mad_dog Νοέμβριος 11, 2015 #401 Νοέμβριος 11, 2015 (edited) Μόλις πάω σπίτι θα κάνω τον Server upΏρα Ελλάδας 20:00[emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] edit: Γιάννη το rF2 είναι hardcore sim. Αυτό σημαίνει έχει full κανόνες σημαίας. Αν βλέπεις μπλε σημαία (που θα βλέπεις πολύ συχνά) θα κάνεις στην άκρη...δηλαδή σημαίνει είσαι αργός και ενοχλείς τους γρήγορους...όπως εμένα για παράδειγμα... Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 11, 2015 από mad_dog
gchristod Νοέμβριος 11, 2015 #403 Νοέμβριος 11, 2015 On 11/11/2015 at 2:54 ΜΜ, το μέλος mad_dog έγραψε: edit: Γιάννη το rF2 είναι hardcore sim. Αυτό σημαίνει έχει full κανόνες σημαίας. Αν βλέπεις μπλε σημαία (που θα βλέπεις πολύ συχνά) θα κάνεις στην άκρη...δηλαδή σημαίνει είσαι αργός και ενοχλείς τους γρήγορους...όπως εμένα για παράδειγμα...Αγαπητό κακοδιάθετο_κόκερσπάνιελ,Δεν θα σε ενοχλήσω γιατί οι υπόλοιποι θα είμαστε τόσο πιο μπροστά που θα χρειάζεσαι τηλεσκόπιο τύπου Hubble για να μας βλέπεις. 3
geovas77 Νοέμβριος 11, 2015 #405 Νοέμβριος 11, 2015 On 11/11/2015 at 2:54 ΜΜ, το μέλος mad_dog έγραψε: Μόλις πάω σπίτι θα κάνω τον Server upΏρα Ελλάδας 20:00[emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3]edit: Γιάννη το rF2 είναι hardcore sim. Αυτό σημαίνει έχει full κανόνες σημαίας. Αν βλέπεις μπλε σημαία (που θα βλέπεις πολύ συχνά) θα κάνεις στην άκρη...δηλαδή σημαίνει είσαι αργός και ενοχλείς τους γρήγορους...όπως εμένα για παράδειγμα...lol προσκυνάω[emoji28] 3
liakjim Νοέμβριος 11, 2015 #406 Νοέμβριος 11, 2015 (edited) Σε παρακαλώ, δώσε ένα χρονοδιάγραμμα.Δεν μπαίνει, Μπορείς να μπεις λίγο teamspeak?edit Έχεις βάλει παλιά έκδοση του car. Η καινούργια είναι το 1.45. Έχεις το 1.44. Έχεις κ ένα M2009 μέσα. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 11, 2015 από liakjim
mad_dog Νοέμβριος 11, 2015 #408 Νοέμβριος 11, 2015 (edited) 22:00 για practice23:20 o αγώναςΕμείς είμαστε ήδη μέσα, κάνουμε δοκιμές στον Server Όλοι TS εννοείται Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 11, 2015 από mad_dog
liakjim Νοέμβριος 11, 2015 #409 Νοέμβριος 11, 2015 To combo είναι καταπληκτικό!!!! Ελικρινά , όσοι δεν το έχουν, δεν ξέρουν τί χάνουν. 3
mad_dog Νοέμβριος 11, 2015 #410 Νοέμβριος 11, 2015 (edited) Aποτελέσματα αγώνα από την Τετάρτη Ναι ναι...3η θέση...και δεν είχα και ρυθμό... Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 11, 2015 από mad_dog 1
gchristod Νοέμβριος 11, 2015 #411 Νοέμβριος 11, 2015 (edited) Ωραία περάσαμε στο MDES (Mad Dog Endurance Series). Με 30 γύρους ενσωματωθήκαμε στις καρέκλες μας. Άντε με το καλό να κάνουμε και 24ωρο Le Mans [emoji14]Πάλι καλά που ήταν και ο Angelovzr και είχαμε μάχη, γιατί αλλιώς θα είχα χορτάσει μόνο ρεαλισμό με damage στο 150% και 2 pit stop. Ραντεβού την επόμενη εβδομαδα στην Πορτογαλία αν συμφωνείτε με το ίδιο αυτοκίνητο.Λινκ: http://rfactor.net/web/rf2/tracks/portugal-international/ Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 11, 2015 από gchristod 3
liakjim Νοέμβριος 12, 2015 #412 Νοέμβριος 12, 2015 (edited) Η αλήθεια ηταν ότι όντως ήθελα κυάλια για να δω τον Φιλόθεο!!!(μιας κ ήταν 4 γύρους πίσω) Κρίμα για τον Γιώργο που είχε ατυχία στην 1η στροφή. Είμασταν τόσο κοντά σε χρόνους. Το Megane είναι φανταστικό. Θυμίζει λίγο GT3 του Assetto αλλά με πολύ λιγότερο downforce. Το handling είναι κορυφαίο. Νιώθεις την παραμικρή κίνηση του αμαξώματος. Το FFB είναι απόλυτα αγνό. Υπέροχο. To Raceroom μπροστά του, μοιάζει παιδική χαρά. Το AC είναι ακριβώς δίπλα. Αλλά έχει όσα ψάχνω που μου λείπουν (γύρο σχηματισμού, κανόνες, false starts etc). Ζηλεύω τον ήχο στις αλλαγές ταχυτήτων, το wobble του transmission shaft κτλ Για μένα θεωρώ πως το rF2 , έχει τον καλύτερο ήχο από όλα τα sims. Το υπερτιμημένο Raceroom είναι πολύ πίσω. Η πίστα απίστευτη. Γραφικά είναι νομίζω από τις πιο προσεγμένες της ISI και το layout με τις υψομετρικές και τις τυφλές στροφές είναι εκπληκτικό. Όποιος θέλει να δει το layout : Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 12, 2015 από liakjim 1
mad_dog Νοέμβριος 12, 2015 #413 Νοέμβριος 12, 2015 (edited) @gchristod αν μπορείς χρησιμοποίησε σε παρακαλώ λίγο μεγαλύτερη γραμματοσειρά γιατί είσαι πολύ κάτω από το βάθρο και δεν μπορώ να διαβάσω τι γράφεις...είμαι πολύ ψιλά και απο εδώ μου φαίνονται πολύ μικρά... Σ' ευχαριστώ προκαταβολικά Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 12, 2015 από mad_dog
liakjim Νοέμβριος 12, 2015 #414 Νοέμβριος 12, 2015 (edited) χαχαχαχα Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 12, 2015 από liakjim 1
mad_dog Νοέμβριος 12, 2015 #415 Νοέμβριος 12, 2015 (edited) rFactor 2 Build 1028 Now Available! Build Notes (Update 35, Build 1028):FEATURES:– Improved detection of controllers by checking device VID and PIDs if it failed by device name (which could happen in some cases – apparently the names are not always consistent for identical devices).– Removed a couple unused PLR variables.– Added a new control “Load Vehicles” so you can load the full graphics and sound of temp cars while you are driving down a straight or parked at the side of the road.– Re-enabled some gizmos for brake wear and temps.– Defaulting camera zoom in and out to number pad 3 and 1, respectively.– Now sorting opponent filters alphabetically.– Added tire wear info to results file. Also, resume-from-replay now restores general tire wear.– Added HDV variable AIBumpstop in order to control some occasional physics instabilities.– Pressing Shift with the Increase/Decrease FOV controls will now adjust the seat pitch angle. In turn, that will be stored for the specific vehicle you are using.– Practice on by default– Removed tree structure from RFM tree scroll box.– Moved damage to near the top of the pit menu.– Added borderless window mode. This mode only works at current desktop resolution.– Added times for sector 1 & 2 from best lap to the plugin scoring data. (Not necessarily the best sector 1 & 2 times, which are already provided.)– Added cockpit.ini variable “DebrisIndexInCockpit=” which makes instance DEBRIX visible in cockpit view.– Now keeping the last 25 trace files.MULTIPLAYER:– Added a boundary line between official ISI servers and all others on the multiplayer game list.FIXES:– Scale the instant replay text and progress bar correctly.– Fixed loose objects that would fall asleep and become rather solid.– Disabled a few lines of code that overrode our intended defaults.– Reduced possibility of significant halts when someone joins in multiplayer.– Fix for AI’s incorrectly trying to match non-AI driving lines on superspeedways– Fix for occasional select box misdrawing at resolutions other than 1920X1080– Fix for crash that happens when file defining a virtual vehicle doesn’t get transfered to a multiplayer client.– Handled a potential crash caused by replacement vehicle having less tire compounds than the virtual vehicle.– Made AIs coming out of the garage at least try to avoid slow cars in the pitlane.– Fix for displaying a Race Events components from the RFM selector page, even when it’s package file doesn’t exist.MODDING / PUBLIC DEV:– SDK updated to latest Options.– Recording path should no longer stick the 1st and last waypoint any closer than 80% of the defined waypoint distance.Notes:– You can (when available) install the dedicated server distribution from Steam as that works for both Steam and non-Steam matchmaker.KNOWN ISSUES: rFactor 2 Build 1028 (NON-Steam)– On rare occasion, when using “+connect” command via shortcut on server, users may need to retry multiple times when connecting to a password protected server.– Launcher Message will display: “Component “Core UI 1.0″ failed to verify, removed from inventory”” In some rare cases this can cause issues with custom UI that also relies on core UI to handle some pages.– The rFactor2 Matchmaker list will not count clients that join a server using rFactor 2 Steam edition in the “player” column.– “RaceEvents” on workshop are not served by dedicated server. Non-steam clients and clients not subscribed to the workshop item will need to manually install “RaceEvents”.Other known issues still to be found in knownissues.txt Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 12, 2015 από mad_dog 1
panosdimp Νοέμβριος 12, 2015 #417 Νοέμβριος 12, 2015 On 12/11/2015 at 6:40 ΠΜ, το μέλος liakjim έγραψε: Η αλήθεια ηταν ότι όντως ήθελα κυάλια για να δω τον Φιλόθεο!!!(μιας κ ήταν 4 γύρους πίσω) Κρίμα για τον Γιώργο που είχε ατυχία στην 1η στροφή. Είμασταν τόσο κοντά σε χρόνους. Το Megane είναι φανταστικό. Θυμίζει λίγο GT3 του Assetto αλλά με πολύ λιγότερο downforce. Το handling είναι κορυφαίο. Νιώθεις την παραμικρή κίνηση του αμαξώματος. Το FFB είναι απόλυτα αγνό. Υπέροχο. To Raceroom μπροστά του, μοιάζει παιδική χαρά. Το AC είναι ακριβώς δίπλα. Αλλά έχει όσα ψάχνω που μου λείπουν (γύρο σχηματισμού, κανόνες, false starts etc). Ζηλεύω τον ήχο στις αλλαγές ταχυτήτων, το wobble του transmission shaft κτλ Για μένα θεωρώ πως το rF2 , έχει τον καλύτερο ήχο από όλα τα sims. Το υπερτιμημένο Raceroom είναι πολύ πίσω. Η πίστα απίστευτη. Γραφικά είναι νομίζω από τις πιο προσεγμένες της ISI και το layout με τις υψομετρικές και τις τυφλές στροφές είναι εκπληκτικό. Όποιος θέλει να δει το layout : Aν είναι έτσι τα γραφικά έρχομαι από τώρα . Ψήνομαι ψήνομαι σιγά σιγά 2
liakjim Νοέμβριος 12, 2015 #418 Νοέμβριος 12, 2015 Aν ήξερα πως ανεβάζω replay, θα το έκανα να δεις . @mad_dog ξέρεις? 1
Lazy Dog Νοέμβριος 12, 2015 #419 Νοέμβριος 12, 2015 Το περιμενω να ερθει στο steam οποτε και θα το αγορασω... 2
mad_dog Νοέμβριος 12, 2015 #420 Νοέμβριος 12, 2015 On 12/11/2015 at 7:14 ΠΜ, το μέλος liakjim έγραψε: Aν ήξερα πως ανεβάζω replay, θα το έκανα να δεις . @mad_dog ξέρεις?Θα σου πω μόλις βρω λίγο χρόνο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now