-
Posts
1.607 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
3
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by ronin13
-
Bluetooth 4.0 Audio Receiver
ronin13 απάντησε στο θέμα του CROESUS topic στην ενότητα Ήχος και Multimedia
Δες και τα A. Το συνεδεσα πανω σε τροφοδοτικο που εβγαζε 12V και 0,8 A και οταν τα δυναμωνα λιγακι εκανε διακοπες. -
Bluetooth 4.0 Audio Receiver
ronin13 απάντησε στο θέμα του CROESUS topic στην ενότητα Ήχος και Multimedia
Μεχρι στιγμης αριστες. Μπηκε πανω σε ηχεια απο ενα παλιο καμμενο Hi-Fi και τους εδωσε ζωη! Μπηκαν στο δωματιο της αδερφης μου και εχει κατουρηθει απο τη χαρα της. Πρεπει να βεβαιωθεις μονο οτι εχεις μετασχηματιστη να ταιριαζει (θελει 1 Α). -
Bluetooth 4.0 Audio Receiver
ronin13 απάντησε στο θέμα του CROESUS topic στην ενότητα Ήχος και Multimedia
Με το μπαχαλο που επικρατουσε στα τελωνεια λογω των εορτων, καταφερε και ηρθε μετα απο 3.5 μηνες... Τωρα περιμενω ενα αλλο αντιστοιχο, αλλα με AUX εισοδο, να παει σε ενα αλλο ζευγαρι ηχειων, για την τηλεοραση. -
Bluetooth 4.0 Audio Receiver
ronin13 απάντησε στο θέμα του CROESUS topic στην ενότητα Ήχος και Multimedia
Ειναι αυτό. -
[mention=45011]nemesi54[/mention] αυτο ειναι https://www.ebay.com/itm/0-3-1M-2M-3M-Fast-Charging-USB-3-1-Type-C-Braided-Data-Sync-Charger-Cable-Cords/312013479668?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=610778935167&_trksid=p2060353.m2749.l2649 Επίσης, μόλις τελείωσε η συναρμολόγηση και ετοιμάζομαι να ζωντάνεψε κάτι παλιά ηχεία! Τον πήρα δοκιμαστικά, και βλέπουμε πώς θα πάει..
-
Αφου μπορεσε και σηκωθηκε μετα η γιαγια, παλι καλα να λεει!
- 27.417 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ένα ζευγάρι, άρτι αφιχθέν από eBay.. Με μια πρώτη ματιά φαίνονται πολύ ποιοτικά στην κατασκευή.
-
Αυτό με τα πιτογυρα το έχω δει να γίνεται, και ήμουν ένας από τους αυτουργός... Αααααχχχχ.... Όμορφα χρόνια... Ξέγνοιαστα...! [emoji39]
- 27.417 απαντήσεις
-
- 5
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Το να παίρνεις τον Chuck Norris σε αυτό το παιχνίδι είναι χειρότερο και από το να παιρνεις τον Dalshim στο Street Fighter 2... [emoji39][emoji39][emoji39]
- 27.417 απαντήσεις
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τεσπα.... Μεγαλη κουβεντα και θα στεναχωρηθουμε ολοι και πολυ αν τη συνεχισουμε... Ελπιζω να βρει γρηγορα και κατα το δυνατο ανωδυνα ακρη ο @GriGaS...
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Μην ξεχνας οτι εκτος απο τις σκιωδεις δραστηριοτητες τους εχουν μια ψηφο που αξιζει οσο και των λοιπων "υποταγμενων"... Ας μη σχολιασω περι επιδοματων Προνοιας κτλ....
- 25.485 απαντήσεις
-
Θα σε παραπέμψω στην περίπτωση του καταυλισμου της Μπιρμπίτας, ανάμεσα σε Καλαμάτα και Μεσσήνη. Είχε κατασκευαστεί από το κράτος ένας πρότυπος καταυλισμός με σπιτάκια προκάτ, νερό, ρεύμα κτλ. Απ' όσο ξέρω, και ας με διορθώσει κάποιος αν ξέρει κάτι παραπάνω, τα σπιτάκια και ότι άλλο μπορούσε να ξηλωθεί, ξηλώθηκε, και τώρα έχουν στηθεί τσαντίρια στη θέση των σπιτιών.
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
x86_64 bug (X86_BUG_CPU_INSECURE)
ronin13 απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα Intel Platform
Ή ντύνεσαι Άγιος Ζάχος και το κάνεις ένα πέρασμα από το κατάλληλο thread... [emoji39] Πάντως κάπου (νομίζω εδώ, σε προηγούμενο post) είχα δει ένα πίνακα της Dell με το χρονοδιάγραμμα για τα bios updates για τα laptop της... Και για το δικό μου Inspiron 5737 ήταν "in process"... -
Καταφέραμε ένα κράτος-κουτσουλια, του οποίου ο λαός ζητάει τόσα χρόνια (με άκομψο και άγαρμπο τρόπο ομολογουμένως) να εξελληνιστει, να το βάλουμε απέναντί και να τους κάνουμε αντιπάλους. Αντί να το κάνουμε όμορο κράτος, σαν προστατευόμενο μας, εδραιωνοντας ισχυρότερη διπλωματική και οικονομική παρουσία στα Βαλκάνια, και αποκτώντας ένα buffer-zone σχετικά με όσα συμβαίνουν στην ευρύτερη γειτονιά μας.
-
Λάκα, αυτοκόλλητα και άλλες ερωτήσεις
ronin13 απάντησε στο θέμα του jax7480 topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Αν θα έκανες ένα "ψευτο-τοιχο" από ξύλο ή κόντρα πλακέ, και έτρεχαν τα καλώδια από πίσω, ενώ από μπροστά ή δεξια-αριστερα είχες τα ράφια χωρίς γωνίες, όπως προτάθηκε νωρίτερα; -
Πωωωωω, ρε φίλε, σε τε-ντω-σε στον πόνο! [emoji39]
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Δεν παίζεις δίκαια, εσείς ζεσταίνεστε με τις επισκέψεις στο γραφείο! [emoji14]
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
INALAN και οπτική ίνα
ronin13 απάντησε στο θέμα του johnny_alex22 topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Και ο αδερφός μου οριακά έξω είναι από την περιοχή, αλλά τους πήρε τηλ και τράβηξαν για την πολυκατοικία του. Τώρα για 200m δεν ξέρω αν θα το κάνουν, αλλά δε χάνεις κάτι να ρωτήσεις. -
INALAN και οπτική ίνα
ronin13 απάντησε στο θέμα του johnny_alex22 topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
-
Mechanical Keyboard Club
ronin13 απάντησε στο θέμα του Alexopus6 topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
Καλώς να σου έρθει και καλοδουλευτο!- 475 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Mechanical Keyboard Club
ronin13 απάντησε στο θέμα του Alexopus6 topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
Ε, το είπα εξ αρχής στο παραπάνω post ότι δε θα τα έχει άμεσα στα χέρια του! [emoji39]- 475 απαντήσεις
-
Mechanical Keyboard Club
ronin13 απάντησε στο θέμα του Alexopus6 topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
Το CK104 που σου έλεγα https://m.gearbest.com/keyboards/pp_298472.html?wid=21 Και το CK108 (ίδιο πράγμα, με wrist rest) https://m.gearbest.com/keyboards/pp_358748.html?wid=21 Τα φωτιζομενα πλήκτρα σαφώς και μπορούν να ρυθμιστούν σε ανθρώπινα χρώματα, μην ανησυχείς ότι θα είναι τσίρκο..! :-P- 475 απαντήσεις
-
Mechanical Keyboard Club
ronin13 απάντησε στο θέμα του Alexopus6 topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
Έχω εδώ και κοντά δύο χρόνια το Motospeed CK104 με Utemu blue διακόπτες (Cherry blue clones). Κινέζικο μεν, αλλά μόνο αίσθηση κινεζιάς δεν έχει. Δεν έχω εικόνα από "επώνυμα" μηχανικά, αλλά αυτο δεν έχει βγάλει κιχ. Και στα 40€ που το βρίσκεις τώρα, παίρνεις 2-3 να έχεις καβατζα! :-P Βέβαια το θες άμεσα, οπότε δεν ξέρω αν σε καλύπτει αυτήη λύση από αυτήν την άποψη...- 475 απαντήσεις
-
x86_64 bug (X86_BUG_CPU_INSECURE)
ronin13 απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα Intel Platform
Και το 90% των δημόσιων υπηρεσιών. -
x86_64 bug (X86_BUG_CPU_INSECURE)
ronin13 απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα Intel Platform
https://www.pcsteps.gr/236228-meltdown-και-spectre-κενά-ασφαλείας-επεξεργαστών/ Απλή και κατανοητή επεξήγηση του προβλήματος..
