Jump to content

SpirosKGR

Premium Members
  • Posts

    4.214
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by SpirosKGR

  1. 75Hz
  2. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    Wow τεράστιο το "κουτάκι", νομίζω παλιά δεν είχες ένα mini itx ή micro; Εξωτερικα είναι κουκλί. Μέσα προσωπικά μια καλύπτρα για το τροφοδοτικό δε θα ήταν κακή ιδέα Edit: τώρα άνοιξα τις δευτερεύον φωτό από κάτω. Έχεις ήδη την καλύπτρα. Χμ μήπως να της πρόσθετες καμιά "πινελιά" ( χρωματικό συνδυασμό; )
  3. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    Έφυγες από το 1070 club Μεγια και περιμένουμε φωτογραφίες σύντομα! Σε τι κουτάκι θα μπει;
  4. Άντε τώρα θέλω να μου βρεις δικαιολογία ότι δε θα σου περισσέψει χώρος για να εγκαταστήσεις το Rainbow Six Siege. Και πάλι, μπράβο και respect στον Ζάχο. Λίγα άτομα θα έκαναν κάτι τέτοιο στις μέρες μας. @jax7480 τον κυνηγάω 2 μήνες τώρα να ρίξουμε καμιά πιστόλια στο Rainbow 6 και όλο δεν έχει χώρο.
  5. Θα ήθελα και γω αν περισσέψει ένας SSD καθώς έμεινα μόνο με τον 128αρη μου μετά που τα τίναξε ο hdd ( και έψαχνα κάποιον μικρο SSD για τα αρχεία μου - έχασα κάποιες φωτογραφίες, αρχεία PDF και γενικώς περίπου 180 GB files. Rip caviar black since 2011, παίζει να χαλάσει επειδή είχα ξεχάσει να βιδωσω στο κουτί τις 2 πλαϊνές βιδουλες και από το τουκουτουκου μας χαιρέτησε μάλλον ) Άλλη μια φορά respect στον Ζαχο!
  6. SpirosKGR

    πωλητης στο kinguin

    Πάντως με τα χρήματα από το kinguin ανοίγεις και Πελφε ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ Τζέιμι. Σου δίνουν δώρο και Apache για να σκάσεις πρώτη μούρη από την οροφήn στο κλαμπ. Πατάς μετά το "Ε" για rappel.
  7. SpirosKGR

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Πφφ μπήκε καλοκαίρι ε. :-p Καλό κουράγιο σε εμάς χωρίς ερ κοντισιον. Winter is coming. Παρηγοριά οι σειρες που ξεκινάνε από την άλλη εβδομάδα ( Fear The walking dead ) Και σε ένα μήνα. GAME OF THRONES ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!! Άσε το wild lands και έλα Rainbow Six siege που σαν καταζητούμενο σε ψάχνουμε. Καλά μετά παραπονιέσαι ότι δεν έχεις χώρο στον SSD. Το wild lands που θα το βάλεις .
  8. Μου ήρθε κωδικός -20% από τη Logitech ( US Store ). Όποιος θέλει χρησιμοποιεί τον παρακάτω κωδικό , δεν τον χρειάζομαι οπότε τον χαρίζω. 6t9vw7f2f
  9. Σ' ευχαριστώ πολυ! Περιμένω pm.
  10. Ενδιαφέρον δηλώνω και γω. Με ψησε και ο @Grunt :-p. . Thanks
  11. SpirosKGR

    AMD ZEN thread

    RyZEN users, το σκέφτομαι για R5 1600 X ως αναβάθμιση του i7 2600K μου. Είναι απαραίτητο να πάει κάποιος σε Χ370 Μobo; Με ενδιαφέρει καθαρά gaming, oc 3.9 με καλό ρεύμα όσο γίνεται και μνήμες 3200+. Να κοιτάξω κάτι σε ASRock x370 gaming k4 ( τη βρίσκω περίπου 155 ευρώ ) ή κάτι πιο φθηνό ; Το υπόλοιπο σύστημα που έχω τώρα αποτελείται από GTX 1070 , Samsung 840 pro, τον 2600κ και 8αρες μνήμες Ψύξη , Arctic liquid freezer 120
  12. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    Γενικά τα τελευταία 2-3 χρόνια έχει ρίξει το quality control της η Logitech. Βέβαια παίζει και το ενδεχόμενο επειδή είναι από τις μεγάλες εταιρείες του χώρου λόγω περισσότερων πωλήσεων να "φαίνεται" περισσότερο το "πρόβλημα" . Πάντως το Logitech G403 που είχα είχε πρόβλημα στη ροδέλα , το είχε το 80% των αρχικών παρτίδων . Στο δεύτερο που μου έστειλαν δε ξέρω αν το είχε. Και ένα Razer deathadder που είχα κι αυτό προβληματική ροδέλα στο 3ο χρόνο παρουσίασε. Απεναντίας ένα Microsoft wheel optical 1.1A. δουλεύει σαν καινούριο από το 2007
  13. Mindfactory.de Caseking.de
  14. SpirosKGR

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Όλο hot fix γεμίσαμε
  15. RESPECT στον Ζάχο για την κίνηση του αυτή Δεν πρόλαβα, και να πω την αλήθεια χρειαζόταν ένας δίσκος καθώς τώρα τελευταία κάνει κάτι νερά ο μηχανικός και αν μας σκάσει θα μείνουμε μόνο με 128GB ssd
  16. SpirosKGR

    Windows 10 Creators Update

    Τι πρόβλημα εχεις με το creators, όλα δουλεύουν ωσάν τζάμι καθαρισμένο με ΑΖΑΧ
  17. Ακριβό, έχει παίξει και χαμηλότερα πριν κάποιους μήνες.
  18. SpirosKGR

    Η AMD ανακοίνωσε την σειρά Radeon RX 500

    Στα nvidi-o-παίχνιδα προφανώς γιατί ότι έχει DX12 overall τα πάει άψογα!
  19. Μάλλον λόγω ημιμάθειας ή αμάθειας σε κάποιο σχετικό βαθμό σε πιάνει το άγχος να βρεις γρήγορα απάντηση στο πρόβλημα-ερώτηση σου. Απλά προσπάθησε να μειώσεις λίγο αυτό το "άγχος" γιατί γίνονται παρεξηγήσεις και επίσης δεν είναι υποχρεωμένος κανένας να σου απαντήσει αν κουράζεις ή γίνεται φορτικός ρωτώντας με απανωτά μηνύματα ή του στυλ " υπάρχει κανείς εδώ μεσα " και λοιπά. Το υπόλοιπο σου σύστημα από τι αποτελείται. Ρωτάω καθώς τα μηχανικά πληκτρολόγια είναι κατά κύριον λόγο ακριβά και προϋποθέτουν η χρήση που θα κάνεις με αυτά να αξιοποιηθεί ( παράδειγμα gaming καταστάσεις red/brown , γράψιμο brown-blue ) Επειδή βλέπω ότι είσαι κάπως νέος στο χώρο αυτό, καλύτερα να αγοράσεις ένα όσο τον δυνατόν πιο value for money keyboard μπορείς. Παράδειγμα: http://www.gearbest.com/keyboards/pp_613268.html http://www.gearbest.com/keyboards/pp_298472.html
  20. Ωχ ο σμιγκολ από το διπλανό φορουμ. Δε βαρέθηκες να παίζεις με τα φορουμ; Τα ιδια ακριβώς μηνύματα και στο δίπλα φορουμ
  21. SpirosKGR

    STAR WARS BATTLEFRONT 2

    θα χει
  22. SpirosKGR

    Επιλογή παρόχου VDSL 50. Hmmm

    Κολπάκια της Forthnet είναι, τα ίδια έχει πάθει και συγγενικό μου πρόσωπο από Forthnet σε ΟΤΕ. Παρόμοια περιστατικά γράφονται και σε διπλανά φόρουμ. Είναι λίγο ότι νάνε η τεχνική υποστήριξη και γενικά το τμήμα της Forthnet. Αλλα λέει ο ένας άλλα ο άλλος. Ισως πρέπει να πιέσεις τον ΟΤΕ λίγο παραπάνω Τελευταία λύση μια καταγγελιούλα σε ΕΕΤΤ δεν θα ταν κακό.
  23. SpirosKGR

    Επιλογή παρόχου VDSL 50. Hmmm

    Ε γενικά προβλέπω μόνο με μετακόμιση σε άλλη πόλη να δούμε άσπρη μερα γενικώς
  24. SpirosKGR

    Επιλογή παρόχου VDSL 50. Hmmm

    Είμαι με Forthnet, ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ στο Αστικο Δίκτυο. Σύμφωνα με ερώτηση μου στη Forthnet, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ σκοπό για αναβάθμιση στο δικτυο τους, μου τα μάσαγαν. Ο ΟΤΕ έχει βάλει νέο καφάο κοντά στα 500-800 μέτρα από το σπίτι μου το οποίο ΔΕΝ έχει ηλεκτροδοτηθεί ακόμα. Ο ΟΤΕ που πήρα μου λεει απλά περιμένετε, δεν ξέρουν καν. Είναι καθαρά στα χέρια της κρατικής σαχλαμάρας του νησιού που είναι στα πάντα 20 χρόνια πίσω στο θέμα τελειοποιήσεων έργων. Πληροφοριακά οι καμπίνες ήταν να μπουν το 13, με την τότε κρίση, πήρε αναβολή το έργο, ήταν να ξεκινήσει το 14, στα χαρτιά από τότε "τρέχει" και το τελευταίο χρόνο μπήκαν. Φανταστείτε για να φτιάξουν έναν κόμβο μικρό χρειάστηκαν 3 χρόνια να ολοκληρωθεί το έργο. Πήγα στρατό, 12μηνο, γύρισα και ακόμα το έφτιαξαν. Τώρα το τελειώνουν, σε ένα εξάμηνο. XD
  25. SpirosKGR

    Επιλογή παρόχου VDSL 50. Hmmm

    Τώρα έχω τα παρακάτω Οπότε ούτε σε 200 χρόνια δεν θα βελτιωθεί το θέμα να φανταστώ; Μονο μετακόμιση ε; ( πάντως υπάρχει vdsl-oκαμπίνα- μη ενεργοποιημένη κάτω απο 800 μέτρα από το σπίτι - δε το έχω μετρήσει 100% αλλά πιστεύω κάπου τόσο και μη πω και λιγότερο είναι - χοντρικά με το αμάξι το μέτρησα )
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.