Jump to content




Nikosnor

Recommended Posts

Χαιρετώ τα μέλη του φόρουμ!

Είμαι στην διαδικασία σύνθεσης pc με budget κοντά στα 800 ευρώ. Το pc το χρειάζομαι κυρίως για gaming αλλά και μερική χρήση προγραμμάτων επεξεργασίας ήχου,μίξεις κτλ. Καθώς είμαι άσχετος σε ότι έχει να κάνει με αυτά έχω καταλήξει σε μια ενδεχόμενη σύνθεση βασισμένος μόνο σε έρευνα στο ίντερνετ σε ελληνικά και ξένα site. Οπότε είναι πολύ πιθανό να έχω κάνει κοτσάνες

Corsair Carbibe 200 R gaming case(Midi Tower)

Corsair PSU, CXM 750 W 80+ Bronze modular

AMD FX 8350(AM3+,4,0 GHz,16 Mb)

MSI 990FXA-GD65 (sAM3+, DDR3, 990 FX)

Crucial Ram DDR3 8GB Dimm 1600MHz Ballistix Sport XT

Sapphire R9 270X 2GB GD5 BstOC

Seagate Barracuda 1TB HDD 3.5" (64MB Cache, 7200RPM, Sata 6Gb/s)

Samsung DVD-RW SH-224DB/BEBE Black Bulk

Τα υπόλοιπα περιφερειακά υπάρχουν από άλλο σύστημα.Τον σκληρό τον θέλω αποκλειστικά για τα games.

Θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις/διορθώσεις σας παραμένοντας όσο το δυνατόν στα ίδια λεφτά.

Επίσης από games παίζω τα πάντα (inc. MMOs)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. επειδη λες οτι εισαι ασχετος καλητερα να στο συναρμολογησει και καποιος γι αυτο πλαισιο. Ο ssd σκληρος ειναι πολυ σημαντικο πιστευω κανει μεγαλη διαφορα οποτε βαλε εναν σαμσουνγk εβο 120 gb. επισης μπορεις να βαλεις τον 8320 cpu 40 ευρω διαφορα ειναι και μικροτερο τροφοδοτικο αλλα gold. (δεν χροιαζεσαι 750 εκτος αν βαλεις και 2η καρτα γραφικων).τελος βαλε τις tactical crucial γιατι εχουν καλητερα timings. (οι τιμες απο διαφφορετικα καταστηματα ανα εξαρτημα βγαινουν χαμηλοτερες αλλα πρεπει να στο συναρμολογησει και καποιος).

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ τα μέλη του φόρουμ!