Jump to content

GeoF1

Premium Members
  • Posts

    1.375
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

Everything posted by GeoF1

  1. GeoF1

    Assetto Corsa

    Ακη σε ευχαριστω. Θα το παλεψω και αν ειναι θα το δουμε και μαζι στο ts. Πειραζει που εχω κανει ηδη προσπαθειες? Και εχω αλλαξει το αρχειο? Μπορω να τα φερω στην αρχικη τους κατασταση τα ινι κλπ?? Δεν ξερω αν παιζει ρολο αλλα πατησα να δω τι ειναι πια αυτο το lut αρχειο και το ανοιξα με notepad. Και του μεινε το εικονιδιο σαν να ειναι txt. Πειραζει?? Μηπως τα εχω κανει λιγο κ@λο?:P
  2. GeoF1

    Assetto Corsa

    Αλλιως παιδια αν μενει κανεις κοντα σε Γαλατσι Πατησια να ερθει να με βοηθησει. Θα βαλω καφε και κρουασανακια!
  3. GeoF1

    Assetto Corsa

    Αυτο το δουλευει τι ακριβως σημαινει Πανο? Δλδ τι θα επρεπε να δω εγω απο την τιμονιερα για να πω οκ πετυχε? Εκει εχω κολλησει εγω. Γιατι πες οτι τα βηματα τα εκανα σωστα, Αλλα απο αισθηση χαλια...οποτε εκει τι γινεται?
  4. GeoF1

    Assetto Corsa

    Το crazy1.lut το εσβησα. Μαλλον εκανα Παιδια αγχωνομαι τωρα. Ειμαι και στο γραφειο και με τρωει....!!!
  5. GeoF1

    Assetto Corsa

    Καλημερα. Θα το ξαναδοκιμασω ξανα το απογευμα. Νομιζω αυτα εκανα ακριβως που γραφει πιο πανω ο Λιακ , αλλα το αποτελεσμα δεν νομιζω να ειναι σωστο. Δλδ η αισθηση εχει χαλασει πααααρα πολυ. Το τιμονι δεν εχει ΚΑΜΙΑ αντισταση.Παναλαφρο. Ετσι πρεπει να ειναι?
  6. GeoF1

    Assetto Corsa

    Το εκανα..Και δοκιμασα το παιχνιδι. Το τιμονι εγινε παναλαφρο...Παταω σε κερμπ και δεν νιωθω τπτ στο τιμονι.Αλλαζω απο το ffbclip normal dynamic κλπ,, και καμια αλλαγη... Τι σκατα εκανα γμτ
  7. GeoF1

    Assetto Corsa

    Αυτο το crazy1.lut δεν ξερω τι ειναι..Δεν το ονομασα ετσι το αρχειο εγω. Δλδ ανοιγω το .ini και το type GAMMA το κανω LUT?
  8. GeoF1

    Assetto Corsa

    Δεν τα καταφερα με το lut Αυτο λεει το .ini [HEADER] VERSION=1 TYPE=GAMMA ENABLED=0 [GAMMA] VALUE=0.5 [LUT] CURVE=crazy1.lut
  9. GeoF1

    Assetto Corsa

    @akis_z80 Διαβαζω τον οδηγo..αν θες να προσθεσεις στα bold μετα το do not ενα change After this, do not the FFB Strength in your wheel's profiler!! I
  10. GeoF1

    Assetto Corsa

    Ουφ σημερα θα το παλεψω τελικα εγω. Αν τα βρω σκουρα θα μπω ts για βοηθεια.
  11. GeoF1

    Assetto Corsa

    Πες και για μενα κατι.
  12. GeoF1

    Assetto Corsa

    Οχι οχι κατσε να το κανω και γω. Λογικα σημερα θα ασχοληθω. Εχω κατεβασει τα αρχεια και σημερα η μεγαλη μερα!! Αν χαθω κατι δεν πηγε καλα....
  13. GeoF1

    Καταστατικό Server και σειρά επιλογής Combo

    Αστειο?
  14. GeoF1

    Καταστατικό Server και σειρά επιλογής Combo

    Ή να βαλουμε την φερραρι του 1998 vs την mclaren mp4/13 του 98 επισης στο branch :P:P
  15. GeoF1

    Καταστατικό Server και σειρά επιλογής Combo

    Ο Thazio ζητησε να παει στο τελος...Οποτε ο Γιωργος αν συμφωνει!!
  16. GeoF1

    Assetto Corsa

    Θα το επιχειρησω και γω. Λογικα σε 2 με 3 μερες θα τα εχω καταφερει.
  17. GeoF1

    Assetto Corsa tips and tricks

    Πολυ τραγικο πρεπει να ηταν γιατι νιωθω οτι εχω καινουρια τιμονιερα απο χθες
  18. GeoF1

    Assetto Corsa tips and tricks

    Σαφως βελτιωθηκε κατι χθες αφου προχωρησα (μερικως) σε καποιες αλλαγες.... Τοσο καιρο ειχα τις μοιρες 200....!!! Τι αλλο να πω μετα απο αυτο...
  19. GeoF1

    Assetto Corsa tips and tricks

    motion blur τι ειναι? Ειναι στο οφφ
  20. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Τι φτυσιμο το νεο (παλιο) 500αρακι ρε σεις!!! Ιασονα βαλτο στον Tango και πιστα ....πρασινη κολλαση...!!!
  21. GeoF1

    Assetto Corsa tips and tricks

    Τρελο εγχειρημα. Μακαρι να τα καταφερω γιατι δεν εχω βαλει ποτε χερι σε τετοια πραγματα!! Και φυσικα μην χαλασω τιποτα!!! πφφφ Αλλα το τρεμουλο στην Μοντσα με την Σαουμπερ δεν παλευοταν!!!
  22. GeoF1

    rFactor 2

    Οπως βλεπεις μονος σου γραφεις..Ολοι τρελαθηκαν με το ανανεωμενο Assetto
  23. GeoF1

    Assetto Corsa

    Βγηκε κανενα μικρο patchακι???Κατι κατεβασε παλι
  24. GeoF1

    Assetto Corsa

    full throttle
  25. GeoF1

    Assetto Corsa

    Τον Ιουνιο σε καλω για καφεδακι σπιτι να τα πουμε λιγακι Ακη.:P
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.