Jump to content



E-Gate, HP και άθλια εξυπηρέτηση


Wizard!

Recommended Posts

Στις 15/1/2011 αγόρασα από το κατάστημα e-Gate ένα πολυμηχάνημα ΗΡ, το C309g. Το χρησιμοποιούσαμε ελάχιστα μέχρι περίπου πριν ένα μήνα, όπου ήθελα να τυπώσω κάτι φωτογραφίες. Μετά από 3 ώρες παίδεμα, όπου έπαιρνα συνέχεια error πως έχει κολλήσει χαρτί (που δεν είχε...) και αφού έκανα ότι έλεγε στο support site της HP, αποφάσισα να τον πάω στο κατάστημα για επισκευή/αντικατάσταση.

Αρχικά δεν είχα καμία επικοινωνία από το κατάστημα. Ενώ μου έλεγαν συνεχώς θα σας πάρουμε εμείς σε μία ώρα, σε μία μέρα, μόλις του δούμε, δε γινόταν ποτέ κι έπρεπε να παίρνω εγώ για να ρωτάω σε ποιά φάση ήταν ο εκτυπωτής. Αφού λοιπόν πέρασαν αρκετές ημέρες χωρίς ενημέρωση, πήρα πάλι εγώ για να μου πούνε ότι δε μπορούσαν να τον επισκευάσουν και πήγε στην ΗΡ, από όπου θα παραλάβω το αργότερο σε 10 ημέρες.

Σήμερα, είμαστε στην 10+ εργάσιμη ημέρα και πήρα πάλι να δω τι γίνεται. Αφού το έψαξε ο άνθρωπος και με πήρε εκείνος τηλέφωνο, για πρώτη φορά, μου είπε ότι δε γινόταν να επισκευαστεί και πως θα μου δώσει η ΗΡ άλλον εκτυπωτή, ΗΔΗ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ από προηγούμενο ιδιοκτήτη!!!!

Προσωπικά θα κάνω μεγάλη φασαρία, γιατί δεν πρόκειται να δεχτώ πίσω μηχάνημα που δεν ξέρω τι χρήση έχει φάει και σε τι κατάσταση βρίσκεται, τη στιγμή που το δικό μου ήταν σαν καινούριο. Σημειωτέον δε ότι είναι μηχάνημα που έχει καταργηθεί την περίοδο περίπου που το αγόρασα, άρα ότι μου δώσουν θα είναι στην καλύτερη περίπτωση ίδιας "ηλικίας" με το δικό μου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Ανακατασκευασμένο θα είναι wizard, αλλά σε κατάσταση εργοστασίου, πλήρως λειτουργικό (χωρίς γρατσουνιές κτλ) και με νέα εγγύηση 1 έτους.

Δεν νομίζω πάντως, στους όρους της εγγύησης, να υποχρεώνεται η HP σε καινούριο, του κουτιού, μηχάνημα. Κυνήγησέ το πάντως και πες μας...

Link to comment
Share on other sites

Ανακατασκευασμένο θα είναι wizard, αλλά σε κατάσταση εργοστασίου, πλήρως λειτουργικό (χωρίς γρατσουνιές κτλ) και με νέα εγγύηση 1 έτους.

Ανακατασκευασμένο, δε με πειράζει, αν είναι σαν καινούριο, όπως ήταν το δικό μου όταν τους το παρέδωσα. Μεταχειρισμένο κι επισκευασμένο δε δέχομαι.

Δεν νομίζω πάντως, στους όρους της εγγύησης, να υποχρεώνεται η HP σε καινούριο, του κουτιού, μηχάνημα. Κυνήγησέ το πάντως και πες μας...

O νόμος αναφέρει συγκεκριμένα πράγματα, δε με ενδιαφέρει τι λένε οι όροι εγγύησης της ΗΡ. Ο νόμος διευκρινίζει ότι η αντικατάσταση πρέπει να γίνει με ίσης ή μεγαλύτερης αξίας προϊόν. Όταν ο δικός μου εκτυπωτής έχει τυπώσει 200 σελίδες, είναι σε άριστη κατάσταση, με τις ζελατίνες του, έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο αυθεντικά μελάνια και τροφοδοτείται από φιλτραρισμένο και σταθερό ρεύμα, τότε δεν είναι ίσης ή μικρότερης αξίας με έναν που έχει τυπώσει 10.000 σελίδες, λειτουργούσε μέσα στη σκόνη, κοπανήθηκε στη μεταφορά κι έχει επισκευαστεί ίσως και παραπάνω από μία φορά.

Να δώσω ένα παράδειγμα για να το καταλάβουν μερικοί:

Έχω ένα αυτοκίνητο. Μετά από 10.000χλμ, διαπιστώνω ένα ελάττωμα. Το πάω στην αντιπροσωπεία και μου λέει ότι δεν επισκευάζεται για τον α ή β λόγο και πως θα μου δώσουν ένα άλλο, από προηγούμενο ιδιοκτήτη που έχει επισκευαστεί.

Θα το δεχόταν κανείς;;;

Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σε άλλα πράγματα, να μην ισχύει το ίδιο. Τι αλλάζει;

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε να δεις πρώτα τι θα σου έρθει...

Μετά υπάρχουν 2 λύσεις,

1. Επικοινωνείς με την HP Ευρώπης και τους κάνεις το παράπονό σου, κατά πάσα πιθανότητα θα σου δώσουν άμεσα λύση

2. Παίρνεις τηλ την ΗΡ Ελλάδας, ζητάς τον υπεύθυνο του ISO της εταιρίας και κάνεις το παράπονό σου, αν δεν σου δωθεί λύση ζητάς τον φορέα που τους πιστοποιεί για ISO (μόλις το κάνεις αυτό μάλλον θα βρεθεί αυτόματα λύση) και στην συνέχεια επικοινωνείς με τον φορέα και κάνεις καταγγελία εκεί. (Λογικά πρέπει να τους πιστοποιεί η TUV της Ελλάδας)

Αλλά περίμενε πρώτα να δεις τι θα σου στείλουν...

Εδιτ: Να επιμείνεις να μιλήσεις με τον υπεύθυνο του ISO και όχι κάποιον άλλο, γιατί μόνο αυτός ξέρει τι θα πει καταγγελία στον φορέα πιστοποίησης τους...

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε να δεις πρώτα τι θα σου έρθει...

Αυτό που (μου) ήρθε, είναι ένα χαρτόκουτο με φελιζόλ κι έναν "καινούριο" εκτυπωτή.

Ο άνθρωπος μου είπε ότι φαίνεται καινούριος (ανακατασκευασμένος; μεταχείρω; δεν ξέρω, δεν το είδα...)

ΔΕ μου δίνει όμως εκ νέου εγγύηση, αλλά ισχύει η παλιά από την απόδειξη αγοράς, παρόλο που το S/N είναι διαφορετικό!!!

Και ποιός μου εγγυάται εμένα ότι θα με καλύψουν αύριο με αυτό το S/N που δεν αναφέρεται πουθενά;

Κι απορία...: αν η εγγύηση έληγε 1/12/2011, θα παραλάμβανα μηχάνημα "αγνώστου ταυτότητος" σήμερα με υπόλοιπο εγγύησης 2 ημερών και να χαλάσει από την άλλη εβδομάδα, όπου θα το βάλω στον (_|_) μου;;;

Link to comment
Share on other sites

καπου θυμαμαι ειχε παρει το ματι μου μια διαταξη οτι υποχρεουται ο κατασκευαστης αν καταργηθει ενα προιον να διατηρει για ενα χ χρονικο διαστημα,οριζε μια συγκεκριμενη περιοδο, ανταλλακτικα κλπ...δεν θυμαμαι τωρα αν ηταν οδηγια η νομος...

ναι,καλα θυμαμαι .νομος 2251/1994 αρθρο 5 παρ. 6

7 6. Ο προμηθευτής καινουργών διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να

εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για

τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή

διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους

καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν

προιόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό

τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

end of Tsakonas demo version

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις κρατήσεις τις αποδείξεις της αγοράς και της αλλαγής..?

Αν τα έχεις αυτά δεν μπορεί να σου πει κανείς τίποτα...

Δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα ανησυχίας στο να σου την ¨φέρουν", γιατί λόγο μεγέθους της εταιρίας και του ότι δεν είναι ο κυρ Μήτσος που ερμηνεύει όπως θέλει τους νόμους, θα είναι συνεπείς... Η αλήθεια είναι ότι στους έλληνες αντιπροσώπους πάντα πρέπει να τους θυμίζεις τα αυτονόητα και να τους απειλείς με κάποιους είδους καταγγελίες...

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις κρατήσεις τις αποδείξεις της αγοράς και της αλλαγής..?

Αν τα έχεις αυτά δεν μπορεί να σου πει κανείς τίποτα...

Φυσικά και τα έχω. Αλλά σε αυτά αναφέρεται άλλο S/N από αυτό που θα παραλάβω και ο κ.Σ στο τηλέφωνο μου είπε ότι δε θα λάβω εκ νέου αποδείξεις "γιατί αυτή είναι η πολιτική της ΗΡ".

Όταν φυσικά το ζήτησα εγγράφως, η απάντηση ήταν "κάτσε να πάρω την ΗΡ να το επιβεβαιώσω..."

Δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα ανησυχίας στο να σου την ¨φέρουν", γιατί λόγο μεγέθους της εταιρίας και του ότι δεν είναι ο κυρ Μήτσος που ερμηνεύει όπως θέλει τους νόμους, θα είναι συνεπείς... Η αλήθεια είναι ότι στους έλληνες αντιπροσώπους πάντα πρέπει να τους θυμίζεις τα αυτονόητα και να τους απειλείς με κάποιους είδους καταγγελίες...

Μπα... Μου την έχουν ξαναφέρει, όχι προσωπικά, αλλά στην εταιρία. Θα πήγαιναν δικαστικά, πάλι με την ΗΡ, πάλι για εκτυπωτή, αλλά τα θεώρησαν πεταμένα λεφτά για έναν εκτυπωτή των 400€. Απλά έκοψαν την ΗΡ και αντικατέστησαν σιγά σιγά όλους τους εκτυπωτές με άλλης εταιρίας, όπως φυσικά και τα αναλώσιμά τους.

καπου θυμαμαι ειχε παρει το ματι μου μια διαταξη οτι υποχρεουται ο κατασκευαστης αν καταργηθει ενα προιον να διατηρει για ενα χ χρονικο διαστημα,οριζε μια συγκεκριμενη περιοδο, ανταλλακτικα κλπ...δεν θυμαμαι τωρα αν ηταν οδηγια η νομος...

ναι,καλα θυμαμαι .νομος 2251/1994 αρθρο 5 παρ. 6

Καλά θυμάσαι, αν και λίγο παραπάνω έχει αυτό ακριβώς που λέω:

Νόμος 2251/1994 άρθρο 5 παρ. 5

Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της

εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή

της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση

αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο

προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση

χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο

ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος

χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής

δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο

διαρκεί η επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που (μου) ήρθε, είναι ένα χαρτόκουτο με φελιζόλ κι έναν "καινούριο" εκτυπωτή.

Ο άνθρωπος μου είπε ότι φαίνεται καινούριος (ανακατασκευασμένος; μεταχείρω; δεν ξέρω, δεν το είδα...)

ΔΕ μου δίνει όμως εκ νέου εγγύηση, αλλά ισχύει η παλιά από την απόδειξη αγοράς, παρόλο που το S/N είναι διαφορετικό!!!

Και ποιός μου εγγυάται εμένα ότι θα με καλύψουν αύριο με αυτό το S/N που δεν αναφέρεται πουθενά;

Κι απορία...: αν η εγγύηση έληγε 1/12/2011, θα παραλάμβανα μηχάνημα "αγνώστου ταυτότητος" σήμερα με υπόλοιπο εγγύησης 2 ημερών και να χαλάσει από την άλλη εβδομάδα, όπου θα το βάλω στον (_|_) μου;;;

Ο νόμος λέει για αντικατάσταση με ίδιο ή ανώτερο μηχάνημα όχι όμως απαραίτητα και καινούργιο.

Για αυτό το λόγο όταν π.χ. στέλνουμε σκληρούς για rma κατευθείαν στις εταιρείες παραλαμβάνουμε πολλές φορές άλλους με αυτοκόλλητο repaired ή recertified.

Το ίδιο ισχύει και για όλα τα υπόλοιπα. Το εργοατάσιο οφείλει να σου στέλνει μηχάνημα που να είνα 100% λειτουργικό, το πόσα χιλιόμετρα είχε κάνει πριν ή πόσο το πρόσεχε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν μπορεί να ελεχθεί ούτε και να απαιτηθεί από σένα.

Εσύ έχεις το δικαίωμα να πάρεις μηχάνημα που παίζει σωστά και καλά...

Στα χαρτιά που θα λάβεις αναφέρεται η αντικατάσταση που έγινε.

Με αυτά τα χαρτιά και την αρχική απόδειξη αγοράς θα διεκδικήσεις εκ νέου επισκευή αν σου χαλάσει και ο δεύτερος εκτυπωτής πριν την λήξη της εγγύησης του πρώτου.

Δεν γίνεται να σου κόψουν νέα απόδειξη αγοράς ούτε και υπάρχει άλλο επίσημο έγγραφο αντικατάστασης

Επίσης όπως και στους σκληρούς δίσκους, αν σου αντικαταστήσουν έναν χαλασμένο η εγγύηση που έχει το «νέο» κομμάτι είναι μέχρι εκεί που λήγει αυτή του χαλασμένου, δεν επεκτείνεται δηλαδή ούτε και ανανεώνεται εκ νέου για άλλα τόσα χρόνια.

Αν στο παράδειγμα σου δηλαδή η εγγύηση του αρχικού αντικειμένου λήξει την 1/12 τότε το νέο ή επισκευασμένο που θα πάρεις δεν θα είναι σε εγγύηση μετά την 1η του 12ου μήνα.

Λογικό είναι αυτό αφού αν δεν σου χάλαγε ο αρχικός εκτυπωτής σου τότε μετά την 1η δεν θα είχε εγγύηση ούτως ή άλλως.

Έτσι είναι το σύστημα, δεν μπορείς να απαιτήσεις να έχεις εγγύηση για άλλα τόσα χρόνια επειδή σου άλλαξαν τον εκτυπωτή με άλλον λίγο πριν λήξει η εγγύηση του πρώτου...

Αν τώρα σου δώσουν πίσω τον αρχικό εκτυπωτή αλλά έχουν αντικαταστήσει ένα συγκεκριμένο εξάρτημα, τότε το εξάρτημα αυτό και μόνο θα διαθέται μεγαλύτερη εγγύηση σε αντίθεση με τον εκτυπωτή.

Αν π.χ. αλλαχθεί η κεφαλή με νέα, τότε μόνο η νέα κεφαλή καλύπτεται από εγγύηση π.χ. 2 ετών, όχι όμως ο υπόλοιπος εκτυπωτής.

(αυτό θυμάμαι να ίσχυε εδώ και καιρό πάντως)

Link to comment
Share on other sites

Ο νόμος λέει για αντικατάσταση με ίδιο ή ανώτερο μηχάνημα όχι όμως απαραίτητα και καινούργιο.

Για αυτό το λόγο όταν π.χ. στέλνουμε σκληρούς για rma κατευθείαν στις εταιρείες παραλαμβάνουμε πολλές φορές άλλους με αυτοκόλλητο repaired ή recertified.

Το ίδιο ισχύει και για όλα τα υπόλοιπα. Το εργοατάσιο οφείλει να σου στέλνει μηχάνημα που να είνα 100% λειτουργικό, το πόσα χιλιόμετρα είχε κάνει πριν ή πόσο το πρόσεχε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν μπορεί να ελεχθεί ούτε και να απαιτηθεί από σένα.

Εσύ έχεις το δικαίωμα να πάρεις μηχάνημα που παίζει σωστά και καλά...

Στα χαρτιά που θα λάβεις αναφέρεται η αντικατάσταση που έγινε.

Με αυτά τα χαρτιά και την αρχική απόδειξη αγοράς θα διεκδικήσεις εκ νέου επισκευή αν σου χαλάσει και ο δεύτερος εκτυπωτής πριν την λήξη της εγγύησης του πρώτου.

Δεν γίνεται να σου κόψουν νέα απόδειξη αγοράς ούτε και υπάρχει άλλο επίσημο έγγραφο αντικατάστασης

Μέχρι εδώ καλά...

Επίσης όπως και στους σκληρούς δίσκους, αν σου αντικαταστήσουν έναν χαλασμένο η εγγύηση που έχει το «νέο» κομμάτι είναι μέχρι εκεί που λήγει αυτή του χαλασμένου, δεν επεκτείνεται δηλαδή ούτε και ανανεώνεται εκ νέου για άλλα τόσα χρόνια.

Αν στο παράδειγμα σου δηλαδή η εγγύηση του αρχικού αντικειμένου λήξει την 1/12 τότε το νέο ή επισκευασμένο που θα πάρεις δεν θα είναι σε εγγύηση μετά την 1η του 12ου μήνα.

Λογικό είναι αυτό αφού αν δεν σου χάλαγε ο αρχικός εκτυπωτής σου τότε μετά την 1η δεν θα είχε εγγύηση ούτως ή άλλως.

Έτσι είναι το σύστημα, δεν μπορείς να απαιτήσεις να έχεις εγγύηση για άλλα τόσα χρόνια επειδή σου άλλαξαν τον εκτυπωτή με άλλον λίγο πριν λήξει η εγγύηση του πρώτου...

Αν τώρα σου δώσουν πίσω τον αρχικό εκτυπωτή αλλά έχουν αντικαταστήσει ένα συγκεκριμένο εξάρτημα, τότε το εξάρτημα αυτό και μόνο θα διαθέται μεγαλύτερη εγγύηση σε αντίθεση με τον εκτυπωτή.

Αν π.χ. αλλαχθεί η κεφαλή με νέα, τότε μόνο η νέα κεφαλή καλύπτεται από εγγύηση π.χ. 2 ετών, όχι όμως ο υπόλοιπος εκτυπωτής.

(αυτό θυμάμαι να ίσχυε εδώ και καιρό πάντως)

Εδώ μας τα χάλασες. Γιατί; Γιατί στην πρώτη παράγραφο ξεκινάς γράφοντας "ο νόμος λέει", ενώ εδώ γράφεις "έτσι είναι το σύστημα"

ΣΤΑ @@ μου το σύστημα, ο ΝΟΜΟΣ λέει ανανέωση της εγγύησης κι αυτή θα πάρω.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις ανανεωμένη εγγύηση κανονικά αφού το s/n σου έχει καταχωρηθεί όταν η ΗΡ έστειλε τον "αντικαταστάτη" στην Ελλάδα μέσω UPS..... αν δεν με πιστεύεις κάλεσε την ΗΡ και δώσε τους το s/n και το p/n του εκτυπωτή σου ;)

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι εδώ καλά...

Εδώ μας τα χάλασες. Γιατί; Γιατί στην πρώτη παράγραφο ξεκινάς γράφοντας "ο νόμος λέει", ενώ εδώ γράφεις "έτσι είναι το σύστημα"

ΣΤΑ @@ μου το σύστημα, ο ΝΟΜΟΣ λέει ανανέωση της εγγύησης κι αυτή θα πάρω.

Nομίζω πως πρέπει κάποιος ποιό ειδικός να μας εξηγήσει τί ακριβώς είναι αυτό που αναφέρει ο νόμος στο κομμάτι που παρέθεσες ποιό πριν σχετικά με την ανανέωση της εγγύησης.

Έτσι όπως το σκέφτεσαι δηλαδή, αγοράζω κάτι με 2 χρόνια εγγύηση.

Ένα μήνα πριν λήξει η εγγύση αυτό χαλάει και μου το αντικαθιστούν. (ΟΧΙ απαραίτητα με καινούργιο)

Έχω εγγύηση για άλλα 2 χρόνια ;;;

Δηλαδή 2 από το παλιό και 2 από την αντικατάταση καλύπτομαι για 4 χρόνια συνολικά ;;;;

Και αν μετά από λίγο καιρό ξαναχαλάσει και αυτό και μου το ξαναλλάξουν με άλλο τί γίνεται ;;;

Η εγγυηση επεκτείνεται στα 6 χρόνια ;;;;

Από προσωπική εμπειρία με δίσκους από wd & seagate που έχω αλλάξει απευθείας με rma από το εξωτερικό η εγγύηση δεν έχει ανανεωθεί, δεν νομίζω ότι οι εταιρείες στο εξωτερικό παρανομούν.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως το σκέφτεσαι δηλαδή, αγοράζω κάτι με 2 χρόνια εγγύηση.

Ένα μήνα πριν λήξει η εγγύση αυτό χαλάει και μου το αντικαθιστούν. (ΟΧΙ απαραίτητα με καινούργιο)

Έχω εγγύηση για άλλα 2 χρόνια ;;;

Δηλαδή 2 από το παλιό και 2 από την αντικατάταση καλύπτομαι για 4 χρόνια συνολικά ;;;;

Και αν μετά από λίγο καιρό ξαναχαλάσει και αυτό και μου το ξαναλλάξουν με άλλο τί γίνεται ;;;

Η εγγυηση επεκτείνεται στα 6 χρόνια ;;;;

Και στα 16... Ας φτιάξουν αξιόπιστο προϊόν να μη χαλάει. Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τις εγγυήσεις. Το Πλαίσιο πχ που κατηγορείτε, αυτό κάνει. Όταν σου αλλάξει κάτι, γίνεται αυτό που λέει ο [MENTION=3658]vasi[/MENTION], σου κόβει επιστροφή προϊόντος, και απόδειξη αγοράς καινούριου. Δεν αναφέρεται πουθενά ότι είναι από αντικατάσταση, άρα σε 2 χρόνια που θα το πάω αν χαλάσει η ημερομηνία "αγοράς" είναι αυτή στην καινούρια απόδειξη. Δεν είναι μόνο νομικό το θέμα, είναι και λογιστικό.

Από προσωπική εμπειρία με δίσκους από wd & seagate που έχω αλλάξει απευθείας με rma από το εξωτερικό η εγγύηση δεν έχει ανανεωθεί, δεν νομίζω ότι οι εταιρείες στο εξωτερικό παρανομούν.

Άλλοι νόμοι στο εξωτερικό. Στο εξωτερικό οι εταιρίες δίνουν 2 χρόνια εγγύηση βάσει οδηγίας της ΕΕ. Εδώ η ΗΡ δίνει μόνο 1 !!

Link to comment
Share on other sites

Nομίζω ότι τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο dpolal.

Και δεν βλέπω το λόγο γιατί θα πρέπει να σου ανανεώσουν την εγγύηση από την αρχή, για 2 χρόνια (ας πούμε). Αφού και με τον πρώτο εκτυπωτή θα είχες μέχρι 1/6/2012 (λέμε τώρα), και με αυτόν που σου αντικαθιστούν μέχρι τότε πρέπει να έχεις. Σ'αυτό δεσμεύτηκαν και αυτό πρέπει να τηρήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Nομίζω ότι τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο dpolal.

Και δεν βλέπω το λόγο γιατί θα πρέπει να σου ανανεώσουν την εγγύηση από την αρχή, για 2 χρόνια (ας πούμε). Αφού και με τον πρώτο εκτυπωτή θα είχες μέχρι 1/6/2012 (λέμε τώρα), και με αυτόν που σου αντικαθιστούν μέχρι τότε πρέπει να έχεις. Σ'αυτό δεσμεύτηκαν και αυτό πρέπει να τηρήσουν.

Ωραία σκέψη, αλλά όπως είπα και στον dpolal, ο νομοθέτης είχε διαφορετική σκέψη κι επίσης όπως είπα στον ίδιο, το Πλαίσιο τηρεί το νόμο, ας τον τηρήσουν και οι άλλοι. Μας αρέσει δε μας αρέσει, είναι λογικό ή όχι, ο νόμος αυτό λέει.

Link to comment
Share on other sites

Nομίζω ότι τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο dpolal.

Και δεν βλέπω το λόγο γιατί θα πρέπει να σου ανανεώσουν την εγγύηση από την αρχή, για 2 χρόνια (ας πούμε). Αφού και με τον πρώτο εκτυπωτή θα είχες μέχρι 1/6/2012 (λέμε τώρα), και με αυτόν που σου αντικαθιστούν μέχρι τότε πρέπει να έχεις. Σ'αυτό δεσμεύτηκαν και αυτό πρέπει να τηρήσουν.

Και ομως,η ανανεωση γινεται φτου κι απτην αρχη για ολη την εγγυηση,οσο τρελλο και αν ακουγεται

Απλα,επειδη ο νομος 2251/1994 ειναι μεταφορα ευρωπαικης οδηγιας, ο γατος υπαλληλος της Βουλης ,οπως συνηθως,βαριοταν να κανει σωστη μεταφραση και το μετεφερε λαθος.Λαθος-ξελαθος ομως,ετσι ειναι ο νομος.

Link to comment
Share on other sites

Πάω πάσο. Αφού υπάρχει νόμος, ό,τι λέει ο νόμος._

Dura lex sed lex (τί είπα πάλι... :fun: )

edit:

Και πριν λίγο με πήραν τηλέφωνο για να μου πουν ότι ναι, θα ανανεωθεί η εγγύηση αφού παίρνω άλλο S/N και όχι το ίδιο που αγόρασα.

Και μπράβο τους (που φτάσαμε.. να λέμε μπράβο για το αυτονόητο..)!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.