-
Posts
1.375 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
2
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by GeoF1
-
Simulation Assetto Corsa-Mods-Downloads etc.
GeoF1 απάντησε στο θέμα του GeoF1 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Ειχα πει πριν λιγες μερες να μπει Τσουκουμπα με MX5 (Να αντικαθιστουσε το Σπα με το Φορντ) αλλα προτιμηθηκε η Ζοντα με το Μουτζελο -
Σε ευχαριστω. Μπορει να το κανω και γω ετσι λοιπον.
-
Δλδ αν κανουμε το update <απο πανω> θα εχουμε θεμα?
-
Το κατεβαζει κανεις ? ή ακομα δεν βγηκε?? Ειμαι δουλεια για αυτο
-
Θα κανει μια μερα να κανει εναν γυρο
-
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Πλακα ειχε ο αγωνας. Δεν ειχα κανει ουτε εναν γυρο προπονηση...οποτε μπηκα για την εμπειρια. Οκ ημουν σταθερα αργος και μονο τα λαθη των μπροστα με εφεραν σε αυτη την θεση..Γενικα σε ολο τον αγωνα <παιζαμε> με τον cpgr . Ενω παλια μου αρεσε η ιταλικη πιστα, τωρα κατι σαν να αλλαξε... Συγχαρητηρια στους συμμετεχοντες. -
Simulation Assetto Corsa-Mods-Downloads etc.
GeoF1 απάντησε στο θέμα του GeoF1 topic στην ενότητα Assetto Corsa
http://www.racedepartment.com/downloads/%D0%92%D0%90%D0%97-lada-2114-samara.9568/ -
Το βαζω εδω γιατι αναφερει τον τιτλο του παιχνιδιου μεσα. Βεβαια αφορα πιο πολυ τα παιχνιδια Φ1 http://pretendracecars.net/2016/03/23/formula-one-declares-war/
-
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Να βαλουμε κανενα mx5 στην Τσουκουμπα??? -
Δλδ η titan x ποσο θα πιανει??? Πφφφ
-
-
Φυσικα και ΔΕΝ θα μπω. Με 4 γυρους ολους και ολους <προπονηση> και απο αυτους στους 3 να προσπαθω να δω πως παιρνει μπροστα. Θα ασχοληθω off line αρκετο καιρο (οσο γινεται παντα) και μετα με χαρα να μπω σε κανεναν αγωνα..Μου αρεσει πολυ η ολη φαση (real καιρος,στεγνωμα αγωνιστικης γραμμης κλπ) αλλα ειναι και τοσα πολλα πραγματα που πρεπει να μαθω...(και σε set up) αλλα και σε βασικες λειτουργιες του παιχνιδιου...(οι πιο πολλες λειτουργιες ειναι σε empty slots πχ) Επισης αν καποιος μοιραστει ενα σετ απ που το αποθηκευουμε?
-
Επεσε καμπάνα τελικα???
-
4 Ιουνιου?? Πφφφ Σαββατο πεφτει
-
Παιδια μονο για την εκκινηση πρεπει να εχεις 10 πραγματα στο μυαλο σου...Σατανικα δυσκολο αλλα μου αρεσει...Θα το παλεψω...Εκανα ινσταλ και ολα τα μοντς!!!
-
Θελει συνηθεια και εξασκηση κακα τα ψεματα... Χαρτη πιστας εχει καπου να βλεπουμε?? Η γελασες με την παραπανω ερωτηση??? Με τα αλαμπουρνεζικα??
-
Παναγιτσα μου...Τι σοκ ηταν αυτο.. Καταρχας μαντ δεν μπορω να γραψω στο τσατ....κατι αλαμπουρνεζικα βγαζει...Μετα ειδα force cockpit..Μετα ειδα οτι σβηνει.... Τι αλλο...?? Πολυ διαφορετικο...Θελει εξασκηση...Τοσες ρυθμισεις...τοσα κουμπακια....
-
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Εγω οδηγαω και τραβαει βιντεο ο Ακης. -
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
GeoF1 απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
Ωραιος!!! Θα το επιχειρησω σημερα!!! -
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
GeoF1 απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
Εχω δηλωμενους 2 δισκους οταν κατεβαζω ενα καινουριο παιχνιδι απο το Steam. Ο ενας ομως εχει αρχισει και γεμιζει...Αν απο τον γεματο δισκο κανω ενα cut paste ολα τα αρχεια στον αλλον θα κανω βλακεια? -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Ριξτε και κανα μονοθεσιο μεσα βρε παιδια. -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
οοοοοοοο σποντα!!!! -
Εχω να μπω στο rf2 απο δεκεμβριο του 2015. Απλα απαραδεκτος..Κατεβαζω κατεβαζω μοντς και απλα τα ριχνω στα packages.. Λεω να το ξεκινησω παλι. Με σκοπο/στοχο να καταφερω να ειμαι στο 107% του mad dog.
-
Καταστατικό Server και σειρά επιλογής Combo
GeoF1 απάντησε στο θέμα του panosdimp topic στην ενότητα Assetto Corsa
Προτεινω να μπουν σε μια πιστα μονοθεσια (πχ φερραρι 2002,98 Μακλαρεν mp4/13 mp4/4 )
