SpirosKGR Δεκέμβριος 29, 2015 #5442 Δεκέμβριος 29, 2015 (edited) Θα συμφωνήσω με το ποστ του lazy 100%.Εναλλακτικές πολλές: insurgency, προηγούμενο bf, bad company 2, SQUAD, ARMA Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 29, 2015 από SpirosKGR 2
AKISSS Δεκέμβριος 29, 2015 #5443 Δεκέμβριος 29, 2015 (edited) Το παιχνιδι αν εβγαινε οπως ειναι τωρα θα γ@μουσε...Και παλι μετα το τελευταιο μεγαλο update το game ειναι αψογο θα ελεγα απο τεχνικης αποψης.Η νεα πιστα ισως ειναι η καλυτερη για μενα..Τωρα τα περι heli-πολεις-dmr αυτα υπηρχαν απ την αρχη του game..αν δεν σ αρεσουν-μπορεις να τα αντιμετωπισεις υπαρχουν αλλα mode.(tdm?)Πισω στο bf2 δεν υπαρχει αυτο π λετε..BF3 και επεφτε κλαμα λογω οχηματων..στο bf2 θα ειχαμε θυματα..(οθονες mice-kb)Εγω φοβαμαι για το επομενο μην εχει ακομη πιο πολλα easy weapons-locks κτλ...H μονη εναλλακτικη bf3 η http://veniceunleashed.net/ Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 29, 2015 από AKISSS 3
black66.gr Δεκέμβριος 29, 2015 #5444 Δεκέμβριος 29, 2015 Θα συμφωνήσω με το ποστ του lazy 100%.Εναλλακτικές πολλές: insurgency, προηγούμενο bf, bad company 2, SQUAD, ARMAΔεν μιλάω για παλιότερα games.Καινούριο δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ που να συναγωνίζεται το BF4 δυστυχώς....... 2
Helly Δεκέμβριος 30, 2015 #5445 Δεκέμβριος 30, 2015 EDIT Το κανα σημερα ο γριφος λιγο περιεργος γιατι τον τελειωσα με 2 λαμπες σβηστες.Λογικη σειρα ειναι αλλα καπου δε κολησε.Το Morse Code πιανεται ακομα και με android app παντως on the fly αν και καλου κακου το ριξα ενα record με shadowplay.
Lazy Dog Δεκέμβριος 30, 2015 #5446 Δεκέμβριος 30, 2015 (edited) Δεν μιλάω για παλιότερα games.Καινούριο δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ που να συναγωνίζεται το BF4 δυστυχώς....... Ακριβως...δεν υπαρχει αυτη τη στιγμη αλλο τοσο χαλια παιχνιδι οσο το 4(αποψη μου και δεν αλλαζει) Δοκιμαστε και κατι αλλο ρε παιδια...δεν ειναι πανάκεια το bf.. Προσωπικα το απεγκατεστησα πια και εκτος του squad παρακολουθω και το veniceunleashed. Εχω κολλησει με just cause 3 και μαζι με 3-4 άλλα games που παιζω και καποια αλλα που περιμενω να βγουν, θα περασει μια χαρα ο καιρος χωρις bf4. Παιζω games για να περναω καλα και να ψιλοξεχνιεμαι...οχι για να γαμωσταυριζω σχεδον καθε δευτερη μερα και σε καθε patch... Το υποστηριξα το παιχνιδι ως εκει που δεν πηγαινε αλλο...Αντι ομως να δω πραγματικες βελτιωσεις, σε καθε update εφτιαχναν 1 και χαλουσαν 10. Οροι οπως balance, netcode, diversity, teamwork gameplay κτλ κτλ απλα δεν υπαρχουν πια στο κωλοπαιχνιδο(οχι οτι υπηρξαν ποτε ολοκληρωμενα αλλα τουλαχιστον ειχαμε ψήγματα). 10.000 οπλα ολα σχεδον με την ιδια συμπεριφορα, οχηματα...ασε δεν ξεκιναω να μιλησω για δαυτα γιατι θα βραδιασουμε...ακυρα gadgets...nerfαρισματα/buffαρισματα παντελως αχρηστα που τις περισσότερες φορες χαλασαν το balance κ to gameplay... Να μη μιλησω για το οτι εδωσαν νεα και ωραια game modes αλλά περα απο 2-3 maps κανενα μα κανενα αλλο δεν τα υποστηριζει(ενταξει εδω δεν υποστηριξαν ποτε το rush για τα άλλα θα νοιαζονταν?) and the list goes on and on... Το λατρευω το bf franchise(εκτος του battlefront), γιαυτο και τα πολλά παραπονα...Αρνουμαι λοιπον να συμμετασχω αλλο σε αυτον τον κανιβαλισμο απο την dice και πολυ απλα δεν ξαναεχει αγορα αν συνεχισουν σε αυτον τον δρομο Αυταααα κ Χρονια Πολλά Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 30, 2015 από Lazy Dog 4
black66.gr Δεκέμβριος 30, 2015 #5447 Δεκέμβριος 30, 2015 (edited) Αν είναι να μιλήσουμε για παιχνίδια γενικώς,σαφώς και θα υπάρχουν καλύτερα.Αλλά μην τα "τσουβαλιάζουμε" όλα.Τώρα μιλάμε για FPS multiplayer, κάτι το οποίο το just cause 3 για παράδειγμα δεν είναι. Για μένα αυτή τη στιγμή το BF4 είναι η κορυφή στα σύγχρονα multiplayer FPS και μονόδρομος , παρ΄όλα τα μειονεκτήματα που παρουσιάζει. Πως να το κάνουμε "έχει το πακέτο"! Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 30, 2015 από black66.gr 1
Wizard! Δεκέμβριος 30, 2015 #5448 Δεκέμβριος 30, 2015 Εγώ θα συμφωνήσω και με τους δυό σας @Lazy Dog & @black66.gr Ναι, το 4 είναι ένα μαύρο χάλι και όσο πάνε το κάνουν και χειρότερο. Ειλικρινά απορώ αν έχουν καταλάβει πόσο έχει φύγει από τα 2 & 3 η όλη φιλοσοφία και λόγω του ότι εκεί το οδήγησε η "κοινότητα", πολύ φοβάμαι ότι το 5 θα προχωρήσει ανάλογα. Οι περικοπές στα όπλα και οι αλλαγές που λένε, δεν είναι τόσο ουσιώδης και γιατί να είναι, αν έτσι πουλάει. Κανέναν δεν ενδιαφέρει ένα ποιοτικό κοινό, τους ενδιαφέρει ποσοτικό κοινό, γιατί αυτό πληρώνει. Όμως, ακόμα και σε αυτό το χάλι, δεν έχει ανταγωνισμό για το συγκεκριμένο κοινό. Είδαμε τα διάφορα υποκατάστατα που πέρασαν από τα pc ορισμένων, ότι δεν κράτησαν πολύ, είτε αυτά λέγονται Insurgency, Squad, TitanFall, Red Orchestra, ARMA, κλπ. Κανένα δεν έχει το πακέτο. Κι εγώ παίζω με διάφορα άλλα, όπως το JC3, αλλά όταν θέλω online, δεν έχω άλλες επιλογές. Μπαίνω, αν τύχω σε καλό παιχνίδι το ευχαριστιέμαι, αν όχι, γαμωσταυρίζω και το κλείνω, πολλές φορές και στη μέση.Τα παλαιότερα δεν αξίζουν, απλά και μόνο γιατί είναι γεμάτα cheaters. Βέβαια, κάποιες φορές γίνεται καλύτερο παιχνίδι από ότι στο 4 που (και καλά) δεν έχει, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία... Υπομονή και προσευχή, το 5 να είναι πιό κοντά στα 3, 2 και BC2, παρά στο 4. 3
ARMAGEDDON Δεκέμβριος 30, 2015 #5449 Δεκέμβριος 30, 2015 πρέπει να φτιάξουν το DAMAGE στο normal δεν γίνεται να τρως από 50cal σφαίρα και να μην τρέχει κάστανο όπως και να το κάνουμε ας βάλουν και bleading ξέρω εγώ όπου κάθε ένα λεπτό να χάνεις 1% ζωής και πάει λέγοντας μετά να διαμελίζεσαι και πάει λέγοντας next generation ! Φαντάσου με το Barret να πετυχαίνεις κάποιον που τρέχει και να την τρώει στο πόδι το οποίο να κόβετε διαμελίζετε κλπ και να πέφτει στο πάτωμα να σέρνετε ! αν καταφέρει να φτάσει σε κάποιο safe house να υπάρχει medic (κοινός medic του bf με λίγο περισσότερα gadgets κλπ)που ανάλογα με την ζημιά να τρώει και κάποιο χρόνο (μάλλον μιλάω για άλλο παιχνίδι τόση ώρα ) όταν είναι να βγει το 5 πάμε όλοι μαζί στο community να ασχοληθούμε και εμείς
GruntGR Δεκέμβριος 30, 2015 #5450 Δεκέμβριος 30, 2015 (edited) το θεμα ειναι να ψηφιζει ο καθενας με το πορτοφολι του, τωρα να σκουζετε και μετα να χυνετε κροκοδειλια δακρυα οποτε ξηλωνεστε κατανταει pathetic. σαν τους βουλευτες του πασοκοσυριζα ενα πραμα " διαφωνω με αυτα τα μετρα αλλα .... θα τα ψηφισω ! " προσωπικα εδωσα 12 ευρω με το που εκλεισε το game 2ετια για να αγορασω την απλη εκδοση και αλλα 10 για το second assault dlc ( ακλαφτο εχει παει, μονο metro βρισκω να παιξω αντε και καμια φορα caspian ) στο ενδιαμεσο - πριν μας αφησει 2015, επειδη οντως υπαρχουν και ενα σωρο αλλες εναλλακτικες φυγανε 40~ στο planetside 2 και αλλα 80~ στο dirty bomb. ( pay 2 save time το πρωτο, pay 2 look good το 2ο http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=587630107 ) ειναι οτι ειπε ο AKIS, μακαρι να ειχε βγει το BF4 στην κατασταση που ειναι τωρα, ειδικα τα 60tic ειναι απολαυση, η dragon valley μαρεσει αρκετα οπως και το TDM κομματι της (το μονο ισως που θελει βελτιωση ειναι τα spawn ) για τα guns διαφωνω καθετα, μεχρι να βρω πoιο μου ταιριαζει / το καταλληλο για το καθε map / τι κανουν ακριβως τα attachment εφαγα αρκετη ωρα "μελετωντας" στο symthic + trial and error παιζοντας το ιδιο το game, μπορει να μου φαινοτανε σαν BF3.5 οταν βγηκε η beta αλλα τωρα πραγματικα μπορω να πω οτι ειναι "αξιος" διαδοχος καλυτερα γραφικα (τα καλυτερα για το 2013 μαζι με το ryse son of rome ) - καλυτερος ηχος ειδικα στο positioning ( οταν καποιος χασομερης κουραδοκουβας/closet colonel σκουζει επειδη τον ξεφτιλισα σε 1ον1 απανταω "sbx surround 67%" και σκαλωνει ) - βελτιωμενο balance στο supression (το καλυτερο το εχει το insurgency αλλα αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα ) - καλυτερο Hitreg (ουτε ενα double KO απο την ημερα που αρχισα να παιζω λολ ) - commander mode (ασχετα αν δεν το παιξει ποτε ) δωσανε abakan, 2 δωρεαν map ( 3 πρακτικα) βαλανε και night operations δηλαδη τι αλλο να ζητησει κανεις απο triple AAA τιτλο με εμφαση στο multi ? ακομα και το campaign μου αρεσε πολυ περισσοτερο απο αυτο του 3. αυτα που μεινανε ιδια ειναι το τοξικο και κατακερματισμενο community ( λογικο οταν απευθυνεται στην σαρα και την μαρα / me-too-generation για να βγαλει τα εκατομυρια η μαμα EA ) αυτα ομως τα τρωμε στην μαπα απο το BC2, δεν ειναι κατι καινουργιο. σπανια ενα game συνεχιζει να εχει τοσο καλο support 2 ολοκληρα χρονια μετα την κυκλοφορια του, θα μπορουσανε με τα λεφτα που βγαλανε να το αφηνανε οπως ητανε στο launch και να ειχαμε ηδη BF5 στα ραφια, οτι γινεται με τα COD καθε χρονο δηλαδη συνηθως οταν ενα multi κυκλοφορει μισοτελειωμενο συμβαινουν 2 πραγματα, 1) δεν θα το φτιαξουν ποτε ( dayZ - chivalry ) 2)καποια στιγμη θα βελτιωθει αλλα θα ειναι αργα γιατι πολλοι παικτες εχουν φυγει ηδη ριχνοντας μαυρη πετρα πισω τους ( red orchestra - contagion ) τωρα να εχει γραψει το κοντερ 800 ωρες (μεσα σε 2 χρονια λολ ) και να το κραζουμε ταυτοχρονα το βρισκω τερμα αντιφατικο, προσωπικα δινω τον χρονο και τον λεφτα μου μονο εκει που πιστευω οτι το αξιζουν. tl;dr πιστευω οτι το BF4 εχει τουλαχιστον αλλο ενα χρονο "γεματης" ζωης μπροστα του, ο εσωτερικος ανταγωνισμος πατωσε ασχημα ( battlefront και hardline ) και ενω υπαρχουν πολλα αξιολογα online FPS εκει εξω, κανενα αλλο δεν εχει μηχανη σαν την frostbite ουτε "only in battlefield" moments Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 30, 2015 από GruntGR 5
Lazy Dog Δεκέμβριος 30, 2015 #5451 Δεκέμβριος 30, 2015 Μα αυτος που εχει 800+ ωρες μπορει πραγματικα να μιλησει για το παιχνιδι....που τα εσκασε απο την αρχη για να στηριξει (λολ) το franchise. Οταν μετα απο 2+ χρονια απο το launch κ μετα απο δεν ξερω κ γω ποσα patches για μενα (ισως κ για πολλους αλλους) το παιχνιδι απλα ειναι unplayable και δεν εχει καμια μα καμια σχεση με bf, νομιζω οτι μπορω να εκφραστω ελευθερα κ να πω "ως εδω"(μαζι με τα απαραιτητα "γαλλικα")... Δε παναχει 30 χρονια ζωης ακομη, οταν ειναι στημενο λαθος απο την αρχη το αποτελεσμα θα ειναι παντα λαθος. Anyway τελος απο μενα τo rant. 1
Wizard! Δεκέμβριος 30, 2015 #5452 Δεκέμβριος 30, 2015 (edited) τωρα να εχει γραψει το κοντερ 800 ωρες (μεσα σε 2 χρονια λολ ) και να το κραζουμε ταυτοχρονα το βρισκω τερμα αντιφατικο, προσωπικα δινω τον χρονο και τον λεφτα μου μονο εκει που πιστευω οτι το αξιζουν. Μα αυτό λέμε με τον @Lazy Dog, ότι μετά από Χ ώρες και τόσες αλλαγές και τόσα patches, παραμένει το μοναδικό στο είδος του, αλλά συνεχίζει να μην είναι αυτό που πρέπει και επειδή έχουμε παίξει τόσες ώρες, μπορούμε και το λέμε. Και δε διαφωνώ με αυτά που λες, για τα attachements και το netcode και τα λοιπά (αν και πολλά attachements είναι ακριβώς ίδια, ενώ οι σιγαστήρες είναι όλοι ίδιοι πχ, βαρέθηκαν εδώ τις διαφοροποιήσεις; ), αλλά αυτό που λείπει είναι το fun που είχαμε με το 3 και το BC2. Ναι, είχαν διάφορα θέματα, ναι είχαν λιγότερα όπλα, να είχαν μερικά που ήταν ΟΡ, αλλά στο σύνολό τους, ήταν καλύτερα παιχνίδια. Θυμάμαι πχ στο 3, έπαιζε ο @AKISSS με το άρμα και είχε μονίμως δίπλα του έναν ή και δύο μηχανικούς να τον επιστευάζουν. Σπάνια το βλέπεις αυτό στο 4, ενώ παράλληλα υπάρχουν παίκτες με κάτι 50:0, 100:0. Πως ακριβώς προωθεί το ομαδικό παιχνίδι αυτό; Εχθές έπαιζα Guilin Peaks και έχασα πάνω από 15 revives από κάτι ατομάκια που έκαναν revive με 20%. Καθόμουν εγώ και περίμενα να φορτίσει, ενώ έλεγχα αν έχει εχθρούς γύρω και ερχόταν ο εξυπνίδης και μου έπαιρνε το σκόρ, χώρια που πολλές φορές μας σκότωναν αμέσως με μια σφαίρα (λόγω 20%). Έβαλαν Χ20/Χ40 γιατί; Για να μπορεί άνετα κάποιος να μείνει στο CAP και να βοηθάει την ομάδα του; Έχεις παίξει Firestorm να δεις πόσοι είναι ξαπλωμένοι στα βουνά; Σα στολισμένα είναι. Για το μαχαίρι, δε θα τα ξαναπώ, είναι ανέκδοτο. Τα ίδια άτομα που έπαιζαν με το μαχαίρι στο 3, έχουν μόλις το 10-20% των tags στο 4. Τα jets; Μόνο από ΑΑ ή άλλο Jet πέφτουν. Οι igla/stingers είναι άχρηστοι, αφού μέχρι να κλειδώσουν, είναι εκτός εμβέλιας. Το ίδιο και για το C-130. Για να είναι εντός εμβέλιας, πρέπει αν είναι ακριβώς από πάνω σου. Ρίχνεις τον πρώτο και μετά περιμένεις να κάνει όλο το γύρο για να ρίξεις δεύτερο. Απλά δε συμβαίνει ποτέ. Το ΑΑ καθαυτό, ΟΡ, το έχουν nerfάρει 3 φορές νομίζω και πάλι είναι το απόλυτο όπλο. Έδωσαν χρήσιμα gadgets και μετά τα πήραν πίσω, αχρηστεύοντάς τα. Πχ το ΧΜ-25. Κορυφαίο για να τρως αυτούς που είναι στις ταράτσες. Το nerfαραν, σχεδόν το αχρήστευσαν (το καταλαβαίνεις γιατί κανείς δεν το χρησιμοποιεί πιά) και ο άλλος κάθεται στην ταράτσα χωρίς να μπορείς να κάνεις τίποτα, εκτός αν συνεργαστεί το ελικόπτερό σου. Α, και κλείσαμε και τις ταράτσες στο TDM γιατί έτσι γουστάρουμε. Σε όποιον αρέσει. Πόσα άλλα να σου γράψω; Βαρέθηκα πιά να τα γράφω. Και ξέρεις ποιό είναι το χειρότερο; Πας να τα πεις στο community και πέφτουν οι "PROs" να σε φάνε... Ειδικά όταν είχα γράψει για το μαχαίρι, δε φαντάζεσαι τι είχε γίνει! Τόσο n00bάδες! Going to a gunfight with a knife and win, so the losers whine... Οπότε καταλήγουμε, ότι η κοινότητά τους είναι οι "PROs", τους κάνουν τα χατήρια, τους φτιάχνουν ένα παιχνίδι όπως το θέλουν, αλλά χάνουν εμάς τους υπόλοιπους. Χεστήκανε προφανώς αν οι πωλήσεις πάνε καλά. Κι εμείς χεστήκαμε, αν δε μας θέλουν για πελάτες. υγ: όσο για τις ώρες, μπορεί να έχει γράψει 800 το κοντέρ (το δικό μου λέει 600), αλλά στο 3 έλεγε >1000 και σε μικρότερο διάστημα. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 30, 2015 από Wizard! 2
filthy_dwarf Δεκέμβριος 30, 2015 #5453 Δεκέμβριος 30, 2015 δεν είναι BF πλέων. είναι ένα ωραίο και καλό σχετικά online fps αλλά δεν είναι για κανένα λόγο bf. όσες φορές πάω να παίξω σαν να παίζω BF παίζουνε τα νέυρα μου. ούτε repair δεν καταφέρνω να κάνω σωστά, ο καθένας ότι του φανεί έχει γίνει το game. και δεν φταίνε μόνο οι παίκτες γιαυτό, φταίει και η dice που τους ώθησε εκεί. Όταν όμως παίζω σαν TDM αλλά με checkpoints, περνάω καλα. 3
GruntGR Δεκέμβριος 30, 2015 #5454 Δεκέμβριος 30, 2015 (edited) περιμενω απαντηση απο τον Ακη περι αρματος και εκτεταμενη αναλυση πανω στο balance μεταξυ infantry και vehicles imho ενα αρμα χωρις engineer 2η θεση και εναν ακομα στην τριτη για το soflam δεν εχει πολλες ελπιδες και ειναι αξιο της μοιρας του, ειδικα οταν τριγυριζει εξω απο τις ζουγκλες στην operation outbreak θυμαται κανεις τι γινοτανε στο BF2 με τα abrams στην strike at karkand να αλωνιζουν ? δεν υπηρχανε ελικοπτερα και jet να τα ριχνουν one hit αλλα ουτε ειχανε τα ιδια τα αρματα 3d spotting και thermal optics να τα βοηθανε. γκρινιαζετε για το gameplay, λεγοντας "δεν ειναι BF αυτο το πραμα" ενω δεν εχετε παιξει ποτε σας οι ιδιοι ενα "proper battlefield game", ολοι κολλησατε με την σειρα παιζοντας ενα κατα-λαθος BF που δεν ειχε ουτε τα βασικα ( prone και commo rose ) πιο μετα λιωσατε ενα αλλο BF το οποιο μπορει να ειχε αυτα τα 2 αλλα δεν ειχε το πιο βασικο (commander), στην beta το θαβατε κιολας επειδη ακριβως ειχε prone λολ ( http://www.thelab.gr/topic/76128-official-battlefield-3-thread/page-62#entry1414937) γνωμη μου ειναι πως αμα δεν το ειχατε φαει στην μαπα ηδη τοσες ωρες ( αρα μπορουμε να πουμε οτι τα εβγαλε τα λεφτα του ) τωρα θα το βλεπατε με καλυτερο ματι edit : τα jet δηλαδη στο BF3 τα εριχνες με igla συνεχεια ? το "below radar" που μπηκε με update το ξεχασες ? ητανε τα ελικοπτερα πανω απο τα κεφαλια μας και παρακαλουσαμε να παρουν λιγο υψος μπας και καταφερουμε να τα κλειδωσουμε, γενικα ποσες φορες ειχε γινει rebalance στο προηγουμενο BF ? MASS glitch m416 OP foregrip χωρις επιπτωση στο ADS spread, heavy barrel φτιαγμενο για sprayers και CBQ, flash supressor που ητανε στην αρχη καθαρα διακοσμητικο, AEK OP και μετα m16 ραπτομηχανη, επιλεκτικη μνημη ftw για το knife ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΑΝΕ ! ειμουνα 1on1 με τον κοψοχερη τον bill krepas, τον πηγαινα nemesis victim 80 και νομιζε οτι με ενα κωλοφαρδο knife πιο μετα θα ειμασταν πατσι λολ, αρκετα balanced μου φαινεται εμενα οπως ειναι τωρα στο 4. ειδικα οταν παιζω noshar ειμαι μεσα στα container με αρπαζει ο αλλος και κανω το counter η ολη αισθηση ειναι priceless στο bf3 ητανε υπερβολη αυτο που γινοτανε απο μπροστα ενω οι πιρουετες στο BC2 που μαχαιρωνες μεσα απο ξυλα και πορτες δεν ξεχνιουνται με τπτ :s ξαναλεω gulf και firestorm δεν εχω παιξει ποτε, δεν βρισκω 60hz server - για classic mode ουτε λογος Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 30, 2015 από GruntGR 1
Wizard! Δεκέμβριος 30, 2015 #5455 Δεκέμβριος 30, 2015 γκρινιαζετε για το gameplay, λεγοντας "δεν ειναι BF αυτο το πραμα" ενω δεν εχετε παιξει ποτε σας οι ιδιοι ενα "proper battlefield game", ολοι κολλησατε με την σειρα παιζοντας ενα κατα-λαθος BF που δεν ειχε ουτε τα βασικα ( prone και commo rose ) πιο μετα λιωσατε ενα αλλο BF το οποιο μπορει να ειχε αυτα τα 2 αλλα δεν ειχε το πιο βασικο (commander), στην beta το θαβατε κιολας επειδη ακριβως ειχε prone λολΤζιζ κακά... Έχω το cd του 1942... Ατέλειωτα lan parties μέχρι και το BF2. Σταμάτησα να παίζω με το BF2142 που δε με κράτησε. γνωμη μου ειναι πως αμα δεν το ειχατε φαει στην μαπα ηδη τοσες ωρες ( αρα μπορουμε να πουμε οτι τα εβγαλε τα λεφτα του ) τωρα θα το βλεπατε με καλυτερο ματιΝαι, εδώ ίσως έχεις δίκιο. Μπορεί επειδή το έχουν αλλάξει 30 φορές να μας έχει φορτίσει με έναν αρνητισμό, ενώ εσύ το βλέπεις διαφορετικά. 1
GruntGR Δεκέμβριος 30, 2015 #5456 Δεκέμβριος 30, 2015 (edited) Ατέλειωτα lan parties μέχρι και το BF2. lan party με bots ασυρματο ποντικι και 1900XT ? εεεε ?? φφφανταστικε admin του BAZO server ? ( αιωνια η μνημη του ) http://www.thelab.gr/topic/30982-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF-battlefield-2/#entry477991 και εγω εχω το cd του 1942 ( https://lh3.googleusercontent.com/-jvJ5g99hj2w/VjMypErkQNI/AAAAAAAACzo/QFDw2JPuBHA/w1113-h835-no/15%2B-%2B1) DSL για να το παιξω οταν ητανε στα ντουζενια του δεν ειχα ομως Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 30, 2015 από GruntGR
Wizard! Δεκέμβριος 30, 2015 #5458 Δεκέμβριος 30, 2015 lan party με bots ασυρματο ποντικι και 1900XT ?Εσύ μπορεί να θυμάσαι καλύτερα, εγώ είμαι μεγάλος άνθρωπος εγώ σε νετ καφέ το έλιωναΗ παρέα που πηγαίναμε τότε Β&Β, έπαιζε ΜΟΗΑ, οπότε αναγκαστικά έπαιζα κι εγώ με αυτό.
filthy_dwarf Δεκέμβριος 30, 2015 #5459 Δεκέμβριος 30, 2015 ΜΟΗΑ δεν μου πολυάρεσε ονλάιν. βφ1942 και COD ( 1 και 2 ) παίζαμε
AKISSS Δεκέμβριος 30, 2015 #5460 Δεκέμβριος 30, 2015 (edited) Εγω το ξαναλεω..ΑΝ εβγαινε το game οπως ειναι τωρα θα μεναμε με το στομα ανοιχτο..Μαλλον οι ωρες και τα patch-bugs που ριξαμε απ την αρχη μας κανουν και αισθανομαστε ετσι.. Περι balance vhc/inf δεν προκειται να αναπτυξω..τα εχω ξαναπει..Υπαρχουν ατομα αναμεσα μας που στο bf3 κλαιγανε για τα οχηματα που κανανε παρτυ και τωρα παλι κλαινε γιατι δεν ειναι τοσο δυνατα..<απο χαρτι κτλ> ...Αποφασιστε τι θελετε...τα οχηματα του bf4 πεφτουνε πολυ πιο ευκολα σε σχεση με του bf3 ποσο μαλλον με του bf2..Αν δεις tank στο bf4 να παιζει μονο του και να εχει 50-0 sry ΑΛΛΑ εσυ και η ομαδα σου κατι δεν κανετε καλα..Ενας με λιγο skill και sraw-tow κατεβαζει ακομη και jet..gl να ριξεις καλο jet στο bf3.. Για τα knife οτι ειπε ο Grunt..τετοιο knife οπως στο bf3 ουτε τα cod Aυτο που δεν μου αρεσει ειναι οταν εχει μονο η μια ομαδα απο τις 2 commander..Η και 2 η καμια... edit. Θελω να πιστευω οτι το επομενο bf ο κοσμος και οι pro(5v5 scene) θα ασχοληθουν και με οχηματα αλλιως παλι δραματα θα εχουμε και κακο game μιας και η dice ακουει τους pro του esl(infantry only) οπως λετε.. edit.2. τι θυμηθηκα ;p ..esl's pro's(5v5) vs bnl(8v8) team Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 30, 2015 από AKISSS 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now