Jump to content



E-Gate, HP και άθλια εξυπηρέτηση


Wizard!

Recommended Posts

Η αντικατάσταση έγινε από επίσημο αντιπρόσωπο της ΗΡ. Δεν είναι πρόβλημα να πάρεις κάτι που είναι DOA, συμβαίνει. Το πρόβλημα είναι ότι είμαι ήδη 1 μήνα χωρίς εκτυπωτή, ότι ΚΑΝΕΙΣ στο site της ΗΡ δεν μπήκε στον κόπο να απαντήσει και ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν τον έλεγξε πριν μου τον δώσει. Αν δηλαδή δεν είχα wifi και το έπαιρνα χαμπάρι μετά από μήνες, θα μου έλεγαν ότι δε φταίνε κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

BTW, για να μη λέμε μόνο τα άσχημα... Πήγα να βάλω το κουτί στην ανακύκλωση και ανακάλυψα στον πάτο, κολλημένα κάτω από τα φελιζόλ, 5 μελάνια... Μπορεί να κράτησαν τα δικά μου, αλλά έβαλαν άλλα. Το πιθανότερο να είναι να αρχικά που είναι μισά, αλλά είναι έστω αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ σαν πωλητής συστημάτων θα σας ενημερώσω για το εξής: Στην περίπτωση που πωλείται πλήρης υπολογιστής σε πελάτη (και θα πω μόνο για αυτή την περίπτωση γιατί αυτό το γνωρίζω 110%) και χαλάσει, εάν πχ αντικατασταθεί ελαττωματικό εξάρτημα μέσα στον υπολογιστή τότε ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ περίπτωση δεν επεκτείνεται η εγγύηση του Η/Υ αλλά παραμένει κανονικά μέχρι την αρχική διάρκειάς της.

Επίσης αναφορικά με το εξάρτημα που μπορεί να έχει αντικατασταθεί ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ έχει επέκταση/ανανέωση εγγύησης γιατί θα έπρεπε να "βγει" από το κουτί κάτι που αυτομάτως θα ακύρωνε την εγγύησή του.

Τώρα για ότι αγοράζεται σαν μεμονωμένο προϊόν πιθανώς να ισχύει νομικά ή ανανέωση εγγύησης σε περίπτωση αντικατάστασης αλλά πάλι είμαι σίγουρος ότι σε ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δεν ισχύει στην πράξη αυτό.

Άμα ίσχυε στην πράξη όλοι θα τα χαλούσανε 2 μήνες πριν την λήξη της εγγύησης και όλοι οι προμηθευτές θα είχανε κλείσει:)

Προς τον φίλο Wizard εύχομαι να βρει άκρη....

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ σαν πωλητής συστημάτων θα σας ενημερώσω για το εξής: Στην περίπτωση που πωλείται πλήρης υπολογιστής σε πελάτη (και θα πω μόνο για αυτή την περίπτωση γιατί αυτό το γνωρίζω 110%) και χαλάσει, εάν πχ αντικατασταθεί ελαττωματικό εξάρτημα μέσα στον υπολογιστή τότε ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ περίπτωση δεν επεκτείνεται η εγγύηση του Η/Υ αλλά παραμένει κανονικά μέχρι την αρχική διάρκειάς της.

Επίσης αναφορικά με το εξάρτημα που μπορεί να έχει αντικατασταθεί ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ έχει επέκταση/ανανέωση εγγύησης γιατί θα έπρεπε να "βγει" από το κουτί κάτι που αυτομάτως θα ακύρωνε την εγγύησή του.

Τώρα για ότι αγοράζεται σαν μεμονωμένο προϊόν πιθανώς να ισχύει νομικά ή ανανέωση εγγύησης σε περίπτωση αντικατάστασης αλλά πάλι είμαι σίγουρος ότι σε ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δεν ισχύει στην πράξη αυτό.

Δικαίωμά σου να εφαρμόζεις ότι πολιτική θέλεις και επίσης δικαίωμά μου να σε κυνηγήσω δικαστικά και να απαιτήσω και αποζημίωση για ηθικές βλάβες, ή διαφυγόντα κέρδη αν δεν τηρήσεις το νόμο. Δε με ενδιαφέρει τι είναι λογικό και τι όχι, με ενδιαφέρει τι λέει ο νόμος. Τα "σε καμία απολύτως περίπτωση", τράβα να τα πεις στο νομοθέτη ή στο δικαστή. Ο νόμος είναι σαφέστατος.

Άμα ίσχυε στην πράξη όλοι θα τα χαλούσανε 2 μήνες πριν την λήξη της εγγύησης και όλοι οι προμηθευτές θα είχανε κλείσει

Ας κάνουν άλλη δουλειά, υπάρχουν ελλείψεις σε πολλούς χώρους. Όσο για τις εσκεμμένες βλάβες και για αυτό υπάρχει πρόβλεψη από το νόμο, το απλούστερο που μπορείς να κάνεις όμως είναι μαύρη λίστα για αυτούς τους πελάτες.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ σαν πωλητής συστημάτων θα σας ενημερώσω για το εξής: Στην περίπτωση που πωλείται πλήρης υπολογιστής σε πελάτη (και θα πω μόνο για αυτή την περίπτωση γιατί αυτό το γνωρίζω 110%) και χαλάσει, εάν πχ αντικατασταθεί ελαττωματικό εξάρτημα μέσα στον υπολογιστή τότε ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ περίπτωση δεν επεκτείνεται η εγγύηση του Η/Υ αλλά παραμένει κανονικά μέχρι την αρχική διάρκειάς της.

Επίσης αναφορικά με το εξάρτημα που μπορεί να έχει αντικατασταθεί ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ έχει επέκταση/ανανέωση εγγύησης γιατί θα έπρεπε να "βγει" από το κουτί κάτι που αυτομάτως θα ακύρωνε την εγγύησή του.

Τώρα για ότι αγοράζεται σαν μεμονωμένο προϊόν πιθανώς να ισχύει νομικά ή ανανέωση εγγύησης σε περίπτωση αντικατάστασης αλλά πάλι είμαι σίγουρος ότι σε ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δεν ισχύει στην πράξη αυτό.

Άμα ίσχυε στην πράξη όλοι θα τα χαλούσανε 2 μήνες πριν την λήξη της εγγύησης και όλοι οι προμηθευτές θα είχανε κλείσει:)

Προς τον φίλο Wizard εύχομαι να βρει άκρη....

Στο οτι δεν ανανεωνεται η εγγυηση του πισιου για αλλαγη ενος εξαρτηματος εχεις δικιο.Στα υπολοιπα οχι.Το λεει σαφεστατα ο νομος,κακος στραβος αναποδος,ετσι ειναι ομως.Θες να πας κοντρα?Go ahead,δεν ξερω τι μπουζινες μοντελ εχεις,θα εξοικονομησεις τα 300-400-500 του εξαρτηματος και θα ρισκαρεις προστιμο απο 500 εως 50.000 ευρω .Και λεμε τωρα χωρις δικαστηριο,με απλη αναφορα στην Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη.

"Αρθρο 13α

Κυρώσεις

1. Οι καταγγελίες των καταναλωτών εναντίον προμηθευτή, κατά την έννοια των

επί μέρους διατάξεων του παρόντος νόμου, υποβάλλονται στη Γενική Γραμματεία

Καταναλωτή, από την οποία διαβιβάζονται στον προμηθευτή, με πρόσκληση για

απάντηση, με κάθε πρόσφορο τρόπο, συμπεριλαμβανομένης και της επίδοσης δια

του ταχυδρομείου. Ο προμηθευτής υποχρεούται να απαντά, εγγράφως, επί των

καταγγελιών εντός της προθεσμίας που τάσσεται από τη Γενική Γραμματεία

Καταναλωτή, η οποία αρχίζει από την κοινοποίηση της σχετικής πρόσκλησης.

2. Με την επιφύλαξη των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα, του Αγορανομικού

Κώδικα και διατάξεων άλλων ειδικών νομοθετημάτων, σε βάρος των προμηθευτών

που παραβαίνουν τις διατάξεις του παρόντος νόμου επιβάλλεται, με απόφαση του

Υπουργού Ανάπτυξης, πρόστιμο από χίλια πεντακόσια (1.500) έως ένα

εκατομμύριο

(1.000.000) ευρώ. Σε περίπτωση που εκδοθούν σε βάρος του ίδιου προμηθευτή

περισσότερες από τρεις (3) αποφάσεις επιβολής προστίμου, το ανώτατο όριο

προστίμου διπλασιάζεται και ο Υπουργός Ανάπτυξης μπορεί να διατάξει την

προσωρινή διακοπή της λειτουργίας της επιχείρησης ή τμήματος της για χρονικό

διάστημα από τρεις (3) μήνες έως ένα (1) έτος.

3. Σε βάρος του προμηθευτή που δεν απαντά σε καταγγελίες καταναλωτών

σύμφωνα

με την παράγραφο 1, ο Υπουργός Ανάπτυξης μπορεί να προβεί σε: α) σύσταση για

συμμόρφωση, εντός οριζόμενης προθεσμίας, με προειδοποίηση επιβολής

προστίμου,

β) επιβολή προστίμου από πεντακόσια (500) ευρώ έως πέντε χιλιάδες (5.000)

ευρώ, γ) επιβολή προστίμου από πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ έως πενήντα

χιλιάδες (50.000) ευρώ, σε περίπτωση υποτροπής. Τα ποσά των προστίμων της

παρούσας παραγράφου περιέρχονται στον Κρατικό Προϋπολογισμό.

4. Τα ποσά των προστίμων που επιβάλλονται κατά τις παραγράφους 2 και 3

εισπράττονται σύμφωνα με τις διατάξεις του Κ.Ε.Δ.Ε. (ν.δ. 356/1974, ΦΕΚ 90

Α`) και μπορεί να αναπροσαρμόζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας

και Οικονομικών και Ανάπτυξης.

5. Ο Υπουργός Ανάπτυξης, σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος,

μπορεί, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση και τη βαρύτητα της παράβασης, καθώς και

τις συνέπειες της στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό, να δημοσιοποιεί, δια του

τύπου ή με άλλο πρόσφορο τρόπο, τις Κυρώσεις που επιβάλλονται κατά τις

προηγούμενες παραγράφους 2 και 3, καθώς και τα περιοριστικά μέτρα που

λαμβάνονται κατά τις κείμενες διατάξεις από αρμόδιες διοικητικές αρχές ή

τους

προμηθευτές σχετικά με τη διάθεση καταναλωτικών προϊόντων στην εσωτερική

αγορά.

6. Αν οι παραβάσεις των διατάξεων του παρόντος διαπράττονται από: α)

πιστωτικά ιδρύματα ή επιχειρήσεις και οργανισμούς του χρηματοπιστωτικού

τομέα

της οικονομίας, που εποπτεύονται από την Τράπεζα της Ελλάδος ή β) εταιρίες

παροχής επενδυτικών υπηρεσιών, που εποπτεύονται από την Επιτροπή

Κεφαλαιαγοράς ή γ) ασφαλιστικές επιχειρήσεις, που εποπτεύονται από την

Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΕΠ.Ε.Ι.Α.), οι Κυρώσεις που

προβλέπονται στον παρόντα νόμο επιβάλλονται μετά από γνώμη της Τράπεζας της

Ελλάδος ή της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ή της ΕΠ.Ε.Ι.Α., κατά περίπτωση. Η

γνώμη αυτή παρέχεται μετά από σχετική αίτηση του Γενικού Γραμματέα

Καταναλωτή

εντός προθεσμίας δύο (2) μηνών από την υποβολή της αίτησης. Αν παρέλθει

άπρακτη η προθεσμία του προηγούμενου εδαφίου, οι διοικητικές Κυρώσεις

επιβάλλονται χωρίς την ανωτέρω γνώμη. Με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης

ρυθμίζονται τα θέματα εφαρμογής της παρούσας παραγράφου και κάθε σχετική

λεπτομέρεια."

*** Το άρθρο 13α προστέθηκε με το άρθρο 17 Ν.3587/2007,ΦΕΚ Α 152/10.7.2007.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1298]WizarD[/MENTION]

Όπως είπα και εξαρχής μίλησα μόνο για την περίπτωση που γνωρίζω και επιβεβαίωσε και ο Tsakonas στο αμέσως επόμενο post. Εάν διαβάσεις πχ τους όρους της εγγύησης σε ένα πλήρες σύστημα από το πλαίσιο θα το δεις να το γράφει και εκεί ότι εάν χαλάσει ένα εξάρτημα ΔΕΝ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ σε καμία περίπτωση η εγγύηση του μηχανήματος, απλούστατα γιατί το PC θεωρείται ως σύνολο εξαρτημάτων και όχι ως μεμονωμένο προϊόν.

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]

To πρόστιμο αναφέρεται στην περίπτωση που δεν απαντήσει η εν λόγω επιχείρηση στην καταγγελία. Από εκεί και μετά θα πρέπει να υπάρχει μια διαδικασία για να αποφασισθεί ποιος έχει δίκιο και τι πιθανές κυρώσεις θα υπάρξουν.

Και δεν διαφωνώ ότι ο νόμος υπάρχει απλά είπα ότι στην πράξη (και μιλάμε για τα μεγαλύτερα καταστήματα) άμα σου χαλάσει πχ μια τηλεόραση με 5 χρόνια εγγύηση στα 4 χρόνια και 11 μήνες στην αντικαταστήσουνε λόγω βλάβης δεν υπάρχει περίπτωση να σου δώσουνε άλλα 5.

Επίσης έχω την εντύπωση ότι η ανανέωση της εγγύησης ισχύει νομικά μόνο σε περίπτωση ολικής αντικατάστασης του προϊόντος και όχι σε περίπτωση επισκευής. Για αυτό και κάποιες γραπτές εγγύησεις αναφέρουνε ρητά ότι το προϊόν δεν αντικαθίσταται σε καμία περίπτωση (πχ Apple) παρά μόνο επισκευάζεται.

Οποιες παρατηρήσεις/διορθώσεις στα παραπάνω δεκτές.....

Link to comment
Share on other sites

Και δεν διαφωνώ ότι ο νόμος υπάρχει απλά είπα ότι στην πράξη (και μιλάμε για τα μεγαλύτερα καταστήματα) άμα σου χαλάσει πχ μια τηλεόραση με 5 χρόνια εγγύηση στα 4 χρόνια και 11 μήνες στην αντικαταστήσουνε λόγω βλάβης δεν υπάρχει περίπτωση να σου δώσουνε άλλα 5.

Δεν καταλαβες τι ακριβως λεω.Φυσικα και η επιχειρηση σαν επιχειρηση θα κανει οτι γουσταρει για να αυξησει το κερδος της και αν δεν ξερει ο καταναλωτης να το χειριστει θα χασει.Εαν ομως ξερει ο καταναλωτης,το κοστος για την επιχειρηση ειναι πολυ μεγαλο...Η παραγραφος 4 που λεει "ΚΕΔΕ" για τα προστιμα σημαινει "Εφαρμογη Κώδικα Εισπραξης Δημοσιων Εσοδων" ...Με απλα ελληνικα,ο αυτο σημαινει ,αν η επιχειρηση δεν πλερωσει το προστιμο παιζει κατασχεση/πλειστηριασμος κλπ.Υπαρχουν φοβεροι μηχανισμοι καταστολης και ζουμε σε εποχη που το κρατος ψαχνει για λεφτα και προσπαθει να επιβαλλει οσα περισσοτερα προστιμα μπορει .Αρκει καποιος να ξερει να ενεργοποιησει τις καταλληλες νομιμες διαδικασιες...

(Οπως οι επιχειρησεις εκμεταλλευονται την βραδυτητα της ελληνικης δικαιοσυνης ,ετσι και εμεις πρεπει να εκμεταλλευτουμε την απληστια του ελληνικου κρατους)

Και οσο για το τι γινεται στην πραξη κλπ ,ελαχιστα με ενδιαφερει,ξερω καλυτερα απο τον καθε επιχειρηματια να υπερασπισω τα δικα μου συμφεροντα.Ειχα κλεισει με μπιατς ταξιδι για Τσεχια τα χριστουγεννα και εδωσα προκαταβολη ~500 ευρωνια και υπεγραψα χαρτι που ελεγε "σε περιπτωση ακυρωσης η προκαταβολη δεν επιστρεφεται".Η μπιατς μου την εσπασε και σκεφτηκα πως δεν θα την ανεχτω χριστουγεννιατικα.Ζητησα απτο γραφειο να επιστρεψει την προκαταβολη την Δευτερα και αρνηθηκαν λεγοντας πως υπεγραψα οτι δεν επιστρεφεται κλπ κλπ και δεν μπορω να τους κανω τιποτα.Την Τεταρτη ειχα ολο το ποσο πισω.Problem office?

Link to comment
Share on other sites

...Για αυτό και κάποιες γραπτές εγγύησεις αναφέρουνε ρητά ότι...

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ αναφέρουν οι εγγυήσεις, ακόμα κι αν έχεις υπογράψει, αν είναι παράνομο/καταχρηστικό, αυτομάτως παύει να ισχύει. Κάπου το αναφέρει ο ίδιος νόμος, αλλά βαριέμαι να το ψάχνω...

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 40' στο τηλέφωνο με τον τεχνικό της ΗΡ, αποφάσισαν ότι το μηχάνημα που παρέλαβα είναι όντως ελαττωματικό και μου είπαν να το πάω στο service. Φυσικά αρνήθηκα να πληρώσω εγώ το λάθος τους και περιμένω από την εξυπηρέτηση πελατών να με πάρει να τους πω τις απαιτήσεις μου.

Ρώτησα φυσικά τον τεχνικό, ποιός ο λόγος της συνομιλίας, αφού το ίδιο το μηχάνημα τυπώνει report που λέει "Wireless adapter is not functioning". Δηλαδή δεν είναι αξιόπιστη η αναφορά; Απάντηση δεν πήρα...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Την Παρασκευή 30/12 πήρα τηλέφωνο στην ΗΡ για να δω τι γίνεται με τον εκτυπωτή. Η κοπέλα από το customer support μου είπε πως θα έχουμε νεώτερα μετά από 8 εργάσιμες ημέρες, δηλαδή την Τρίτη 3/1. Η επαφή τελικά έγινε στις 10 ημέρες, την Πέμπτη 5/1.

Το αστείο όμως ήταν ότι το τηλεφώνημα έγινε από τη Login για να μου πουν ότι το μηχάνημα που έστειΛΑ στο service είχε πρόβλημα (!!!) και θα πρέπει να αντικατασταθεί... Αφού φυσικά άκουσε τα σχολιανά του μου είπε ότι θα υπάρχει άλλο μηχάνημα προς αντικατάσταση σε 5 εργάσιμες (!!!) και να πάω να το παραλάβω. Του εξήγησα πως αυτό ΔΕ θα γίνει και θα πρέπει να μου το στείλουν εκείνοι, όπου φυσικά η απάντηση που πήρα ήταν "Αυτό δε γίνεται, μιλήστε με την ΗΡ αν θέλετε".

Ειλικρινά, μόλις τελειώσει η ιστορία θα στείλω email στον πλανήτη όλο για την κάκιστη εξυπηρέτηση της εν λόγω εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι 5 εργάσιμες πέρασαν και με το παραπάνω και δεν είχα καμία ενημέρωση ούτε από τη Login, ούτε από την ΗΡ. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο την ΗΡ να δω σε τι φάση βρίσκεται το μηχάνημα. Αφού εξήγησα για άλλη μια φορά στην κοπέλα τι συμβαίνει, ενώ θα μπορούσε να δει το ιστορικό στην καρτέλα μου, μου είπε θα το κοιτάξει και θα με πάρει πάλι σε λίγο.

Αντί αυτού με πήρε μια κοπέλα από τη Login να μου πει ότι το μηχάνημα είναι έτοιμο (από πότε και γιατί δε με ειδοποιήσατε;;; ) και να ΠΑΩ να το παραλάβω! Της είπα όσο ευγενικά μπορούσα, αν και φανερά νευριασμένος, ότι δε θα ΠΑΩ να πάρω το μηχάνημα, να βρουν τρόπο να μου το στείλουν κι αν δε γνωρίζει γιατί, ας δει το ιστορικό. Εκείνη μου απάντησε, επίσης φανερά νευριασμένη, "μάλιστα κ.Γ... γειά σας!" και το έκλεισε.

Link to comment
Share on other sites

Με τα πολλά, σήμερα έστειλαν το μηχάνημα σπίτι... Και ΦΥΣΙΚΑ το έστειλα πίσω. Γιατί; Γιατί μου ζήτησαν να πληρώσω 31€ για να το παραλάβω!!!!!!!!!!!!!!

Εντάξει, δεν παίζονται έτσι... Η μ@κία έχει βαρέσει κόκκινο!

Link to comment
Share on other sites

Greek's know how to eff you in the ass...

Τραγικοί οι "άνθρωποι".

Δεν ξεκινάς μια μαζική δυσφήμιση οπουδήποτε μπορείς ?

Μπα... όχι... ήδη έχω ένα δικαστήριο για δυσφήμιση... Η καλύτερη δυσφήμιση είναι σε όσους σε εμπιστεύονται για τις αγορές τους και ξέρεις ότι λόγω των γνώσεών μας είναι πολλοί, να τους αποκλείσεις την επιλογή μηχανημάτων από αυτή την εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Εχθές έφτασε το μηχάνημα σπίτι. Δεν το έχω ανοίξει ακόμα, θα γίνει το ΣΚ. Ελπίζω να δουλεύει γιατί μετά θα σοβαρέψουν τα πράγματα. Παράλληλα ετοιμάζω χεστήριο στην ΗΡ, που θα πάει στο κεντρικό ΔΣ, αφού βρήκα τα emails τους.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.