Jump to content

GeoF1

Premium Members
  • Posts

    1.375
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

Everything posted by GeoF1

  1. Εσενα τουλαχιστον Αρη σου κανει Like o @wargasm
  2. GeoF1

    rFactor 2

    Η φορμουλιτσα του Damon Hill (fw18) ειναι φοβερη!!!!
  3. Και στον καρτοδρομο στην απεξω... Ποσα να αντεξω σημερα πχια Sent from my Note 3
  4. GeoF1

    rFactor 2

    Ωραια τιμονακια.. Αν και οφφ τοπικ ειναι πολυ καλυτερα απο τις g27 πχ?
  5. GeoF1

    rFactor 2

    Ιιιιιιιιιιιιιι Και μας στην απεξω Οκ Μουτρωσα!
  6. GeoF1

    Assetto Corsa-Mods-Downloads etc.

    Τα κατεβάζουμε κιολας ή μονο database?? Ειμαι απο το κιν και δεν εχω μπει ακομα Sent from my Note 3
  7. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

  8. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Ποιος ειναι αυτος ο Sstav ρε παιδια?
  9. GeoF1

    rFactor 2

    Οπως ειχα αναφερει σε παλιοτερο ποστ εκανα μια καλη μπαζα απο αυτοκινητα και πιστες. Απο εδω http://radex.hu/public/alex/rf2banner/rfactor2files.php?melyik=cars-reader.php
  10. GeoF1

    Οι αγορές μας..!!

    Εχω κολλημα με τα oakley 9102 holbrook. Sent from my Note 3
  11. GeoF1

    rFactor 2

    Χθες.. Πιστα Στροφη?? Sent from my Note 3
  12. GeoF1

    iRacing

    Νομιζω οτι για να ασχοληθει καποιος σοβαρα με αυτο το παιχνιδι πρεπει να εχει αρκετο εως πολυ ελευθερο χρονο. Ωραια αναλυση Geovas77
  13. GeoF1

    rFactor 2

    Πωπω χθες πορωθηκα για τα καλα. Εκανα rage quit απο το Ασσετο και το κομπο του αφου μου εσπασε τα νευρα....:P Και εκανα install οτι ειχα κατεβασει το ΣΚ (20gb περιπου και εχει κ αλλο) . Διαλεξα την Williams του Damon Hill (1996) και αρχισα τις βολτες.. Πηγε η ωρα 1 και δεν το καταλαβα...!!! Λογικα θα το ξερετε αλλα θα ποσταρω την σελιδα που εχει πολυ υλικο το απογευμα.
  14. GeoF1

    Εργασία και διαβίωση στην Ιρλανδία

    Οι 3 μηνες του δωρεαν ξενοδοχειου περασαν γρηγορα...Ηταν πολυ κοντα στην Henry str και ψωνιζαμε πολυ απο κει... Επισης ειχαμε μαθει temple bar και Grafton str.. Οι Ελληνες μετρημενοι στα δαχτυλα..Αλλα δεν πειραζει...Τους Ελληνες τους εχουμε και στην Ελλαδα... Ωρα για σπιτι λοιπον. Για καλη μου τυχη ειχε ανεβει απο Ελλαδα και το παιδι που δουλευαμε μαζι...Οποτε ειπαμε να γινουμε συγκατοικοι!!! Καναμε τις βολτες μας..Οι τιμες υψηλες... Αλλα και το δελεαρ να ειματσε στο κεντρο, αλλα και κοντα στη δουλεια μεγαλο...Δεν θελαμε να μπλεξουμε με μμμ...Ετσι ολα με τα ποδια... Τελικα βρηκαμε ενα σπιτι διπλα στον Πυργο της Heinneken και στο Q bar... 1400 eur το μηνα. 700+700 λοιπον...Αξιζε νομιζω...Βγαιναμε και τα ειχαμε ολα μπροστα μας...!!! Η δουλεια ηταν ενα 15λεπτο παραλληλα του Liffey... Και μετα προσπαθησαμε να μην ακολουθουμε τους Ιρλανδους στις pub...ΑΛΛΑ δεν το καταφερναμε παντα!!! Μας καλεσαν και 1η φορα σε ενα παρτυ...Με το που φτανουμε μας ρωτανε γιατι δεν θα πιουμε τιποτα?? Θα πιουμε λεμε... Ναι αλλα δεν φερατε τιποτα?? Εδω ο καθενας πινει οτι φερνει!! ... Το μαθαμε και αυτο... Στην δουλεια ηταν λιγο περιεργα τα πραγματα με το ωραριο...Εξυπηρετουσαμε πελατες Ελληνες με ωρες Ιρλανδιας...τελεικα δεν γινοταν...Οποτε πηγαιναμε 2 ωρες νωριτερα... Στην δουλεια πρεπει να γνωρισα τις πιο ομορφες κοπελες που εχω δει...Αλλα ρε παιδια..Σχεδον ολες ειχαν παιδι..Και ηταν πιτσιρικες...!!! Αυτα τα λιγα παλι απο τις αναμνησεις...
  15. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Δλδ αν ειχα και γω γενεθλια αυτες τις μερες θα ημουν Αλιεν??? Χρονια πολλα και στους 2 παιδια!! Οτι καλυτερο!!! Και αφηστε κανα δευτερολεπτο και για μας!!
  16. GeoF1

    Assetto Corsa-Mods-Downloads etc.

    Ενταξει στο τελος θα γεμισουμε ingame apps και θα ψαχνουμε να βρουμε τον δρομο καπως ετσι
  17. GeoF1

    Εργασία και διαβίωση στην Ιρλανδία

    Το μακρινο 2001 καπου τον Φλεβαρη ερχεται ο συγχωρεμενος προισταμενος μου τοτε... Το τμημα τον Μαιο φευγει για δουβλινο..Θες να πας?? Να μου πεις μεχρι αυριο... Αυτο ηταν...Μοναχοπαιδι ετων 21 με τετοια προσφορα... Το συμβολαιο ελεγε οτι τους πρωτους 3 μηνες θα μου πληρωνουν ξενοδοχειο,τον 1ο μηνα ταξι για την δουλεια και ολα τα εξοδα για να παω πληρωμενα. 1200 λιρες καθαρο μισθο τοτε (Ιρλανδεζικες)!!! Σαν ονειρο..Αλλα τοσο μεγαλο βημα... Απαντησα ναι!!!! 17/06/2001 ημουν στο αεροδρομιο....Αμστερνταμ και μετα Δουβλινο.... Δεν το πιστευα οτι το εκανα τον βημα...Οταν προσειωθηκα στην Ιρλανδια και βγηκα στα ταξι μυριζα τον αερα...κοιταζα τον κοσμο...μηπως ονειρευομουν.... Μπαινω... O'Connell st Plz λεω...(δεν θυμαμαι το ξενοδοχειο) Στην διαδρομη κοιταω σαν χανος...Βρε μηπως ξυπνησω και βγω απο το ταξι και ειμαι σε καμια Γλυφαδα??? Οχι οχι!!!Φτασαμε...αφηνω πραγματα παιρνω τηλ οτι εφτασα καλα και κατεβηκα μια βολτα στον κεντρικο δρομο...Σαν χθες το θυμαμαι..Μπαινω σε ενα spar να παρω νερο.. Ναι καλα mineral πηρα!!! Το βραδυ κοιμηθηκα με διαφορες σκεψεις... Το πρωι κατεβαινω κατω...Ηλιοφανεια!! Ναι...Ερχεται ενας κυριος να με βαλει στο ταξι...wtf???Ταξι Jaguar???Με δερματινα ολα μεσα!!! Στην δουλεια αλλη φαση...Ηταν πλαι στον Liffey... ( η φωτο ειναι απο το νετ) Αλλη φαση...εστιατοριο...υποδομες... Αυτα τα λιγα για αρχη
  18. GeoF1

    rFactor 2

    Θαυμα! Ξαναποσταρε!!
  19. GeoF1

    RaceRoom Racing Experience

    Geovas το ac δεν το αναφερεις πουθενα σαν καπου top
  20. GeoF1

    RaceRoom Racing Experience

    Θα ηταν ωραιο να ειχαμε ενα <γενικο θεμα> να μιλαμε για τα αγαπημενα μας παιχνιδια!! gchrstod συμφωνω και με τα γραφομενα σου. Ειδικα για εμας που ειμαστε απλοι racers και οχι αλιενς. Αλλα οταν επαιζα παραλληλα project και assetto δυσκολευομουν πολυ. Γιατι εκανα συνεχεια συγκρισεις και φυσικα η οδηγηση ηταν διαφορετικη. Εγω ειμαι της αποψης οτι παιζω τωρα το Χ παιχνιδι, κανω ενα break και παιζω με το ψ για ενα διαστημα.Αλλιως μετα γινεται ενα τουρλουμπουκι δεδομενων. Λιακ εισαι ωραιος ρε συ!!Αναλυτικοτατος!!
  21. GeoF1

    RaceRoom Racing Experience

    Ισως να εχεις δικιο Λιακ. Ας πουμε project cars, f1 2015 και dirt δεν τα εχω ακουμπησει ξανα απο τοτε που ασχοληθηκα πιο σοβαρα με το Ασσεττο. Για την εμπειρια και την αλλαγη θα το κανω (αν το κανω) (Ασχημο αυτο που θα πω αλλα δεν βλεπω να βελτιωνομαι στο AC...Ειδικα το λιγο που επαιξα χθες με την Λοτους ηταν αποκαρδιωτικο.) Συγγνωμη για την off topic παρενθεση
  22. GeoF1

    RaceRoom Racing Experience

    Ωραιος
  23. GeoF1

    RaceRoom Racing Experience

    Δεν το ξερα οτι το ειχαν κατεβασει το automobilista. Αντε λεω να την κανω την αγορα το απογευμα!!
  24. GeoF1

    RaceRoom Racing Experience

    Εχει φορμουλιτσες το παιχνιδι? Λεω για το καλο να κανω μια αγορα. Ειμαι μεταξυ αυτου και automobilista,
  25. GeoF1

    Assetto Corsa

    Νιωθω αγαπη ρε παιδες σας ευχαριστω!! Ακη ναι ετρεχα με 200 μοιρες και η αλλαγη οντως ηταν μεγαλη οταν αλλαξα σε 900 και κατι αλλα που ειχε γραψει ο Λιακ μερικες σελιδες πισω. Και οντως το τιμονι ειχε βελτιωθει πολυ. Εβαλα και αυτο το appακι με το clip και επαιζα με normal, strong, Dynamic κλπ. Και η συμπεριφορα της g27 φυσικα αλλαζε. Μετα το combo χθες λοιπον και αφου ειχαν κοιμηθει ολοι ειπα να κανω το lutοβημα!!! Εβαλα το wheelcheck να τρεχει αλλα πατησα το step3 καταλαθος... Παταω cancel και παταω το step 2 ..Και αρχιζει η τιμονιερα να κανει κατι κοφτα αριστερα και να επανερχεται..πιο πολυ αριστερα και ξανα....(Λεω παει θα ξυπνησουν ολοι ) Τεσπα μην τα πολυλογω τελειωνει...Και σωζω το αρχειο σαν 1212. Παω στο ini και πειραζω αυτα που πρεπει. save και ανοιγω παιχνιδι.... Ε η μερα με την νυχτα. Lazy σε ευχαριστω για τα screenshots. Ειμαι 99% σιγουρος οτι ετσι τα εκανα.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.