Jump to content



HyperThreading ..αυτός ο άγνωστος : p


Freedom

Recommended Posts

Πέθανε ο νόμος του Moore στις CPU. Μπήκαμε στην περιοχή των φθινουσών αποδόσεων για κάθε δολάριο επένδυσης. Κάθε δύο χρόνια θα βγαίνουν νέα προϊόντα και ένας Θεός ξέρει με τί βελτιώσεις. Γι'αυτό έκοψε ταχύτητα η AMD και δεν ανακοίνωσε steamroller. Αφενός περιμένει αναθέρμανση της ζήτησης στα νέα games και αφετέρου βλέπει στασιμότητα στο αντίπαλο στρατόπεδο.

Ο 2600Κ θα είναι "βασιλιάς" για τουλάχιστον 6 χρόνια από τότε που βγήκε. Με την προϋπόθεση ότι ο αριθμός των αξιοποιήσιμων πυρήνων θα περιορίζεται στους 5-6. Να γιατί επιμένω τώρα σε 8350 ή steamroller πιθανότατα μέσα στο Q4 του 2014.

Πραγματικά μιλάς σαν να αναφέρεσαι σε μια άλλη πραγματικότητα. Σε ένα παράλληλο σύμπαν όπου η amd κυριαρχεί και ορίζει τόσο την αγορά όσο και τις τεχνολογικές εξελίξεις. Και όλα αυτά από τις ...κονσόλες και το crysis (ένα μόνο bench του crysis). Κάπου είδα να γράφεις ότι η gpu του xbox είναι αντίστοιχη της ...5870. Πραγματικά δεν ξέρω πώς το είδες έτσι, αλλά φιλικά στο λέω ότι θα φας τρελή απογοήτευση. Ο 8350 είναι ένας mid range επεξεργαστής, ανταγωνιστής του i5 από τον οποίο χάνει όπως και να το δεις, που αντί να πάει μπροστά το κάρο το πάει πίσω. Που είναι το pci-e3; Που είναι το power consumption; Τι κάνει ο imc; Τι κάνει ο sata controller; Κτλ κτλ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Δεν πιανομαστε πουθενα εμεις οι δυο...

Εισαι της αποψης "the more the merrier" ,ειμαι της αποψης "οσο καλυτερα(απο θεμα αποδοσης) τοσο καλυτερα(γενικοτερα)".

Η αμδ εχει κοψει εδω και πολλα χρονια...οχι οτι την παρακολουθω κιολας.Το μονο αξιολογο που εκανε ειναι η εννοια του "module", αλλα θα πρεπει να το σχεδιασει και πιο αποδοτικα πλεον.

Το να προσθετεις πυρηνες ειναι το πλεον ευκολο...Η τιμολογηση τους ειναι αλλο θεμα.Δεν νομιζω να αγοραζες Ρ4 στη φθηνια(και μονοπυρηνους και χωρις ΗΤ).Mηπως θυμασαι ποσο εκανε ο χ2 3800+ απο πλευρας αμδ οταν πρωτοβγηκε?

Αν υπαρξει σοβαρος λογος σε μερικα χρονια 6πυρηνους (true) και 8 πυρηνους(παλι true) θα αγοραζεις με 200-300€.Μη φοβασαι απο τωρα για το κοστος τους.

Το ξαναβαζω το λινκ..διαβασε το..

AnandTech | Intel's Haswell Architecture Analyzed: Building a New PC and a New Intel

Μικροβελτιωσεις απο γενια σε γενια που δυσκολα φαινονται αλλα τα παντα εχουν να κανουν να αποδιδει καλυτερα και πιο αποδοτικα..κατι που φαινεται αμα "πηδηξεις" μια γενια για συγκριση.

Μη το ξαναγυρισουμε στο τι ειναι HT ..Εχω σκυλοβαρεθει μεχρι αηδιας..

Ακομα και αυτα που ηξερα τα εχω επαληθευσει απο τα λινκ του freedom.(και εμαθα και αλλα).

Συνιστω να το διαβασεις και αυτο..απο την αρχη μεχρι το τελος.

Link to comment
Share on other sites

Ελληνικά μιλάω Trexx. Η AMD πάγωσε κάθε σχέδιο για Steamroller στα desktop, εκτός των οικονομικών της προβλημάτων και λόγω επιβράδυνσης από ιντελ. Ο ανταγωνιστής της ίντελ είναι πλέον ο τοίχος της εξέλιξης των πυρήνων. Αν σκεφτόσουν λίγο σε οικονομικούς όρους θα το καταλάβαινες.

Οι επενδύσεις γίνονται για να αναγκάσεις τον πελάτη να αναβαθμίσει, να σου δώσει λεφτά και να καλύψεις τη χασούρα από την επένδυση. Όχι να κάθεται ο άλλος με 2600Κ στα 5Ghz για 4 χρόνια, περιμένοντας κάποια στιγμή να ξεδιπλωθεί η "μαγεία" του Haswell που λέει ο NTG πιο πάνω. Με το σκεπτικό του NTG περί αρχιτεκτονικών και ανάγκη υποστήριξής τους από τα προγράμματα, ο Haswell είναι ρίσκο όπως και το HT.

Μη το ξαναγυρισουμε στο τι ειναι HT ..Εχω σκυλοβαρεθει μεχρι αηδιας..

Ακομα και αυτα που ηξερα τα εχω επαληθευσει απο τα λινκ του freedom.(και εμαθα και αλλα).

Συνιστω να το διαβασεις και αυτο..απο την αρχη μεχρι το τελος.

Το ΗΤ εντάσσεται στις μεθόδους ελαχιστοποίησης αδρανειών στα υποσυστήματα του επεξεργαστή. Οι άλλες είναι τα pipelines και το superthreading που έχουν ίδιο στόχο, αλλά αφορούν διαφορετικά πράγματα.

Εισαι της αποψης "the more the merrier"

Προφανώς τα bench του crysis 3 είναι οφθαλμαπάτη, όταν βγάζουν μια cpu των 180€ μπροστά από μια άλλη των 220€ και χωρίς να υπάρχει πλήρης αξιοποίηση 8 πυρήνων. Για να σε προλάβω "πλήρης αξιοποίηση" σαν αυτή που βλέπω στον φχ 6300.

Να φανταστώ επίσης ότι το crysis 3 αποδεικνύει την αδυναμία των developers να εργαστούν με πάνω από 4 cores.

Ποιός άλλος μέσα στο ορατό σύμπαν θα τα καταφέρει, έτσι; Μόνο οι Αϊνστάιν της Crytek.

Ή μάλλον οι developers τα παίρνουν χοντρά από την πτωχευμένη AMΔ για να στηρίζουν τα τσιπ της.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-future-proofing-your-pc-for-next-gen

AMD has the potential to offer more performance at the same price-point - as Avalanche Studios' Chief Technical Office, Linus Blomberg, tells us.

"I'd go for the FX-8350, for two reasons. Firstly, it's the same hardware vendor as PS4 and there are always some compatibility issues that devs will have to work around (particularly in SIMD coding), potentially leading to an inferior implementation on other systems - not very likely a big problem in practice though," he says.

Link to comment
Share on other sites

Με το σκεπτικό του NTG περί αρχιτεκτονικών και ανάγκη υποστήριξής τους από τα προγράμματα, ο Haswell είναι ρίσκο όπως και το HT.

Δε παιρνω και ορκο ..αλλα κανενα προγραμμα δε φτιαχνεται με την λογικη if cores>4 και while HT=on..

To κατα ποσο οι εντολες (γενικα) θα τρεξουν σειριακα ή παραλληλα και ανεξαρτητα μεταξυ τους θα καθορισουν ποιος θα ωφεληθει που και ποτε.Σε οτι αφορα την αμδ το κανει απελπιστικα αργα σε οποιοδηποτε (εσωτερικο) κομματι αφορα τον επεξεργαστη.

Το μονο ρισκο που θα κανει καποιος ειναι τι μηχανημα θα διαλεξει για τα επομενα 5 χρονια.Θεωρεις οτι πολλοι και αργοι(προς το παρων) πυρηνες θα αποδωσουν.Προς το παρων τα τελευταια 8 χρονια η ιντελ εχει με διαφορα(πλεον) τους πιο γρηγορους.Δεν ξερω πως βλεπεις τον νικητη στο μελλον....εγω θα διαλεξω pc με αυτα που βλεπω τωρα.

Και ναι ...αν και ο 4130 παιζει να κοιταει στα ισα τον 8320 (@ default) ..θα προτιμουσα για πιο future proof 4670.Tα λεφτα του 4770Κ δεν τα κοστολογω οτι αξιζουν..(οπως και για τις προηγουμενες γενιες).

Οσο για το μελλον το πλεον ευκολο για την ιντελ να πουλαει επεξεργαστες στα 4 και βαλε ghz default αν τα βρει σκουρα χωρις να αλλαξει καν αρχιτεκτονικη.Που το εχει δλδ..να μπορει να αλλαξει σημεια και να βελτιωθει.Το κανει συνεχεια χρονια τωρα ανελλιπως.Ενα 5-10% το τσιμπαει χωρις καν να ανεβει σε συχνοτητες.

Το σημειο κλειδι ειναι αν τα βρει σκουρα.Θα πρεπει να καλυψουν πολλη μεγαλη διαφορα στα παιχνιδια ..και το "παιχνιδι" με τις συχνοτητες τους τελειωσε στην αμδ.

Link to comment
Share on other sites

Οσο για το μελλον το πλεον ευκολο για την ιντελ να πουλαει επεξεργαστες στα 4 και βαλε ghz default αν τα βρει σκουρα χωρις να αλλαξει καν αρχιτεκτονικη.

Δεν χρειάζεται καν αυτό. Αν έβγαζε έναν παλιό i7 920 με διπλά τρανζίστορ και πυρήνες θα έβγαινε χιλιόμετρα μπροστά. Τις ξέρουμε τις δυνατότητες αυτής της εταιρείας. Απλά λέμε τί θα ήταν καλύτερο εδώ και τώρα για κάποιον που θα κρατήσει το ίδιο σύστημα για πάνω από 3 έτη.

Καλύτερα θα ήταν αν μεταφέρονταν αυτά τα ποστ στο θρεντ του Θανάση.

Link to comment
Share on other sites

Οτι ειπε ο απο πανω.Ενας octa2600k χωρις on the die PWM και καρτα γραφικων με τα διπλασια core θα σκοτωνε.Μην ξεχνατε τι επεξεργασταρα ηταν ο q6600 πολυ μπροστα απο την εποχη του.

Link to comment
Share on other sites

Ωραια...μιας που δεν δειχνεις να καταλαβαινεις τι λεω..ας αλλαξω λιγο το ερωτημα μπας και ξεκολλησουμε λιγακι.

(δεν ειναι επιθετικο το ποστ..μη το δεις-δειτε ετσι).

Θελω να παρω μια καρτα γραφικων.Εχω βρει αυτα τα στοιχεια.Ποια να προτιμησω??

Καρτα α) shader units : 1536 || Rops : 32 || Memory Size : 2048 || transistors : 3500M || Memory Bus Width : 256 bit

Kαρτα β) shader units : 2048 || Rops : 32 || Memory Size : 3072 || transistors : 4310M || Memory Bus Width : 384 bit

Συχνοτητες δεν τις ανεφερω γιατι ειναι ιδιες-παραπλησιες.

Αν σε βοηθαει καπου εχω αναλυση 1920χ1200.

Ανελυσε μου ποια να προτιμησω.

([MENTION=3917]Petrossortep[/MENTION] ..απλα για το μεντιον μη ξεχασθει απο τα επομενα ποστ).

Link to comment
Share on other sites

Θα ζητήσω συγνωμη για το off topic αυτου το ποστ μου ( :hehe: ) αλλα βρήκα και Frybench με και χωρίς ΗΤ στα 3.4Ghz που είχα ποστάρει παλια ( εδώ, μάλιστα ήταν "παραγγελιά" πονεμένου φίλου, λολ)

3.4Ghz ΗΤ ΟΝ (5:39)

34Ghz.jpg

3.4Ghz ΗΤ OFF (7:54)

34_HToff.jpg

(φυσικά και οι χρόνοι που αναφέρω ειναι λάθος, άλλο το running time άλλο το render time αλλα φακ ιτ, τουλαχιστον ειναι αναλογικά).

474 sec στην μια περίπτωση, 339 sec στην άλλη, μπορεί στο gaming να μην αλλά εδω παίζει τρανταχτη διαφορα (και σε αντιστοιχα mt προγραμαμτα, κατι το οποιο προφανως το ξέραμε αλλα anyway).

Link to comment
Share on other sites

Mιας και εμεινε αναπαντητο το ερωτημα μου ..ας συνεχισω-τελειωσω τη σκεψη μου.

Θελω να παρω μια καρτα γραφικων.Εχω βρει αυτα τα στοιχεια.Ποια να προτιμησω??

Καρτα α) shader units : 1536 || Rops : 32 || Memory Size : 2048 || transistors : 3500M || Memory Bus Width : 256 bit

Kαρτα β) shader units : 2048 || Rops : 32 || Memory Size : 3072 || transistors : 4310M || Memory Bus Width : 384 bit

Συχνοτητες δεν τις ανεφερω γιατι ειναι ιδιες-παραπλησιες.

Οπως σωστα καταλαβατε οτι προκειται περι παγιδας, δεν υπαρχει παιχνιδι που να υπερτερει η δευτερη καρτα εναντι της πρωτης.Αναλογα το παιχνιδι ,ή θα βγαζουν παραπλησια frames..ή η πρωτη θα ειναι μπροστα κατα ενα 10% (ισως και παραπανω) στα frames.

Oλα αυτα παρολο που απο τα "specs" δειχνει να υπολειπεται παντου η πρωτη καρτα.

(για οσους δεν καταλαβαν προκειται για τις a)770 και b)7970GE.

Kαι επειδη μοιαζει ξεκαρφωτο με το θεμα μας ας το επαναφερω στο δικα μας.

(Θεωρω) Το να παιξεις ενα οποιοδηποτε παιχνιδι αποτελει ενα Χ φορτιο μαζι με το λειτουργικο και τα οποια προγραμματα-διεργασιες τρεχουν εκεινη τη στιγμη που κατα 99% τρεχουν σε ενα μεσο pc.

Το ποσο γρηγορα θα βγαλει εις περας το φορτιο αυτο δεν εξαρταται αποκλειστικα απο το ποσα "threads" βλεπετε στο task manager αλλα και απο αλλους παραγοντες (παντα σε σχεση με τον επεξεργαστη) τους οποιους τους παραβλεπετε.(το να ζητατε πχ περισσοτερους πυρηνες σε nehalem ή παλιοτερους μου φαινεται ..καπως..δε θα το χαρακτηρισω).

Επειδη ενδεχεται να "εγκλωβιστειτε" στα νουμερα που αναφερω δεν ειμαι υπερ των λιγοστων πυρηνων.Ειμαι υπερ των αποδοτικων.Πολυ πιθανων σε 5-10 χρονια να αγοραζουμε 20 πυρηνους αμδ..ομως επισης πιθανων, σε οτιδηποτε εχει να κανει με τους επεξεργαστες, η ιντελ να το κανει καλυτερα με 12-16 πυρηνες εκεινη την εποχη.Δεν θα εχω κολλησει στο διπυρηνο που πιθανως να νομιζετε τωρα.

Και με τον τροπο που βλεπω -μαλλον- να εξελισσονται οι επεξεργαστες ισως να μην εχει νοημα να κοιταμε ποσα

"threads" εχει στο task manager οπως το ιδιο κανουμε εδω και χρονια για τις καρτες γραφικων στα επιμερους χαρακτηριστικα τους.

(λιγο το ΗΤ που τοσα χρονια μετα ακομα παρασυρει κοσμο σε "διπλασιους" πυρηνες ,λιγο η εννοια του module απο amd η οποια μπορει να αλλαξει με την παροδο του χρονου (3ipu για 1fpu πχ)

Στα παραπανω προσπαθειστε να δειτε και την εξελιξη απο δω και περα στον καθε επεξεργαστη (για τις δυο εταιριες) Η αμδ εχει ηδη "τερματισει" απο πυρηνες και συχνοτητα τουλαχιστον στη παρουσα λιθογραφια.Προσφερει -περισσοτερο για τονωση ηθικου- 8πυρηνο@5γιγα .

Η ιντελ ακομα δεν εχει ξεκινησει καν αυτο το δρομο.

Και δε λεω οτι δεν ειναι αποδοτικος ενας amd @5γιγα.Ειναι αρκετα καλη λυση, ιδιως αν σου κατσει 8320 που να παιζει τοσο ψηλα γιατι οτιδηποτε αλλο σαν αγορα δεν αξιζει για μενα απο αμδ.

Προσωπικα βολευομαι και με λιγοτερα mhz στον 8320.Δεν εχω κολλημα με τα μεγιστα frames που μπορει να αποδωσει ενα παιχνιδι εφοσον τα λιγοτερα ειναι ικανοποιητικα.Ενα 10% κατω σε συχνοτητα πχ 4.5ghz αδυνατω να πιστεψω οτι θα μου στερησει ενα 10% στα frames.

Ενας 4670κ το πιο πιθανο ειναι να πιασει τα 4.5γιγα και δεν θα εχει προβλημα να ξεπερασει τον παραπανω επεξεργαστη...(αν δεν το κανει @ default δλδ).

Περι "πυρηνων" (βαζω εισαγωγικα εε..το ειδατε) και ΗΤ τα ειπαμε και τα ειδαμε.ΠΑνω απο 10% δυσκολα θα δωσει στα frames.

Btw για να ειναι απολυτα αντικειμενη μια μετρηση σε ενα παιχνιδι θα πρεπει να τρεξει μερικες φορες.(καλυπτομαι και με 3 κατ'ελαχιστον).

Αν η διαφορα απο 40-35 (σε HT/NonHT) γινει 39-36 στα επομενα run το ποσοστο θα πεσει απο το 14% στα 8%.Πολυ δυσκολο να γινει απο καποιον βεβαια.Αλλα να "ειστε" ετοιμοι να δειτε αποκλισεις σε ποσοστα σε χαμηλα fps, οι οποιες να μην εχουν και ιδιαιτερα (μεγαλη) σημασια.(αυτο εφοσον ειστε "αφωσιομενοι" στα ποσοστα.)

Αυτα τα ολιγα...περι ΗΤ και πολυπύρηνων επεξεργαστων γενικα.

Η επομενη φορα που θα ασχοληθω με το τι και πως για "δαυτους" θα ειναι μετα απο 3-4 χρονια..να εχει αλλαξει και κατι ...οπουδηποτε.

Link to comment
Share on other sites

@NTG

Απορώ που δεν καταλαβαίνεις το νόημα του προηγούμενου ποστ μου. Ο 920 έχει καλύτερο IPC από τον 8350 στα ίδια ρολόγια. Συνεπώς ακόμα και ένας 6πύρηνος 920 θα ήταν καλύτερος σε mulithreaded games από τον 8350 έχοντας και λιγότερα τρανζίστορ.

Η σύγκριση των καρτών είναι άτοπη. Η σειρά 7χχχ είναι φτιαγμένη για gpgpu. Μια συγκεκριμένη δηλαδή χρήση άσχετη(προς το παρόν) με τα games. Κάποια τρανζίστορ είναι με άλλα λόγια άχρηστα για τα τωρινά games.

Όσο για τα άλλα που λες, το ξέρουμε ότι η cpu είναι το σύνολο τριών πραγμάτων, αρχιτεκτονική, συχνότητα και πυρήνες. Τί σημασία έχει λοιπόν αν ο 8350 έχει αργους πυρήνες όταν τους αναπληρώνει με την ποσότητα και φτάνει τον ίντελ στα 300€. Τί να την κάνεις την αρχιτεκτονική των χάσγουελ όταν πέφτεις σε "τοίχο" από τα 4.4Ghz; Θες 430€ μόνο για την cpu και την υδόψυξη.

Η βλακεία με την AMD είναι ότι πάνω που εξασφάλισε την πορεία των games προς την πολυνηματικότητα ακυρώνει(έστω και προσωρινά) τον steamroller. Αν αλήθευε το +15% σε IPC, θα κάλυπτε το κενό που δημιουργεί η αρχιτεκτονική του χάσγουελ και θα ήταν το καλύτερο vfm για τα νέα γενιά, δεδομένου ότι η ίντελ το 2014 θα κάνει απλά μια ανανέωση στους haswell.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη παλι τα βλεπεις οπως τα θες

Για να "φτασουμε" (εμεις) στον ιντελ των 300€..πρεπει να περασουμε τον ιντελ των 200€ ..που περα οτι υπολειπεται 100€ υπολειπεται ενα 10% επισης (και αν εε) σε επιδοσεις απο το ΗΤ.(αναφερομενοι σε παιχνιδια εε)

Ποσες σελίδες ακομα για να το καλυψουμε?

Το αν βλεπεις amd vs 4770K σαφως και δικο σου θεμα ..αλλα οκ..μας διαβαζουν και αλλοι που βλεπουν περισσοτερες επιλογες.

Το ipc απο γενια σε γενια στον ιντελ ειναι ενα 10% καλυτερο.(απο nehalem και επειτα για απο nehalem στον προηγουμενο ηταν παραπανω.).

Αγνοεις αυτο το 10%..αλλα αν το βαλεις κατω και μετρησεις.....οτι σου προσφερει ο nehalem στα 4.5γηζ στο προσφερει ο haswell DEFAULT .

(και για τον οποιο ακομα και η μαμα ψυξη ειναι αποτελεσματικη και αθορυβη αν μπορει να "καταπιει" καποιος μερικους βαθμους παραπανω σε θερμοκρασια).

Kατεταξε πλεον τον 8350 οπου νομιζεις με οποιον επεξεργαστη νομιζεις..καλυφθηκα παντως.

Αυτα που γραφεις πλεον απεχουν αρκετα απο το

Τετραπύρηνοι Intel χωρίς HT ΤΕΛΟΣ.

Όσοι έχετε, ξεφορτώστε στα κορόιδα όσο προλαβαίνετε. Η νέα γενιά games στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα από τα αποδυτήρια.

Θανάση, μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο στις προσφορές επεξεργαστών βολέψου με τον next gen ready AMD fx 8350 στα 250€ για cpu-mobo. Ή πας για intel με HT και όσο αντέχει η τσέπη σου.

Και μη ξεχναμε οτι στα σημερινα παιχνιδια ο 8350 απλα ξεπερναει τον 4330.Αλλα οκ..να δεχθω οτι θα μεινει αρκετα πισω σε συντομο χρονικο διαστημα.

εδιτ

Και μιας και ψαχνεις το vfm σε οτιδηποτε για να μη μιλαμε περι ανεμων και υδατων και μου συγκρινεις τα παντα με τον nehalem που εχεις και τον 4770Κ των 300€..

ως vfm θεωρω 8320(~140€) +μητρικη των 100€ βαρια 120€ και απο intel 4670Κ(~210€) +Asrock Fatal1ty H87 Performance(~90€) να γλιτωσω και μερικα λεφτα απο μια μετρια καρτα ηχου των ~60€(ελεω alc1150)

Link to comment
Share on other sites

Ωραια...μιας που δεν δειχνεις να καταλαβαινεις τι λεω..ας αλλαξω λιγο το ερωτημα μπας και ξεκολλησουμε λιγακι.

(δεν ειναι επιθετικο το ποστ..μη το δεις-δειτε ετσι).

Θελω να παρω μια καρτα γραφικων.Εχω βρει αυτα τα στοιχεια.Ποια να προτιμησω??

Καρτα α) shader units : 1536 || Rops : 32 || Memory Size : 2048 || transistors : 3500M || Memory Bus Width : 256 bit

Kαρτα β) shader units : 2048 || Rops : 32 || Memory Size : 3072 || transistors : 4310M || Memory Bus Width : 384 bit

Συχνοτητες δεν τις ανεφερω γιατι ειναι ιδιες-παραπλησιες.

Αν σε βοηθαει καπου εχω αναλυση 1920χ1200.

Ανελυσε μου ποια να προτιμησω.

(@Petrossortep ..απλα για το μεντιον μη ξεχασθει απο τα επομενα ποστ).

Γίνεται να συγκρίνεις διαφορετικές αρχιτεκτονικές μόνο από τα specs? Γιατί στο θέμα με την amd r9 xxx που τους τα κάνει τσουρέκια ο sebastian κάθε δύο μέρες με τα νούμερα των shaders, αρκετοί λένε οτι δεν είναι συγκρίσιμα. :hmm:

Link to comment
Share on other sites

δε ξερω ποιον ρωτας ..υποθετω εμενα μιας και κανεις quote to post μου.

Kανε ενα κοπο και διαβασε και τα επομενα..ισως και τα προηγουμενα αν δεν τα εχεις διαβασει.

Δεν παιζει να μη δε παρεις απαντηση.

Link to comment
Share on other sites

Τί σημασία έχει λοιπόν αν ο 8350 έχει αργους πυρήνες όταν τους αναπληρώνει με την ποσότητα και φτάνει τον ίντελ στα 300€.

Διαβαζοντας το Thread, πραγματικα απορω με καποια πραγματα σαν το επανω που γραφεις...

Για να αναφερεσαι σε ιντελ και 300 ευρω, αναφερεσαι προφανως στον 4770Κ?

Που ακριβως φτανει ο 8350 τον 4770Κ?

Σε ποια πραγματικοτητα ακριβως?

Και μην μου δωσεις λινκ απο μια "συγκεκριμενη εφαρμογη" που μπορει οντως ο 8350 να "πατσιζει" τον haswell οταν σε αλλες 100 εφαρμογες τρωει το ξυλο τις αρκουδας...

Θελω να δω οτι σε γενικες γραμμες ενας 8350 οντως ειναι στα ιδια επιπεδα με τον 4770κ...

Και δεν θελω την κλασικη απαντηση, οτι σε καποια εποχη, καπου καπως καποτε, ο 8350 θα ξεδιπλωσει τις "πολυνηματικες αρετες του" και θα φτασει/ξεπερασει τον 4770κ, σημερα θελω να δω, σε καθημερινες εφαρμογες τον "8350 που έχει αργους πυρήνες αλλα τους αναπληρώνει με την ποσότητα και φτάνει τον ίντελ στα 300€".

Link to comment
Share on other sites

Για να αναφερεσαι σε ιντελ και 300 ευρω, αναφερεσαι προφανως στον 4770Κ?

Αυτός είναι ακριβότερος αλλά έστω.

Core i7 4770K processor review - Performance Video encoding | Transcoding

Σε Multithreading προγράμματα ο 8350 τον φτάνει.

οταν σε αλλες 100 εφαρμογες τρωει το ξυλο τις αρκουδας...

Αυτοί που έφτιαξαν τις εφαρμογές όπου ο 8350 "τρώει" το ξύλο της αρκούδας(π.χ. skyrim, total war), αν δεν αλλάξουν τακτική στη νέα γενιά, θα μείνουν άνεργοι ή θα βγάζουν εκτρώματα που θα τα τρέχει μόνο το pc του sebastian.

To ps4/one δεν είναι υποθετικό μηχάνημα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτός είναι ακριβότερος αλλά έστω.

Core i7 4770K processor review - Performance Video encoding | Transcoding

Σε Multithreading προγράμματα ο 8350 τον φτάνει.

Και μην μου δωσεις λινκ απο μια "συγκεκριμενη εφαρμογη" που μπορει οντως ο 8350 να "πατσιζει" τον haswell οταν σε αλλες 100 εφαρμογες τρωει το ξυλο τις αρκουδας..

Αυτοί που έφτιαξαν τις εφαρμογές όπου ο 8350 "τρώει" το ξύλο της αρκούδας(π.χ. skyrim, total war), αν δεν αλλάξουν τακτική στη νέα γενιά, θα μείνουν άνεργοι ή θα βγάζουν εκτρώματα που θα τα τρέχει μόνο το pc του sebastian.

To ps4/one δεν είναι υποθετικό μηχάνημα.

Και δεν θελω την κλασικη απαντηση, οτι σε καποια εποχη, καπου καπως καποτε, ο 8350 θα ξεδιπλωσει τις "πολυνηματικες αρετες του" και θα φτασει/ξεπερασει τον 4770κ, σημερα θελω να δω, σε καθημερινες εφαρμογες τον "8350 που έχει αργους πυρήνες αλλα τους αναπληρώνει με την ποσότητα και φτάνει τον ίντελ στα 300€".

Mου απαντησες ακριβως με τον τροπο που δεν ηθελα να μου απανησεις.

Αnyway δεν το συνεχιζω, πρωτον για να μην διαλυθει το πολυ ωραια θεμα του freedom και δευτερον δεν υπαρχει λογος να γινει συζητηση για δεδομενα/γνωστα πραγματα(8350vs4770k).

Link to comment
Share on other sites

Σύντομη απάντηση. Αναφερόμαστε στο μέλλον γιατί από σήμερα και μετά αυτό που ακολουθεί λέγεται "μέλλον".

Για να μείνουμε στο θέμα μας που είναι το HT και η αξιοποίησή του από games θα ήταν χρήσιμο αν μπορούσες-σχετικά με όσα είπες-να παραθέσεις info γιατί το BF3 τρέχει απροβλημάτιστα σε 8350 ενώ το skyrim(gamebryo) π.χ. είναι 40% πιο αργό από ίντελ. Προσφέρει κάτι παραπάνω;Έχεις μήπως αντλήσει πληροφορίες ότι θα εξακολουθούμε να έχουμε engines του 2004 στο μέλλον; Ή θες να τρέχουμε μπεντς και με counterstrike του 2001(ακόμα ασχολούνται κάποιοι);

Δεν μπορώ να καταλάβω, επίσης, γιατί αποκαλείτε "μεμονωμένες περιπτώσεις" state of the art παιχνίδια που υποστηρίζουν του κόσμου τα features. Απλή ερώτηση. Αν ήταν εντελώς μάπα η αρχιτεκτονική της AMD δεν θα έτρεχε παντού χάλια; Εκτός αν αναφέρεσαι στο research and developement αγνού παρθένου "ελαιόλαδου" της ίντελ, που έχει αναφέρει και ο adpanos. Όντως, η AMD δεν έχει αρκετά λεφτά για "έρευνα" εκεί.

Εγώ μέχρι στιγμής ξέρω ότι επίκειται στροφή σε multicore λίαν συντόμως και ότι το HT ενδεχομένως να ωφεληθεί σε πολλές περιπτώσεις. Δεν θα ξαναποστάρω πάλι τα ίδια.

Link to comment
Share on other sites

(Σ.Σ.)

(Το γραφω εδω ...στην αρχη.)

(Το παρων ποστ δεν αποτελει απαντηση σε οτιδηποτε εχει ειπωθει προηγουμενος..Εντουτοις ..απανταει αρκετα ερωτηματα για οποιον εχει χρονο)

Αμεση σχεση με το HT δεν εχει..αλλα ειναι κριμα να το αφησω να παει χαμενο.

Μεσα στο 3σελιδο εχει και αλλα λινκς που αξιζουν αναγνωσης.

Για να μη βαλω καμμια 10αρια και τρομαξουν απαντες..βαζω μονο το "μαμα" λινκ.

Οποιος εχει χρονο ..ας δει και τα αλλα.

The death of CPU scaling: From one core to many — and why we’re still stuck | ExtremeTech

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.