Jump to content



VGA Διαξιφισμοί


astrolabos

Recommended Posts

δεν έχουμε ιδέα εγώ και ο @Delijohn έχουμε τους 13.12 official εσύ μαν με την 780 ti τι ψάρια πιάνεις μπορείς να το τρέξεις γιατί έχει και dirext

μπήκα να δω στην amd τους 14.1 beta και δεν το βρίσκω

επίσης

@Delijohn

η μητρική σou έχει pcie x16 3.0 αν ναι χάνω 3-4 καρέ μόνο από εκεί επειδή η ud7 έχει pcie x16 2.0 , άρα εγώ που βγάζω 22 και εσύ 29 αν προσθέσω αυτά τα 4 καρέ τσουπ πήγα στα 22+4= 26 και μου λείπουν άλλα τρία καρέ που μπορεί να τα πιάσω 1,2 καρέ αν κλείσω όλα τα προγράμματα skype που έτρεχε dropbox , gpuz , aida64 και κανένα άλλο που δεν θυμάμαι .

αυτό που παρατήρησα πάντως το cpu άντε να έφτασε 60%

Κάτι άλλο σου φταίει. Mε i5 2500k σε μαμά και r9 280x στα 1070/1600 μαμά σε pci-ex 2.0 παίζω στα ίδια καρέ με τον [MENTION=6176]Delijohn[/MENTION] . Κλασσικά με 13.12 official.

Η διαφορά μεταξύ pci 2 vs 3, δεν είναι ποτέ τόσο μεγάλη όσο την παρουσιάζεις, συνήθως είναι στο 1-2% δηλαδή βαριά 1 fps.

Ένα Attract

===========================================================

Oxide Games

Star Swarm Stress Test - ©2013

E:\docs\Star Swarm\Output_14_02_01_0921.txt

Version 1.00

02/01/2014 09:21

===========================================================

== Hardware Configuration =================================

GPU: AMD Radeon R9 200 Series

CPU: GenuineIntel

Intel® Core i5-2500K CPU @ 3.30GHz

Physical Cores: 4

Logical Cores: 4

Physical Memory: 17095766016

Allocatable Memory: 140737488224256

===========================================================

== Configuration ==========================================

API: DirectX

Scenario: ScenarioAttract.csv

User Input: Disabled

Resolution: 1920x1080

Fullscreen: True

GameCore Update: 16.6 ms

Bloom Quality: High

PointLight Quality: High

ToneCurve Quality: High

Glare Overdraw: 16

Shading Samples: 64

Shade Quality: Mid

Deferred Contexts: Disabled

Temporal AA Duration: 16

Temporal AA Time Slice: 2

Detailed Frame Info: Off

===========================================================

== Results ================================================

Test Duration: 360 Seconds

Total Frames: 10487

Average FPS: 29.13A

Average Unit Count: 4182

Maximum Unit Count: 5498

Average Batches/MS: 570.82

Maximum Batches/MS: 1059.76

Average Batch Count: 21102

Maximum Batch Count: 122136

===========================================================

Και ένα follow

===========================================================

Oxide Games

Star Swarm Stress Test - ©2013

E:\docs\Star Swarm\Output_14_02_01_0913.txt

Version 1.00

02/01/2014 09:13

===========================================================

== Hardware Configuration =================================

GPU: AMD Radeon R9 200 Series

CPU: GenuineIntel

Intel® Core i5-2500K CPU @ 3.30GHz

Physical Cores: 4

Logical Cores: 4

Physical Memory: 17095766016

Allocatable Memory: 140737488224256

===========================================================

== Configuration ==========================================

API: DirectX

Scenario: ScenarioFollow.csv

User Input: Disabled

Resolution: 1920x1080

Fullscreen: True

GameCore Update: 16.6 ms

Bloom Quality: High

PointLight Quality: High

ToneCurve Quality: High

Glare Overdraw: 16

Shading Samples: 64

Shade Quality: Mid

Deferred Contexts: Disabled

Temporal AA Duration: 16

Temporal AA Time Slice: 2

Detailed Frame Info: Off

===========================================================

== Results ================================================

Test Duration: 360 Seconds

Total Frames: 10314

Average FPS: 28.65

Average Unit Count: 4010

Maximum Unit Count: 5538

Average Batches/MS: 516.49

Maximum Batches/MS: 1177.64

Average Batch Count: 19813

Maximum Batch Count: 124791

===========================================================

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Ένα Attract

===========================================================

Oxide Games

Star Swarm Stress Test - ©2013

C:\Users\Georgios\Documents\Star Swarm\Output_14_02_01_1227.txt

Version 1.00

02/01/2014 12:27

===========================================================

== Hardware Configuration =================================

GPU: AMD Radeon R9 200 Series

CPU: GenuineIntel

Intel® Core i5-3570K CPU @ 3.40GHz

Physical Cores: 4

Logical Cores: 4

Physical Memory: 17117818880

Allocatable Memory: 140737488224256

===========================================================

== Configuration ==========================================

API: DirectX

Scenario: ScenarioFollow.csv

User Input: Disabled

Resolution: 1920x1080

Fullscreen: True

GameCore Update: 16.6 ms

Bloom Quality: High

PointLight Quality: High

ToneCurve Quality: High

Glare Overdraw: 16

Shading Samples: 64

Shade Quality: Mid

Deferred Contexts: Disabled

Temporal AA Duration: 16

Temporal AA Time Slice: 2

Detailed Frame Info: Off

===========================================================

== Results ================================================

Test Duration: 360 Seconds

Total Frames: 11607

Average FPS: 32.24

Average Unit Count: 4310

Maximum Unit Count: 5633

Average Batches/MS: 604.36

Maximum Batches/MS: 1542.80

Average Batch Count: 20676

Maximum Batch Count: 159196

===========================================================

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι με 270x :upside::daisy:

Κάτι με επεξεργαστή παίζει.. τον έχεις κλοκάρει ή είναι μαμά;

Εντελώς μαμά στα 3,3 με 3,7 turbo όπως και η gpu.

Κάτι γίνεται με αυτό το bench πάντως, έτρεξα άλλο ένα attract όταν έχει >50 fps τότε το gpu utilization είναι >80% (αλλά ποτέ 100%) και το cpu στο 65-80%.

Όταν αρχίζουν και πέφτουν τα frames (το είδα να φτάνει μέχρι 4 fps) τότε το gpu είναι στο 30-35% και το cpu 30-40%.

Cpu bound δεν το λες, gpu bound ούτε, τι φταίει γιατρέ ;

Edit: 'Οταν έχεις ανοικτό μόνο το launcher (χωρίς δηλαδή να τρέχεις το bench), η GPU χτυπάει 45% util. Θα μας τρελάνει αυτό το bench.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άλλο σου φταίει. Mε i5 2500k σε μαμά και r9 280x στα 1070/1600 μαμά σε pci-ex 2.0 παίζω στα ίδια καρέ με τον @Delijohn . Κλασσικά με 13.12 official.

Η διαφορά μεταξύ pci 2 vs 3, δεν είναι ποτέ τόσο μεγάλη όσο την παρουσιάζεις, συνήθως είναι στο 1-2% δηλαδή βαριά 1 fps.

Ένα Attract

===========================================================

Oxide Games

Star Swarm Stress Test - ©2013

E:\docs\Star Swarm\Output_14_02_01_0921.txt

Version 1.00

02/01/2014 09:21

===========================================================

== Hardware Configuration =================================

GPU: AMD Radeon R9 200 Series

CPU: GenuineIntel

Intel® Core i5-2500K CPU @ 3.30GHz

Physical Cores: 4

Logical Cores: 4

Physical Memory: 17095766016

Allocatable Memory: 140737488224256

===========================================================

== Configuration ==========================================

API: DirectX

Scenario: ScenarioAttract.csv

User Input: Disabled

Resolution: 1920x1080

Fullscreen: True

GameCore Update: 16.6 ms

Bloom Quality: High

PointLight Quality: High

ToneCurve Quality: High

Glare Overdraw: 16

Shading Samples: 64

Shade Quality: Mid

Deferred Contexts: Disabled

Temporal AA Duration: 16

Temporal AA Time Slice: 2

Detailed Frame Info: Off

===========================================================

== Results ================================================

Test Duration: 360 Seconds

Total Frames: 10487

Average FPS: 29.13A

Average Unit Count: 4182

Maximum Unit Count: 5498

Average Batches/MS: 570.82

Maximum Batches/MS: 1059.76

Average Batch Count: 21102

Maximum Batch Count: 122136

===========================================================

Και ένα follow

===========================================================

Oxide Games

Star Swarm Stress Test - ©2013

E:\docs\Star Swarm\Output_14_02_01_0913.txt

Version 1.00

02/01/2014 09:13

===========================================================

== Hardware Configuration =================================

GPU: AMD Radeon R9 200 Series

CPU: GenuineIntel

Intel® Core i5-2500K CPU @ 3.30GHz

Physical Cores: 4

Logical Cores: 4

Physical Memory: 17095766016

Allocatable Memory: 140737488224256

===========================================================

== Configuration ==========================================

API: DirectX

Scenario: ScenarioFollow.csv

User Input: Disabled

Resolution: 1920x1080

Fullscreen: True

GameCore Update: 16.6 ms

Bloom Quality: High

PointLight Quality: High

ToneCurve Quality: High

Glare Overdraw: 16

Shading Samples: 64

Shade Quality: Mid

Deferred Contexts: Disabled

Temporal AA Duration: 16

Temporal AA Time Slice: 2

Detailed Frame Info: Off

===========================================================

== Results ================================================

Test Duration: 360 Seconds

Total Frames: 10314

Average FPS: 28.65

Average Unit Count: 4010

Maximum Unit Count: 5538

Average Batches/MS: 516.49

Maximum Batches/MS: 1177.64

Average Batch Count: 19813

Maximum Batch Count: 124791

===========================================================

μια μικρή παρένθεση εχτές το βράδυ που το μελετήσαμε λίγο με τον [MENTION=6176]Delijohn[/MENTION] είδαμε ότι κάτι άλλαξαν , έκαναν update το bench , και το κάνανε στα 360sec + μερικά bug fixes οπότε περιμένω μερικές μέρες ώστε να στηθεί σωστά

Follow σενάριο

εχτές το βράδυ έκανα run

== Hardware Configuration =================================

GPU: AMD Radeon R9 200 Series

CPU: GenuineIntel

Intel® Core i7 CPU 920 @ 4.01GHz

Physical Cores: 4

Logical Cores: 4

Physical Memory: 12883312640

Allocatable Memory: 8796092891136

===========================================================

== Configuration ==========================================

API: DirectX

Scenario: ScenarioFollow.csv

User Input: Disabled

Resolution: 1920x1080

Fullscreen: True

GameCore Update: 16.6 ms

Bloom Quality: High

PointLight Quality: High

ToneCurve Quality: High

Glare Overdraw: 16

Shading Samples: 64

Shade Quality: Mid

Deferred Contexts: Disabled

Temporal AA Duration: 16

Temporal AA Time Slice: 2

Detailed Frame Info: C:\Users\AArma\Documents\Star Swarm\FrameDump_14_02_01_0309.csv

===========================================================

== Results ================================================

Test Duration: 360 Seconds

Total Frames: 11013

Average FPS: 30.59

Average Unit Count: 4056

Maximum Unit Count: 5502

Average Batches/MS: 555.17

Maximum Batches/MS: 1211.90

Average Batch Count: 19500

Maximum Batch Count: 124729

===========================================================

Link to comment
Share on other sites

Το bench τραβάει από επεξεργαστή.. για να τονίσει όταν έρθει το mantle, ακόμα περισσότερο την αξία του. Μη σκάτε, δεν έχετε κάτι κακό στο σύστημά σας.. απλά ειδικά σε σκηνές με πολύ πράμα στην οθόνη, παίζει ρόλο κι ο επεξεργαστής.

Link to comment
Share on other sites

Γονατίζει τα πάντα πάντως, μήπως το μπουκώνει στα draw calls απλά για να δείξει τι αξίζει το mantle;

Και λίγα frames και να μην μαξαρισμένα είτε το cpu είτε η κάρτα γραφικών δεν έχει ξαναγίνει.

Edit: Ένα attract και ένα follow πλέον με τον mantle driver.

Attract:

===========================================================

Oxide Games

Star Swarm Stress Test - ©2013

E:\docs\Star Swarm\Output_14_02_02_0853.txt

Version 1.00

02/02/2014 08:53

===========================================================

== Hardware Configuration =================================

GPU: AMD Radeon R9 200 Series

CPU: GenuineIntel

Intel® Core i5-2500K CPU @ 3.30GHz

Physical Cores: 4

Logical Cores: 4

Physical Memory: 17135611904

Allocatable Memory: 140737488224256

===========================================================

== Configuration ==========================================

API: Mantle

Scenario: ScenarioAttract.csv

User Input: Disabled

Resolution: 1920x1080

Fullscreen: True

GameCore Update: 16.6 ms

Bloom Quality: High

PointLight Quality: High

ToneCurve Quality: High

Glare Overdraw: 16

Shading Samples: 64

Shade Quality: Mid

Deferred Contexts: Disabled

Temporal AA Duration: 16

Temporal AA Time Slice: 2

Detailed Frame Info: Off

===========================================================

== Results ================================================

Test Duration: 360 Seconds

Total Frames: 15476

Average FPS: 42.99

Average Unit Count: 4444

Maximum Unit Count: 5583

Average Batches/MS: 1096.93

Maximum Batches/MS: 2322.46

Average Batch Count: 29001

Maximum Batch Count: 208314

===========================================================

Follow:

===========================================================

Oxide Games

Star Swarm Stress Test - ©2013

E:\docs\Star Swarm\Output_14_02_02_0841.txt

Version 1.00

02/02/2014 08:41

===========================================================

== Hardware Configuration =================================

GPU: AMD Radeon R9 200 Series

CPU: GenuineIntel

Intel® Core i5-2500K CPU @ 3.30GHz

Physical Cores: 4

Logical Cores: 4

Physical Memory: 17135611904

Allocatable Memory: 140737488224256

===========================================================

== Configuration ==========================================

API: Mantle

Scenario: ScenarioFollow.csv

User Input: Disabled

Resolution: 1920x1080

Fullscreen: True

GameCore Update: 16.6 ms

Bloom Quality: High

PointLight Quality: High

ToneCurve Quality: High

Glare Overdraw: 16

Shading Samples: 64

Shade Quality: Mid

Deferred Contexts: Disabled

Temporal AA Duration: 16

Temporal AA Time Slice: 2

Detailed Frame Info: Off

===========================================================

== Results ================================================

Test Duration: 360 Seconds

Total Frames: 18180

Average FPS: 50.50

Average Unit Count: 4371

Maximum Unit Count: 5643

Average Batches/MS: 809.93

Maximum Batches/MS: 2156.53

Average Batch Count: 18320

Maximum Batch Count: 100917

===========================================================

Εκτός από τα 15-20 fps παραπάνω(!), επίσης πολύ καλύτερο gpu util (αν και ακόμα το γράφημα είναι σαν πριόνι) και το cpu αράζει στο 50-60% κατά τη διάρκεια του bench.

Και φαίνεται και με το μάτι, είναι πολύ πιο smooth η όλη κατάσταση πλέον.

Link to comment
Share on other sites

1. AMD Truesurround Audio :p

2. ΠαπατζοMantle :p

3. Laptop Monitor Freesync :p

....το τρίπτυχο του αμπαλου hardwarera! :hehe:

Ας υπάρχει η κακόμοιρα AMD μπας και πάρουμε και οικονομικό Maxwell! Γιατι απο Φεβρουάριο ξεκινάνε να έρχονται...

Link to comment
Share on other sites

πάντως για να δείτε φως όλοι ATAKIDES κάντε έναν καθαρισμό με του atiman τον unistaller

αριστερά δίχως mantle και δεξιά με mantle

πάντως με την πρώτη μέρα που βγήκε, θυμάστε είχα ποστάρει τραγικά αποτέλσματα -20 χωρίς mantle

attachment.php?attachmentid=60422&stc=1&d=1391359406

post-14318-1416078112,4893_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ελα βρε τωρα βρε πιο μαντλ βρε τωρα;εδω ο ΜΕΓΑΣ ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ λεει οτι ειναι παπατζες βρε τωρα βρε.πιο μαντλ μας λετε;τρελα μας πουλατε;τι ειμαστε ρε;προβατα ειμαστε;

ΜΕΓΑΛΕ ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ συνεχισε να τους κανεις ρομπες σαν ενας αλλος βασιλης λεβεντης

Link to comment
Share on other sites

Το μονο αρνητικο που ειδα εγω στο μαντλ ειναι οτι ριχνει την ποιοτητα των γραφικων φαινονται λιγο πιο θολα σε καποιες φωτο απο bf4

Σε άλλες όπως μέσα στα κτίρια τα γραφικά είναι καλύτερα!

Link to comment
Share on other sites

Το μονο αρνητικο που ειδα εγω στο μαντλ ειναι οτι ριχνει την ποιοτητα των γραφικων φαινονται λιγο πιο θολα σε καποιες φωτο απο bf4

Bug είναι και όχι του Mantle από ότι φαίνεται

https://twitter.com/repi/status/429985248995467265

Επίσης τα ίδια screenshots που χρησιμοποίησε κάποιος σε ένα thread στο battlelog για να δείξει ότι το Mantle μειώνει την ποιότητα των γραφικών σε μεγάλες αποστάσεις,

While giving me an significant fps boost on low graphics (cpu limit) there is no real benefit , because mantle adds so much fog that you cant see anything anymore on long ranges :

Dx11.1 : Gyazo - a521c49fa35ccc205f2126774b5060dd.png [gyazo.com]

Mantle: Gyazo - 173e96bf183f90fbb57f483dc2900bc2.png [gyazo.com]

Settings on both are the same : Everything on low, 1920x1080p, 100 fov

Its the same on most maps i tested, you cant see anything in the distance because of the fog.

And its the same on ultra graphics.

So instead of really improving the performance they just added fog and decreased the vision to increase the fps or what? lul

τα χρησιμοποίησε ένας άλλος για να δείξει ότι στην πραγματικότητα με Mantle είχες μεγαλύτερη λεπτομέρεια και φωτοσκιάσεις.

There is actualy more shadows and LOD in the mantle shot :)

Mantle:

http://i4.minus.com/iUp5Ikb724BqD.png [i4.minus.com]

DX11

http://abload.de/img/dxbsaid.png [abload.de]

Mantle = FOG - Forums - Battlelog / Battlefield 4

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=11419]9000+rpm[/MENTION] θυμασαι που στο λεγα? δεινω fps περνω ποιοτητα τα καλα του ΤΧΧΑ ενα πραγμα(αρε nvidia ποσο μπροστα εισαι)

για το ψοφιμη 8350 γινονται αυτα :hehe:

ελα παμε ομαδικη για kaveri τωρα :hehe:

γενικα δεν με ενδιαφερει το bf4 αλλα απο οτι διαβαζω το εχουν καταστρεψει το παιχνιδι Αποζημιωση να δωσει η amd στην dice και να φτιαξουν καινουριο :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.