Jump to content



HyperThreading ..αυτός ο άγνωστος : p


Freedom

Recommended Posts

@NTG

Το συμπέρασμα για την αξιοποίηση 6 πυρήνων από το crysis 3 το έβγαλα από το cpu util του fx 6300, όπου βλέπεις σχετικά ίση κατανομή φορτίου ανάμεσα στους έξι ψευδοπυρήνες. Επίσης από την σημαντική άυξηση επιδόσεων από τον 3770Κ στον 3970. Αυτό μας δείχνει ότι υπάρχει σίγουρα φόρτος για περισσότερους από 4 πυρήνες. Ή έστω κάποια υποσυστήματα αυτών όπως οι FPU. Έχε υπόψη όμως ότι συνολικά οι fpu του 8350 δεν υπερτερούν των ίντελ. Απλά διαλέγεις ανάμεσα σε 8 αδύναμες ή 4 αντίστοιχες των ίντελ. Ο 8350 με χειρότερη συνολικά αρχιτεκτονική βγαίνει μπροστά από τον 3770. Αυτό κάτι λέει.

[MENTION=58]Freedom[/MENTION]

Σήμερα, ξέρουμε με σιγουριά ότι το HT σε 4cores δεν έχει αξία. Στην παρούσα φάση όμως θέλουμε να δούμε τί θα συμβεί στο μέλλον όταν ενδεχομένως τα games θα απασχολούν άνω των 4 πυρήνων.

Ο καλύτερος τρόπος είναι να πάρουμε τωρινά games που απασχολούν 4 φυσικούς πυρήνες και να κάνουμε σύγκριση με διπύρηνους εφοδιασμένους ή μη με HT.

Ευτυχώς υπάρχουν ήδη τέτοιες δοκιμές και απ'αυτές προκύπτει καθαρό προβάδισμα για τις cpu με ΗΤ. Απομένει τώρα να δούμε την πορεία του software και αν τα έξτρα θρεντς θα μπορούν να αξιοποιήσουν ψευδοπυρήνες.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply
@NTG

Το συμπέρασμα για την αξιοποίηση 6 πυρήνων από το crysis 3 το έβγαλα από το cpu util του fx 6300, όπου βλέπεις σχετικά ίση κατανομή φορτίου ανάμεσα στους έξι ψευδοπυρήνες. Επίσης από την σημαντική άυξηση επιδόσεων από τον 3770Κ στον 3970. Αυτό μας δείχνει ότι υπάρχει σίγουρα φόρτος για περισσότερους από 4 πυρήνες. Ή έστω κάποια υποσυστήματα αυτών όπως οι FPU. Έχε υπόψη όμως ότι συνολικά οι fpu του 8350 δεν υπερτερούν των ίντελ. Απλά διαλέγεις ανάμεσα σε 8 αδύναμες ή 4 αντίστοιχες των ίντελ. Ο 8350 με χειρότερη συνολικά αρχιτεκτονική βγαίνει μπροστά από τον 3770. Αυτό κάτι λέει.

[MENTION=58]Freedom[/MENTION]

Σήμερα, ξέρουμε με σιγουριά ότι το HT σε 4cores δεν έχει αξία. Στην παρούσα φάση όμως θέλουμε να δούμε τί θα συμβεί στο μέλλον όταν ενδεχομένως τα games θα απασχολούν άνω των 4 πυρήνων.

Ο καλύτερος τρόπος είναι να πάρουμε τωρινά games που απασχολούν 4 φυσικούς πυρήνες και να κάνουμε σύγκριση με διπύρηνους εφοδιασμένους ή μη με HT.

Ευτυχώς υπάρχουν ήδη τέτοιες δοκιμές και απ'αυτές προκύπτει καθαρό προβάδισμα για τις cpu με ΗΤ. Απομένει τώρα να δούμε την πορεία του software και αν τα έξτρα θρεντς θα μπορούν να αξιοποιήσουν ψευδοπυρήνες.

θελω το λινκ ομως..

Εψαξα λιγο ...βρηκα ενα που μετρουσε διαφορα..αλλα ηταν με βφ4.

Να μην κανω παλι σεντονακι με "λαθος" παιχνιδι..

Δωσε μια αυτο που εχεις-βρηκες

Link to comment
Share on other sites

Το ολο θεμα εχει ως εξης τουλαχιστον στους Intel με το HT,για τους Amd δεν εχω ιδεα πως παει,εχουμε τον Α επεξεργαστη και στην περιπτωση μας τον 4770κ ο οποιος αποτελειται απο 4 cores +extra 4 threads,στην ουσια εχουμε στην πραγματικοτητα 4 cores τα οποια σπρωχνουν 8 threads τα τεσσερα απο αυτα εικονικα.

Η βασικη δυναμη του επεξεργαστη ειναι στο τι σπρωχνουν τα 4 cores που αυτη εκφραζεται στο 80% της συνολικης δυναμης του επεξεργαστη,το υπολοιπο 25% που απομενει για να φτασουμε το 100% της cpu ερχεται απο τα εικονικα threads.

Τι σημαινει ομως αυτο στην πραξη οταν τρεχουμε εφαρμογες που αξιοποιουν μεχρι 4 πυρηνες και εχουμε ανοιχτο HT,οτι κατανεμουμε την εργασια σε ολα τα threads του επεξεργαστη που αλλα δινουν το 80% της αποδοσης και αλλα το 25%,γι αυτο και τα λιγοτερα frames σε games που αξιοποιουν μεχρι 4 cores,αντιστοιχα οταν το game αξιοποιει 6 cores και πανω βλεπουμε καλυτερη αποδοση με HT on,απο τα γραφηματα του freedom που ειδα στο crysis 3 εχουμε μια ταξη +20% με ht on,ενω στο farcry3 εχουμε μια μειωση του 20%.

Επισης κατι αλλο που θελει προσοχη και ξεγελαει εμας τους ιντελακηδες,ειναι οταν παιζω game που αξιοποιει μεχρι 4 πυρηνες με ht on και βλεπω cpu usage 60-65% και σκεφτομαι ενταξει εχει και αλλο να δωσει,δυστυχως δεν εχει και πολλα να δωσει ακομα καθως η cpu μου ειναι ηδη τεζαρισμενη στο 80% της δυναμης της αφου με ht off το usage σκαρφαλωνει 90%+.

Τωρα τι θα συμβει οταν τα παιχνιδια αξιοποιουν 8 πυρηνες και τι αλλαγες θα φερει,ακριβως τιποτα,μια μικρη αυξηση του 20% στα games για τους κατοχους intel.

Link to comment
Share on other sites

Yποθετω αναφερεσαι σε αυτη την εικονα μιας και αναφερεις 3770Κ

(την αφηνω σαν λινκ)

http://cdn.overclock.net/a/a3/a3006fcb_Crysis-3-Test-CPUs-VH-720p.png

Ξαναλεω..δε μπορεις να συγκρινεις φορτιο πυρηνων ..και να αναγεις αποτελεσμα στην αλλη αρχιτεκτονικη.

Για παραδειγμα..ο 3570κ (προφανως χωρις ΗΤ) ειναι ενα ~10% στα fps κατω απο τον 3770κ.(Βαλε και οτι τα 100mhz ειναι 3% διαφορα μεταξυ τους..)

Προσωπικα ειμαι πεπεισμενος οτι ο 4670Κ θα ειναι πανω αν οχι ιδια με τον 3770κ..και προφανως στα ιδια με τον 8350 .Και ολα αυτα εχοντας και μια διαφορα 500-600μηζ.(αλλα οκ ..πες οτι δεν το εξεταζουμε αυτο..και οτι και οι δυο σε oc ..εστω οτι θα απεχουν τοσο)

Και ολα αυτα (οι διαφορες τους στα frames) στην αναλυση των 1280χ720

Κανε αλλη μια αναγωγη ..βαλε με ο,τι βλεπεις εκει απο 3570κ ,3770κ ,2500κ (ειδες οτι λειπει ο 2600κ εε?) ..σε αυτην την εικονα σε ενα πιο φυσιολογικο για games 1920χ1080..εστω και χωρις φιλτρα.

(την αφηνω ως λινκ)

http://cdn.overclock.net/7/7d/7d31c35c_proz.jpeg

που εχει μεσα 2500Κ ,2600Κ

Αυτο που θελω να πω ..ειναι οτι ασχετως πως βλεπεις το φορτιο στην αμδ σε 6-πυρηνους δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα στο τι θα κανουν οι 4 πυρηνοι της ιντελ.

Και δεν εννοω ως προς το φορτιο τους αλλα ως προς την αποδοση τους.(πολλοστη φορα που το επισημαινω εε?)

Το μονο ασφαλες που μπορεις να πεις με το συγκεκριμενο λινκ ειναι οτι το C3 χρησιμοποιει ο,τι μπορει απο τον επεξεργαστη.Απο οποιονδηποτε επεξεργαστη.

Αλλα για να μη το γυρισουμε σε αμδ vs intel..το θεμα ξεκινησε απο το αν το ΗΤ μπορει να προσφερει κατι παραπανω απο το 10% σε frames που λιγο πολυ εχουμε κατασταλλαξει πιστευω στα συγχρονα παιχνιδια.(μεταξυ των 4670Κ και 4770Κ).

Το ποιο θα αποδιδει καλυτερα (απο αμδ vs intel)στα επομενα παιχνιδια θα το μαθουμε εν καιρω..Προσωπικα δε βιαζομαι να βγαλω συμπερασμα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, εν καιρώ θα τα δούμε όλα. Τα πάντα εξαρτώνται από το είδος των tasks που θα τρέχουν οι επιπλέον πυρήνες. Εννοώ ότι είτε σπας τις ίδιες διεργασίες σε πολλά παράλληλα θρεντ είτε προσθέτεις εντελώς νέες, το είδος τους θα καθορίσει το αν μπορεί να αξιοποιηθεί ένας λειψός εικονικός πυρήνας.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα πλησιαζεις τα λογια μου.

Γιατι σε καποιο ποστ ειχες ξεφυγει λιγακι.(ως προς τις προβλεψεις).

Να συμπληρωσω οτι οι διεργασιες σπανε ουτως η αλλως ...σε εντολες που ειτε μπορουν να τρεξουν σειριακα ..ειτε παραλληλα και προφανως και απο την εξαρτηση τους.Προφανως περα απο τον συνδιασμο αυτον και η ταχυτητα - efficiency του πυρηνα θα παιξει και θα παιζει ρολο.Οχι στα ποσα τρεχει..που προφανως και αυτο (μεχρι ενος σημειου) αλλα στο ποσο γρηγορα μπορει να φερει εις περας τις εντολες(ατομικα μια μια).

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα credits στο gamegpu.ru απο το οποίο πήρα και τα data. Ολα τα τεστς είναι σε 1080p.

2600K/2500K

2600k-2500k-1-10140.jpg

Αν κάποιος θέλει να τα δει ξεχωριστά με single και multi gpu:

2600k-2500k-2-10141.jpg

2600k-2500k-3-10142.jpg

Υπαρχουν αντιστοιχοι πινακες για τα ζευγαρια:

2500Κ/ι3-2100 (αν καποιος πιστευει οτι ειναι "δικαιη" συγκριση 4 πυρηνου με 2πυρηνο με HT)

3930K/2600K (αν καποιος νομιζει οτι μπορει να τσεκάρει εναν 6πυρηνο με ΗΤ με εναν 4πυρηνο με ΗΤ)

3970Χ/2600Κ (οτι και το προηγουμενο ζευγαρι αλλα χοντραινει το θέμα)

3970Χ@4.9Ghz/2600Κ@4.8Ghz (οτι και το προηγουμενο αλλα παρα-χοντραινει το θέμα).

Αν νομιζετε οτι καποιο απο τα παραπανω θα είναι χρήσιμο, το λέτε και το βάζω.

ΥΓ: ξεκαθαρίζω οτι δεν είμαι "λάτρης" του να βγάζεις μέσο όρο σε ποσοστά που αναφέρονται σε τελειως διαφορετικές μετρήσεις, διαφορετικων εφαρμογων κλπ κλπ, προσωπικά το θεωρώ τελείως πλασματικό. Το συμπεριέλαβα λόγω "μοδας"...

Link to comment
Share on other sites

Στα παραπανω βαλτε οτι 3.3 και 3.4 ..εχουν μια διαφορα 3%.

Δε ξερω κατα ποσο ειναι ικανο να αλλαξει διαφορες..πρηξτε και εσεις τον freedom ..μπορειτε:p

Kατα ενα ποσοστο θεωρω το επηρεαζει..χωρια οτι με περισσοτερα runs ανα game θα ηταν πιο διαφωτιστικο ως προς τα frames αυτα καθε αυτα.

Πλεον το υπεραναλυουμε ομως...Με την εννοια οτι ξεχναμε oτι ο sandy κοντευει να κλεισει 3-ετια και ψαχνουμε να βρουμε τι και πως στο HT σε next gen παιχνιδια.

Ασχετως του τι κανει το ΗΤ στον sandy..ο haswell ακομα και χωρις ΗΤ (4670) σαν πιο προσφατος θα παιζει πιο πανω απο τον 2600Κ..(Χωρις να αποκλειω το γεγονος οτι 4770 μπορει να δωσει ενα ποσοστο ακομα καλυτερο.)

Το αναφερω για οταν καποιος θα συγκρινει "στεγνα" νουμερα απο 8320/8350 με sandy.

Link to comment
Share on other sites

ισως εγω να ειχα αναρωτηθει...αλλα δε με ενδιαφερει πια.

Δεν ειναι κρυφα τα νουμερα δλδ..τα εχω δει..απλα θα ηθελα σε clock2clock comparison ..οχι με διαφορα στη συχνοτητα τους.

(για αυτο επεμενα στο να σφαξει πυρηνες ο freedom..αλλα οκ..

Τα διπυρηνα ειναι το ελαχιστο δυνατο πλεον χωρις απαιτησεις στα παιχνιδια..μπορει να ειναι στα ιδια περιπου δλδ ι3-4130 με φχ-6χχχ ..αλλα ας δουμε κατι καλυτερο απο αυτα.

Παντα σκεπτομενοι παιχνιδια στο προσεχες μελλον)

Link to comment
Share on other sites

Στα παραπανω βαλτε οτι 3.3 και 3.4 ..εχουν μια διαφορα 3%.

To οποιο (δεν το λεω για σενα) για να μην παρεξηγουμαστε δεν σημαινει με την καμία και +3% καθαρή αποδοση ουτε σε games ούτε και πουθενά άλλου. Απλά μην αρχίσει καποιος να κάνει απλοικους "αναλογικους" υπολογισμους γιατι θα καταλήξει σε πολυ λαθος συμπερασματα.

Με την εννοια οτι ξεχναμε oτι ο sandy κοντευει να κλεισει 3-ετια και ψαχνουμε να βρουμε τι και πως στο HT σε next gen παιχνιδια.

Εεεεεεεεπ!!! Εχομεν και ένα +47% εξτρα headroom (3.4/5Ghz) έτσε??? :jester:

Κατσε καλά λέμε... :jester:

Link to comment
Share on other sites

2500Κ/ι3-2100 αυτό ίσως γιατί κάποιος νομίζω το είχε αναρωτηθεί.

Αστο γιατι θα πέσει κλάμα λέμε...

ισως εγω να ειχα αναρωτηθει...αλλα δε με ενδιαφερει πια.

Βρε κιαρατά, θα το βάλω για να πάρεις πρέφα γιατι μιλαγα για "μπέτωμα" οταν μου ζητησες να κλεισω και 2 πυρηνες...στο Crysis3 με μαξιμουμ settings (MSAAx2) και στα 1080p (φακ μι σάιντγουέις).

(καλα, δεν θα το βαλω)

:jester:

Link to comment
Share on other sites

Αφου σου ειπα αφου να κανεις οc στον νον-ητ να δουμε που θα ρθουν στα ιδια ...δεν.

Tωρα οχι μονο εχει το πλεονεκτημα στα ρολογια ο 2600κ ..εχει και το ΗΤ.

Πυρηνες δε σφαζεις..(στη χειροτερη να παρεις μισα frames..που θα ηθελα να το δω και αυτο.)

Να σε βαλω τουλαχιστον να τρεξεις ενα aida που θελω default και οc (5γ) ??

(να δω λ1/λ2/λ3 θελω μονο).

Link to comment
Share on other sites

Αφου σου ειπα αφου να κανεις οc στον νον-ητ να δουμε που θα ρθουν στα ιδια ...δεν.

Tωρα οχι μονο εχει το πλεονεκτημα στα ρολογια ο 2600κ ..εχει και το ΗΤ.

Ναι το οποιο θελει trial and error και ώρα... ;)

Να σε βαλω τουλαχιστον να τρεξεις ενα aida που θελω default και οc (5γ) ??

(να δω λ1/λ2/λ3 θελω μονο).

Οτι ηταν να γινει στο aida εχει γινει ανθρωπε, τσεκαρε το αντιστοιχο θρεντ για το scaling. Την δευτερη φορα που ποσταρα αποτελεσματα aida (ποστ #36 και μετα) ειχα τον 2600Κ ακομα και στα 5.2Ghz, ολες οι ενδιαμεσες συχνοτητες με και χωρις HT (και στα 1600Mhz o 2600K ετσι για να γουσταρουμε).

Με L1/2/3 δεν ασχολήθηκα, σορυ αλλα δεν μου λεει τίποτα, παρα ειναι θεωρητικο για μενα (οπως και αρκετα απο τα bench του aida αλλα λεμε τωρα).

Link to comment
Share on other sites

Περι ΗΤ/ΟC ..και με 100μηζ πανω ..καλυπτομαι.Να δω κατα ποσο ισχυουν οι διαφορες στα οσα bench εχουμε δει με 2500/2600.Νο τριαλ..νο ερρορ.

L1-L2-L3..λεει σε μενα ομως :p

67151027260645783828.jpg

ΠΕρα του οτι δεν προκειτα οντως να πιασεις αυτα τα νουμερα..θελω να δω διακυμανση γιατι δε παιζει να βρω νουμερα @ default.Και πρεπει να εχω δει καμμια 100αρια screenshots μπας και κατσει κανενα αλλα δεν.

Link to comment
Share on other sites

α) το ποσο απεχουν αρχιτεκτονικα.

β)ποση διακυμανση εχουν default και οc.

Σε οc εχω βρει διαφορους επεξεργαστες σε διαφορα mhz.

Θα ηθελα και default.

Για να σε βοηθησω ..εχω 2600@5γηζ..αλλα θα ηθελα να δω και τα 2 απο σενα.(με μονη αλλαγη το multi).

attachment.php?attachmentid=51671&stc=1&d=1372349283

Link to comment
Share on other sites

.

Να συμπληρωσω οτι οι διεργασιες σπανε ουτως η αλλως ...σε εντολες που ειτε μπορουν να τρεξουν σειριακα ..ειτε παραλληλα και προφανως και απο την εξαρτηση τους.

Μιλάς για το pipelining αν κατάλαβα καλά και το superthreading. Το hyperthreading είναι ένα βήμα παραπέρα(με τον ίδιο στόχο).

Πλεον το υπεραναλυουμε ομως...Με την εννοια οτι ξεχναμε oτι ο sandy κοντευει να κλεισει 3-ετια και ψαχνουμε να βρουμε τι και πως στο HT σε next gen παιχνιδια.

Ασχετως του τι κανει το ΗΤ στον sandy..ο haswell ακομα και χωρις ΗΤ (4670) σαν πιο προσφατος θα παιζει πιο πανω απο τον 2600Κ..(Χωρις να αποκλειω το γεγονος οτι 4770 μπορει να δωσει ενα ποσοστο ακομα καλυτερο.)

Το αναφερω για οταν καποιος θα συγκρινει "στεγνα" νουμερα απο 8320/8350 με sandy.

Broadwell won’t make it to desktop

Our sources are telling us that Intel will do desktop chip every two years, which is a huge slow down from the current roadmap, making it much easier for AMD to grab some breathing space in the desktop segment......

According to Intel’s own figures, the average PC is now more than four years old, the PC market is mature and upgrade cycles are getting longer, which explains the shift to a two-year cycle in the desktop segment.

Πέθανε ο νόμος του Moore στις CPU. Μπήκαμε στην περιοχή των φθινουσών αποδόσεων για κάθε δολάριο επένδυσης. Κάθε δύο χρόνια θα βγαίνουν νέα προϊόντα και ένας Θεός ξέρει με τί βελτιώσεις. Γι'αυτό έκοψε ταχύτητα η AMD και δεν ανακοίνωσε steamroller. Αφενός περιμένει αναθέρμανση της ζήτησης στα νέα games και αφετέρου βλέπει στασιμότητα στο αντίπαλο στρατόπεδο.

Ο 2600Κ θα είναι "βασιλιάς" για τουλάχιστον 6 χρόνια από τότε που βγήκε. Με την προϋπόθεση ότι ο αριθμός των αξιοποιήσιμων πυρήνων θα περιορίζεται στους 5-6. Να γιατί επιμένω τώρα σε 8350 ή steamroller πιθανότατα μέσα στο Q4 του 2014.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.