Jump to content



Μας την έφερε το public!!!!!!!!!


Recommended Posts

Εγω τους κάλεσα και περιμένω εξηγησεις απο κάποιον υπεύθυνο γιατί βάση των email της παραγγελίας που εχω κάνει εγώ και ένας φίλος (μια μέρα μετα απο εμένα) αυτός παρέλαβε ενώ εγώ οχι. Οπότε δεν τηρήθηκε σειρά προτεραιοτητας.

Link to comment
Share on other sites

Για όσους δεν κατάλαβαν τι είπα.

Το να έχω στο Site ένα προϊόν άμεσα διαθέσιμο, είναι το ίδιο με το να το έχω στο ράφι του καταστήματος και να μπει ο πελάτης να το δει.

Πως θα σας φανεί να μπείτε σε ένα κατάστημα, να πειτε στο πωλητή δώσε μου αυτή τη κάρτα γραφικών που λέει 50ευρώ και να σας πει δε πουλάω;

Είναι ένα και το αυτό. Το λάθος είτε μας αρέσει, είτε όχι, το χρεώνεται το κατάστημα, ανεξάρτητα αν φέρθηκε άψογα στους 100 άλλους.-

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Είναι 3 πελάτες και βλέπουν το πληκτρολόγιο στο ράφι με 5€. Το ζητάνε και οι 3, αλλά ο υπάλληλος δίνει μόνο στους δύο, διότι είχε ένα πληκτρολόγιο στο ράφι και ένα πληκτρολόγιο στην αποθήκη.

Ως κατάστημα, τι λες στον τρίτο πελάτη ο οποίος έχει δει τους άλλους δύο να πηγαίνουν ταμείο;

- Συγνώμη είχα μόνο δύο οπότε τήρησα σειρά προτεραιότητας.

- Συγνώμη η τιμή ήταν λάθος και δεν μπορώ να σας το πουλήσω σε αυτή την τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Για όσους δεν ξέρετε πως λειτουργεί το σύστημα.

Καταστήματα όπως το Public, το πλαίσιο κλπ, με απλά λόγια Α.Ε. είναι υποχρεωμένα βάση νόμου να τηρούν θεωρημένη αποθήκη.

Αυτό τι σημαίνει; Δεν μπαίνει τίποτα στην αποθήκη και δε βγαίνει τίποτα χωρίς παραστατικό.

Αν λοιπόν ΟΛΑ λειτουργούν καλά, ξέρουν ανα πάσα στιγμή απο το λογιστικό τους πρόγραμμα πόσα τεμάχια απο ένα προϊόν έχουν και ας είναι σε 100 υποκαταστήματα. Το σύνολο το ξέρουν.

Αν και πάλι το σύστημα λειτουργεί καλά, τότε όταν πέσει η παραγγελία, το πρόγραμμα καπαρώνει 1 τεμάχιο και το αφαιρεί απο το σύνολο. Οταν το σύνολο πάει στο 0 τότε το προϊόν εμφανίζεται ως εξαντλημένο.

Αυτό καμιά φορά ανάλογα την επικοινωνία που έχουν ρυθμίσει μεταξύ λογιστικού προγράμματος (αυτό που κρατά την αποθήκη) και του site, μπορεί να πάρει απο 1sec έως μία ώρα.

Αν έχουν ρυθμίσει το δεύτερο, δηλαδή να υπάρχει μία καθυστέρηση, είναι λάθος τους από τη στιγμή που παίζουν συχνά πυκνά με προσφορές.

Οπότε ΔΕΝ κατηγορώ το Public γενικώς και αορίστως. Είπα μπράβο για την αποστολή, απλά καλό είναι κάποια πράγματα όταν παίζεις συχνά πυκνά με προσφορές να τα προσέχεις, γιατί ο πελάτης δεν θα έχει άδικο να νιώθει ότι τον κορόιδεψες. Πόσο μάλλον αν έκανε εγγραφή στο Site σου ΜΟΝΟ για να πάρει το τεμάχιο προσφοράς.

so simple είναι το πράμα παίδες. Και όπως σωστά είπε ο yanni πιο πάνω κακώς έφυγε τέτοιο mail προς πελάτη. Εκει διαφωνώ, στο χειρισμό/οργάνωση και όχι τόσο στο ότι δεν παρέλαβαν 10 άτομα.

Έγινε επεξεργασία από karmen1983
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν να πω κάποια πράγματα καθώς τυχαίνει να υπάρχει ένα online κατάστημα κοντά μου.

ΑΛΛΑ αν είχα κατάστημα και έστω ΕΝΑΣ ΠΕΛΑΤΗΣ είχε παραγγείλει απο εμένα σε τιμή που το προϊόν ΗΤΑΝ διαθέσιμο στο Site μου, τη στιγμή της παραγγελίας, θα έκανα τα αδύνατα δυνατά να του το στείλω στη τιμή που έγραφε το Site, ακόμα και απο λάθος δικό μου και ακόμα και αν έμπαινα μέσα.

Και μετα απο 6 μηνες θα εκλεινες και θα πηγαινες στον ΟΑΕΔ καθε 1η του μηνος

Δεν αμφισβητω τις καλες προθεσεις, απλα δειχνεις οτι εισαι εκτος πραγματικοτητας και εκτος αγορας.Σε κανενα μερος του κοσμου ,κανενα μικρο καταστημα ή πολυεθνικη δεν θα εκανε νεα παραγγελια σε καποιον προμηθευτη που τον βαζει μεσα μονο και μονο για να τα διαθεσει σε καποιους καταναλωτες που δεν προλαβαν.

Με τα αν και τα θα χρεοκοπήσαμε.

Έγινε επεξεργασία από amartolos
Link to comment
Share on other sites

Και μετα απο 6 μηνες θα εκλεινες και θα πηγαινες στον ΟΑΕΔ καθε 1η του μηνος

Δεν αμφισβητω τις καλες προθεσεις, απλα δειχνεις οτι εισαι εκτος πραγματικοτητας και εκτος αγορας.Σε κανενα μερος του κοσμου ,κανενα μικρο καταστημα ή πολυεθνικη δεν θα εκανε νεα παραγγελια σε καποιον προμηθευτη που τον βαζει μεσα μονο και μονο για να τα διαθεσει σε καποιους καταναλωτες που δεν προλαβαν.

Αν είμαι εκτός πραγματικότητας, τότε μάλλον δουλεύω με ζημιά και για τη ψυχή της μάνας μου μόνιμα.

Αν πάλι είμαι εκτός της αγοράς άσε να το ξέρω καλύτερα απο εσένα.

Αν θες να είσαι αξιόπιστος πρέπει να τηρείς τις συμφωνίες σου. Αφου έκανες τη λαμακία θα πλερώσεις. Αν κάνεις μόνιμα λαμακίες, ένας έμπορας λιγότερος στην αγορά (αυτός θα κλείσει έτσι και αλλιώς είτε εξυπηρετήσει, είτε όχι)

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί φίλοι του Public.gr και του Insomnia,

λαμβάνουμε την πρωτοβουλία να απαντήσουμε στο άνωθι, επιδιώκοντας να ενημερώσουμε την κοινότητα του Insomnia για το γεγονός.

Ο εν λόγω κωδικός προϊόντος (0631879 KEYBOARD LOGITECH K360 WRL) όπως γνωρίζετε , έλαβε ασυνήθιστα χαμηλή τιμή, -80% από την τιμή καταστήματος, από λάθος στην ανανέωση τιμών μας. Το Public.gr δέχθηκε εκατοντάδες παραγγελίες σε λίγες μόνο ώρες, που στο σύνολό τους ξεπερνούσαν το διαθέσιμο απόθεμα του προϊόντος, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να ικανοποιηθούν όλοι. Παράλληλα, γνωστοποιούμε στην κοινότητα, ότι δεν είναι επιτρεπτό για μια εμπορική εταιρεία να διαθέσει εκ νέου ένα προϊόν σε τιμή κάτω του κόστους, όπως αυτή που προέκυψε στην περίπτωση αυτή.

Από την πλευρά μας, κάναμε ό,τι είναι εφικτό για να κατανείμουμε άμεσα τα διαθέσιμα τεμάχια κατά σειρά προτεραιότητας στους πελάτες μας, προσφέροντας περισσότερα από 250keyboards στην τιμή αυτή. Ωστόσο, υπήρχαν περιπτώσεις αρκετών πελατών, που έσπευσαν στα καταστήματα για να παραλάβουν διαθέσιμα τεμάχια, με αποτέλεσμα να υπάρχουν πελάτες με προτεραιότητα που δεν εξυπηρετήθηκαν.

Ζητούμε συγνώμη και πάλι από τους πελάτες που δεν κατάφεραν να λάβουν έστω 1 τεμάχιο του κωδικού, με τους οποίους θα ακολουθήσει προσωπική επικοινωνία.

Με εκτίμηση στην κοινότητα

Η ομάδα του Public.gr

[Keyboard] Logitech Wireless Keyboard K360 @ 5€ - Σελίδα 35 - Προσφορές - Insomnia.gr - Σελίδα 35

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά ξηγήθηκαν και για να μην παρεξηγηθώ μιλάω για την τελευταία φράση όπου μιλάνε για προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες που δεν εξυπηρετήθηκαν. Ελπίζω να τους κάνουν κάποια καλή προσφορά. Βέβαια θα βρεθούν και τα βλήματα που θα ζητάνε από το public ΚΑΙ τα 15 πληκτρολόγια που παρήγγειλαν για προσωπική χρήση.

Link to comment
Share on other sites

Ξερεις ποια ειναι η προσφορα που καναν οι μπακαλιδες?

10% εκπτωση στο επομενο πληκτρολογιο που θα παραγγειλω στον επομενο ενα μηνα!

Ακομα λες μπραβο?

Εγω θελω να πω και ενα μπραβο στον οποιον αποφασισε στο ινσομνια να κλειδωσει το νημα μετα το μηνυμα του μπακαλικου.

Αντι να το αφησει ανοικτο να μιλησουμε για την "προσφορα" το κλεισε

Η λαδωμα επαιξε η κατι αλλο....

Πολυ ευαισθητοι ειναι για νηματα τετοιου τυπου αλλα σε αλλα που τους κραζουμε για την εφαρμογη του ειναι τυχαια κουφοι.....

Back to μπακαλικο

Οι τυποι ειναι ΑΘΛΙΟΙ, φτηνες δικαιολογιες για ενα bug του συστηματος τους. Θελουν πολυ μαυρισμα σε σκρουτζ μπας και αλλαξουν...

Link to comment
Share on other sites

Ξερεις ποια ειναι η προσφορα που καναν οι μπακαλιδες?

10% εκπτωση στο επομενο πληκτρολογιο που θα παραγγειλω στον επομενο ενα μηνα!

Ακομα λες μπραβο?

Εγω θελω να πω και ενα μπραβο στον οποιον αποφασισε στο ινσομνια να κλειδωσει το νημα μετα το μηνυμα του μπακαλικου.

Αντι να το αφησει ανοικτο να μιλησουμε για την "προσφορα" το κλεισε

Η λαδωμα επαιξε η κατι αλλο....

Πολυ ευαισθητοι ειναι για νηματα τετοιου τυπου αλλα σε αλλα που τους κραζουμε για την εφαρμογη του ειναι τυχαια κουφοι.....

Back to μπακαλικο

Οι τυποι ειναι ΑΘΛΙΟΙ, φτηνες δικαιολογιες για ενα bug του συστηματος τους. Θελουν πολυ μαυρισμα σε σκρουτζ μπας και αλλαξουν...

Μεχρι χθες στο skroutz δεν φαινόταν καμια αρνητική παρολο που εφαγε δεκαδες!!!!

Link to comment
Share on other sites

Η δικια μου αργησε να βγει αλλα οταν βγηκε ολως τυχαιως το μπακαλικο με θυμηθηκε και με πηρε τηλ.... ακουσε μπινελικια, και σημερα με ξανακαλεσε να μου δωσει την ΥΠΕΡΠΡΟΣΦΟΡΑ του 10%....

Απλα ΓΤΠ & ΑΘΛΙΟΙ

Link to comment
Share on other sites

Η δικια μου αργησε να βγει αλλα οταν βγηκε ολως τυχαιως το μπακαλικο με θυμηθηκε και με πηρε τηλ.... ακουσε μπινελικια, και σημερα με ξανακαλεσε να μου δωσει την ΥΠΕΡΠΡΟΣΦΟΡΑ του 10%....

Απλα ΓΤΠ & ΑΘΛΙΟΙ

:suicide:

εχω λιστα με ατομα που αξιζουν facepalm , εισαι μεσα σε αυτην!

do you want fries with that?

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι χθες στο skroutz δεν φαινόταν καμια αρνητική παρολο που εφαγε δεκαδες!!!!

Στο skroutz από ότι θυμάμαι η αρνητική αξιολόγηση φαίνεται μετά από 20 μέρες, αφού δίνεται η ευκαιρία στο κατάστημα να απαντήσει.

Ξερεις ποια ειναι η προσφορα που καναν οι μπακαλιδες?

10% εκπτωση στο επομενο πληκτρολογιο που θα παραγγειλω στον επομενο ενα μηνα!

Ακομα λες μπραβο?

Εγω θελω να πω και ενα μπραβο στον οποιον αποφασισε στο ινσομνια να κλειδωσει το νημα μετα το μηνυμα του μπακαλικου.

Αντι να το αφησει ανοικτο να μιλησουμε για την "προσφορα" το κλεισε

Η λαδωμα επαιξε η κατι αλλο....

Πολυ ευαισθητοι ειναι για νηματα τετοιου τυπου αλλα σε αλλα που τους κραζουμε για την εφαρμογη του ειναι τυχαια κουφοι.....

Back to μπακαλικο

Οι τυποι ειναι ΑΘΛΙΟΙ, φτηνες δικαιολογιες για ενα bug του συστηματος τους. Θελουν πολυ μαυρισμα σε σκρουτζ μπας και αλλαξουν...

Αντίθετα η θετική αξιολόγηση φαίνεται σχετικά άμεσα. Η δική μου π.χ. ΘΕΤΙΚΗ (5 στα 5) υποθέτω θα φανεί μέσα στις επόμενες 1-2 μέρες. Και αν πάρει το μάτι μου δεκάδες αρνητικές απλά και μόνο για ένα πληκτρολόγιο θα κάνω άλλες 4 θετικές μιας και έκανα 5 παραγγελίες αυτές τις μέρες (όχι πληκτρολόγιο πήρα μόνο 1).

Όσον αφορά τους... άθλιους και έχοντας δει άλλα λάθη συστήματος σε άλλα μαγαζιά να γίνονται όλως τυχαίως Σάββατα βράδυ, ώστε να μην μπορούν να διορθωθούν μέχρι την Δευτέρα το πρωί και καλά και μετά να ρίχνουν άκυρο ΣΕ ΟΛΟΥΣ, φέρθηκαν πολύ ποιο σωστά από άλλους. Το μόνο λάθος τους είναι η κοτσάνα που στείλανε για mail. Εκεί εκτεθήκανε.

Θα πρέπει όμως να καταλάβουν κάποια 5χρονα ότι αν αρχίσουν τις αρνητικές αξιολογήσεις σε περιπτώσεις σαν αυτές όπου δόθηκαν δεκάδες πληκτρολόγια σε τιμή φραπέ, ότι το μόνο που θα καταφέρουν είναι μελλοντικά να τρώμε ΟΛΟΙ άκυρο.

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα και εγώ 1 κομμάτι από metro mall Αγ.Δημήτριο.

Η παραγγελία έγινε το μεσημέρι της Παρασκευής 10 λεπτά πριν το βγάλουν Εξαντλημένο και σήμερα το μεσημέρι ήρθε mail παραλαβής.

Σίγουρα άδικο για κάποιους που έκαναν παραγγελία πριν από μένα και δεν μπορώ να καταλάβω τι λογική ακολούθησαν στην εκτέλεση των παραγγελιών.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι απο τα μονα καταστηματα στην ελλαδα που συμπεριφερονται στον πελατη ετσι,φανταστειτε την ιδια ιστορια σε κανα πλαισιο,getitnow κλπ,οχι 250 κομματια ουτ 1 δεν θα εφευγε και θα τρωγαν ολοι ακυρο(ποσο μαλλον αν η τιμη πωλησης ειναι χαμηλωτερη απο την τιμη αγορας),για αυτο αξιζουν πολλες θετικες.

Έγινε επεξεργασία από digitaltiger
Link to comment
Share on other sites

Οι τύποι ξηγηθηκαν μια χαρά εως άψογα...

Πόσο συχνά μπορεί να το πει αυτό κάποιος στην Ελλάδα;

Αν ήταν κανα Π θα είχατε φάει όχι άκυρο ,αλλά εξωδικο :p

Μια φορα,ένας,έκανε το σωστό εδωσε ολο το στοκ στη -λαθος-αναγραφομενη τιμη,και ναι,βρέθηκαν εδώ άτομα που τον κραζουν γιατί δεν παρήγγειλε κι άλλα να τα δώσει με ζημία!!!!!!

Και για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους,σαφέστατα το ήξεραν ΟΛΟΙ ότι είναι λάθος και παρήγγειλαν και κουτοπονηρα τώρα ζητάνε και ρέστα...

Είμαστε απίθανα τυπακια...με τα μαγαζιά των άλλων γινόμαστε ολοι Ιάπωνες σε ηθική και επαγγελματισμό...

Μόλις κάνει λάθος ο άλλος βέβαια και μπορούμε να τον φάμε...θυμόμαστε άμεσα την ευγενη μας καταγωγή...

Εδώ κιόλας που μισοί τα έκαναν και τα δυο μέσα σε δευτερόλεπτα...

Αφού είστε ολοι τόσο ηθικοί και νομοταγείς και γιατί δεν πήρατε τηλέφωνο στα καπάκια το μαγαζί να διορθώσει την τιμη;;;

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

Το Πλαίσιο πριν 3-4? χρόνια είχε κάνει λάθος στην τιμή ενός Seagate 500GB 2,5''. Αντί για 59€ είχε βάλει 19€. Και τότε είχε γίνει χαμός. Είχε δώσει από έναν δίσκο σε κάθε πελάτη που είχε κάνει παραγγελία, είτε για 1 είτε για 10 τεμάχια.

Δεν παρακολουθώ και κάθε περίπτωση προσφοράς που είναι.... τεχνικό πρόβλημα, αλλά από τότε είχα να δω κατάστημα να ξεστοκάρει στην λάθος τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.