-
Posts
1.375 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
2
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by GeoF1
-
Έτσι να κινούνται οι αγορές [emoji14]
-
Ενταξει δεν εχω λογια.. Δυσκολευτηκα να ξεκινησω (κατι ειχα πειραξει εκει στις ρυθμισεις της τιμονιερας με τα διαγραμματα ) αλλα τα καταφερα.... Η συγκινηση μεγαλη μιας και οδηγησα το καταραμενο μονοθεσιο που εστειλε Τον Σεννα στον λατρεμενο Του Θεο. Βρειτε την διαφορα περαν οτι ειναι σε αλλη στροφη.... Ναι ναι καλα ειδατε...Στην 2η εχουν πυρωσει τα δισκοφρενα...!!
-
Να ρωτησω. Στο ac αν κατεβαζουμε πιστα την ριχνουμε στο content/tracks. Αυτοκινητο στο content/cars κλπ κλπ Πχ αν κατεβασω απο εδω για το rf2 http://rfactor.net/web/rf2/rf2dl/ πως γινεται να τα <εγκαταστησω>στο παιχνιδι? Ειναι το ιδιο απλο οπως παραπανω?
-
Αληθεια ειναι πως η προσφορα ηταν πολυ καλη και νομιζω ληγει 19/11. Χρονο να βρουμε και θελω mods για Φ1 παλιες χρονιες. Τρελοσκυλι μπορει να σε πρηξω λιγο μεχρι να δω πως παει το πραγμα. Ευχαριστω προκαταβολικα λοιπον
-
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Ποιος θεωρείται ο κορυφαίος ελληνας sim racer στις μερες μας? -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Εμενα μου εκατσε windows update στις 10παρα.. Μετα βαρεσε 2 μπλε οθονες με κατι για memory management και δεν επιχειρησα καν να μπω. Αν θα εμπαινα απλα θα αραζα στα πιτς και θα σας χαζευα. (νομιζω γινεται ε?) Next time wolves!! -
Λεω να το αγορασω! Τωρα που βγηκε στο steam. mad dog και οσοι αλλοι γνωριζουν, εχει καλο f1 content? Και mods με παλιες χρονιες-πιστες??
-
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Επειδη ειδα τωρα οτι βγηκε πχ η Λαγκουνα Σεκα, Opel Calibra dtm κλπ στα κομπος πλεον θα επιτρεπονται και τετοια mod ή οτι δινει το παιχνιδι? -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
[emoji14] -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Εγω προτεινω αφου για καφε δεν παμε, να μπουμε τιμσπικ σημερα αυριο και να τα πουμε εκει. Κριμα ειναι να χαλασει ολο αυτό -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Αν δεν παιξει ο GoMaR δεν θα ακολουθησω ουτε εγω.(χεστηκατε ) -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Να παρουμε κρανος και HANS? -
Εχω το Note 3 και κοιτουσα αυτο http://www.e-shop.gr/kinito-sony-xperia-c5-e5533-dual-sim-white-gr-p-TEL.004743 Τι λετε αξιζει η μεταβαση?
-
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Σε ευχαριστω boy!! Θα το δω απο το σπιτι γιατι απο την δουλεια..δεν... -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Pit stop πως κανουμε? -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Αν πιναμε και καφε οπως λεμε σε αλλο θεμα θα ηταν ακομα καλυτερα..και τετοια κουβεντουλα. -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
GoMaR ποτε θα ερθεις για ιδιαιτερα? Κερναω -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Εγω σαν ο νεοτερος που συμμετεχει, μπορω να πω οτι ειμαι ενθουσιασμενος με το επιπεδο και την οργανωση. Το μονο που με χαλαει ειναι οτι ειμαι αργος Το αναποδο γκριντ θα φερει πχ εμενα και τα αλλα παιδια που ειμαστε πιο πισω,στις πρωτες θεσεις αλλα μετα τι? Απο πανω θα μας περασετε..Βεβαια σε βαθος χρονου αυτο μπορει να βελτιωσει εμας. Εγω αυτο που θα ηθελα να προτεινω ειναι μια μικρη βοηθεια σε θεμα στησιματος...Οκ ξερω οτι αυτο ειναι λιγο αδικο για καποιον που παιδευεται ωρες και ωρες για να βρει το καταλληλο σετ απ. Αλλα παλι προσωπικα μιλωντας, εγω στις απειρες ρυθμισεις που εχει το παιχνιδι χανομαι...Και οταν το βραδυ που εχω τελειωσει τις <οικογενιακες υποχρεωσεις> καθομαι μια ωριτσα να παιξω προτιμω να γραψω μερικους γυρους απο το να κατσω να δοκιμασω αν αλλαξω 2 μοιρες camber τι θα γινει/ Ξερω οτι αυτο μπορει να ακουγεται καπως στους γνωστες αλλα εμενα αυτο με εχει προβληματισει αρκετα...Και μπορει η BMW στην Barcelona να μην ειχε πολλες ρυθμισεις, ή η Φερραρι στην Γερμανια καθολου, αλλα λιγο που δοκιμασα την Αλφα155 πραγματικα χαθηκα. Αυτα τα λιγα για αρχη απο εμενα τον nooba! -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
ε αφου η αφροκρεμα θα ειναι αλλου ας το αφησουμε για την αλλη εβδομαδα.. Εχει και Φ1 (που εγω θα δω αυριο με Brundle k Ted Kravitz!!!) -
Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω
GeoF1 απάντησε στο θέμα του fatalara topic στην ενότητα Λοιπά Περιφερειακά
Εδω το...γραφειο μου -
Βαζω και γω 2560*1440
-
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Σημερα λογικα θα χει πιο πολυ κοσμο. Χθες εβλεπα ταινια στο σταρ και δεν μπηκα 10 με 11μιση ελευθερα δοκιμαστικα Φ1 και μετα σερβερ!! Like!
