Jump to content



Service Oktabit


E.F.

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

Θα ήθελα μία πληροφορία αν είναι εύκολο όσον αφορά το service της Oktabit, αν έχει κάποιος εμπειρία.

Είχα αγοράσει ένα laptop πέρυσι πριν τα Χριστούγεννα από μεγάλο πολυκατάστημα, του οποίου κόλλησε ο δίσκος (μπαμ κι έξω). Από το κατάστημα με προώθησαν στην Oktabit, με την οποία δεν έχω μιλήσει ακόμα λόγω ώρας. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν κάποιος είχε προηγουμένως εμπειρία με το service τους και τι να περιμένω, γιατί αν είναι για ένα δίσκο να δανείζομαι ξένα μηχανήματα για κανένα μήνα (είναι απολύτως απαραίτητο) να αγοράσω ένα δίσκο να μην το έχω και άγχος.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Αν ο Η/Υ είναι στην εγγύηση, γιατί να μην την εκμεταλλευτείς;

Γιατί το "μεγάλο" κατάστημα σε παρέπεμψε κατευθείαν στην αντιπροσωπεία; Ποιό κατάστημα είναι αυτό;

To electroworld. Πιστεύω αυτό απαντά σχεδόν σε κάθε ερώτημα...

...κι αν όχι, μου είπαν ξεκάθαρα ότι εφόσον δεν έχω πληρώσει έξτρα πακέτο "Support 360", την εγγύηση την δίνει μόνο η αντιπροσωπεία.

Το πρόβλημα είναι ότι το laptop, ειδικά αυτή την εποχή, μου είναι απολύτως απαραίτητο. Γι'αυτό ρωτάω για την ταχύτητα διεκπεραίωσης τέτοιων διαδικασιών από την Oktabit, δεν μπορώ να δανειστώ ξένα μηχανήματα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ με μια κάρτα γραφικών που είχα θέμα, εξυπηρετήθηκα άριστα !!

Φαντάσου το μαγαζί που την είχα αγοράσει έκλεισε, με ρώτησαν το σειριακό της κάρτας και μου ζήτησαν να την πάω εκεί. Σε 2 μέρες με ειδοποίησαν να περάσω να πάρω καινούργια. Το πρόβλημα ? άρχισε να κάνει θόρυβο ο ανεμιστήρας και μου έδωσαν καινούργια κια άλλο μοντέλο..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελικώς πήγε το μηχάνημα στην Oktabit και σήμερα (10 ημερολογιακές ημέρες) το παρέλαβα, με τον δίσκο να έχει αντικατασταθεί. Αρκετά καλή εξυπηρέτηση, δεν λέω, αν εξαιρέσουμε τις "χαζές" ερωτήσεις του τεχνικού που ασχολήθηκε, της φύσης "μήπως σας έπεσε ή βάλατε το κινητό σας πάνω του" κτλ, όπου απάντησα απλά "και αν ήταν έτσι περιμένετε να το παραδεχθεί ο πελάτης δηλαδή;". Παρά ταύτα, 10 ημέρες μέσα στον Αύγουστο και χωρίς να "γκρινιάξουν" πως ιδιώτης τους ενόχλησε αντί να τα βάλει με το κατάστημα θεωρώ πως ήταν καλά.

Link to comment
Share on other sites

Στα laptop αν δεν έχει αλλάξει κάτι από όσο θυμάμαι οι εγγυήσεις δίνονται απευθείας από την αντιπροσωπεία ή τον εισαγωγέα και όχι το μαγαζί που σου έκανε την τελική πώληση. Από oktabit έχω να πω ότι συνήθως εντός 2 εργάσιμων έχουν ελέγξει τον εξοπλισμό και συνήθως αν πρόκειται για αντικατάσταση γίνεται σχεδόν άμεσα. Τώρα το κομμάτι των laptop ίσως τρώει περισσότερο χρόνο. Γενικά πάντως είναι συζητήσιμοι σε σχέση με άλλους.

Link to comment
Share on other sites

ευτυχώς που σε έστειλαν εκεί.

η εταιρεία δεν αργεί ιδιαίτερα στα service, αλλά συνήθως τα καταστήματα.

εμένα μου κρατούσαν σε κατάστημα μητρική δήθεν να τη δει ο τεχνικός και ... να επιβεβαιώσει ότι είναι καμμένη, για 3 βδομάδες.

όταν .... απλά το είδε, την πήγε Oktabit και αντικαταστάθηκε. λες και εκείνος θα την έφτιαχνε, τεσπα.

10 ημερολογιακές είναι μια χαρά για service. μην ξεχνάς είναι χοντρική δεν είναι απλά ένα μαγαζί με 5 πελάτες.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.