akis_z80 Μάϊος 3, 2017 #3921 Μάϊος 3, 2017 Παιδιά οι irony detectors σας χρειάζονται επισκευή. Σας τρολάρει ο άνθρωπος που έχει 144hz οθόνη 5
gchristod Μάϊος 3, 2017 #3922 Μάϊος 3, 2017 On 3/5/2017 at 8:11 ΠΜ, το μέλος akis_z80 έγραψε: Παιδιά οι irony detectors σας χρειάζονται επισκευή. Σας τρολάρει ο άνθρωπος που έχει 144hz οθόνη [emoji14] Εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις πότε ένας άνθρωπος μιλάει σοβαρά, εγώ χθες έμαθα ότι ο Στέλιος δεν βλέπει με το οπτικό νεύρο και τον αμφιβληστροειδή χιτώνα αλλά με τον εγκέφαλο ο οποίος υποστηρίζει asynchronous time-space warping που κάνει τα 24 fps 150. 1
liakjim Μάϊος 3, 2017 #3923 Μάϊος 3, 2017 Μπορώ πολύ εύκολα να σου αποδείξω ότι βλέπεις με τον εγκέφαλο. Ψάξε το πείραμα του τύπου : https://en.m.wikipedia.org/wiki/George_M._StrattonΣτάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gchristod Μάϊος 3, 2017 #3925 Μάϊος 3, 2017 (edited) No more proofing pleeeeease!!!! Από την άλλη ο @rapid_fast μπορεί να ψήνεται... Έγινε επεξεργασία Μάϊος 3, 2017 από gchristod 2
panosdimp Μάϊος 3, 2017 #3926 Μάϊος 3, 2017 On 3/5/2017 at 8:36 ΠΜ, το μέλος liakjim έγραψε: Μπορώ πολύ εύκολα να σου αποδείξω ότι βλέπεις με τον εγκέφαλο. Ψάξε το πείραμα του τύπου : https://en.m.wikipedia.org/wiki/George_M._Stratton Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Expand Όλα ο εγκέφαλος τα κάνει ,εδώ τρέχουμε πανευτυχείς με 360 km/h κολλημένοι σε μια καρέκλα καφετέρειας έχοντας απέναντι μας ένα παραθυράκι 24 ιντσών που δείχνει κάτι κινούμενες εικονίτσες ! 2
rapid_fast Μάϊος 3, 2017 #3927 Μάϊος 3, 2017 On 3/5/2017 at 11:28 ΠΜ, το μέλος panosdimp έγραψε: Όλα ο εγκέφαλος τα κάνει ,εδώ τρέχουμε πανευτυχείς με 360 km/h κολλημένοι σε μια καρέκλα καφετέρειας έχοντας απέναντι μας ένα παραθυράκι 24 ιντσών που δείχνει κάτι κινούμενες εικονίτσες ! Expand Κανονικά αυτό με την περιμετρική όραση πρέπει να το βλέπεις άσπρο... Πολύ κακή εξομοίωση.. σε ποιό παίγνιο είναι?
panosdimp Μάϊος 3, 2017 #3928 Μάϊος 3, 2017 Συγκεντρώσου στο Τανγκό της Κυριακήηης και άσε τα παίγνια ,γι αυτά ρώτα τον Μπαρουφάκη έχει γράψει και βιβλίο για το θέμα 2
GeoF1 Μάϊος 3, 2017 #3929 Μάϊος 3, 2017 2.1 gb updateΣτάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
liakjim Μάϊος 3, 2017 #3930 Μάϊος 3, 2017 On 3/5/2017 at 7:50 ΜΜ, το μέλος GeoF1 έγραψε: 2.1 gb updateΣτάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας TapatalkΜήπως σχετίζεται με αυτό ? https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1473842036000037&id=117738571610397Πάντως το ΣΚ θα τα σβήσω όλα, unsubscribe από το workshop τα πάντα εκτός από 397 studio και εγκατάσταση από την αρχή. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1
Dimitris Pappas Μάϊος 4, 2017 #3931 Μάϊος 4, 2017 (edited) Χθες το απογευμα δοκιμασα το update...... Νομιζω δεν υπαρχει λογος να προσπαθησω να τρεξω καλα αυτην την dx11 beta. Το ρουφου εξακολουθει να φαινεται φτωχο,το μονο που δουλεψαν απο οτι καταλαβα ηταν οι ποιοτητα των αντανακλασεων.Μονο αυτο. Αυτη η εκδοση βγηκε ετσι στο κοινο επειδη δεν ηθελαν να χασουν προθεσμια που ειχαν ορισει και δινοντας λιγα ψιχουλα απο δω(αμαξια) και απο κει( πιστες) με ταμπελα beta,νομιζουν θα τα καταφερουν.... Αν αυτα γινοταν σε ανταγωνιστικα sims τυπου ΑC,IR,εμεις οι ερφακτοραδες θα ειχαμε λυσσαξει. Το καλλιτεχνικο τμημα του S397 καπου δεν...νομιζω ειναι και ενας πρωην του ΑC!!! Το ζουμι,update μονο σε νεο build. Απο τον Σεπτεμβριο του 16 περιμενα πιο πολλα.... Back to dx9 τωρα.... Έγινε επεξεργασία Μάϊος 4, 2017 από Dimitris Pappas 6
wolves Μάϊος 4, 2017 #3932 Μάϊος 4, 2017 The Road Ahead: Open Beta Explained – Studio-397 Παράθεση On Monday we released the first “open beta” and promised you regular updates in terms of code and content. In today’s blog we would like to explain this process in more detail to give you more insight into this process and our plans to get from this open beta to the first stable release. The implementation of the DX11 and VR engine obviously is a big project that touched many areas of the codebase and in terms of features we added everything we wanted to have in our first release. Once that was done, our focus shifted to performance and ensuring the code runs in a stable way on every system out there. At this point, no matter how many great testers you have, you discover that you can never test your code on all possible combinations of hardware and software. For that reason we decided to release an “open beta”. Regular Updates Our strategy in the upcoming weeks will be to release small updates often. Whenever we fix an issue, we’ll quickly test it internally and push a new build, so you can confirm that it is indeed fixed. This way we might end up pushing one or more builds every day. On our forum we will keep a changelog as we publish those builds. To make it easier to report issues, we have added a “Contact Support” button to the Launcher (top right of the main window) and, for performance related issues, we added a feature that allows you to collect performance data in a file that you can send along with your report. To enable the capture of performance data, please first press Ctrl+F to display the framerate information (which we’ve extended a bit). Then, as instructed on screen, press your Left-Shift+SPACE to start capturing data. After a little while, the capture will end and you get a file in your UserData\Log folder called PerfLog_DATETIME.txt which you can send to us along with your report. Then you can turn off the display by pressing Ctrl+F again. Content Updates In the mean time our content team is working hard on making more of the stock content available to you. Our plan here is to stick to roughly a weekly schedule for delivering updates. Those will be a bit bigger in size, and we will deliver them to both the stable DX9 build and the open beta simultaneously. Content updates will obviously also contain information about exactly what content gets updated. Beta Labels Explained If you’re currently running the open beta release, you are on “v1108-dx11-open-beta” and this is the label we will be regularly updating as we address more and more issues. If for some reason this build is not working for you at all, after reporting it, you can optionally switch to the “v1108-dx11-open-beta-last-stable” build, which will point to an older build. If that does not work, you can obviously choose to temporarily “opt-out” of the beta releases altogether and go back to the stable release until we release another update. If you have any further questions, don’t hesitate to get in touch with us on our forum or on Discord. Expand 2
wolves Μάϊος 4, 2017 #3933 Μάϊος 4, 2017 (edited) EDIT: Ακυρο, εχει ξαναμπει το βιντεο... sorry Έγινε επεξεργασία Μάϊος 4, 2017 από wolves
liakjim Μάϊος 5, 2017 #3934 Μάϊος 5, 2017 Άντε για να δούμε και για εμάς με τις AMD: https://www.facebook.com/rFactor2/posts/1474903879227186 1
konnos Μάϊος 5, 2017 #3935 Μάϊος 5, 2017 Εγώ με φρέσκια εγκατάσταση, στη NOLA με τη μικρή formula 2000 (και τα 2 έχουν γίνει update οι shaders) με άλλα 11 ΑΙ, έχω 30fps στα πιτς και σε κάποια σημεία της πίστας φτάνει και τα 45. Στην Oulton Int με το ίδιο αυτοκίνητο κάπου στα 35fps. Και έχω χαμηλώσει και details κτλ στα medium low. Δεν έκανα κόπο να ψαχτώ με AF k AA. Δεν βλέπω λόγο να συνεχίσω στη beta, θα δοκιμάσω και σήμερα το update για AMD και το ξαναγυρνάω dx9 μέχρι να το στρώσουν. Ωραίος ουρανός πάντως
Dimitris Pappas Μάϊος 5, 2017 #3936 Μάϊος 5, 2017 Tελικα μετα απο δοκιμες,δεν αντεξα,τα συννεφα γονατιζουν τα fps! Mε sunny weather εχω avg fps 80 με light clouds 50 με overcast 35. Τωρα με scripted(real weather με το plugin)θα το ξερουμε σε λιγο. Επεσαν με τα μουτρα στη δουλεια,εφτιαξαν καπως τις AMD,αντε και τα συννεφα!
Dimitris Pappas Μάϊος 5, 2017 #3937 Μάϊος 5, 2017 (edited) On 5/5/2017 at 7:24 ΠΜ, το μέλος konnos έγραψε: Εγώ με φρέσκια εγκατάσταση, στη NOLA με τη μικρή formula 2000 (και τα 2 έχουν γίνει update οι shaders) με άλλα 11 ΑΙ, έχω 30fps στα πιτς και σε κάποια σημεία της πίστας φτάνει και τα 45. Στην Oulton Int με το ίδιο αυτοκίνητο κάπου στα 35fps. Και έχω χαμηλώσει και details κτλ στα medium low. Δεν έκανα κόπο να ψαχτώ με AF k AA. Δεν βλέπω λόγο να συνεχίσω στη beta, θα δοκιμάσω και σήμερα το update για AMD και το ξαναγυρνάω dx9 μέχρι να το στρώσουν. Ωραίος ουρανός πάντως Expand Κατι δεν παει καλα με τα νουμερα που λες. Στα ιδια ειμαστε,εκτος i5-3570k,και ειμαι στα 60 περιπου με full text.,med shadows,high σε ολα τα αλλα,AF 16,AA 0,και PP full!!!!!!ΚΡΥ-ΣΤΑ-ΛΛΟ!!!! Ας παμε απο την αρχη. Ειμαστε στην open beta,ΟΧΙ στην Stable. Τωρα το απογευμα βγηκε αναβαθμιση.Περασε την. Σβησε η μετονομασε το player.json. Σβησε οτι εχει μεσα ο φακελος shaders και cbash. Κατηργησε ολα τα plugins πλην steam. Ανοιξε απο launcher το rf2 σε single και τρεξε Usf2000@Silverstone. Διαλεξε sunny weather,12 ai,ctrl+f και leftshift+space. Τι γραφει πανω δεξια? Η πλακα ειναι οτι ειχα μια ωριτσα το μεσημερι και ειπα να τρεξω διαφορες ρυθμισεις,αλλα με την νεα open beta δεν χρειαστηκε να ψαχτω πολυ και ελιωσα το γιουσουφακι στο σιλβερ!!!! Πρωτη φορα παει ετσι το παλιορουφου,σμουθ και κρυσταλλο μαζι!!!! Σε καποια σημεια εμφανιστηκαν κατι αορατες λακουβες,αλλα δεν πειραζει,θα τα φτιαξουν!!! Αν και τα συννεφα ηταν και ειναι μονοδιαστατα,γονατιζουν τα εφπιες... Αυριο απογευμα θα δω αν κανω τον κυριακατικο αγωνα στο Sr4l με dx11 με περιπου 24 νοματεους,αν βεβαια αλλαξουν απο overcast σε sunny. Υποψιν ειμαι με παλιο amd driver,δεν θυμαμαι τωρα.... Έγινε επεξεργασία Μάϊος 5, 2017 από Dimitris Pappas 1
liakjim Μάϊος 6, 2017 #3938 Μάϊος 6, 2017 (edited) Με φρέσκια από το μηδέν εγκατάσταση και τις παρακάτω ρυθμίσεις, βρήκα την παλιά μου απόδοση. Το reflection κόβει πάρα πολύ, προς το παρόν off. Σαφώς βελτιωμένο οπτικά με frames από 100 σε clear μέχρι 70 σε φουλ βροχή και καταιγίδες. Από physics μου φάνηκε απαράλλακτο με ότι καλό και κακό σημαίνει. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 6, 2017 από liakjim 1
Dimitris Pappas Μάϊος 6, 2017 #3939 Μάϊος 6, 2017 Εισαι σε stable?Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
liakjim Μάϊος 6, 2017 #3940 Μάϊος 6, 2017 On 6/5/2017 at 9:13 ΠΜ, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε: Εισαι σε stable? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk Expand
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now