Jump to content

Lylankor

Premium Members
  • Posts

    387
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Lylankor

  1. Lylankor

    [Greek Gatherings 1-7-2016] Nissan 370z Nismo @ Mugello

    Μεγειά!! Από immersion μην ανησυχείς καθόλου, είναι σαν να είσαι μέσα κανονικά, για εμένα το μόνο που μπορεί να βελτιωθεί στα επόμενα generation όσον αφορά sim racing-flying είναι η ανάλυση, αλλά και πάλι είναι κάτι που αφού αρχίσεις να τρέχεις θα το προσέξεις μόνο όταν κοιτάς κάτι σε απόσταση 100-200 μέτρων. Αλλά το πόσο πιο φυσικά κρίνεις αποστάσεις και η αίσθηση της ταχύτητας που παίρνεις ειδικά από την περιφεριακή όραση δεν υπάρχει. 2 πραματάκια που ανακάλυψα όσο δοκίμαζα το Vive με LFS: ξεκίνα με μονοθέσια (open wheel) όπου οι ταχύτητες, οι επιταχύνσεις και η όλη εμπειρία είναι αρκετά μακριά από τα αυτοκίνητα που οδηγάμε καθημερινά, γιατί σε αυτά, και ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες που έχουμε συνηθίσει να οδηγάμε το σώμα σου περιμένει τα g που δεν έρχονται και μπορεί να (θα) ζαλιστείς. Γενικά όταν αρχίσεις να ζαλίζεσαι μη προσπαθήσεις πολύ να το αντέξεις, έστω και αν είναι 10 λεπτά τις πρώτες φορές. Μέσα σε 2 βδομάδες ή λίγο παραπάνω θα το συνηθίσεις και αυτό και δε θα σε πειράζει. Απλά μπορεί να το κάνεις χειρότερο και να δημιουργήσεις αντανακλαστικά που να σε κάνουν να ζαλίζεσαι μόλις φοράς το rift αν το παρακάνεις στην αρχή. Το rift έχει ελάχιστα χαμηλότερο πεδίο όρασης αλλά δίνει μεγαλύτερη πυκνώτητα pixel και αυτό το κάνει λίγο καλύτερο για sims. Έχω δοκιμάσει και το Vive στο AC με ένα hack αλλά περιμένω να το υποστιρίξουν κανονικά και μια καλύτερη κάρτα γραφικών . Α, και η ζαλάδα που προκύπτει από χαμηλό framerate είναι η χειρότερη, αν και με την 980 και το asynchronous timewrap του rift λογικά δε θα έχεις πρόβλημα, αν παρατηρήσεις χαμηλά frames σταμάτα αμέσως.
  2. Lylankor

    [Greek Gatherings 1-7-2016] Nissan 370z Nismo @ Mugello

    @liakjim αν πιάσω το theoretical best μου το δέχομαι . @spyder μου το έχει κάνει και εμένα αυτό, αλλά 1-2 φορές μόνο. Δεν έχω πειράξει τίποτα για να το φτιάξω απλά δε το έχει ξανακάνει τελευταία.
  3. Lylankor

    [Greek Gatherings 1-7-2016] Nissan 370z Nismo @ Mugello

    Και το caster είναι ο λόγος που το τιμόνι είναι τόσο βαρύ!!! Μόνο που δε βάζουμε χέρι σε αυτό . @thazio από οτι έχω δεί προσωπικά, για να πας γρήγορα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πρέπει να υπολογίζεις το παραμικρό φρένο που μπορεί να πατάς παραπάνω και τα μέτρα που χάνεις χωρίς να επιταχύνεις γιατι απο επιτάχυνση δεν... και όλη η δουλειά είναι να κρατήσεις ταχύτητα. Πιο αναλυτικά: πέρα από τις 3 hairpins που μπαίνεις με trail braking, σε όλες τις άλλες στοφές η δουλειά γίνεται στο άφημα φρένου και turn-in χωρίς φένο-γκάζι μέχρι το apex και ιδανικά μετά τέρμα. Σε μερικές μάλιστα αντί να αφήσεις τελείως το γκάζι μπαίνει και με μισό γκάζι, αυτές είναι κυρίως στροφές που δε θέλει φρένο πριν. Τα slow in-fast out, fast in-slow out δεν του πολύ αρέσουν λόγω κακής επιτάχυνσης (τουλάχιστον οι γραμμές που μπορείς να παίξεις είναι πολύ πιο περιορισμένες), οπότε ο στόχος είναι να αυξήσεις την ελάχιστη ταχύτητα σε κάθε στροφή που ιδανικά είναι κοντά στο apex. Τέλος, το αυτοκίνητο στρίβει καλύτερα με 4 wheel drift όπως το έχω ακούσει (μικρή γωνία, στρίβεις με το τιμόνι σχεδόν ίσιο), αυτό με τη DFGT δεν το πολύ καταφέρνω (και κάνω αρκετές βόλτες στα χόρτα υπερδιορθώνοντας ), αλλά στο turn in και μέχρι προ apex και λίγο μεγαλύτερες γωνίες δε βλάπτουν αφού μπορείς να σκοτώσεις λίγη παραπάνω ταχύτητα χωρίς να θυσιάσεις πλευρική επιτάχυνση. Τουλαχιστόν αυτά μπορώ να πω από τις εντυπώσεις που μου έχει δώσει ως τώρα.
  4. Lylankor

    [Greek Gatherings 1-7-2016] Nissan 370z Nismo @ Mugello

    Ωραίο αγώνα θα δώσει, κάναμε 2-3 7γυρα με απ' όλα χθες με @liakjim (μάχες, λίγο ξύλο και πολύ πλάκα ). Το μόνο κακό του είναι οτι το νιώθεις αρκετά βαρύ το αυτοκίνητο, αυτό βέβαια βοηθάει και λίγο γιατί όλα γίνονται πιο αργά. Αλλά και ένα combo σαν αυτό θα μετράει πολύ κάποια στιγμή : Έχουν φτιάξει μια Tsukuba για το AC, την έχει δοκιμάσει κανείς? Την αυτοκινητάρα την έχουμε !!
  5. Lylankor

    [Greek Gatherings 1-7-2016] Nissan 370z Nismo @ Mugello

    Πολύ θα ήθελα να τρέξω με αυτό! Δε έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο στο AC ακόμα αλλά αντίστοιχα σε άλλα sim, συνήθως δίνουν και ωραίες μάχες λόγω καλού grip και (σχετικά) χαμηλών ταχυτήτων.
  6. Lylankor

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Πολύ ωραίο το combo όντως, μου άρεσε πάρα πολύ. Οι πατάτες για εμένα αρχίσαν από το qual που σκότωσα 2 γύρους ενώ το grip ήταν πολύ καλό η κακή μέρα από το πρωί φαίνεται όπως λέει και ο λαός. Στη 3η στροφή μόλις άρχισε ο αγώνας είχα τον κώλο του Θοδωρή άβολα κοντά και είπα κάτσε να βγώ λίγο να έχω ορατότητα για τα φρένα, δεν είχα καν σκοπό να κάνω κίνηση τόσο νωρίς. Αρχικά φρενάρω νωρίς, λέω ας αφήσω λίγο... ε, καλά που δε χάλασα και τον αγώνα του Θοδωρή εκεί, ήταν τραγικό. Μετά απλά με έπιασε ένα άγχος να κάνω προσπεράσεις γρήγορα να κερδίσω θέσεις και είχα χάσει και το ρυθμό μου. Χωρίς καλή τελική κίολας ήταν λίγα τα σημεία που το 650 μπρούσε να περάσει ασφαλώς... περισσότερα λάθη δηλαδή . Νομίζω είχα κάνει πολλούς γύρους μόνος μου και με άλλα αυτοκίνητα μπροστά σαν να μπλόκαρε το muscle memory και τα αντανακλαστικά με κάποιο τρόπο, ενώ στον practice αγώνα το προηγούμενο σκ ήταν OK. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους πραγματικά, και εντάξει, Άκης και Θοδωρής το τερμάτισαν το παιχνίδι . @Oxide Burnedbrain σε είδα που γύρισες με το που σε πέρασα και πραγματικά ένιωσα άσχημα εκεί γιατί κατάλαβα οτι μάλλον πήγες τόσο άκρη γιατί με φοβήθηκες .
  7. Lylankor

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Aν θέλω να βάλω ένα skin, για να το βλέπετε οι υπόλοιποι πρέπει να το κατεβάσετε ένας ένας ή γίνεται να το μοιράσει ο server? Άρχισα να φτιάχνω ένα .
  8. Lylankor

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Έχω Win10 εδώ και ένα χρόνο σχεδόν... ιδέα δεν είχα οτι υπάρχει αυτό, χαχαχα! Για editing κλπ χρησιμοποιούσα Sony Vegas Video και After Effects όταν φτιάχναμε με ένα φίλο movies Counter Strike κάποτε... Το Lighworks βλέπω έχει free έκδοση οπότε θα το κάνω μια δοκιμή Ο αγώνας btw τι ώρα είναι...?
  9. Lylankor

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Αν το διαβάζω σωστά έχεις το TC στο 1 που δεν του αρέσει καθόλου (θέλει να τρώει λάστιχο το τέρας), δοκίμασε 3-4. 0.5sec σίγουρα . @akis_z80 είχες και το ίδιο skin με το 1ο GTR προχθές . Tι χρησιμοποιείς για record video? To raptr/playsTV που είναι για AMD μου κάνει κάτι περίεργα. Για 94% grip τα φρένα του McLaren δεν υπάρχουν. Το έχουν αλλάξει καθόλου το τελευταίο χρόνο?
  10. Lylankor

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Είδα για λίγο τον κόσμο του 2:00.χχχ χθες πριν το κλείσω για ύπνο, και αφορμή έψαχνα να δοκιμάσω το PlaysTV. Δε μου δούλεψε τελικά, error 12 μόλις φόρτωνε το replay, ξέρει κανείς τι παίζει? Μια 7970 έχω. Τελικά το έκανα με fraps μιας και δεν θα ξαναστρίψω έτσι μάλλον ποτέ! https://www.youtube.com/watch?v=nrzfC1aaydQ Μετά προφανώς κοιτώντας το δέλτα έχασα τα φρένα...
  11. Lylankor

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    . . .
  12. Lylankor

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Μάλιστα, αυτά σπουδάσαμε πόσα χρόνια αλλά σαν καλός χασάπης και εγώ είχα μαλακώσει την ανάρτηση και το είχα κατεβάσει και λίγο οπότε μόλις το γέμισα και για τον αγώνα και έκατσε ακόμα λίγο πρέπει να έπεφτε πίσω κάτω από 3cm στιγμιαία, ενώ στο 650 από ότι είδα αρχίζει να χάνει σημαντικά ο διαχύτης κάτω από τα 5... Ας είναι καλά τα 2 restart .
  13. Lylankor

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Στέλνω μια το σετ που έτρεχα στον αγώνα με το 650 (έτρεχα με 8 φτερό πίσω γιατί με το που το γέμισα βενζίνα μου έκανε κάτι περίεργα στις γρήγορες στροφές και ήταν η πιο γρήγορη λύση, εδώ έχω 7). Είναι λίγο ότι ναναι το σετ αλλά κάνει το αυτοκίνητο σχετικά εύκολο στην οδήγηση και πάλι γρηγορούτσικο. Δοκιμάστε και κανένας άλλος και να του βάλουμε λίγο balast αν είναι. (έστω και για τα μάτια του κόσμου ). http://speedy.sh/bd5aE/650.ini έδιτ: Ωραίος αγώνας παίξαν και ο Άκης με το Θοδωρή λίγες φάπες κάποια στιγμή και έφτασα και εγώ από πίσω , αλλά τον @Thodoris1884 δεν τον πιάναμε..
  14. Lylankor

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Γμτ, και ήθελα να πέσω εγώ 1ος κάτω από το 2:02! Είχε πάει 4 το πρωί εδώ όταν έτρεχα την 650 . Νομίζω είναι το πιο γρήγορο στη πίστα, πιθανώς και η Huracan να φτάνει εκεί αν και είναι λίγο πιο ασταθής. Είμαι αναποφάσιστος ακόμα, τα meds τα κρατάει καλύτερα ο godzirra σε ιδανικές θερμοκρασίες από οτι έχω δει ως τώρα. @akis_z80 ηθελά να διαλέξω τουτου κάνοντας hotlapping αλλά fail... παίζουν περισσότεροι παράγοντες από οτι περίμενα. Το γαμάτο είναι οτι έχουν καταφέρει τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα να κάνουν πάνω κάτω ίδιους χρόνους. Πιο αργά θα είμαι μέσα λογικά.
  15. Lylankor

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Και με σετ η Ζ4 έχει πάλι τον τρόπο της για trail braking αλλά σίγουρα γίνεται καλύτερη, διάβασα οτι είναι από τις πιο φιλικές στα λάστιχα αλλά το μπροστά αριστερό λιώνει οπότε λογικά ότι και να τρέξουμε θα θέλει med. Μπορεί κιόλας η Ζ4 να έχει πρόβλημα στον αγώνα για αυτό ακριβώς το λόγο? Δηλαδή τα med δεξιά να κρυώνουν πολύ? Στη Huracan είδα οτι αν στην μετάβαση από φρένο/άφημα γκαζιού->αρχή στροφής δεν γίνουν όλα σωστά με λίγο τιμόνι όπως λες, τι αργά πας τι γρήγορα, λίγο να σκάσει μύτη ο πισινός δύσκολα μαζεύεται. Δεν ξέρω αν παίξεις με τους αποσβεστήρες αν βελτιώνεται η κατάσταση γιατί μετά απο αυτό το στάδιο στρίβει σαν διάολος.
  16. Lylankor

    Assetto Corsa

    Είχα πάει να μπώ και εγώ στο τρυπάκι κάπου στις αρχές ακόμα, προ 2010 σίγουρα. Αλλά σε αυτά είχα μείνει, κυρίως γιατί δεν ήμουν ικανοποιημένος με τα physics η τουλάχιστον με το ffb. To iceracing σαν χαρακτηρισμό τώρα το ακούω, εγώ σαν σαπούνι το σκεφτόμουν , πέρασε κάποιος και το έτριβε στο δρόμο πριν κάνουν laser scan τη πίστα μάλλον (κακό αστείο). Ναι, η εμπειρία ήταν αρκετά καλή, αλλά υπερβολικά αρκιβή. Επίσης, η μόνη άλλη εμπειρία που είχα ως εκείνη τη στιγμή από οργανωμένο sim racing ήταν το OLFSL, και να πώ την αλήθεια ο μόνος σημαντικός λόγος που θα έλεγα οτι είναι καλύτερο το iracing είναι οτι μπορούσες να βρεις αγώνες πολύ πιο συχνα. Αλλά τον ίδιο χαβαλέ δεν είχαν. Το AC είναι πολύ δυνατό, θα ήταν ακόμα καλύτερο αν με αφήσουν να βάζω και custom skins, να μοντάρουν κάποια κουλά restrictions και να έχει λίγη περισσότερη δύναμη ο admin που σετάρει τη πίστα κλπ κλπ (δεν ξέρω και πολλά γιατί δεν έχω σετάρει server αλλά φαντάζομαι από αυτά που βλέπω). Αλλά το gameplay είναι η βάση, και πιστεύω αν πετάξει κάποιος λεφτά και οργανωθεί πχ ένα league με έπαθλα κλπ θα είναι μια πολύ καλύτερη εμπειρία από το walled garden του iRacing. Τέλος, ένα e-sport απλά δεν μπορείς να το στήσεις σωστά ζητόντας τόσα λεφτά και το iracing ποτέ δε θα είναι κάτι παραπάνω από αυτό που είναι, το AC όμως μπορεί. Γνώμη μου τουλάχιστον .
  17. Lylankor

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Το Ζ4 μου φαίνεται πιο δύσκολο να το βάλεις στη στροφή, το GTR θέλει λίγο περισσότερη τέχνη στην έξοδο αλλά το πετάς μέσα στη στροφή πιο εύκολα. Πάντως ο γύρος που έκανα με το Ζ4 ήταν κομάτια όλος και έψαξα και το setup, λίγο ακόμα αν παίρνει. Η Huracan είναι πιο περίεργη γενικά... Η Lambo και το GTR πιστεύω πάνε πιο γρήγορα.
  18. Lylankor

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Χίλια συγνώμη, με πέτυχες που πρωτοδοκίμαζα το R8 και ήθελα να πειραματιστώ και με σεταπς ο αθεόφοβος ενώ προσπαθούσαμε να κάνουμε 2-3 αγώνες... Είναι και το συγκεκριμένο που αλλάζει αρκετά η συμπεριφορά στα φρένα όταν το πειραζεις . Τι έχει το Z4 βρε?
  19. Lylankor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Αυτό είναι το καλύτερο νομίζω, ακόμα και αν σπάσει η ισοδυναμία. Δεν υπάρχει και κανένας που να μην μπορεί καμία από τις 2 μέρες οπότε ουσιαστικά όλοι θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν μέρος σε κάποιους από τους αγώνες τουλάχιστον.
  20. Lylankor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Εγώ μπορώ Πέμπτη σίγουρα αλλά Παρασκευή μόνο αν αρχίζει 10:00 το αργότερο... αλλά δεν ψηφίζω μόνο Πέμπτη γιατί από ότι βλέπω οι ψήφοι για τις ώρες είναι κοντά.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.