Jump to content

navaho7

Premium Members
  • Posts

    834
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

Everything posted by navaho7

  1. από το χτύπημα αυτό κινδυνεύει να ανέβει η τιμή της φράουλας. σαφώς και άλλο είναι το πρόβλημα
  2. navaho7

    Official Δίαιτα Thread

    πήγα στη γιατρό μου (παθολόγος διαβητολόγος) να μου γράψει εξετάσεις (θα μου πάρουν που θα μου πάρουν αίμα, να με τσεκάρω συνολικά), και της έλεγα ότι ενώ τρώω πολλή πρωτεΐνη (μπορεί να φάω μισό κιλό στραγγιστό γιαούρτι 0-2-5% λιπαρά δεν έχει σημασία) και να μη χορτάσω, και θέλω ψωμί/παξιμάδι/μακαρόνι μετά για να χορτάσω και μου λέει είναι ένδειξη προδιαβήτη. φακ, με άγχωσε (έχω και οικογενειακό ιστορικό με τον μπαμπά μου)
  3. navaho7

    Official Δίαιτα Thread

    μαζί με την εξέταση για το διαβήτη που πρότεινε ο Σωτήρης, λέω να πάω να κάνω και μια λιπομέτρηση στην affidea, με το σύστημα dexa για να έχω σωστή εικόνα και να μπορέσω να δω και τις αλλαγές μετά από μερικούς μήνες
  4. navaho7

    Official Δίαιτα Thread

    respect Σωτήρη! Εύγε!
  5. navaho7

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v8

    έχω λίγο παραπάνω πινγκ, αλλά εντάξει, καλά πάει
  6. Άντε μετά να επιχειρηματολογήσει κάποιος ότι κάποια άλλη μηχανή είναι καλύτερη για travel photography
  7. navaho7

    Official Δίαιτα Thread

    Αυτό εδώ το πακέτο εξετάσεων λες; Αύριο που θα παω γραφείο θα δω αν έχουμε κάποια συνεργασία με διαγνωστικό κέντρο και αν υπάρχει και κάποιο πακέτο εξετάσεων που μπορώ να κάνω .
  8. navaho7

    Αυτοκίνηση

    Από τα στοιχεία του τελευταίου χρόνου, β αφαιρώντας τις διαδρομές κάτω των 10χλμ
  9. navaho7

    Official Δίαιτα Thread

    έκανα τη βλακεία και ανέβηκα στη ζυγαριά και έγραψε 97,9kg. ATH... Δεν ξανανεβαίνω σε ζυγαριά, τέλος (άντε να δούμε πως θα τα χάσω...)
  10. navaho7

    Αυτοκίνηση

  11. navaho7

    Αυτοκίνηση

    Μπρος πίσω είναι το θέμα και στο Yaris . Αν είναι να πάρουμε μεγαλύτερο και να μη χωράμε πάλι καήκαμε Είμαστε 3, 15 μηνών μέχρι 38 ετών, ύψη 78, 172, 180. Άρα υπάρχει και ανάγκη παιδικού καθίσματος. Καλύτερες διαδρομές πάντα. Εμένα με κουράζει η δορυφορική απεικόνιση στην οδήγηση.
  12. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    https://www.euronews.com/business/2026/04/07/gdp-per-capita-in-purchasing-power-which-were-europes-richest-and-poorest-countries-in-202 Πολεμάνε τον Κούλη της καρδιάς μας οι ΣΥΡΙΖΑίοι (ίσως τώρα να έχει αλλάξει το αφήγημα και να έγιναν ΠΑΣΟΚοι) εντός κι εκτός Ελλάδας. Δε βλέπουν ότι η χώρα πάει βζιιιν (στον γκρεμό);
  13. navaho7

    Αυτοκίνηση

    α. καλοτάξιδο β. για πες περισσότερα για τους χώρους, γιατί είναι στο πλάνο για οικογενειακό γ. Android box γιατί; τι παραπάνω προσφέρει από το μαμά infotainment πωςδιαολοταλενε; δ. Τέλος (το είχα δει στο xc40 και μου άρεσε) εμφανίζει τον χάρτη στην οθόνη του καντράν; Θα επανέλθω με περισσότερες ερωτήσεις
  14. navaho7

    Αυτοκίνηση

    Παρέλαβες και δεν προλαβαίνεις να το μοιραστείς επειδή κάνεις συνέχεια βόλτες;
  15. Στην Ελλάδα θα έβγαιναν οι μονοκύτταροι, ανεκπαίδευτοι, αναξιοπρεπείς οσφυοκάμπτες να σου πουν "ιδιωτική εταιρεία είναι, ελεύθερη αγορά έχουμε, όσο θέλει θα χρεώσει κι αν δε σου αρέσει σταμάτα τη συνδρομή"
  16. navaho7

    Αυτοκίνηση

    κοροϊδεύετε δε στηρίζετε και μετά απορείτε γιατί δεν προχωράει το πρότζεκτ
  17. navaho7

    Official Δίαιτα Thread

    από τότε που γεννήθηκε η μικρή κοιμάμαι συνήθως 1-6 για να προλάβω να κάνω όλες τις δουλειές που χρειάζεται Και φυσικά όταν μένεις ξύπνιος ως τη μία θα φας και έξτρα βλακείες
  18. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    inside trading από την οικογένεια Trump? Πρώτη φορά ξανασυμβαίνει αυτό
  19. navaho7

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v8

    πρωινός πρωινός ο Cyber_Cookie
  20. navaho7

    Αυτοκίνηση

    Ρετρό Alfa Romeo με ηλεκτρική «καρδιά» κάνει τα 0-100 km/h σε 2,9 sec (photos) WWW.CARANDDRIVER.GR Ιεροσυλία ή σημεία των καιρών; Αυτή είναι η GT Electric Zeal 01, μία Alfa Romeo Giulia GT φτιαγμένη για το... Πανέμορφο και πραγματικά αναρωτιέμαι τι μπορεί να πάει στραβά σε ένα ιταλικό αυτοκίνητο που έχει μόνο ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά κυκλώματα
  21. στα ανέκδοτα έπρεπε να μπει αυτό. αστειότητες
  22. navaho7

    The iPhone 17 thread

    ποιοι έχουν προσφορές λόγω Πάσχα; σε Digitec & interdiscount δεν είδα το air ούτε κάτι άλλο ενδιαφέρον
  23. Big Data on the Cheapest MacBook – DuckDB DUCKDB.ORG How does the latest entry-level MacBook perform on database workloads? We benchmarked it using ClickBench and TPC-DS SF300. We found that it could complete both workloads...
  24. 7%ΦΠΑ vs 24%ΦΠΑ 1ο 24ωρο που παίζω μαζί του, πιο γρήγορο στο σετάρισμα από το thinkpad 14 gen5/6 που πήρα από τη δουλειά, με 32gb ram και ultra 5 135u προφανώς δεν είναι high end μηχάνημα, αλλά δεν είναι του πεταματού σε καμία περίπτωση. Αντίθετα είναι μια πολύ έξυπνη και προσεγμένη κίνηση της Apple για να σε κλειδώσει στο οικοσύστημά της (fwiw, με το που άνοιξε και συνδέθηκε στο λογαριασμό, συνδέθηκαν με τη μία ακουστικά διαόλια τριβόλια, περάστηκαν κωδικοί για wifi κλπ, οπότε η εισαγωγή είναι πολύ πιο ευχάριστη απ'ότι σε windows μηχανήματα) Από βδομάδα που θα έχω χρόνο θα κοιτάξω να τρέξω python κώδικα στο thinkpad Και στο macbook
  25. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    χαμός εκεί κάτω. το Ιράν με τη σειρά του χτύπησε Μπαχρέιν, Κατάρ, ΗΑΕ, Ιορδανία, Ιράκ, Σ. Αραβία, Κουβέιτ να δούμε αν θα πρυτανεύσει η λογική ή πάμε για γενικευμένη σύρραξη
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.