι...
-
295X2 δοκίμασα πρίν μερικούς μήνες (δανικιά). Δεν την πήρα όμως διότι δεν έχω πλέον τα στομάχια να περιμένω CF Profiles. Σε Crysis 3 όμως που δοκίμασα με OMEGA driver φύσαγε! Anyway άσχετο αυτό. Η 270Χ αν έχεις δεί τα βίντεο μου in game είναι αξιοπρεπέστατη κάρτα για ΑΑΑ τίτλους + 1200p για την τιμή που έχει. Άσχετο και αυτό. Όσον αφορά το θέμα μας τώρα στα 8 κατοστάρικα Titan X θα με έψηνε και μένα, αλλά 1200€ pfff για κανένα λόγο! 390Χ που θα είναι καλύτερη να το ξέρεις αυτό εάν και αυτή πάει χιλιάρικο τότε δεν μένει άλλη επιλογή για καμία 390/980Ti.
-
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα σύμφωνα με ορισμένες απόρρητες πληροφορίες να με προλάβει ο κύριος @azazil1190! Εσύ να τσιμπήσεις τατιανίτσα και γώ το πολύ πολύ να σκάσω με καμία 295Χ2 στα 6 κατοστάρικα! :hehe: @azazil1190 άκυρο το 850άρι PSU που λέγαμε! Είχες δίκιο για το 1000άρι τελικά!
-
Τόσα λεφτά.... δλδ κανονική κοροϊδία ποιά! Εγώ θα περιμένω όπως λέει και ο απο πάνω..
-
Για πάμε! Ρίξτε και μία ματιά στην κατανάλωση καλού κακού!
-
ΟΧΙ ΜΗΝ!!! Εσύ περιμένεις το θηρίο! Άσε τώρα αυτά που ξέρεις!
-
Γιατί να μην αγοράσουν? Ξέρει τι κάνει η Nvidia...
-
@a3uristos Έπεσες σε κακό κομμάτι. Τώρα τι σκέφτεσαι να κάνεις φίλε μου?
-
Εδώ το είχα αναφέρει και γώ για 700άρι στην "καλύτερη". Βέβαια μετά απο λίγο παραπάνω ψάξιμο που έκανα το βλέπω για 750+ στην "καλύτερη" πάλι! Όσο για τα 8GB vram μήπως το είδες απο δώ? Προσωπικά το ελπίζω να έρθει με 8 αντί για 4 που ειπώθηκε αρχικά! Θα είναι κρίμα να πετάει η κάρτα και να ξεμείνει ξαφνικά απο μνήμη..
-
Καλύτερα... εξάλου δεν υπάρχει και κάτι να συνεχίσουμε! Εσύ επιμένεις να βγάζεις για μένα τα "όποια" παντελώς άστοχα και αφελή συμπεράσματά σου. Μερικές φορές απορώ και προβληματίζομαι με μερικούς εδώ μέσα. Στο Vs θα πάει το ζήτημα αργά ή γρήγορα και καλό είναι να μην κάνουμε τους κινέζους... όσο για τα υπόλοιπα ασχολίαστα. Τέλος να σου ξεκαθαρίσω οτι έχω μάθει να βλέπω το ζουμί της υπόθεσης για αυτό και δεν με ενδιαφέρει που η Titan X θα έχει 12GB Vram & 50W χαμηλότερο TDP σύμφωνα με αυτά που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής. Εάν θέλεις να συνεχίσεις να δίνεις τόσο πολύ βάση στο περιτύλιγμα (Marketing) και όχι στην πραγματική ουσία έξω και μακριά απο κάθε ίχνος fanboyισμού τότε δυστυχώς δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να καταλάβεις τι εννοώ. Γιατί γιατί γιατί τα μαρτυράς!!!
-
250W TDP GM200 aka TitanX/GTX980Ti 300W TDP FijiXT aka 390X @@@@@ προσωπικά για τα 50W παραπάνω για την κάρτα της AMD εάν είναι να κοντράρει στα ίσα την Τατιάνα του χιλιάρικου.. άσε την να έχει 12GB Vram GDDR5.. Όσο για αυτό που λές για το μεγαλύτερο κόστος λόγο της τόσο αυξημένης μνήμης οκ μέχρι ένα σημείο όμως.. το άλλο με την Ferrari άστοχο... Είπα τα 12GB στο gaming όπως είναι τώρα τα πράγματα σου είναι παντελώς ΑΧΡΗΣΤΑ!!! ΔΕΝ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ κυρίως για gaming τόσα πολλά GB Vram! To είπα και ποιό πάνω!
-
Τα 12GB Vram δεν μου λένε τίποτα προσωπικά. Αυτά προορίζονται κυρίως για άλλες δουλειές και όχι για gaming. Λογικά θα βγεί και καμία GTX980Ti με 6GB αργότερα και με χαμηλότερη τιμή! Το ξέρω οτι θα βγεί στο 1Κ range αυτό είναι γνωστό. Αυτό που ήθελα να πώ λέγοντας "Ας κάνει πώς βγαίνει στο χιλιάρικο" είναι τα γέλια που θα κάνω φέτος που θα δώ την Titan X του χιλιάρικου να τρώει μπάτσες απο την 390Χ των 650-700€ σε παιχνίδια που ΔΕΝ θα περιλαμβάνουν Nvidia CrapWorks (Καλά δεν μιλάω ΚΑΝ για την 395Χ2). Να δώ η φετινή Titan X πόσο καιρό και ΑΝ θα διατηρήσει την τιμή του χιλιάρικου! ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να παίξει μπάλα μόνης της όπως πέρσι αυτό όσοι το νομίζουν/πιστεύουν τους λέω να το βγάλουν απο το μυαλό τους!
-
Ας κάνει πώς βγαίνει στο χιλιάρικο... έχει να φάει μπάτσες ο Τιτάνας φέτος... τι νομίζει οτι θα πάιξει μόνος του μπάλα σε άδειο γήπεδο όπως πέρσι??? χαχαχα καλό! Την Nvidia αν θα την σώσει κάτι είναι τα παιχνίδια με Nvidia CrapWorks... πλησιάζει ο καιρός για να βγούν τα θηρία! Ελπίζω οι τιμές να μην πάνε στο θεό όμως γιατί θα πέσει φωτοβολίδα και μπουκάλι σύννεφο!
-
Atiman Catalyst Uninstaller software
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του atiman topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Ακριβώς! Το τι θα κάνει ο καθένας μετά είναι αδιάφορο. Σαφώς μπορείς να βάλεις Nvidia κάρτα μετά! -
Σάββατο έρχεται.. θα την βγάλω να ξεμπουκώσει λίγο!
-
@astrolabos, Με αυτό πάς από την δουλειά στο σπίτι και το αντίστροφο? Ωραίο εργαλείο... αλλά δεν το καλύπτει ούτε η μικτή το συγκεκριμένο! Βέβαια υπάρχει ένα Υπεργαλαξιακό πρόγραμμα για διαστημόπλοια αλλά ακόμα είναι beta...
- 25.485 απαντήσεις
-
Το πρώτο performance preview στο DirectX 12 είναι γεγονός
Το μέλος Dj_ALeX σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Εγώ κ- 13 comments
-
- AMD
- DirectX 12
-
(και 4 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αγορά νέας κάρτας γραφικών
Dj_ALeX απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
@tragikos, Χαβαλέ κάνουν όλοι. Εγώ χαριτολογώντας είπα οτι είπα! Μην βλέπεις κοντόφθαλμα. @Trexx, Σταμάτα να κάνεις τον δικηγόρο του καθένα! Έχουν οι άνθρωποι στόμα να μιλήσουν δεν σε χρειάζονται. Δεν μπορεί να καταλάβει το ύφος που γράφω προφανώς ο tragikos. Εσύ τι πετάγεσαι???
