-
Posts
1.375 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
2
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by GeoF1
-
Παιδια τι εγινε?3/6 δεν θα εβγαινε?? Δεν το βλεπω να ειναι διαθεσιμο για αγορα
-
Πανο δυστυχως ειμαι με 38.5 απο χθες με εμετους και αντιβιωση. Μεχρι και απο το σπιτι εφυγα για να μη κολλησω την οικογένεια Sent from my Note 3
-
Τον Απρίλιο η αποκάλυψη, το καλοκαίρι η κυκλοφορία, για τις Pascal της Νvidia
GeoF1 απάντησε στο θέμα του yanni topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Μεγειες!! -
Μεθαυριο ε!! Μην ξεχνιομαστε!!
-
Simulation Assetto Corsa-Mods-Downloads etc.
GeoF1 απάντησε στο θέμα του GeoF1 topic στην ενότητα Assetto Corsa
thnx γιατι εβγαλαν μια φορμουλιτσα (Williams) -
Simulation Assetto Corsa-Mods-Downloads etc.
GeoF1 απάντησε στο θέμα του GeoF1 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Ξερετε τι τρεχει με το race department? Χθες δεν εμπαινε -
Χθες εκανα τον 1ο μου αγωνα με f1 2015 (οχι on line) και σηκωθηκα ιδρωμενος με αδρεναλινη!!!! 10 γυρους ολους κ ολους. Θα μπω σημερα στον σερβερ για την παρεα!!!! Και η ωρα ειναι σουπερ!!Λιγο πριν την Νικολουλη!!!
-
Τον Απρίλιο η αποκάλυψη, το καλοκαίρι η κυκλοφορία, για τις Pascal της Νvidia
GeoF1 απάντησε στο θέμα του yanni topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Κρατα γερα TITAN X!!! -
Σχόλια
-
Τον Απρίλιο η αποκάλυψη, το καλοκαίρι η κυκλοφορία, για τις Pascal της Νvidia
GeoF1 απάντησε στο θέμα του yanni topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Εγω θα παραμεινω με την titan x παντως και βλεπουμε. Μια χαρα ειμαι και ετσι. Στο μελλον καλα να μαστε βλεπουμε. -
μαιστα
-
Εγω αφου κατεβηκε το πακ εγινε εγκατασταση κλπ, πατησα rfactor 2 και επαιξα
-
Κατεβαζει update Κατεβαζει και το πακ. Περασε με την μια η καρτα
-
βγηκε 4,99€
-
Εσυ Admin καλα κανεις και τα λες. Αλλα να πω την αληθεια ψιλοξενερωσα. Τεσπα σε 5 βγαινει το πακ
-
ΑΝΑΦΟΡΕΣ??μην το χοντρενετε ρε σεις. Κριμα ειναι.
-
ποτε βγαινει το πακ??
-
Εγω τον βρηκα και του εκανα... (τσουζουν ματια τωρα απο το scrolling)
-
H φερραρι του 95 ειναι νομιζω στην μεσαια φωτο. Τι παιζει????
-
Παιδια συγχωρεστε με.. Εγω ζω την νιρβανα του rf2 κανοντας 10-15 γυρους μονος μου σε διαφορες πιστες με μονοθεσια...Την εχω καταβρει.... Σοτσι πχ με την Λοτους του Σεννα...Και μετα καπακια με την Μακλαρεν του Αλονσο... Νιρβανα.. Ασσετο εχω να μπω κανα 10ημερο
-
@liakjim στην υπογραφη σου γραφεις modo αντι για mobo
-
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Εχει και Φ1, ειναι και Πασχα, ειναι και Πρωτομαγια... Πφφφ αναμνησεις ξυπνουν (Λες και ξεχασαμε ποτε)!! Καλη Ανασταση και καλο Πασχα σε ολους.
