Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

Παιδιά οι irony detectors σας χρειάζονται επισκευή. Σας τρολάρει ο άνθρωπος που έχει 144hz οθόνη [emoji14]

 

 

Εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις πότε ένας άνθρωπος μιλάει σοβαρά, εγώ χθες έμαθα ότι ο Στέλιος δεν βλέπει με το οπτικό νεύρο και τον αμφιβληστροειδή χιτώνα αλλά με τον εγκέφαλο ο οποίος υποστηρίζει asynchronous time-space warping που κάνει τα 24 fps 150.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Μπορώ πολύ εύκολα να σου αποδείξω ότι βλέπεις με τον εγκέφαλο. Ψάξε το πείραμα του τύπου : https://en.m.wikipedia.org/wiki/George_M._Stratton

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Όλα ο εγκέφαλος τα κάνει ,εδώ τρέχουμε πανευτυχείς  με 360  km/h κολλημένοι σε μια καρέκλα καφετέρειας έχοντας απέναντι μας ένα παραθυράκι 24 ιντσών που δείχνει κάτι κινούμενες εικονίτσες !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος panosdimp έγραψε:

Όλα ο εγκέφαλος τα κάνει ,εδώ τρέχουμε πανευτυχείς  με 360  km/h κολλημένοι σε μια καρέκλα καφετέρειας έχοντας απέναντι μας ένα παραθυράκι 24 ιντσών που δείχνει κάτι κινούμενες εικονίτσες !

Κανονικά αυτό με την περιμετρική όραση πρέπει να το βλέπεις άσπρο...

Πολύ κακή εξομοίωση.. σε ποιό παίγνιο είναι?

Link to comment
Share on other sites

2.1 gb update

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Μήπως σχετίζεται με αυτό ? https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1473842036000037&id=117738571610397

Πάντως το ΣΚ θα τα σβήσω όλα, unsubscribe από το workshop τα πάντα εκτός από 397 studio και εγκατάσταση από την αρχή.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χθες το απογευμα δοκιμασα το update...:huh:...

Νομιζω δεν υπαρχει λογος να προσπαθησω να τρεξω καλα αυτην την dx11 beta.

Το ρουφου εξακολουθει να φαινεται φτωχο,το μονο που δουλεψαν απο οτι καταλαβα ηταν οι ποιοτητα των αντανακλασεων.Μονο αυτο.

Αυτη η εκδοση βγηκε ετσι στο κοινο επειδη δεν ηθελαν να χασουν προθεσμια που ειχαν ορισει και δινοντας λιγα ψιχουλα απο δω(αμαξια) και απο κει( πιστες) με ταμπελα beta,νομιζουν θα τα καταφερουν....

Αν αυτα γινοταν σε ανταγωνιστικα sims τυπου ΑC,IR,εμεις οι ερφακτοραδες θα ειχαμε λυσσαξει.

Το καλλιτεχνικο τμημα του S397 καπου δεν...νομιζω ειναι και ενας πρωην του ΑC:hehe:!!!

Το ζουμι,update μονο σε νεο build.

Απο τον Σεπτεμβριο του 16 περιμενα πιο πολλα....

Back to dx9 τωρα....

 

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

The Road Ahead: Open Beta Explained – Studio-397

 

Παράθεση

 

On Monday we released the first “open beta” and promised you regular updates in terms of code and content. In today’s blog we would like to explain this process in more detail to give you more insight into this process and our plans to get from this open beta to the first stable release.

 

The implementation of the DX11 and VR engine obviously is a big project that touched many areas of the codebase and in terms of features we added everything we wanted to have in our first release. Once that was done, our focus shifted to performance and ensuring the code runs in a stable way on every system out there. At this point, no matter how many great testers you have, you discover that you can never test your code on all possible combinations of hardware and software. For that reason we decided to release an “open beta”.

Regular Updates

Our strategy in the upcoming weeks will be to release small updates often. Whenever we fix an issue, we’ll quickly test it internally and push a new build, so you can confirm that it is indeed fixed. This way we might end up pushing one or more builds every day. On our forum we will keep a changelog as we publish those builds. To make it easier to report issues, we have added a “Contact Support” button to the Launcher (top right of the main window) and, for performance related issues, we added a feature that allows you to collect performance data in a file that you can send along with your report.

 

To enable the capture of performance data, please first press Ctrl+F to display the framerate information (which we’ve extended a bit). Then, as instructed on screen, press your Left-Shift+SPACE to start capturing data. After a little while, the capture will end and you get a file in your UserData\Log folder called PerfLog_DATETIME.txt which you can send to us along with your report. Then you can turn off the display by pressing Ctrl+F again.

Content Updates

In the mean time our content team is working hard on making more of the stock content available to you. Our plan here is to stick to roughly a weekly schedule for delivering updates. Those will be a bit bigger in size, and we will deliver them to both the stable DX9 build and the open beta simultaneously. Content updates will obviously also contain information about exactly what content gets updated.

Beta Labels Explained

If you’re currently running the open beta release, you are on “v1108-dx11-open-beta” and this is the label we will be regularly updating as we address more and more issues. If for some reason this build is not working for you at all, after reporting it, you can optionally switch to the “v1108-dx11-open-beta-last-stable” build, which will point to an older build. If that does not work, you can obviously choose to temporarily “opt-out” of the beta releases altogether and go back to the stable release until we release another update.

 

If you have any further questions, don’t hesitate to get in touch with us on our forum or on Discord.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγώ με φρέσκια εγκατάσταση, στη NOLA με τη μικρή formula 2000 (και τα 2 έχουν γίνει update οι shaders) με άλλα 11 ΑΙ, έχω 30fps στα πιτς και σε κάποια σημεία της πίστας φτάνει και τα 45. Στην Oulton Int με το ίδιο αυτοκίνητο κάπου στα 35fps. Και έχω χαμηλώσει και details κτλ στα medium low. Δεν έκανα κόπο να ψαχτώ με AF k AA. Δεν βλέπω λόγο να συνεχίσω στη beta, θα δοκιμάσω και σήμερα το update για AMD και το ξαναγυρνάω dx9 μέχρι να το στρώσουν. Ωραίος ουρανός πάντως :p

Link to comment
Share on other sites

Tελικα μετα απο δοκιμες,δεν αντεξα,τα συννεφα γονατιζουν τα fps!

Mε sunny weather εχω avg fps 80

με light clouds 50

με overcast  35.

Τωρα με scripted(real weather με το plugin)θα το ξερουμε σε λιγο.

Επεσαν με τα μουτρα στη δουλεια,εφτιαξαν καπως τις AMD,αντε και τα συννεφα!

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, konnos said:

Εγώ με φρέσκια εγκατάσταση, στη NOLA με τη μικρή formula 2000 (και τα 2 έχουν γίνει update οι shaders) με άλλα 11 ΑΙ, έχω 30fps στα πιτς και σε κάποια σημεία της πίστας φτάνει και τα 45. Στην Oulton Int με το ίδιο αυτοκίνητο κάπου στα 35fps. Και έχω χαμηλώσει και details κτλ στα medium low. Δεν έκανα κόπο να ψαχτώ με AF k AA. Δεν βλέπω λόγο να συνεχίσω στη beta, θα δοκιμάσω και σήμερα το update για AMD και το ξαναγυρνάω dx9 μέχρι να το στρώσουν. Ωραίος ουρανός πάντως :p

Κατι δεν παει καλα με τα νουμερα που λες.

Στα ιδια ειμαστε,εκτος i5-3570k,και ειμαι στα 60 περιπου με full text.,med shadows,high σε ολα τα αλλα,AF 16,AA 0,και PP full!!!!!!ΚΡΥ-ΣΤΑ-ΛΛΟ!!!!

Ας παμε απο την αρχη.

Ειμαστε στην open beta,ΟΧΙ στην Stable.

Τωρα το απογευμα βγηκε αναβαθμιση.Περασε την.

Σβησε η μετονομασε το player.json.

Σβησε οτι εχει μεσα ο φακελος shaders και cbash.

Κατηργησε ολα τα plugins πλην steam.

Ανοιξε απο launcher το rf2 σε single και τρεξε Usf2000@Silverstone.

Διαλεξε sunny weather,12 ai,ctrl+f και leftshift+space.

Τι γραφει πανω δεξια?

Η πλακα ειναι οτι ειχα μια ωριτσα το μεσημερι και ειπα να τρεξω διαφορες ρυθμισεις,αλλα με την νεα open beta δεν χρειαστηκε να ψαχτω πολυ και ελιωσα το γιουσουφακι στο σιλβερ!!!!

Πρωτη φορα παει ετσι το παλιορουφου,σμουθ και κρυσταλλο μαζι!!!!

Σε καποια σημεια εμφανιστηκαν κατι αορατες λακουβες,αλλα δεν πειραζει,θα τα φτιαξουν!!!

Αν και τα συννεφα ηταν και ειναι μονοδιαστατα,γονατιζουν τα εφπιες...

Αυριο απογευμα θα δω αν κανω τον κυριακατικο αγωνα στο Sr4l με dx11 με περιπου 24 νοματεους,αν βεβαια αλλαξουν απο overcast σε sunny.

Υποψιν ειμαι με παλιο amd driver,δεν θυμαμαι τωρα....

 

 

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με φρέσκια από το μηδέν εγκατάσταση και τις παρακάτω ρυθμίσεις, βρήκα την παλιά μου απόδοση.

Το reflection κόβει πάρα πολύ, προς το παρόν off.

Σαφώς βελτιωμένο οπτικά με frames από 100 σε clear μέχρι 70 σε φουλ βροχή και καταιγίδες.

Από physics μου φάνηκε απαράλλακτο με ότι καλό και κακό σημαίνει.

 

d921f9b7133f89231cde1ea3a2e68a71.png

 

20170506111848_1.jpg

 


20170506113435_1.jpg


20170506113812_1.jpg


20170506113925_1.jpg

 

 

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.