Jump to content

sotiris

Premium Members
  • Posts

    12.596
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    7

About sotiris

  • Γενέθλια 13/09/1982

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Lausanne, Suisse
  • Ενδιαφέροντα
    Υπολογισταί, Αυτοκίνητα, Σπίτια, DIY, Πιάνο
  • Επάγγελμα
    Hyperpolarised Nuclear Magnetic Resonance
  • Steam
    sotirisk82

Πρόσφατοι Επισκέπτες

16.791 Εμφανίσεις προφίλ

sotiris's Achievements

  1. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Τα δύο βασικά πράγματα που χρειάζεσαι σε ένα μεγάλο ταξίδι είναι άνετη καμπίνα και αξιόπιστο/καινούριο/συντηρημένο αυτοκίνητο. Το πολύ άνετο δεν έχει ιδιαίτερη αξία αν κινείσαι σε εθνική γιατί κατά πάσα πιθανότητα οι δρόμοι είναι αρκετά καλοί. Έχω κάνει το πάνω/κάτω 5-6 φορές (όχι τόσο πάνω όσο έφτασες, ούτε τόσο μάχιμος να πάω από βαλκάνια). Το πιο χαλαρό ταξίδι που χω κάνει ήταν όταν είχα ανεβάσει το Fiat Stilo 2.4. 100 μίλια πορεία με cruise με ένα μοτέρ που έδινε. Βέβαια 10 λίτρα στα 100 για πλάκα. Ήταν άνετο? Όχι. Γιατί? Γιατί Fiat! Είχε κάνει μια μαλακία στα καθίσματα, και στην ρύθμιση ύψους δεν άλλαζε η θέση της πλάτης του καθίσματος παρά μόνο του "κώλου". Κατά συνέπεια μετά από ταξίδι με το Stilo συνήθως έμενα από μέση για 1 εβδομάδα. Το Punto που είχα ανεβάσει αρκετές φορές είναι αντίστοιχο με το Yaris αλλά 20 χρόνια πίσω. Επειδή είχε καλά καθίσματα δεν σε πέθαινε στο ταξίδι, και το έχω πάει αντίστοιχα παντού (Ουαλία κλπ.). Τελευταίο που έχω κάνει είναι το 2020-2021 που ανεβοκατέβασα το Mito diesel. ΟΚ εκεί είχα ήδη μεγαλώσει και δεν πολυέτρεχα (γι' αυτό διάλεξα και mito diesel), το είχα ανεβάσει με σπασμένα ημιαξόνια (τα αποτελείωσα στην Ιονία πηγαίνοντας για Ηγουμενίτσα με κάτι 160ρες και μετά στις Autobahn κλπ επειδή είχα κραδασμό ανέβαινα με 110 σαν λούλης κουκλεντές). Από καθίσματα όμως πολύ οκ. Τη θεά που είναι το κατ'εξοχήν αυτοκίνητο για τέτοια ταξίδια την έχω να κινούμαι στην Αττική Η θεά είναι σε άλλο επίπεδο κυρίως λόγω ηχομόνωσης, άνετης ανάρτησης και πολύ καλών καθισμάτων. Με αυτό το συνδυασμό ανάρτησης/καθισμάτων δεν είχα ποτέ θέμα με μέση. Τώρα κάποια στιγμή θα το ανεβάσω κι αυτό αλλά δεν καταλαβαίνεις τα χιλιόμετρα καθόλου, μόνο τα θνητά αυτοκίνητα που εμποδίζουν τη θεά να περάσει.
  2. sotiris

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v8

    @astrolabos Ξεχάστε τη σύνταξη στα 62: Οι σημερινοί 55άρηδες θα δουλέψουν περισσότερο από ό,τι φαντάζονταν | Alfavita WWW.ALFAVITA.GR Το ασφαλιστικό «ρολόι» χτυπά: Το 2030 οι συντάξεις θα έρχονται πιο αργά για όλους - Σε αδιέξοδο οι 55άρηδες, τα νέα μέτρα τους κρατούν στη δουλειά περισσότερο από ποτέ Θα λιώσεις. (sorry για το targeted spam).
  3. sotiris

    The Smartwatch thread

    Βρήκα την επιτομή του design (για τα δικά μου γούστα) χαζεύοντας εδώ τα μαγαζιά και ετοιμάζομαι να πετάξω 945 φράγκα για το σχεδόν συνονόματο: TISSOT Στα + 1. Minimal Design 2. Είναι σχεδιασμένο για να φορτίζει μια φορά στους 2-3 μήνες. Φορτίζει από τον ήλιο + τα fitness εργαλεία του δουλεύουν μόνο όταν κάνεις activities. 3. Ο συνδυασμός λουριού + ρολογιού είναι απίστευτος (είναι επετειακή έκδοση αλλά μου αρέσει απίστευτα σαν design). 4. Η εφαρμογή φαίνεται μίνιμαλ άρα εύχρηστη και τα δεδομένα μπορούν να γίνουν integrated σε άλλες πλατφόρμες (τύπου Apple Health). Στα - 1. Κόστος (οκ πληρώνεις μάρκα) 2. Δεν έχει τίποτα από τα advanced features που έχει ακόμη και ένα inspired 3 (π.χ. 24/7 HR, spo2, sleep quality etc.) 3. Αντοχή στο χρόνο, τουλάχιστον το ηλεκτρονικό κομμάτι του (με τα βήματα κλπ.)
  4. Δεν πρόλαβα τελικά να το δοκιμάσω, οπότε πήγα σε πιο κλασσικές λύσεις για να μη βαριέμαι στα ταξίδια μου. κόστος 4 ευρώ οι μπαταρίες από το περίπτερο που πήρα 5:30 το πρωί πριν πάω αεροδρόμιο. Το βάζεις μπροστά, παίζει όπως πριν 33 χρόνια που το αγόρασα. ΟΚ, κολάει λίγο το start, θα το ανοίξω κάποια στιγμή να καθαρίσω την πλακέτα. Συνειδητοποιείς ότι less is more. Ούτε άγχος με το που θα φορτίσει (με τις μπαταρίες του βγάζει περισσότερο από όσο αντέχουν πλέον τα χέρια μου να πατάνε κουμπάκια), ούτε θέμα με το αν βλέπεις την οθόνη (ανάβεις το φωτάκι του αεροπλάνου για διάβασμα και φαίνεται μια χαρά). Είχα αυτό και f1 race, οκ f1 race δεν παίζεται πλέον αλλά το tetris είναι κλασσική αξία και θα παίζεται πάντα. Το Switch Lite το βρήκα μεταχειρισμένο στα 100 που το έψαχνα οπότε θα το πάρω σύντομα κι αυτό για να το αναβαθμίσω με oled οθόνες κλπ.
  5. Τίποτα (σε) ουσιαστικό, μόνο επιθετικούς προσδιορισμούς! γιαννακης: Ντεν έκει κουπόνι τέμου Γιάννης: Δεν έχει κουπόνι Θεέ μου. Καλό βράδυ.
  6. Το πρόβλημα είναι ότι χρησιμοποιείται και από την άλλη μεριά οπότε τρως το AI rejection δευτερόλεπτα μετά το apply
  7. Ο bigfoot είναι εκεί που έγραψε το draft ο τόλκιεν
  8. Όταν είσαι τόσο χάπατο που δεν μπορείς να τρέξεις ούτε hd tune, σου πουλάνε bigfoot για raptor
  9. Αν δεν ήχησε 112 δεν έγινε δουλίτσα!
  10. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Πάντως έκανα λίγο ιονία και το βασικότερο όλων είναι ότι οι άλλοι οδηγοί γενικά την παλεύουν στη νέα εθνική. Αν βάλω το cruise στα 110 υπάρχουν αυτοκίνητα που με προσπερνάνε, σε γενικές γραμμές δεν παρκάρουν στην αριστερή κλπ. Το πρόβλημα υπάρχει στο δίκτυο που εξυπηρετείται από τις παλιές εθνικές. Εκεί λείπει οδηγική παιδεία και δίκτυο. Δηλαδή οι μπαρμπάδες (αλλά και ΝΕΟΙ μπαρμπάδες) αραχτοί μες τη μέση (ο μπάρμπας μπορεί να κάνει 2 χιλιόμετρα με 40 σε 5 λεπτά, εσύ αν θες να κάνεις 200 χιλιόμετρα και πας με 40 θες 5 ώρες αντί για 2.5 αν πήγαινες με 80) και γενικά μια δυσκολία στην οδήγηση. Και φυσικά η χρήση του δικτύου από νταλίκες και έλλειψη σημείων που μπορείς να τις προσπεράσεις. Σε γενικές γραμμές όλη η ελλάδα χρειάζεται ένα δίκτυο σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων και παράλληλα με τα δίκτυα θα έπρεπε να έχουν σχεδιάσει και μια σιδηροδρομική γραμμή. Φυσικά αυτό θα είναι άλλη μίζα
  11. Κάνανε το ιdερνέ τελεόραση
  12. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Στην επιχείρηση μετράει και ο τζίρος. Η amazon ας πάρουμε τον αντίλογο, δεν έμεινε μόνο στο να πουλάει βιβλία. Το σουβλατζίδικο αν είναι σε κομβικό σημείο μπορεί να τα έχει όλα και να έχει καλύτερο τζίρο από το εξειδικευμένο υπερσουβλάκι, είναι περίπλοκο! Το skroutz είναι η πρώτη σκέψη όσων θέλουν να βρουν τιμές, πολλοί έχουν skroutz plus, υπάρχουν skroutz points etc. Κι εγώ ψωνίζω ήδη που δεν μπορώ να βρω από skroutz λόγω ευκολίας!!!
  13. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Το skroutz έχει μεγαλώσει τόσο που να κάνει συνεργασίες με διάφορες εταιρίες, δεν είναι απαραίτητα κακό. Το πρόβλημα είναι ότι το skroutz έχει γίνει bestprice αν θες όντως να σκρουτζάρεις Τώρα μεταχειρισμένα από νοικιάρηκα εγώ δεν θα έπαιρνα εύκολα, διότι ξέρεις ότι έχουν κάνει service εκτός αντιπροσωπείας με ό,τι φτηνότερο σε ανταλλακτικά. Το ίδιο κάνω κι εγώ στα δικά μου αλλά αλλάζω λάδια κάθε 5κ και όχι κάθε 20κ και μπουζί κάθε 20κ και όχι κάθε 200κ Στα άλλα νέα: 9,2 χιλ. αντιδράσεις · 884 κοινοποιήσεις | Que prefieren los clásicos... WWW.FACEBOOK.COM Que prefieren los clásicos o lo moderno? Los leemos en los comentarios. #r4 #renault #sanmartindelosandes #repuestosrenault. Renault 4 (κατρέλ ως 4L) : 620 kg Remake Renault 4 ηλεκτρικό: 1537 kg 1500 είναι το C5 με υδροπνευματική και 2 ξαπλώστρες με ομπρέλα μόνιμα στο πορτ-μπαγκάζ χειμώνα καλοκαίρι.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.