Jump to content



HyperThreading ..αυτός ο άγνωστος : p


Freedom

Recommended Posts

Για το crysis 3 τα έχουμε χιλιοπεί. Ο bulldozer περνά μπροστά(βάσει του pcgameshardware.de) από τον 3770Κ έχοντας παρόμοιο αριθμό* τρανζίστορ και ~40% χαμηλότερη τιμή. Αν η ίντελ σκεφτεί να χτυπήσει με τον 6core στα 300€ θα έχει και τα σχετικά με τη λιθογραφία προβλήματα.

Τα μέχρι στιγμής games ανήκουν στη γενιά του 360/πς3 είτε βγήκαν το 2008 είτε πριν από λίγο.

*200εκ λιγότερα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

[MENTION=3917]Petrossortep[/MENTION], no offence αλλα ειλικρινα δεν μπορώ να βρώ κανένα απολυτως χρήσιμο στοιχείο απο το ποστ #17 που θα βοηθήσει αυτο το θρεντ. Αν νομιζεις οτι η ουσια ειναι "αλλου", τοτε ασε αυτο το θρεντ να κυνηγησει την ουσια που υπονοει ο τιτλος του.

Τωρα, τι σχεση εχει το τι "διατάζει" η AMD, το PS4, οι κονσόλες γενικότερα και ένα παιχνιδι που ΘΑ βγεί με το τι είναι καλύτερο με βαση συγκεκριμενες ανάγκες και το όποιο scaling του ΗΤ για καποιον χρήστη που έχει να επιλέξει ανάμεσα απο cpus με και χωρίς αυτο, δεν το έχω καταλάβει ακόμα...

Αν υποψιάζεσαι οτι όλος ο κόσμος θα γυριζει γυρω απο τις κοσνόλες αστο να δούμε καλύτερα αν θα αποδειχτει στο μελλον.

Η εκτίμηση σου για το 15% απο οτι καταλαβαίνεις είναι απλά μια εκτίμηση, στα δικά μου μάτια χωρίς καμία βάση γιατι δεν βλέπω κανένα στοιχείο.

Τα ξέρουμε εδώ και καιρό τα συν και πλην του HT. Τα άρθρο του 2002 που παραθέτεις ήταν σε εποχές με μη HT-aware λειτουργικό και προγράμματα που δεν τα πήγαιναν γενικώς καλά με πολλούς πυρήνες.

Θεσπέσια, αφου το ξερετε -γιατι εγω και μαλλον και καποιοι αλλοι δεν το ξερουμε ακομα, ενδείξεις έχουμε, συνολική εικόνα προφανως οχι εξού και ο ρόλος του θρεντ- δεν μας κάνεις καλυτερα μια εκτενη, εμπεριστατωμένη και γεμάτη data παρουσιαση για να βοηθήσεις αυτο το θρεντ και εμάς? ;)

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=58]Freedom[/MENTION]

Σόρυ, για την παρεκτροπή του θέματος και αν νιώθεις ότι σε προσέβαλα για το θέμα με το HT. Το "ξέρουμε" αναφέρεται σε όλη την πισόφιλη κοινότητα που γνωρίζει από παμπάλαιες και πιο προσφατες (τεχνικές)δημοσιεύσεις τα παράδοξα του HT ως αρχιτεκτονική.

Η εκτίμηση μου προκύπτει από τα αποτελέσματα των μέχρι τώρα δοκιμών ανάμεσα σε 1 έως 2 cores με HT on και off σε πραγματικά games. Είναι πάντως βέβαιο ότι οι πυρήνες της AMD είναι πιο κοντά σε αληθινούς πυρήνες. Εμείς θέλουμε να δούμε αν υπάρχει έστω και ένα 15% μπουστ που θα φέρει τις δύο εταιρείες στο ίδιο επίπεδο συνολικά.

Το να συγκρίνουμε 4 vs 4 cores με HT, με 4Ghz, σε full HD ανάλυση, MSAA 2X κτλ. δεν νομίζω ότι βοηθά να απομονώσουμε τον παράγοντα HT. Αντίθετα, αν τρέξει κάποιος bench με δύο φυσικούς πυρήνες μόνο και γραφικά στο FULL(γιατί κάποια games κάνουν offload στην cpu) αλλά παράλληλα στην ελάχιστη δυνατή ανάλυση(για ευνόητους λόγους), τότε θα έβλεπε τί πραγματικά προσφέρει το HT και με ποιά συχνότητα(που είναι και το σπουδαιότερο).

ΕΔΙΤ:

Δεν έχουμε ξεκάθαρο αποτέλεσμα, στα ίδια είναι. Και στο μετρο είναι πισω. Θέλω να πω ότι δεν υπάρχει καμία ένδειξη γι αυτό που λες πέρα από την ανεδαφική -κατά τη γνώμη μου- συσχέτιση με τις κονσόλες.

Εγώ βλέπω και στην σύγκριση με HT που κάνει ο freedom στο C3 όλες ανεξαιρέτως οι πτώσεις είναι μεγαλύτερες χωρίς ΗΤ.

Επίσης σκέψου ότι αν αξιοποιηθούν οι 8 πυρήνες, θα αξιοποιηθούν και οι 6 που δεν αξιοπποιούνται σήμερα και είναι και πραγματικοί. Συν και τα 4 threads κτλ κτλ.

Δες τα cpu bench του crysis 3 απ'όπου θες. Αξιοποιούνται έξι πυρήνες στο full. Η bulldozer αρχιτεκτονική μας δινει σχεδόν πλήρεις πυρήνες.

Kαι για να γίνουν όλα αυτά που τα ακούμε πάνω από 4ετια, δεν αρκεί μόνο η τεχνογνωσία αλλά το παιχνίδι είναι και οικονομικό, είναι και μαρκετινγκ κτλ κτλ. Άρα το πιο λογικό με τα σημερινά δεδομένα είναι η απαισιοδοξία μάλλον παρά η αισιοδοξία. Θυμάσαι τι προσδοκίες γέννησε ο bulldozer και τι έγινε στο τέλος... Σήμερα 3 χρόνια μετά ένας που τότε πήρε 2500Κ με λιγότερα μάλιστα χρήματα είναι πολύ πιο κερδισμένος όπως και να το δεις.

Μην μπερδεύεις αρχιτεκτονικές με συγκεκριμένα προϊόντα που απέτυχαν για πολλούς λόγους. Και μην παρουσιάζεις σαν εξέλιξη το Skyrim π.χ. που τρέχει σε φτιασιδωμένη παλιά engine. Ή όλα τα UE3 based games. Στο battlefield 3 δεν θυμάμαι να "έτρωγε" χώμα ο μπουλντόζας.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=58]Freedom[/MENTION]

Σόρυ, για την παρεκτροπή του θέματος και αν νιώθεις ότι σε προσέβαλα για το θέμα με το HT. Το "ξέρουμε" αναφέρεται σε όλη την πισόφιλη κοινότητα που γνωρίζει από παμπάλαιες και πιο προσφατες (τεχνικές)δημοσιεύσεις τα παράδοξα του HT ως αρχιτεκτονική.

Η εκτίμηση μου προκύπτει από τα αποτελέσματα των μέχρι τώρα δοκιμών ανάμεσα σε 1 έως 2 cores με HT on και off σε πραγματικά games. Είναι πάντως βέβαιο ότι οι πυρήνες της AMD είναι πιο κοντά σε αληθινούς πυρήνες. Εμείς θέλουμε να δούμε αν υπάρχει έστω και ένα 15% μπουστ που θα φέρει τις δύο εταιρείες στο ίδιο επίπεδο συνολικά.

Κανένα προβλημα, οχι ειλικρινα δεν ενιωσα οτι με προσεβαλες, μιλαω ειλικρινα, δεν εχω συνολικη εικόνα για το πραγματικο και σε πραγματικες συνθηκες σε games του ΗΤ, δεν είχα ουτε θα εχω ποτε προβλημα να παραδεχτω ποτε οτι κάτι δεν το ξέρω και αυτο δεν το ξέρω. Ενδειξεις φυσικά και έχω (οχι σε μεγαλο βαθμο όσον αφορα το gaming) αλλα προτιμώ να επιβεβαιώνω παρά να μένω στις οποιες ενδειξεις.

Ποια ειναι αυτα τα "δοκιμια", μπορεις σε παρακαλω να τα δημοσιοποιήσεις ουτως ώστε να αξιολογηθουν και απο εμάς? Συγνωμη αλλα προσωπικα εχω δηλώσει οτι δεν με ενδιαφερουν τα συμπερασματα των άλλων, πάντα προτιμώ να εξεταζω τα οποια δεδομένα μονος μου και με το μικρο μου μυαλουδακι να καταλήγω στα δικα μου προσωπικά συμπερασματα ασχετως αν ταυτίζονται με αλλων ή οχι.

Προσωπικά δεν με ενδιαφερει το πως θα ερθουν οι 2 εταιρείες στο ιδιο επιπεδο, το ΗΤ με ενδιαφερει αδερφέ.

Το να συγκρίνουμε 4 vs 4 cores με HT, με 4Ghz, σε full HD ανάλυση, MSAA 2X κτλ. δεν νομίζω ότι βοηθά να απομονώσουμε τον παράγοντα HT. Αντίθετα, αν τρέξει κάποιος bench με δύο φυσικούς πυρήνες μόνο και γραφικά στο FULL(γιατί κάποια games κάνουν offload στην cpu) αλλά παράλληλα στην ελάχιστη δυνατή ανάλυση(για ευνόητους λόγους), τότε θα έβλεπε τί πραγματικά προσφέρει το HT και με ποιά συχνότητα(που είναι και το σπουδαιότερο).

Μα εδω δεν νομιζω να ενδιαφερει καποιον το 101% καθαρα θεωρητικο μερος, εδω μας ενδιαφερουν οι πραγματικες συνθηκες.

Ο gamer θα παιξει 1080p (στην πλειοψηφια) με οσο πιο υψηλα settings και ΑΑ του επιτρέπει το σύστημα του.

Φυσικα και στο θρεντ για το scaling του 2600Κ θα μπορουσα να ασχοληθω με αστειες αναλύσεις και ρυθμισεις για να κάνει μπαμ το scaling αυτο καθαυτο αλλα δεν θα ειχε σχεση καμια απολύτως με την πραγματικοτητα του gamer.

Τι να κανουμε, ο Μητσάρας σε εναν μηνα θελει να στήσει gaming μηχανημα, μου ηρθε χθες και με ρωταγε αν πρεπει να παρει τον i5 ή τον i7 και κοιταγα το υπερπέραν. Τι να του πω, παρε i7 και θα εχεις +15% γκαραντι? Να του μιλησω για κονσόλες? Να του πω να παιζει 800χ600 με όλα στο low? "Παραβολή" ειναι, ελπίζω να με πιάνεις... ;)

Anyway, παιδες ειμαι αρκετα τρελλος ουτως ώστε να σπαταλήσω 200-300 ώρες να benchmarkάρω οτι game έχω στην κατοχη μου με διαφορες ρυθμισεις, HT on/off και διαφορετικο νουμερο ενεργών/ανανεργων πυρηνων ουτως ώστε να εχω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εικονα για το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ scaling και αποδοση του ΗΤ σε πραγματικά παιχνιδια και με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ συνθηκες.

Αν κάποιος έχει ήδη στοιχεια, ας τα ποστάρει, ψυχικο θα κάνει να με γλιτώσει απο 200-300 ώρες που προσωπικά στο φιναλε δεν μου περισσευουν και προφανως θα πρέπει να "φαγωθουν" απο άλλες πολύ σοβαροτερες και με περισσοτερο "βαθος" ασχολίες.

Εχετε στοιχεια? Εδώ ειμαστε.

Εχετε καποιο λινκ με αναλογη μελετη, εστω σε βάθος θεωρητική επισκοπηση για το HT, οτιδήποτε μπορει να βοηθησει? Εδω ειμαστε...

Αλλιως δεν έχει νοημα, όχι για μενα τουλαχιστον...κάθομαι, μετράω σε μεγάλη εκταση ότι μετριέται σε πραγματικές συνθηκες (αυτο που ηθελα να αποφύγω απο την αρχή) και σε μερικους μηνες σας δίνω τα αποτελεσματα στο πιάτο και τελειώνει η υποθεση...(φακ)...

Link to comment
Share on other sites

Άλλωστε το crysis 3 γεμίζει ήδη 6 πυρήνες, αποδεικνύοντας ότι μέχρι 8 πυρήνες είναι εφικτός στόχος. Δεν έχει καμία σημασία αν το ίδιο αποτέλεσμα θα μπορούσε να βγει και με τρεις. Σημασία έχει ότι βρήκαν υλικό για έξι θρεντς και οι AMD θα το εκμεταλλευτούν.

Οι νέες κονσόλες έχουν 8 σχεδόν πλήρεις πυρήνες(μόνο decode και fetch κοινό). Άρα στην τελική φάση εξέλιξης του software θα έχουμε 8 βαριά θρεντς. Το κατά πόσο θα δουλέψει το HT εξαρτάται από το αν τα 8 θρεντς θα απαιτούν έναν ολόκληρο πυρήνα έκαστο. Εγώ εκτιμώ ότι ένα 15% όφελος το έχει στο νερό το HT.

Για να εχουμε κοινη βαση και να ξερουμε σε τι αναφερομαστε -προς χαριν της συζητησης- ..απο που ειδες οτι το crysis γεμιζει 6 πυρηνες?(χωρια το 8 ειναι εφικτο).

Οταν μου πεις ..θα συνεχισω

Για αρχη παντως μαλλον συγχεεις το φορτιο με την αποδοτικοτητα.

Ναι θα θελαμε να ειναι ετσι οπως τα λες..αλλα ακομα δεν ξερουμε τιποτα.

(Προσωπικα μου ειναι αδιαφορο ακομα και αυτο...Μονο το τελικο αποτελεσμα μετραει.Ας εχω και 2πυρηνο...αν αυτο διδει καλυτερο ή ιδιο ..αντε παρεμφερες αποτελεσμα απο 100πυρηνο δε με ενδιαφερει και ας ειναι το φορτιο του οπου θελει.

Σαν χρηστες μονο απο το αποτελεσμα μπορουμε να κρινουμε...τα αλλα ειναι απλα ευχες..που οκ και αυτα καλο ειναι να γινονται.Απλα προσωπικα δεν μπορω να ξερω πως θα ειναι η κατασταση στο επομενο παιχνιδι.

Μια ευχη-προβλψη ειναι οτι στη καλυτερη οι φχ-6 θα αποδιδουν παραπλησια με τους 4670/4770 και οι φχ-8 τοσο παραπανω οσο τους επιτρεψει το scalability τους. (μη περιμενεις δλδ να δεις 33% παραπανω frames.Αν γινει θα ειναι σουπερ επιτυχια της αμδ οχι τοσο στο αρχιτεκτονικο κομματι οσο στο οτι ειχε πεισει τις εταιριες να χρησιμοποιησουν αμδ στις κονσολες.Θεωρω οτι λογω κοστους κινηθηκαν εκει ..οχι λογω τεχνολογιας.)

Στη χειροτερη (συνεχιζω τις προβλεψεις-ευχες) μια απο τα ιδια οπως τα ξερουμε τωρα ...αναμονη για την επομενη γενια αμδ.:p

edit..

μη ποσταρετε συνεχεια ωρε..

btw..το "Η εκτίμηση μου προκύπτει από τα αποτελέσματα των μέχρι τώρα δοκιμών ανάμεσα σε 1 έως 2 cores με HT on και off σε πραγματικά games." ειναι μεγκα λαθος.

Αλλιως θα αποδωσει σε ενα πυρηνα..αλλιως σε 2 ..αλλιως σε οτιδηποτε παραπανω.Δεν εχει αναλογικο αποτελεσμα.

Θα με βρεις συμμαχο ομως στο "Το να συγκρίνουμε 4 vs 4 cores με HT, με 4Ghz, σε full HD ανάλυση, MSAA 2X κτλ. δεν νομίζω ότι βοηθά να απομονώσουμε τον παράγοντα HT"

και θα με βοηθησεις να πρηξουμε και οι 2 τον freedom να ξανατρεξει το c3 με 2c+HT (σαν να ειχε 2130 πχ)..

btw@ default νομιζω το ετρεξε..δλδ @ 3.4

Link to comment
Share on other sites

Θα με βρεις συμμαχο ομως στο "Το να συγκρίνουμε 4 vs 4 cores με HT, με 4Ghz, σε full HD ανάλυση, MSAA 2X κτλ. δεν νομίζω ότι βοηθά να απομονώσουμε τον παράγοντα HT"

Βρε παιδια, μας ενδιαφέρει να αποδείξουμε οτι το ΗΤ υπάρχει ή να δούμε τι δίνει (ή τι παιρνει) σε πραγματικες συνθηκες και αν τελικά αξίζουν τα εξτρα χρήματα σε gaming ή όχι και αν ναι τί τελικά παιρνει ο τελικος χρήστης δίνοντας ενα σκασμο χρήματα παραπανω?

Αν ειναι το πρώτο, τρεχω το Crysis 3 1280x1024, χωρις ΑΑ και ολα στο low και τελειωνει η υποθεση...

και θα με βοηθησεις να πρηξουμε και οι 2 τον freedom να ξανατρεξει το c3 με 2c+HT (σαν να ειχε 2130 πχ)..

btw@ default νομιζω το ετρεξε..δλδ @ 3.4

Βρε ρεμαλι, θα μπετωσουν όλα, αμφιβάλω αν καλα καλα θα μπορώ να κάνω σωστά τα runs...

ΥΓ: εκτος και αν νομιζεις οτι με αυτο το πειραμα θα μπορω να δώσω απάντηση στον Μητσάρα γιατι τον βλέπω να μένει με το ΗΤ στο χέρι... :jester:

Link to comment
Share on other sites

@Freedom

Να τρέξεις ένα CB R11.5 & R15 με 4c/4t & 4c/8t stock να δούμε τι γίνεται με το HT, πόσο χρονοβόρο είναι ; :)

Ελα εσύ ζητας ευκολα πραγματα. Πηγαινε στα αντιστοιχα θρεντς εδω περα μεσα (υπαρχουν και για τα 2 bench), στα αντιστοιχα του OCN ή αλλου και στήσε καραουλι για μαμά 2500Κ/2600Κ (ή ivy ή haswell) και κάνε συγκριση των σκορς (αν και ειναι συνθετικά, καλυτερα κανένα frybench). Τα 100Mhz και τα 2ΜΒ cache δεν νομιζω να κάνουν ΤΗΝ διαφορα οποτε θα έχεις μια καλή εικονα... ;)

Link to comment
Share on other sites

Βασικα για οσους θελουν διαφορα...εξεταζουμε το ΗΤ ως προς τα παιχνιδια.

[MENTION=58]Freedom[/MENTION]..

Aν τρεξει "σωστα" το c3 με τον "2130"(2c+HT) ...θα ηθελα να δω πως θα συμπεριφερθει στις βυθισεις.

Αν δλδ το 20% διαφορα στα minimum fps .."αλλαξει".

Σαφως και υπαρχει και η πιθανοτητα του "μπετωματος" ...θα ηθελα να το δω και αυτο στην εκταση του:p

Link to comment
Share on other sites

Aν τρεξει "σωστα" το c3 με τον "2130"(2c+HT) ...θα ηθελα να δω πως θα συμπεριφερθει στις βυθισεις.

Αν δλδ το 20% διαφορα στα minimum fps .."αλλαξει".

Σαφως και υπαρχει και η πιθανοτητα του "μπετωματος" ...θα ηθελα να το δω και αυτο στην εκταση του:p

#@$@%$@#$!@$#@#!@!~@#!#@$#%^#@#$@$@#$@#$!!!!

Πάμε αλλη μια δοση για data...

Μετρήσεις 2600K με HT on/off: ntel Sandy Bridge Core i5-2500K & Core i7-2600K Processors Review

Μετρήσεις 3770Κ (και i7-860) με HT on/off: CPU Hyperthreading and Gaming: Real-World Benchmarks

Μετρήσεις που περιλαμβάνουν τα ζευγαράκια 2500Κ/2600Κ-3570Κ/3770Κ: Intel Core i5-3570K CPU Review

Μετρήσεις 3770Κ (και i3 3220) με HT on/off αποκλειστικά για το BF3: Battlefield 3 Revisited

Μετρήσεις 3570Κ/3770Κ-4670Κ/4770Κ σε πολλες συχνοτητες (οπότε καποιες φορες μπορει να γίνει και αντιστοιχιση στις συχνοτητες τους): Intel Haswell i5-4670K vs. i7-4770K Comparison

Μετρήσεις 4670Κ/4770Κ μονο με ακραίες ρυθμίσεις (ή τα παντα όλα ή τίποτα): Core i7-4770K vs i5-4670K Gaming-Performance

Μετρήσεις 2500Κ/2600Κ-3570Κ/3770Κ-4670Κ/4770Κ δυστυχώς όχι σε παιχνίδια (με "κανονική" vga): Intel Core i5-4670K (22nm Haswell)

Μετρήσεις 2500Κ/2600Κ-3570Κ/3770Κ-4670Κ/4770Κ: Intel Core i5-4670K (Haswell) CPU Review

Μετρήσεις 2500Κ/2600Κ-3570Κ/3770Κ-4670Κ/4770Κ δυστυχώς όχι σε παιχνίδια (με "κανονική" vga): Intel Haswell i7-4770K & i5-4670K Review

Μετρήσεις 3570Κ/3770Κ-4670Κ/4770Κ: Intel Haswell Core i5-4670K & Core i7-4770K Review

Μετρήσεις 2500Κ/2700Κ-3570Κ/3770Κ-4670Κ/4770Κ: Intel Core i7 4770K / Core i5 4670K / Core i5 4430 review: Haswell test

Μετρήσεις 3570Κ/3770Κ-4670Κ/4770Κ και όχι μονο: More on Haswell: Core i5-4670K, Core i5-4670, Core i5-4570 and Core i5-4430 Processors Review

Μετρήσεις 2500Κ/2600Κ/2700Κ-3570Κ/3770Κ-4670Κ/4770Κ και όχι μονο: Haswell Test: Intel Core i7-4770K and i5-4670K

Ζευγαράκι 4670Κ/4770Κ:

Intel Core i5-4670K–Haswell Mittelklasse im Test

Ζευγαράκια 3570Κ/3770Κ-4670Κ/4770Κ και όχι μονο: Haswell amongst us – a review of Intel Core i5-4670K and i7-4770K

Ζευγαράκια 3570Κ/3770Κ-4670Κ/4770Κ: Intel i5 4670K Review

Link to comment
Share on other sites

Chip Reviews Battlefield 3 Revisited » Chip Reviews

Aν και διαβασα και αλλα ..μενω σε αυτο.

Μου αρεσε που ειχε και το 3220...αλλα θα ηθελα να τα ετρεχε και με μια 680 ή 690 ..(και τον 3220 και τον 3770/3570)

Απο ο,τι εχω δει οι 2 physical cores ειναι οντως bottleneck για xfire/sli καταστασεις..οποιες καρτες και αν ειναι.(δεν εχει σημασια η δυναμη τους ...απλα το οτι ειναι 2).

Επισης κατι μου λεει οτι ο ian στο anandtech εκανε πατατια με τις 2χ580..αλλα οκ..

Το αποτελεσμα ειναι ιδιο μαλλον (δεδομενης της πατατιας) ..xfire/sli no go with 2 physical cores.

Link to comment
Share on other sites

Σε πρώτη φάση προσωπικά θα ασχολιόμουν μονο με single gpu setups.

H επομενη φουρνια λινκς (οταν βρω λιγο χρόνο, θα ειναι και πιο δυσκολο το ψαξιμο) θα ειναι καθαρά απο reviews και cpu/gpu performance ανάλυση για συγκεκριμένα παιχνιδια, θυμαμαι οτι σε αυτά υπάρχουν πολλων γενιών cpus οπότε κάτι θα πάρουμε και απο εκει...

Link to comment
Share on other sites

δεν ασχοληθηκα με το σλι που ειχε..αλλα με τον 3220 :p

Tι να κανω ο ερμος..βρισκω υποκαταστατα αφου δε τρεχεις το c3 με σφαγμενα cores :jester:

(πρηξε πρηξε που θα παει ??..θα σε καταφερω)

Σε single gpu setups τα αποτελεσματα ειναι αναμενομενα -για μενα- για αυτο και δεν αναφερομαι σε αυτα.Που δεν τα αποφευγω..απλα δεν τα αναφερω.Εκπληξεις ψαχνω...αν βρω θα τις αναφερω.

Link to comment
Share on other sites

Tι να κανω ο ερμος..βρισκω υποκαταστατα αφου δε τρεχεις το c3 με σφαγμενα cores :jester:(πρηξε πρηξε που θα παει ??..θα σε καταφερω)

Ροβόλα βρε κιαρατά ( :jester: ) στα μέρη μου να σε αφήσω μια μερα ολοκληρη με το σύστημα να κανεις οτι θελεις, να λυσσάξεις που μου έφαγες τα λυσσακά... :hehe:

Link to comment
Share on other sites

ωραια ολα αυτα reviews links κλπ κλπ, αλλα εγω θα ηθελα να μαθω τι γινεται στα real life game sessions π.χ. εγω οταν παιζω ενα game θελω να εχω broswer με 10 σελιδες ανοιχτες, raidcall,skype,youtube,streaming video και φυσικα το game . Σε ενα τετοιο σεναριο θα ηθελα να δω πως τα πανε απο Cpu utilization HT o/f.

Link to comment
Share on other sites

lol...εχουμε ξεφυγει ..ειχε δικιο ο freedom τελικα.

Αφου ικανοποιησεις τις απαιτησεις πρωτα τις δικες μου ..μετα ολων των υπολοιπων χρηστων αναλογα το τι τρεχει ο καθενας...θελω μια τα ιδια ολες τις μετρησεις (2c/4c ΗΤ ον/οφφ) με photoshop ανοιχτο και καμμια 15αρια raw που θα σου στειλω :p

Link to comment
Share on other sites

Κάτι μου λέει οτι το Hyper Threading αυτός ο άγνωστος, θα παραμείνει άγνωστος και ο "Μητσάρας" θα μείνει με την απορία... :hehe:

ΥΓ: Να θυμηθω στο επόμενο θρέντ να βάλω και μια επιγραφή με νέον "Παραγγελιαι δεν δεχόμεθα", να βάλω και ένα κουμπάκι για Donate για καλό και για κακό... :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.