Jump to content

GeoF1

Premium Members
  • Posts

    1.375
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

Everything posted by GeoF1

  1. GeoF1

    Οι αγορές μας..!!

    Έτσι να κινούνται οι αγορές [emoji14]
  2. GeoF1

    rFactor 2

    Ενταξει δεν εχω λογια.. Δυσκολευτηκα να ξεκινησω (κατι ειχα πειραξει εκει στις ρυθμισεις της τιμονιερας με τα διαγραμματα ) αλλα τα καταφερα.... Η συγκινηση μεγαλη μιας και οδηγησα το καταραμενο μονοθεσιο που εστειλε Τον Σεννα στον λατρεμενο Του Θεο. Βρειτε την διαφορα περαν οτι ειναι σε αλλη στροφη.... Ναι ναι καλα ειδατε...Στην 2η εχουν πυρωσει τα δισκοφρενα...!!
  3. GeoF1

    rFactor 2

    Ξεκιναει το ...ταξιδι...!
  4. GeoF1

    rFactor 2

    Να ρωτησω. Στο ac αν κατεβαζουμε πιστα την ριχνουμε στο content/tracks. Αυτοκινητο στο content/cars κλπ κλπ Πχ αν κατεβασω απο εδω για το rf2 http://rfactor.net/web/rf2/rf2dl/ πως γινεται να τα <εγκαταστησω>στο παιχνιδι? Ειναι το ιδιο απλο οπως παραπανω?
  5. GeoF1

    rFactor 2

    Ειναι γιορτη 21 απλα προσοχη. Γιορταζουν οι Παρθενες...Μαριες!!!
  6. GeoF1

    rFactor 2

    Αληθεια ειναι πως η προσφορα ηταν πολυ καλη και νομιζω ληγει 19/11. Χρονο να βρουμε και θελω mods για Φ1 παλιες χρονιες. Τρελοσκυλι μπορει να σε πρηξω λιγο μεχρι να δω πως παει το πραγμα. Ευχαριστω προκαταβολικα λοιπον
  7. GeoF1

    rFactor 2

    Τελικα δεν κρατηθηκα. Παιρνω παιρνω και στο τέλος κοιμαμαι στις 11...
  8. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Ποιος θεωρείται ο κορυφαίος ελληνας sim racer στις μερες μας?
  9. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Εμενα μου εκατσε windows update στις 10παρα.. Μετα βαρεσε 2 μπλε οθονες με κατι για memory management και δεν επιχειρησα καν να μπω. Αν θα εμπαινα απλα θα αραζα στα πιτς και θα σας χαζευα. (νομιζω γινεται ε?) Next time wolves!!
  10. GeoF1

    rFactor 2

    Λεω να το αγορασω! Τωρα που βγηκε στο steam. mad dog και οσοι αλλοι γνωριζουν, εχει καλο f1 content? Και mods με παλιες χρονιες-πιστες??
  11. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Επειδη ειδα τωρα οτι βγηκε πχ η Λαγκουνα Σεκα, Opel Calibra dtm κλπ στα κομπος πλεον θα επιτρεπονται και τετοια mod ή οτι δινει το παιχνιδι?
  12. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    [emoji14]
  13. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Εγω προτεινω αφου για καφε δεν παμε, να μπουμε τιμσπικ σημερα αυριο και να τα πουμε εκει. Κριμα ειναι να χαλασει ολο αυτό
  14. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Αν δεν παιξει ο GoMaR δεν θα ακολουθησω ουτε εγω.(χεστηκατε )
  15. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Να παρουμε κρανος και HANS?
  16. GeoF1

    Android Mobiles Thread

    Εχω το Note 3 και κοιτουσα αυτο http://www.e-shop.gr/kinito-sony-xperia-c5-e5533-dual-sim-white-gr-p-TEL.004743 Τι λετε αξιζει η μεταβαση?
  17. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Σε ευχαριστω boy!! Θα το δω απο το σπιτι γιατι απο την δουλεια..δεν...
  18. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Pit stop πως κανουμε?
  19. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Αν πιναμε και καφε οπως λεμε σε αλλο θεμα θα ηταν ακομα καλυτερα..και τετοια κουβεντουλα.
  20. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    GoMaR ποτε θα ερθεις για ιδιαιτερα? Κερναω
  21. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Εγω σαν ο νεοτερος που συμμετεχει, μπορω να πω οτι ειμαι ενθουσιασμενος με το επιπεδο και την οργανωση. Το μονο που με χαλαει ειναι οτι ειμαι αργος Το αναποδο γκριντ θα φερει πχ εμενα και τα αλλα παιδια που ειμαστε πιο πισω,στις πρωτες θεσεις αλλα μετα τι? Απο πανω θα μας περασετε..Βεβαια σε βαθος χρονου αυτο μπορει να βελτιωσει εμας. Εγω αυτο που θα ηθελα να προτεινω ειναι μια μικρη βοηθεια σε θεμα στησιματος...Οκ ξερω οτι αυτο ειναι λιγο αδικο για καποιον που παιδευεται ωρες και ωρες για να βρει το καταλληλο σετ απ. Αλλα παλι προσωπικα μιλωντας, εγω στις απειρες ρυθμισεις που εχει το παιχνιδι χανομαι...Και οταν το βραδυ που εχω τελειωσει τις <οικογενιακες υποχρεωσεις> καθομαι μια ωριτσα να παιξω προτιμω να γραψω μερικους γυρους απο το να κατσω να δοκιμασω αν αλλαξω 2 μοιρες camber τι θα γινει/ Ξερω οτι αυτο μπορει να ακουγεται καπως στους γνωστες αλλα εμενα αυτο με εχει προβληματισει αρκετα...Και μπορει η BMW στην Barcelona να μην ειχε πολλες ρυθμισεις, ή η Φερραρι στην Γερμανια καθολου, αλλα λιγο που δοκιμασα την Αλφα155 πραγματικα χαθηκα. Αυτα τα λιγα για αρχη απο εμενα τον nooba!
  22. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    ε αφου η αφροκρεμα θα ειναι αλλου ας το αφησουμε για την αλλη εβδομαδα.. Εχει και Φ1 (που εγω θα δω αυριο με Brundle k Ted Kravitz!!!)
  23. Εδω το...γραφειο μου
  24. GeoF1

    Assetto Corsa

    Βαζω και γω 2560*1440
  25. GeoF1

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Σημερα λογικα θα χει πιο πολυ κοσμο. Χθες εβλεπα ταινια στο σταρ και δεν μπηκα 10 με 11μιση ελευθερα δοκιμαστικα Φ1 και μετα σερβερ!! Like!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.